|
|
| Pagina 94 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 92 93 94 95 96 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Rode Duivels
Is Lozano geen Spanjaard ?
Heb hem als klein manneke nog bezig gezien bij ons ... echt een fenomeen. |
| 17 Mar 2010, 17:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Dani schreef: Is Lozano geen Spanjaard ? Heb hem als klein manneke nog bezig gezien bij ons ... echt een fenomeen. Lozano is inderdaad ne Spanjaard. |
| 17 Mar 2010, 18:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bartos schreef: Dani schreef: Is Lozano geen Spanjaard ? Heb hem als klein manneke nog bezig gezien bij ons ... echt een fenomeen. Lozano is inderdaad ne Spanjaard. OK, 't is juist, ik beken. Maar wel in België opgegroeid... |
| 17 Mar 2010, 19:52 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
"Advocaat nog voor eind deze maand Russisch bondscoach"
Dick Advocaat, de 62-jarige Nederlandse bondscoach van de Rode Duivels en de coach van de Nederlandse eersteklasser AZ Alkmaar, wordt volgens de Russische pers de opvolger van Guus Hiddink, die vanaf augustus aan de slag gaat als bondscoach van Turkije. De Russische bond zou eerder al bij Advocaat gepolst hebben om te zien of de Hagenaar interesse had in de functie. Advocaat zou de Russen toen hebben afgewezen. Vandaag meldde het Russische Sport-Express echter dat Advocaat voor het einde van deze maand zijn contract zou tekenen. Voor de Russische media lijkt het ondertussen helemaal zeker dat Advocaat zijn landgenoot binnenkort gaat opvolgen aan het hoofd van de Russische ploeg. Zenit Sint-Petersburg Sergei Fursenko, de voorzitter van de Russische voetbalbond, was woensdag niet beschikbaar voor commentaar. Fursenko is tevens de voorzitter en sterke man van Zenit Sint-Petersburg, de club waar advocaat van 2006 tot aan zijn overstap naar de Rode Duivels in 2009 aan het werk was. In februari werd Advocaat tijdens de loting voor het EK 2012 in Polen en Oekraïne opgemerkt terwijl hij een gesprek aan het voeren was met de Russische bondsvoorzitter. De bondscoach heeft echter altijd de mogelijke Russische interesse ontkend en bestempelt zijn relatie met Fursenko als puur vriendschappelijk. |
| 17 Mar 2010, 23:40 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Dani is ontmaskerd!!!
De Mos: "Lukaku wordt overschat" Aad De Mos is niet zo onder de indruk van Romelu Lukaku. "Iedereen is vol lof over hem, maar ik wil het eerst wel allemaal nog eens zien", zegt de Nederlander in het Algemeen Dagblad. Te beperkt "Lukaku doet te veel op kracht. In het meevoetballen vind ik hem nog te beperkt", is De Mos streng voor de aanvaller van Anderlecht. "Dat hij twee keer scoorde tegen Ajax uit de counter is leuk en aardig. Maar als je de top wil bereiken, moet je in de kleine ruimte kunnen spelen. En dat is niet zijn sterke punt." "Ik had liever gezien dat hij technisch volgroeid was in plaats van fysiek. Iemand als Marco Van Basten was mager, maar je wist gewoon dat hij het ging maken. Ik ben bang dat Lukaku groter gemaakt wordt dan hij is", besluit De Mos. (ypu) Soit, nu weet ik het zeker. Lukaku is wereldtop. Alles wat De Mos zegt is nog nooit uitgekomen. _________________
|
| 18 Mar 2010, 17:20 |
|
|
forumlegende
Daarmee dat hij ook lange tijd trainer was bij Anderlecht ...
|
| 18 Mar 2010, 17:37 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Dani schreef: Daarmee dat hij ook lange tijd trainer was bij Anderlecht ... Ja en dan? Vercauteren en Broos toch ook? Gade daar dan goede van maken ofzo? Twee flatertjes van Aadje: "Die Zetterberg zal het nooit maken, hij is gehandicapt als diabeet" Zetterberg werd daarna in totaal 9x kampioen. Een uitspraak van vorig jaar van De Mos: "De Sutter kan gerust mee bij Barcelona. Hij is voetballend beter dan Eto'o". Case closed dan zeker? _________________
|
| 18 Mar 2010, 17:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Dani schreef: Daarmee dat hij ook lange tijd trainer was bij Anderlecht ... Als der nu ene loser is, is het toch De Mos zeker. Ja, hij heeft inderdaad 15 jaar geleden successen gehaald bij KV Mechelen en Anderlecht, maar die wordt nu wel al 10 jaar overal binnen de paar maanden ontslagen (en met een pak vijanden erbij) en vooral, als diene iets voorspelt, komt meestal zowat het volledig tegenovergestelde uit. |
| 18 Mar 2010, 18:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
De Mos moet zijn eerste voorspelling die effectief uit komt nog maken hoor.
In Nederland is dat een coach, die met de grond gelijk gemaakt wordt vanaf den 1ste seconde dat hij zijn domme mond open trekt. Daar noemen ze zulke figuren gewoon zelfs geen coach. In België mja, hier geven we zulke types het label van voetbalkenner idem met Boskamp, Van Der Elst, De Coninck etc... Bij sommige kan ik het nog verstaan omdat ze nu eenmaal amusant zijn om een gesprek mee te voeren, maar wat ze in sommige anderen zien ? ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Mar 2010, 19:28 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Bartos schreef: Dani schreef: Daarmee dat hij ook lange tijd trainer was bij Anderlecht ... Als der nu ene loser is, is het toch De Mos zeker. Ja, hij heeft inderdaad 15 jaar geleden successen gehaald bij KV Mechelen en Anderlecht, maar die wordt nu wel al 10 jaar overal binnen de paar maanden ontslagen (en met een pak vijanden erbij) en vooral, als diene iets voorspelt, komt meestal zowat het volledig tegenovergestelde uit. Ne loser? Overal em laten buitengooien en genieten van een royale oprotpremie, dienen heeft het gemaakt in het leven Ben ook nogal sceptisch wat betreft de Rode Duivels, we zien wel wat ze er van bakken in de voorronde. |
| 18 Mar 2010, 19:36 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Boskamp heeft toch duidelijk verstand van voetbal ? Net zoals De Coninck, correcte analyse's bij Belgacom TV en hij neemt geen blad voor de mond, op de samenvattingen van de VRT is het altijd van "Mja, zo'n fout KAN je blazen" ...
|
| 18 Mar 2010, 19:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Sven KSK Opwijk schreef: Dani schreef: Daarmee dat hij ook lange tijd trainer was bij Anderlecht ... Ja en dan? Vercauteren en Broos toch ook? Gade daar dan goede van maken ofzo? Twee flatertjes van Aadje: "Die Zetterberg zal het nooit maken, hij is gehandicapt als diabeet" Zetterberg werd daarna in totaal 9x kampioen. Een uitspraak van vorig jaar van De Mos: "De Sutter kan gerust mee bij Barcelona. Hij is voetballend beter dan Eto'o". Case closed dan zeker? Is vercauteren nu ook plots ne slechte? Rare jongens die Anderlechtsupps... ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 18 Mar 2010, 19:58 |
|
|
Freak
Jeroen schreef: Boskamp heeft toch duidelijk verstand van voetbal ? Net zoals De Coninck, correcte analyse's bij Belgacom TV en hij neemt geen blad voor de mond, op de samenvattingen van de VRT is het altijd van "Mja, zo'n fout KAN je blazen" ... dat Boskamp verstand heeft van voetbal, dat lijkt mij heel duidelijk. AA Gent hun miljoenenschuld is afbetaald met allemaal jongens die Boskamp in den tijd haalde. Collen, Delorge, Roussel, ... De Mos is natuurlijk wel nen teppen |
| 18 Mar 2010, 20:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
De Mos: "Lukaku wordt groter gemaakt dan hij is"Romelu Lukaku wordt in eigen land door menig voetballiefhebber onthaald al de messias van het Belgisch voetbal. Aad de Mos is minder onder de induk van het jonge talent. “Ik wil het eerst allemaal nog wel eens zien”, zegt de Nederlander in AD.
“Romelu Lukaku doet te veel op kracht”, oordeelt Aad de Mos. “In het meevoetballen vind ik hem nog te beperkt. Dat hij twee keer scoorde tegen Ajax uit de counter is leuk en aardig. Maar als je de top wil bereiken, moet je in de kleine ruimte kunnen spelen. En dat is niet zijn sterke punt.” “Ik had liever gezien dat hij technisch volgroeid was in plaats van fysiek”, vervolgt de oefenmeester van het Griekse Kavala. “Iemand als Marco Van Basten was mager, maar je wist gewoon dat hij het ging maken. Ik ben bang dat Lukaku groter gemaakt wordt dan hij is. Iedereen is vol lof over hem, maar ik wil het eerst allemaal nog wel eens zien”, besluit de Mos _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Mar 2010, 21:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Daarin zou ik hem gelijk geven moest het nu zien dat Lukaku plots 6-7 doelpunten had gemaakt op het WK -19 ofzo.
Dan kun je zeggen dat in zijn leeftijdscategorie dat hij gewoon al fysiek veel verder stond als de rest. Maar nu staat hij gewoon in een eerste elftal en op europees niveau gewoon fysiek al veel verder dan de gemiddelde speler uit die competities en heeft hij bovendien ook een enorm goed positiespel/torinstinct. _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Mar 2010, 21:28 |
|
| Pagina 94 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 92 93 94 95 96 … 242 Volgende |