|
|
| Pagina 17 van 66 |
[ 979 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 66 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bericht Re: Europa League
salvador schreef: Persoonlijk vind ik de prestatie van Brugge (ondanks uitschakeling) de strafste. Valencia is toch nog een ander niveau dan Blibao en al zeker dan Salzburg. Valencia is idd de sterkste ploeg, maar ik vind dat ook de prestatie van Standard mag gezien worden (RSCA ook uiteraard). Salzburg haalde als enige 18 op 18 in de groepsfase en kreeg slechts 2 goals binnen. Dan vind ik dat knap als ge die mannen kunt uitschakelen. |
| 27 Feb 2010, 17:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
salvador schreef: Persoonlijk vind ik de prestatie van Brugge (ondanks uitschakeling) de strafste. Valencia is toch nog een ander niveau dan Blibao en al zeker dan Salzburg. De strafste is veelgezegd, ze hebben laten zien dat het zelfs voor spaanse toppers geen "walk over" meer is en als je ziet vanwaar Brugge komt...daarmee bedoel ik hun vorig seizoen. Maar eerlijk is eerlijk, wat Anderlecht toonde was AF! Als deze twee ploegen hun kern kunnen bij elkaar houden èn nog een paar gerichte aankopen doen dan denk ik dat we zeker al de evenknie zijn van die hollandse "toppers", die nu ook beginnen beseffen dat hun ploegen in europa niets meer voorstellen. Zij merken nu stilaan wat voor de belgische ploegen al langer duidelijk was. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 27 Feb 2010, 19:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Uiteindelijk is Brugge wel een ganse match weggespeeld hoor in Valencia....
|
| 27 Feb 2010, 19:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Jeroen schreef: Uiteindelijk is Brugge wel een ganse match weggespeeld hoor in Valencia.... Inderdaad, ok Valencia was betere tegenstander als Bilbao maar toch chapeau voor Anderlecht Standard heeft et ook sterk gedaan , maar toch gevaarlijk om ginder in Salzburg tot de laatste minuut op de 0-0 te spelen.. de bal moet ma is verkeerd vallen |
| 27 Feb 2010, 19:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Jeroen schreef: Uiteindelijk is Brugge wel een ganse match weggespeeld hoor in Valencia.... Okee, maar voor het zelfde geld winnen ze ginder op een diefje...remember de kansen voor Sonck, Perisic en Kouhemaha in de laatste minuten van reguliere speeltijd. Het zou onverdiend zijn geweest maar t' zou niet de eerste keer zijn dat de betere ploeg het deksel zo op de neus krijgt. Wàt ik wou zeggen is dat Brugge zo'n match vorig seizoen met zware cijfers zou verloren hebben. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 27 Feb 2010, 20:39 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
DavidSeal schreef: Jeroen schreef: Uiteindelijk is Brugge wel een ganse match weggespeeld hoor in Valencia.... Okee, maar voor het zelfde geld winnen ze ginder op een diefje...remember de kansen voor Sonck, Perisic en Kouhemaha in de laatste minuten van reguliere speeltijd. Het zou onverdiend zijn geweest maar t' zou niet de eerste keer zijn dat de betere ploeg het deksel zo op de neus krijgt. Wàt ik wou zeggen is dat Brugge zo'n match vorig seizoen met zware cijfers zou verloren hebben. nie vergeten dat Stijnen (ook al kan ik hem totaal nie af) 2 keer een berematch speelt of er was van een terugwedstrijd al geen sprake meer |
| 27 Feb 2010, 22:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
acrid schreef: DavidSeal schreef: Jeroen schreef: Uiteindelijk is Brugge wel een ganse match weggespeeld hoor in Valencia.... Okee, maar voor het zelfde geld winnen ze ginder op een diefje...remember de kansen voor Sonck, Perisic en Kouhemaha in de laatste minuten van reguliere speeltijd. Het zou onverdiend zijn geweest maar t' zou niet de eerste keer zijn dat de betere ploeg het deksel zo op de neus krijgt. Wàt ik wou zeggen is dat Brugge zo'n match vorig seizoen met zware cijfers zou verloren hebben. nie vergeten dat Stijnen (ook al kan ik hem totaal nie af) 2 keer een berematch speelt of er was van een terugwedstrijd al geen sprake meer Tot nader order is de keeper één van de elf spelers, hé... |
| 28 Feb 2010, 16:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Anderlecht op Sporza, Standard op EXQIAnderlecht en Standard moeten donderdag alweer aan de bak in de Europa League. Anderlecht trekt naar Hamburg, Standard speelt op het veld van Panathinaikos. Beide wedstrijden worden rechtstreeks uitgezonden op televisie.
Hamburg - Anderlecht wordt al om 19u afgetrapt. Die wedstrijd wordt live uitgezonden door Canvas. De voorbeschouwing met Karl Vannieuwkerke start al een kwartier eerder. Om 21u05 is het de beurt aan Standard. Panathinaikos - Standard wordt rechtstreeks uitgezonden op EXQI Plus en EXQI Sport. De nieuwe zender brengt trouwens om 19u ook de topper Lille - Liverpool op het scherm. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 09 Mar 2010, 15:17 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Ik zit ginder, zal hopelijk plezanter zijn
![]() _________________
|
| 09 Mar 2010, 22:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Sven KSK Opwijk schreef: Ik zit ginder, zal hopelijk plezanter zijn ![]() Rust Hamburg - Anderlecht 2 - 1 ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 11 Mar 2010, 20:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Behoorlijke match van Anderlecht, maar Hamburg in de eerste helft efficiënter en na de rust een tjidlang power play van de Duitsers (allez, Hollanders en nog wat van alles...). Na de 3-1 nog enkele dotten van kansen, maar Legaer maakt maar één magistrale goal per match, inleggers zijn blijkbaar niet aan hem besteed!
In dode momenten gezapt naar Lille-Liverpool. Het doet pijn om te zeggen als Liverpool-supporter, maar wat een miskleun was dat, zeg. Wel een late goal van... Eden Hazard! (Hallo, nonkel Marcel, efficiënt genoeg???) Liverpool zit op een dood spoor, vrees ik, al liggen ze er natuurlijk nog niet uit, maar ze zijn wel ziekjes... |
| 11 Mar 2010, 22:15 |
|
|
Ancien
Standard na een kwartier 0-2 voor...
Als dat maar goed komt! Die Grieken: geen geld en dan nog eens vernederd worden, en die zijn al zo licht ontvlambaar... ![]() |
| 11 Mar 2010, 22:24 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 04 Nov 2008, 23:55 Berichten: 156 Leeftijd: 36 Locatie: Aaigem |
Standard wint met 1-3!
Heel knap! Hoe lang is het trouwens al niet geleden dat we nog eens een Belgische ploeg in de kwartfinale hadden van een Europees toernooi?? Dat zal ook al van midden de jaren 90 geleden zijn denk ik. |
| 12 Mar 2010, 0:07 |
|
|
forumlegende
Ik geloof dat Club Brugge in het seizoen 1994-1995 de kwartfinale van Chelsea verloor en dat zij de allerlaatste club zijn die zo ver is geraakt in Europa.
|
| 12 Mar 2010, 13:40 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2008, 11:13 Berichten: 154 Leeftijd: 41 Locatie: Denderleeuw |
Als Standard OF Anderlecht hun terugmatch kan winnen schuiven we (als ik niet mis ben) een plaats omhoog in de FIFA-ranking. We hadden na de uitschakeling van Kopenhagen in de vorige ronde nog 2 overwinningen nodig om over Denemarken te wippen.
_________________ FC Dender |
| 12 Mar 2010, 15:04 |
|
| Pagina 17 van 66 |
[ 979 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 66 Volgende |