|
|
| Pagina 19 van 66 |
[ 979 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 66 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Bericht Re: Europa League
Bart Van den Neste schreef: Fredster schreef: Als Standard OF Anderlecht hun terugmatch kan winnen schuiven we (als ik niet mis ben) een plaats omhoog in de FIFA-ranking. We hadden na de uitschakeling van Kopenhagen in de vorige ronde nog 2 overwinningen nodig om over Denemarken te wippen. Ik heb het eens uitgeteld, verbeter mij als ik mij moest misrekend hebben, maar volgens mijn berekening hebben we nog 1 overwinning en 1 gelijkspel nodig om over Denemarken te wippen. willen we nog over Zwitserland, dan moeten we nog 4 overwinningen binnen halen (you never know Jammer dat "ondanks een sterke prestatie" Anderlecht niet kon doorstoten. Maar het positieve is dat we door die 2 overwinningen terug een plaats stijgen op de ranking: Over Denemarken naar de 14de plaats. We staan nu 2 overwinningen achter op Zwitserland, maar om aan het begin van volgend seizoen als 13de op de ranking te starten (en dus een ploeg rechtstreeks naar de Champions League), hebben we eigenljk nog maar 1 overwinning en 1 gelijkspel nodig. Dit komt doordat de punten van Roemenië uit het seizoen 2005-2006 volgend seizoen wegvallen en ze daardoor een enorme terugval kennen. Laat Standard dus maar verder stutnten _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 19 Mar 2010, 9:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Bart Van den Neste schreef: Bart Van den Neste schreef: Fredster schreef: Als Standard OF Anderlecht hun terugmatch kan winnen schuiven we (als ik niet mis ben) een plaats omhoog in de FIFA-ranking. We hadden na de uitschakeling van Kopenhagen in de vorige ronde nog 2 overwinningen nodig om over Denemarken te wippen. Ik heb het eens uitgeteld, verbeter mij als ik mij moest misrekend hebben, maar volgens mijn berekening hebben we nog 1 overwinning en 1 gelijkspel nodig om over Denemarken te wippen. willen we nog over Zwitserland, dan moeten we nog 4 overwinningen binnen halen (you never know Jammer dat "ondanks een sterke prestatie" Anderlecht niet kon doorstoten. Maar het positieve is dat we door die 2 overwinningen terug een plaats stijgen op de ranking: Over Denemarken naar de 14de plaats. We staan nu 2 overwinningen achter op Zwitserland, maar om aan het begin van volgend seizoen als 13de op de ranking te starten (en dus een ploeg rechtstreeks naar de Champions League), hebben we eigenljk nog maar 1 overwinning en 1 gelijkspel nodig. Dit komt doordat de punten van Roemenië uit het seizoen 2005-2006 volgend seizoen wegvallen en ze daardoor een enorme terugval kennen. Laat Standard dus maar verder stutnten Volgend seizoen tellen die punten nog hé, het is pas binnen twee seizoenen dat die zullen wegvallen |
| 19 Mar 2010, 9:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Jeroen schreef: Bart Van den Neste schreef: Bart Van den Neste schreef: Ik heb het eens uitgeteld, verbeter mij als ik mij moest misrekend hebben, maar volgens mijn berekening hebben we nog 1 overwinning en 1 gelijkspel nodig om over Denemarken te wippen. willen we nog over Zwitserland, dan moeten we nog 4 overwinningen binnen halen (you never know Jammer dat "ondanks een sterke prestatie" Anderlecht niet kon doorstoten. Maar het positieve is dat we door die 2 overwinningen terug een plaats stijgen op de ranking: Over Denemarken naar de 14de plaats. We staan nu 2 overwinningen achter op Zwitserland, maar om aan het begin van volgend seizoen als 13de op de ranking te starten (en dus een ploeg rechtstreeks naar de Champions League), hebben we eigenljk nog maar 1 overwinning en 1 gelijkspel nodig. Dit komt doordat de punten van Roemenië uit het seizoen 2005-2006 volgend seizoen wegvallen en ze daardoor een enorme terugval kennen. Laat Standard dus maar verder stutnten Volgend seizoen tellen die punten nog hé, het is pas binnen twee seizoenen dat die zullen wegvallen Dat denk ik niet, begin volgend seizoen vervallen de punten van 2005/2006. Of worden de Europese tickets voor het seizoen 2010/2011 verdeeld op basis van de eindstand 2009/2010 ? Dan hebben we inderdaad nog 2 overwinningen nodig. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 19 Mar 2010, 9:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Neen, het zijn de cijfers van de laatste 5 seizoenen die tellen. Begin volgend seizoen, als de ranking wordt opgemaakt, zal dat dus het laatste seizoen zijn waar dat uitzonderlijk hoog seizoen van Roemenie zal meetellen.
Op al die websites geven ze eigenlijk al de stand mee van volgend seizoen hé, je moet daar niet een seizoen bij gaan wegdenken. |
| 19 Mar 2010, 10:04 |
|
|
Jeroen schreef: Neen, het zijn de cijfers van de laatste 5 seizoenen die tellen. Begin volgend seizoen, als de ranking wordt opgemaakt, zal dat dus het laatste seizoen zijn waar dat uitzonderlijk hoog seizoen van Roemenie zal meetellen. Op al die websites geven ze eigenlijk al de stand mee van volgend seizoen hé, je moet daar niet een seizoen bij gaan wegdenken. Die websites staan juist, het is dus gewoon op basis van de eindstand van dit seizoen dat de tickets voor volgend seizoen verdeeld worden. Eigenlijk logisch ook, ik had wat hoogmoed denk ik ![]() _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 19 Mar 2010, 10:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik was enkele geleden ook mis hoor
Ik vraag mij af wat voor gevolgen die stijging heeft. Een rechtstreeks CL-Ticket blijven we zowiezo hebben zeker ? |
| 19 Mar 2010, 10:32 |
|
|
forumlegende
Gisteren toch alweer twee prachtige Europese wedstrijden gezien met Standard en Anderlecht.
Spijtig voor Anderlecht dat Hamburg aan 100% afwerkt en dat ze zelf wat morsten met de kansen en een paar ballen van de lijn zagen gekeerd. Lukaku speelde een meer dan verdienstelijke wedstrijd maar ik begrijp niet dat hij hoger gequoteerd staat in de kranten dan Boussoufa. De Marokkaan schilderde het doelpunt van Lukaku op diens hoofd en had verder een voet in alle andere doelpunten. Voor mij de man van de match, samen met die dekselse Petric. Die Kroaat is ook een topper hoor ! Soit, nog 3 puntjes nodig voor de coëfficiënt en binnen twee seizoenen een Belgische ploeg rechtsreeks geplaatst voor de groepsfase van de Championsleague. |
| 19 Mar 2010, 10:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik herzie mijn mening trouwens over Biglia. Zijn laatste europese matchen zijn fenomenaal. Gisteren speelde hij de eerste helft te hoog maar wat een tweede helft heeft die gespeeld !
|
| 19 Mar 2010, 14:02 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Hamburg-Standard...
|
| 19 Mar 2010, 14:21 |
|
|
Jan schreef: Hamburg-Standard... Ik acht Standard niet kansloos, als ze top zijn (zoals ze spelen in europa dus) heeft Standard naar mijn mening een iets sterkere verdediging dan Anderlecht. En op dat punt heeft Anderlecht nu juist de kwalificatie laten liggen. Dus ze zijn zeker niet kansloos. P.S.: het doorstoten van Standard zal weer problemen opleveren voor de kalender van de play offs. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 19 Mar 2010, 15:15 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2008, 11:13 Berichten: 154 Leeftijd: 41 Locatie: Denderleeuw |
Jeroen schreef: Neen, het zijn de cijfers van de laatste 5 seizoenen die tellen. Begin volgend seizoen, als de ranking wordt opgemaakt, zal dat dus het laatste seizoen zijn waar dat uitzonderlijk hoog seizoen van Roemenie zal meetellen. Op al die websites geven ze eigenlijk al de stand mee van volgend seizoen hé, je moet daar niet een seizoen bij gaan wegdenken. België springt dankzij de zeges van Standard en Anderlecht in de Europese ranking over Denemarken naar de veertiende plaats en hijgt in de nek van Zwitserland, dat dertiende staat. Die dertiende plaats kan mogelijk heel belangrijk zijn. Normaal krijgen alleen de eerste twaalf landen één (of meerdere) rechtstreeks(e) ticket(s) voor de Champions League. Als de winnaar van het kampioenenbal zich echter ook via de competitie kwalificeert, dan gaat er een rechtstreeks ticket naar het dertiende land op de Europese ranking. Om over Zwitserland naar de dertiende plaats te wippen, heeft België nog een half punt voor de landencoëfficiënt nodig. Vertaald in resultaten: een zege en een gelijkspel van Standard of een zege en de kwalificatie van Standard of twee gelijke spelen van Standard en de kwalificatie helpen België voorbij Zwitersland naar de dertiende plaats. _________________ FC Dender |
| 19 Mar 2010, 15:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bart Van den Neste schreef: Jan schreef: Hamburg-Standard... Ik acht Standard niet kansloos, als ze top zijn (zoals ze spelen in europa dus) heeft Standard naar mijn mening een iets sterkere verdediging dan Anderlecht. En op dat punt heeft Anderlecht nu juist de kwalificatie laten liggen. Dus ze zijn zeker niet kansloos. P.S.: het doorstoten van Standard zal weer problemen opleveren voor de kalender van de play offs. Daarvoor moet Standard wel eerst nog in die play offs (allé, in play off 1 bedoel ik, maar in play off 2 zijn er minder wedstrijden) geraken hé. |
| 19 Mar 2010, 15:20 |
|
|
forumlegende |
Bartos schreef: Bart Van den Neste schreef: Jan schreef: Hamburg-Standard... Ik acht Standard niet kansloos, als ze top zijn (zoals ze spelen in europa dus) heeft Standard naar mijn mening een iets sterkere verdediging dan Anderlecht. En op dat punt heeft Anderlecht nu juist de kwalificatie laten liggen. Dus ze zijn zeker niet kansloos. P.S.: het doorstoten van Standard zal weer problemen opleveren voor de kalender van de play offs. Daarvoor moet Standard wel eerst nog in die play offs (allé, in play off 1 bedoel ik, maar in play off 2 zijn er minder wedstrijden) geraken hé. in play off 2 zijn er evenveel wedstrijden tot zelfs meer dacht ik indien ze zouden doorstoten tot de allerlaatste match... _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 19 Mar 2010, 15:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Dries schreef: Bartos schreef: Bart Van den Neste schreef: Ik acht Standard niet kansloos, als ze top zijn (zoals ze spelen in europa dus) heeft Standard naar mijn mening een iets sterkere verdediging dan Anderlecht. En op dat punt heeft Anderlecht nu juist de kwalificatie laten liggen. Dus ze zijn zeker niet kansloos. P.S.: het doorstoten van Standard zal weer problemen opleveren voor de kalender van de play offs. Daarvoor moet Standard wel eerst nog in die play offs (allé, in play off 1 bedoel ik, maar in play off 2 zijn er minder wedstrijden) geraken hé. in play off 2 zijn er evenveel wedstrijden tot zelfs meer dacht ik indien ze zouden doorstoten tot de allerlaatste match... Toch niet. In play off 1 zijn er tien wedstrijden, terwijl er in play off 2 in de poule maar zes wedstrijden zijn. Zelfs als ze de poule winnen, komen ze maar aan acht wedstrijden. Als ze dan de finale winnen, spelen ze wel nog een barragematch tegen een ploeg uit play off 1. Maar aan meer wedstrijden dan play off 1 kunnen ze dus nooit geraken. |
| 19 Mar 2010, 15:54 |
|
|
forumlegende |
Bartos schreef: Dries schreef: Bartos schreef: Daarvoor moet Standard wel eerst nog in die play offs (allé, in play off 1 bedoel ik, maar in play off 2 zijn er minder wedstrijden) geraken hé. in play off 2 zijn er evenveel wedstrijden tot zelfs meer dacht ik indien ze zouden doorstoten tot de allerlaatste match... Toch niet. In play off 1 zijn er tien wedstrijden, terwijl er in play off 2 in de poule maar zes wedstrijden zijn. Zelfs als ze de poule winnen, komen ze maar aan acht wedstrijden. Als ze dan de finale winnen, spelen ze wel nog een barragematch tegen een ploeg uit play off 1. Maar aan meer wedstrijden dan play off 1 kunnen ze dus nooit geraken. ik dacht dat dit niet met poules zou zijn maar met een soort bekersysteem... hierin kannek mij natuurlijk wel vergissen, maar we zullen wel zien wat het wordt zeker _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 19 Mar 2010, 18:22 |
|
| Pagina 19 van 66 |
[ 979 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 66 Volgende |