|
|
| Pagina 10 van 15 |
[ 212 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 15 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
Onderkroiper schreef: Titus schreef: Onderkroiper schreef: De fotokes staan on-line Ziehier de laatste 2 nieuwe supporters van Den Iendracht Ik denk dat we die nieuwe supporters alweer kwijt zijn :http://www.nieuwsblad.be/GT/Index.aspx?genericID=398&articleID=DMF20100308_025 Amaai en gisteren nog een oproep gedaan voor de wedstrijd Wie voelt zich geroepen om zich in te schrijven ? http://www.vtm.be/mijn-restaurant/wil-jij-het-restaurant-in-aalst-uitbaten/webform Moesten ze ni weten wa doen mogen ze alle weken mijn kot komen opkuisen terwijl ik naar de voetbal ga, wel elk op toer me nen beurtrol of mij kot is afgebroken. _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 08 Mar 2010, 16:22 |
|
|
toevallige voorbijganger
Waarschijnlijk blijft het knokken tot de laatste speeldag voor het behalen van een plaats in de eindronde. Er is geen enkele wedstrijd meer gemakkelijk, ook niet tegen de kandidaat-dalers. De laatste weken is het voor iedereen wel duidelijk geworden hoe Depoitre wordt gemist. Kansen missen of niet, hij trekt gaten voor de rest. Pech dat ook Wouter Moreels net nu geblesseerd is.
Podevijn was gisteren idd niet goed, zoals hier al terecht werd opgemerkt: te veel lopen met de bal en elke keer naar binnen de boel vastlopen. Coppens viel weer sterk in, net zoals in Temse. Er staat een betere ploeg dan vorig jaar, maar op het middenveld mankeert gewoon een goeie voetballer met vista. Troch schiet op dat vlak te kort, omdat hij te traag is voor de top in derde. Als het veld lang wordt, heb je weinig aan hem. Dikwijls weet hij niet waar te lopen, en al knokt hij er wel voor, hij is zwak in de duels. Je kunt hem gebruiken als je voortdurend op de helft van de tegenstander speelt, op een kleine ruimte. Blessures zijn pech, op het vlak van kaarten moeten sommigen de hand in eigen boezem steken. En soms moet je gewoon proberen de bal in de ploeg te houden als het lastig gaat, en niet blindelings naar voor lopen om toch maar dat winnende doelpunt te scoren. Iendracht heeft geen topploeg, dat hoeft niet om promotie af te dwingen. En gelukkig is er Filipovic! Als je hem ziet spelen, zie je meteen waarom hij er wel in geslaagd is op hoger niveau te spelen. |
| 08 Mar 2010, 17:45 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bartos schreef: Dani schreef: Als Amghar inderdaad gele kaart kreeg, dan speel je volgende week zonder aanvallers in Willebroek. Maar ja, volgens sommigen is onze kern hiervoor meer dan breed genoeg. We hebben 5 spelers (Depoitre, Amghar, W. Moreels, Troch en Lord) voor 2 plaatsen. als der daarvan vier zouden mankeren, kunt ge toch vooral van pech spreken zeker. Der is geen enkele ploeg in derde of zelfs tweede die dat kan opvangen hoor. Wat wilt ge dan? Dat we hier een tiental spitsen hebben, waarvan de meeste elke week in de tribune hun dikke pré mogen gaan tellen? Een beetje realisme kan misschien geen kwaad hoor. En vooral eens beseffen dat het op een ander niet altijd zoveel beter is. Nadat ge uzelf hier vorige week zowat onsterfelijk belachelijk gemaakt hebt, had ik gehoopt dat dat toch al een beetje zou doorgedrongen zijn .Het gaat zondag alleszins toch puzzelen worden wss missen we 6spelers:depoitre,amghar,lord,W.moreels,de castro en wss ook de schutter die zoals gedacht een hersenschudding heeft. |
| 08 Mar 2010, 19:16 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Iemand trouwens enig idee waarom er in dat vak van Deinze opstootjes waren met stewards ? Waren dat onze stewards ?
Het was alleszins nog een leuk effectief tegensupporters te hebben. Gelukkige waren er niet teveel 'anti-liedjes' en genoeg support liedjes voor onze club. Al bleef het algemeen niveau van de sfeer nog altijd veel te laag ... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 08 Mar 2010, 19:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Iendrachter90 schreef: Bartos schreef: Dani schreef: Als Amghar inderdaad gele kaart kreeg, dan speel je volgende week zonder aanvallers in Willebroek. Maar ja, volgens sommigen is onze kern hiervoor meer dan breed genoeg. We hebben 5 spelers (Depoitre, Amghar, W. Moreels, Troch en Lord) voor 2 plaatsen. als der daarvan vier zouden mankeren, kunt ge toch vooral van pech spreken zeker. Der is geen enkele ploeg in derde of zelfs tweede die dat kan opvangen hoor. Wat wilt ge dan? Dat we hier een tiental spitsen hebben, waarvan de meeste elke week in de tribune hun dikke pré mogen gaan tellen? Een beetje realisme kan misschien geen kwaad hoor. En vooral eens beseffen dat het op een ander niet altijd zoveel beter is. Nadat ge uzelf hier vorige week zowat onsterfelijk belachelijk gemaakt hebt, had ik gehoopt dat dat toch al een beetje zou doorgedrongen zijn .Het gaat zondag alleszins toch puzzelen worden wss missen we 6spelers:depoitre,amghar,lord,W.moreels,de castro en wss ook de schutter die zoals gedacht een hersenschudding heeft. Ik hoop toch op Depoitre of De Schutter Anders Ringoot links , coppens rechts , vooraan Troch met Spotbeen of andere |
| 08 Mar 2010, 19:37 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
gweninho schreef: Iendrachter90 schreef: Bartos schreef: We hebben 5 spelers (Depoitre, Amghar, W. Moreels, Troch en Lord) voor 2 plaatsen. als der daarvan vier zouden mankeren, kunt ge toch vooral van pech spreken zeker. Der is geen enkele ploeg in derde of zelfs tweede die dat kan opvangen hoor. Wat wilt ge dan? Dat we hier een tiental spitsen hebben, waarvan de meeste elke week in de tribune hun dikke pré mogen gaan tellen? Een beetje realisme kan misschien geen kwaad hoor. En vooral eens beseffen dat het op een ander niet altijd zoveel beter is. Nadat ge uzelf hier vorige week zowat onsterfelijk belachelijk gemaakt hebt, had ik gehoopt dat dat toch al een beetje zou doorgedrongen zijn .Het gaat zondag alleszins toch puzzelen worden wss missen we 6spelers:depoitre,amghar,lord,W.moreels,de castro en wss ook de schutter die zoals gedacht een hersenschudding heeft. Ik hoop toch op Depoitre of De Schutter Anders Ringoot links , coppens rechts , vooraan Troch met Spotbeen of andere Ringoot links,moreels rechts,seminck centraal en coppens op de plaats van podevijn zal toch beter gaan dan.Trouwens op depoitre moet ge niet hopen zoals hij zelf aangeeft wil hij liever nog wat afwachten en spotbeen is ook geblesseerd. |
| 08 Mar 2010, 19:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Iendrachter90 schreef: gweninho schreef: Iendrachter90 schreef: Het gaat zondag alleszins toch puzzelen worden wss missen we 6spelers:depoitre,amghar,lord,W.moreels,de castro en wss ook de schutter die zoals gedacht een hersenschudding heeft. Ik hoop toch op Depoitre of De Schutter Anders Ringoot links , coppens rechts , vooraan Troch met Spotbeen of andere Ringoot links,moreels rechts,seminck centraal en coppens op de plaats van podevijn zal toch beter gaan dan.Trouwens op depoitre moet ge niet hopen zoals hij zelf aangeeft wil hij liever nog wat afwachten en spotbeen is ook geblesseerd. Dan wordet Troch alleen vooraan . Coppens rechtsmidden , kestens , verheyden en van damme opt midden en Galucci mee vooraan? |
| 08 Mar 2010, 19:42 |
|
|
Wat heeft lord eigenlijk?
|
| 08 Mar 2010, 19:43 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: gweninho schreef: Iendrachter90 schreef: Het gaat zondag alleszins toch puzzelen worden wss missen we 6spelers:depoitre,amghar,lord,W.moreels,de castro en wss ook de schutter die zoals gedacht een hersenschudding heeft. Ik hoop toch op Depoitre of De Schutter Anders Ringoot links , coppens rechts , vooraan Troch met Spotbeen of andere Ringoot links,moreels rechts,seminck centraal en coppens op de plaats van podevijn zal toch beter gaan dan.Trouwens op depoitre moet ge niet hopen zoals hij zelf aangeeft wil hij liever nog wat afwachten en spotbeen is ook geblesseerd. Geef mij nu dan liever W.Moreels maar, zelfs moest Depoitre kunnen spelen zijt ge nog meer me Moreels, Depoitre heeft nix meer van wedstrijdritme. Khoop wel da hij tegen da als we eindronde spelen volledig 100% is. _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 08 Mar 2010, 19:55 |
|
|
Freak
Iendrachter90 schreef: Wat heeft lord eigenlijk? de mazelen |
| 08 Mar 2010, 20:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
El Corredor schreef: Iendrachter90 schreef: Wat heeft lord eigenlijk? de mazelen Complicaties van mazelen zijn onder andere encefalitis (herseninfectie), longontsteking, oorontsteking, enz. Hopelijk geraakt hij speelklaar tegen de (eventuele) eindronde _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 08 Mar 2010, 20:22 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Tom_1919 schreef: Gallucci zorgt voor billijke draw AALST/DEINZE - Na een wel erg lange studieronde maakten Aalst en Deinze er een leuk derbypotje van met een billijke draw die gekruid werd door vier treffers. Net als in het klassement hielden beide ploegen elkaar op het veld haast doorlopend in evenwicht. Zowat 3.500 kijkers daagden op voor een Oost-Vlaamse derby met de derde plaats als inzet. Na een lange verkenningsronde stuurde Gallucci gemeten Lord op pad. De Nederlander bediende Podevijn, maar Pardo blokte de knal af. De Schutter werd afgeblokt, maar de linksachter zorgde nadien voor de rebound die Amghar benutte. De eerste seizoenstreffer van de Fransman zorgde niet lang voor een voorsprong. Op slag van rust schilderde Declercq een vrijschop op het hoofd van Ngom en de kleurling kopte krachtig raak. Op het uur kopte Galucci te zwak na een prima voorzet van Verheuden. Pottie zette voor op Twum, die een wenkende kans miste, waarna de rebounds van Ngom en Van Mieghem op Kempeneer strandden. De Schutter kopte een wenkende kans via de grond over. Kestens haalde Ngom tegen de vlakte en Declercq zette de elfmeter feilloos om. Ngom kon Aalst uittellen, maar Kempeneer redde de meubelen. Op aangeven van Van Damme bracht de kleine Gallucci met een kopbal de bordjes opnieuw in evenwicht. De Aalsterse fans stuwden de Ajuinen vooruit naar de zege, maar de bordjes bleven billijk in evenwicht. Toch nogal e fenomeen eh ![]() haha kem da ook gelezen De Lord kan zelf spelen me de mazelen! da ze nog is klagen over zijn ingesteldheid ![]() |
| 08 Mar 2010, 20:44 |
|
|
Miniem
Ik snap eigenlijk die positieve signalen volledig niet die anderen wel zien in Amghar...
Met alle respect maar als je in plaats van ruimte te creëren, de ruimte toeloopt dan kan je inderdaad geen potten breken, het is nu al de 2de week op rij dat Amghar een blijk van zijn voetbaldomheid laat zien en niet alleen hij... Dat is eigenlijk het enige wat ik erover te vertellen heb, dat kon je vorige week zien, waar we, sta het me toe om het te zeggen: "de chance" hebben dat de bal goed valt, zeker bij onze aansluitingstreffer op Temse. Dan zie je dat Amghar op een gegeven moment de bal ook fout diep steekt(aan de verkeerde kant), want hij kon Troch zo heel eenvoudig alleen op doel laten afgaan. Gisteren weer van hetzelfde laken een broek, gewoon, mja domme loopacties doen en dat is de enige reden waarom we niet dwingend en gevaarlijk genoeg konden zijn om recht te maken op de 3 punten, want laten we wel wezen, Deinze heeft weinig klaar gespeeld en al zeker niet getoond dat het een ploeg is die terug komt van 2de klasse. Amghar is sterk en atletisch, fysiek het juiste lijf om vooraan te spelen maar de voetbalintelligentie heeft hij helaas niet meegekregen van de voetbalgoden. Ik hoop dat men het in de aanval wat beter kan vinden de komende weken en dat ze het zichzelf niet moeilijker maken maar gemakkelijker, dat geldt misschien wel nog meer voor de doelman, want die heeft mij in de voorbije 2 weken ook absoluut niet kunnen overtuigen. Gelukkig zat de scheids nog mee en vingen we nog een punt. Maar niet getreurd we halen 7 op 9 tegen rechtstreekse concurrenten, ik ben al zeer content dat we tonen, dat den Iendracht het verdient om in die top te staan! ![]() |
| 08 Mar 2010, 20:53 |
|
|
Freak
StanyMTBer schreef: Ik snap eigenlijk die positieve signalen volledig niet die anderen wel zien in Amghar... Met alle respect maar als je in plaats van ruimte te creëren, de ruimte toeloopt dan kan je inderdaad geen potten breken, het is nu al de 2de week op rij dat Amghar een blijk van zijn voetbaldomheid laat zien en niet alleen hij... Dat is eigenlijk het enige wat ik erover te vertellen heb, dat kon je vorige week zien, waar we, sta het me toe om het te zeggen: "de chance" hebben dat de bal goed valt, zeker bij onze aansluitingstreffer op Temse. Dan zie je dat Amghar op een gegeven moment de bal ook fout diep steekt(aan de verkeerde kant), want hij kon Troch zo heel eenvoudig alleen op doel laten afgaan. Gisteren weer van hetzelfde laken een broek, gewoon, mja domme loopacties doen en dat is de enige reden waarom we niet dwingend en gevaarlijk genoeg konden zijn om recht te maken op de 3 punten, want laten we wel wezen, Deinze heeft weinig klaar gespeeld en al zeker niet getoond dat het een ploeg is die terug komt van 2de klasse. Amghar is sterk en atletisch, fysiek het juiste lijf om vooraan te spelen maar de voetbalintelligentie heeft hij helaas niet meegekregen van de voetbalgoden. Ik hoop dat men het in de aanval wat beter kan vinden de komende weken en dat ze het zichzelf niet moeilijker maken maar gemakkelijker, dat geldt misschien wel nog meer voor de doelman, want die heeft mij in de voorbije 2 weken ook absoluut niet kunnen overtuigen. Gelukkig zat de scheids nog mee en vingen we nog een punt. Maar niet getreurd we halen 7 op 9 tegen rechtstreekse concurrenten, ik ben al zeer content dat we tonen, dat den Iendracht het verdient om in die top te staan! ![]() en ik die dacht dat mijn verwachtingen voor ne keeper hoog lagen zeg. Kempeneer gaat bij de 1-1 tegen Deinze in de fout, das duidelijk. Maar wat heeft die op Temse misdaan? Die redding/wereldsave in de laatste minuut gezien? ![]() |
| 08 Mar 2010, 20:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Kempeneer kunt ge op Temse enkel verwijten veel te veel geaarzeld te hebben met de bal terug in het spel te brengen. Maar daar had de trainer eerder moeten ingrijpen.
Gisteren gaat hij wel in de fout, is zijn eerste foutje dat ik hem echt zie maken. Hij heeft een meer houterige manier van keepen dan VDN (bij wie het allemaal natuurlijk oogt) maar het is voorlopig allemaal nog even efficient. En Aghmar, nja misschien niet Moreels of Depoitre maar ik ben toch verdomd blij dat we hem nog gehaald hebben. _________________ If you never try, you'll never know |
| 08 Mar 2010, 21:09 |
|
| Pagina 10 van 15 |
[ 212 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 15 Volgende |