|
|
| Pagina 8 van 46 |
[ 682 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 46 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Eindronde 2010
Casual1919 schreef: Ik las net in Bartos zijn voorbeschouwing dat Lord, Galluci, Coppens en Depoitre moeten opletten voor een derde gele kaart. Stel dat die er niet meer komt in de competitie of dat ze de laatste match valt, tellen deze dan mee voor de eindronde ? Neen, iedereen begint met nul gele kaarten aan de eindronde. In die eindronde zelf zijt ge na twee gele kaarten geschorst. Schorsingen worden echter wel meegenomen. Dus als er ene de laatste speeldag zijn derde gele kaart pakt, zal hij in de eindronde wel geschorst zijn. |
| 19 Mar 2010, 19:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Wie speelt dr op dit moment eindronde vn 2de klasse, is da Beveren?
|
| 26 Mar 2010, 15:43 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:52 Berichten: 146 Leeftijd: 46 Locatie: Aalst |
Ze zijn er nog niet uit hoeveel ploegen er zakken in tweede. Door het failliet van Moeskroen willen de tweedeklassers een daler minder, maar de derdeklassers willen een stijger meer. Het Uitvoerend Comité (als ik me niet vergis) moet hierover nu een beslissing nemen. Dus t is nog niet echt duidelijk of Beveren nu op een degradatie- of barrageplaats staat...
|
| 26 Mar 2010, 16:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
iendracht veroit schreef: Ze zijn er nog niet uit hoeveel ploegen er zakken in tweede. Door het failliet van Moeskroen willen de tweedeklassers een daler minder, maar de derdeklassers willen een stijger meer. Het Uitvoerend Comité (als ik me niet vergis) moet hierover nu een beslissing nemen. Dus t is nog niet echt duidelijk of Beveren nu op een degradatie- of barrageplaats staat... en dan trekken er weer een paar die beslissing in proces en de competitie is weer bezig vooraleer dat uitgesproken is _________________ www.spionkoplede.com |
| 26 Mar 2010, 17:11 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Mariner schreef: iendracht veroit schreef: Ze zijn er nog niet uit hoeveel ploegen er zakken in tweede. Door het failliet van Moeskroen willen de tweedeklassers een daler minder, maar de derdeklassers willen een stijger meer. Het Uitvoerend Comité (als ik me niet vergis) moet hierover nu een beslissing nemen. Dus t is nog niet echt duidelijk of Beveren nu op een degradatie- of barrageplaats staat... en dan trekken er weer een paar die beslissing in proces en de competitie is weer bezig vooraleer dat uitgesproken is en komt Kardinaal De Keersmaeker 78 keer op den tévé met jan en alleman lachen |
| 26 Mar 2010, 17:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Ik vind al dat gedoe met die rechtszaken tegenwoordig er toch ver over, hoor...
De competities in België zijn een nest waarin een kat haar eigen jongen niet meer zou vinden...s |
| 26 Mar 2010, 19:01 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
dat ze gewoon in hun reglement zetten dat elke aangesloten club zich naar de regels moet schikken en een rechtzaak tegen den bond gelijk staat aan schrapping van de club bij de KBVB
maar ja dan kunnen ze daar tegen procederen _________________ www.be-cycle.com |
| 27 Mar 2010, 1:10 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Inderdaad, dat is tegen de grondwet om zoiets in je reglement te zetten... En een geluk maar ook, want dan zouden die knoeiers bij de KBVB mogen beslissen wat ze willen en kan niemand er tegenin gaan (zoals het nu is is't ook niet gezond, maar je zou maar is ferm benadeeld moeten worden door een onterechte beslissing van de bond).
|
| 27 Mar 2010, 14:02 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
acrid schreef: dat ze gewoon in hun reglement zetten dat elke aangesloten club zich naar de regels moet schikken en een rechtzaak tegen den bond gelijk staat aan schrapping van de club bij de KBVB maar ja dan kunnen ze daar tegen procederen Dat staat er al sinds jaar en dag in, maar wordt nooit toegepast, om de reden die ge zelf opnoemt ... Er staat trouwens ook in het reglement van de UEFA dat de aangesloten clubs niet mogen procederen tegen hun nationale bonden. Ge kunt daarvoor als land uitgesloten worden van de Europese competities. Portugal heeft dat zo ooit eens een jaar voorgehad, dacht ik. Ze zouden dat beter een keer doen met de Belgische clubs. De sancties van de KBVB tegen al die advocatenploegen zouden dan wel volgen ... |
| 28 Mar 2010, 10:48 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
9april valt de beslissing over wie de barrages speelt uit tweede en vanaf dan kunnen de procedureslagen volgen,wat waarschijnlijk ook gaat gebeuren.Want blijkbaar zijn er 2reglementen één dat zegt dat er een bijkomende stijger is uit derde is en een dat zegt dat er 1barragist minder uit 2de is.
|
| 28 Mar 2010, 21:22 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
*edit*
|
| 29 Mar 2010, 11:14 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
iendracht veroit schreef: Ze zijn er nog niet uit hoeveel ploegen er zakken in tweede. Door het failliet van Moeskroen willen de tweedeklassers een daler minder, maar de derdeklassers willen een stijger meer. Het Uitvoerend Comité (als ik me niet vergis) moet hierover nu een beslissing nemen. Dus t is nog niet echt duidelijk of Beveren nu op een degradatie- of barrageplaats staat... Ze zijn er dus uit 1rechtstreekse daler in 2de ,beroep is niet mogelijk. Voor een keer is den bond rapper dan verwacht,ze gingen de uitspraak pas op 9april doen.Dat zijn dus 2barrageploegen uit tweede dacht ik en zo komt ge dus aan 18ploege in 2de. |
| 29 Mar 2010, 23:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: iendracht veroit schreef: Ze zijn er nog niet uit hoeveel ploegen er zakken in tweede. Door het failliet van Moeskroen willen de tweedeklassers een daler minder, maar de derdeklassers willen een stijger meer. Het Uitvoerend Comité (als ik me niet vergis) moet hierover nu een beslissing nemen. Dus t is nog niet echt duidelijk of Beveren nu op een degradatie- of barrageplaats staat... Ze zijn er dus uit 1rechtstreekse daler in 2de ,beroep is niet mogelijk. Voor een keer is den bond rapper dan verwacht,ze gingen de uitspraak pas op 9april doen.Dat zijn dus 2barrageploegen uit tweede dacht ik en zo komt ge dus aan 18ploege in 2de. Nu 19 ploegen - 1 rechtsreekse daler = 18 - 2 barrageploegen = 16 + 2 Kampioenen 3A / 3B = 18 ploegen + Eindrondewinnaar = 19 PLOEGEN ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 30 Mar 2010, 0:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Onderkroiper schreef: Iendrachter90 schreef: iendracht veroit schreef: Ze zijn er nog niet uit hoeveel ploegen er zakken in tweede. Door het failliet van Moeskroen willen de tweedeklassers een daler minder, maar de derdeklassers willen een stijger meer. Het Uitvoerend Comité (als ik me niet vergis) moet hierover nu een beslissing nemen. Dus t is nog niet echt duidelijk of Beveren nu op een degradatie- of barrageplaats staat... Ze zijn er dus uit 1rechtstreekse daler in 2de ,beroep is niet mogelijk. Voor een keer is den bond rapper dan verwacht,ze gingen de uitspraak pas op 9april doen.Dat zijn dus 2barrageploegen uit tweede dacht ik en zo komt ge dus aan 18ploege in 2de. Nu 19 ploegen - 1 rechtsreekse daler = 18 - 2 barrageploegen = 16 + 2 Kampioenen 3A / 3B = 18 ploegen + Eindrondewinnaar = 19 PLOEGEN ![]() Min de kampioen van tweede die overgaat naar eerste is 18 ploegen. |
| 30 Mar 2010, 4:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
dwarskijker schreef: Onderkroiper schreef: Iendrachter90 schreef: Ze zijn er dus uit 1rechtstreekse daler in 2de ,beroep is niet mogelijk. Voor een keer is den bond rapper dan verwacht,ze gingen de uitspraak pas op 9april doen.Dat zijn dus 2barrageploegen uit tweede dacht ik en zo komt ge dus aan 18ploege in 2de. Nu 19 ploegen - 1 rechtsreekse daler = 18 - 2 barrageploegen = 16 + 2 Kampioenen 3A / 3B = 18 ploegen + Eindrondewinnaar = 19 PLOEGEN ![]() Min de kampioen van tweede die overgaat naar eerste is 18 ploegen. Nu klopt de rekening _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 30 Mar 2010, 10:36 |
|
| Pagina 8 van 46 |
[ 682 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 46 Volgende |