|
|
| Pagina 96 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 94 95 96 97 98 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Rode Duivels
Dani schreef: Ik had het duidelijk over een dragende en beslissende speler. Iemand die scoort en laat scoren ... Elke nationale ploeg die het WK en EK ambieert heeft zo'n speler .... jammer genoeg hebben wij zo geen speler. Dus op korte termijn zijn deelnames aan het WK en EK in mijn ogen uitgesloten. Wie het tegendeel beweert is meer dan optimistisch ingesteld. Soit, we zullen het wel zien in de loop van de komende kwalificaties. Gaat gij nu echt blijven grossieren in belachelijke uitspraken? Geloof mij, tis echt niet zo dat het bij elke deftige nationale ploeg bulkt van de wereldspelers hoor. Ge moet eens kijken naar landen als Slovakije en Slovenië bijvoorbeeld, twee landen die naar het WK gaan en dat toch ten koste deden van landen als Rusland en Tsjechië. Ge moet die hun spelersmateriaal eens overlopen, die spelers die gij verstaat onder 'dragende en beslissende spelers' hebben die ook niet hoor, toch niet op internationaal niveau. Maar als ge een ploeg op poten kunt zetten, kunt ge met een minimum aan talent al ver komen. Ik zeg zeker niet dat we ons zomaar zullen kwalificeren voor het volgende EK hé, maar als zo een landen zich voor het WK kunnen kwalificeren, waarom in godsnaam zouden wij met het beschikbare materiaal in de toekomst geen schijn van kans maken? Soms eens wat meeval, de puzzelstukken die eindelijk in mekaar vallen, enkele jongeren die die stap hogerop kunnen zetten (we hebben twee jongeren waar gans Europa achter zit hé), ... ik geloof erin dat we er ooit wel nog eens zullen bijzijn. Trouwens, gij doet hier nu alsof iedereen die een beetje in onze nationale ploeg gelooft naïef en overdreven optimistisch is, maar ik heb den indruk dat het eerder andersom is en gij gewoon pertinent weigert om iets positief te herkennen in uw eigen (voetbal)land en ploeg (want ge hebt dat ook als het over Eendracht Aalst gaat). |
| 26 Mar 2010, 14:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Dani schreef: Ik had het duidelijk over een dragende en beslissende speler. Iemand die scoort en laat scoren ... Elke nationale ploeg die het WK en EK ambieert heeft zo'n speler .... jammer genoeg hebben wij zo geen speler. Dus op korte termijn zijn deelnames aan het WK en EK in mijn ogen uitgesloten. Wie het tegendeel beweert is meer dan optimistisch ingesteld. Soit, we zullen het wel zien in de loop van de komende kwalificaties. Kijk eens naar Vermaelen , dieje heeft bijna 10goals denkek |
| 26 Mar 2010, 14:34 |
|
|
forumlegende
Ik predik gewoon realisme, dat is alles.
Het is niet omdat er een paar (zeer jonge) Belgische spelers gegeerd zijn in Europa dat we met de nationale ploeg iedereen gaan wegblazen hé. Of dat we op korte termijn (ik zeg niet dat we nooit nog naar een WK of EK gaan hé) regelmatig zullen presteren én resultaat halen. Hetzelfde met ons eigen ploeg. We zijn aan een goed seizoen bezig maar blijkbaar toch niet goed genoeg aangezien er (alweer) een paar ploegen regelmatiger en beter zijn dan ons. Het feit dat je dan ontgoochelt reageert is toch normaal gezien onze achterban en ons budget ? Men zegt dat je een kampioenenploeg niet kan kopen, akkoord op het allerhoogste niveau maar op niveau derde klasse kan dit mijns inziens wel (mits goed beheer want FCN is dus een duidelijk voorbeeld hoe het niet moet). |
| 26 Mar 2010, 17:55 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Dani schreef: Ik predik gewoon realisme, dat is alles. Het is niet omdat er een paar (zeer jonge) Belgische spelers gegeerd zijn in Europa dat we met de nationale ploeg iedereen gaan wegblazen hé. Of dat we op korte termijn (ik zeg niet dat we nooit nog naar een WK of EK gaan hé) regelmatig zullen presteren én resultaat halen. Hetzelfde met ons eigen ploeg. We zijn aan een goed seizoen bezig maar blijkbaar toch niet goed genoeg aangezien er (alweer) een paar ploegen regelmatiger en beter zijn dan ons. Het feit dat je dan ontgoochelt reageert is toch normaal gezien onze achterban en ons budget ? Men zegt dat je een kampioenenploeg niet kan kopen, akkoord op het allerhoogste niveau maar op niveau derde klasse kan dit mijns inziens wel (mits goed beheer want FCN is dus een duidelijk voorbeeld hoe het niet moet). Dit is dan ook enkel en alleen te wijten aan het feit van onze slechte seizoensstart, als ge ziet vanaf de moment da BVR aan het roer sta da ge nog maar 2x verloren hebt en maar 4x gelijk speelt op 19 matchen denk ik ni da er 1 ploeg is die ons da nadoet. En zet maar zeker da ge een kampioenenploeg nooit ni kunt kopen, ga een stuk of 5 à 6 toppers halen van een 1 reeks of 2 reeksen hoger en zet ze in u ploeg, zet maar zeker da ge dikken ambras in u ploeg krijgt als er ene zijn goesting ni krijgt of kan doen! _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 26 Mar 2010, 18:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Dani schreef: Ik predik gewoon realisme, dat is alles. Het is niet omdat er een paar (zeer jonge) Belgische spelers gegeerd zijn in Europa dat we met de nationale ploeg iedereen gaan wegblazen hé. Of dat we op korte termijn (ik zeg niet dat we nooit nog naar een WK of EK gaan hé) regelmatig zullen presteren én resultaat halen. Hetzelfde met ons eigen ploeg. We zijn aan een goed seizoen bezig maar blijkbaar toch niet goed genoeg aangezien er (alweer) een paar ploegen regelmatiger en beter zijn dan ons. Het feit dat je dan ontgoochelt reageert is toch normaal gezien onze achterban en ons budget ? Men zegt dat je een kampioenenploeg niet kan kopen, akkoord op het allerhoogste niveau maar op niveau derde klasse kan dit mijns inziens wel (mits goed beheer want FCN is dus een duidelijk voorbeeld hoe het niet moet). Er is niemand die zegt dat we iedereen gaan wegblazen, hé... De meesten, waaronder ik, zeggen dat we kans hebben om opnieuw met onze nationale ploeg mee te spelen. De sterren hebben sinds lang niet meer zo gunstig gestaan. Of we nu zeker en automatisch gekwalificeerd zijn voor de volgende grote tornooien, neen, maar dat is ook niemand behalve een paar absolute toplanden. Als je ziet dat Argentinië (toch met een dragende wereldspeler in hun rangen) maar met de hakken voer de sloot geraakte... |
| 26 Mar 2010, 20:38 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Advocaat zwicht voor Rusland
Het ziet er sterk naar uit dat Belgisch bondscoach Dick Advocaat dan toch voor de job van Russisch bondcoach gaat kiezen. De 62-jarige Hagenaar had contacten met de Russische bond en overweegt het voorstel ernstig. De Belgische voetbalbond is zelfs al op de hoogte. |
| 15 Apr 2010, 7:57 |
|
|
Freak
kloothollander.
|
| 15 Apr 2010, 8:14 |
|
|
Nationale Ploeg
bron?
|
| 15 Apr 2010, 8:30 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Wat al maanden in de lucht hangt, zal nu wel officieel worden zeker.
Het was te denken dat onze Hollander voor het grote geld zou kiezen. Ik zie ze Hugo Broos nu nog bondscoach maken. ![]() |
| 15 Apr 2010, 8:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Gilles schreef: Wat al maanden in de lucht hangt, zal nu wel officieel worden zeker. Het was te denken dat onze Hollander voor het grote geld zou kiezen. Ik zie ze Hugo Broos nu nog bondscoach maken. ![]() Als het een belg moet worden (buiten Gerets uiteraard) gaat mijn voorkeur uit om Leekens nog eens een kans te geven. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 15 Apr 2010, 8:38 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
De Jean schreef: bron? Het Nieuwsblad |
| 15 Apr 2010, 8:43 |
|
|
Nationale Ploeg
En blijkbaar ook De Standaard.
Als hij het echt afbolt, dan krijgt hij van mij een bijzonder welgemeende . |
| 15 Apr 2010, 10:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Idd, als Advocaat vertrekt:
![]() |
| 15 Apr 2010, 10:30 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Ik zie onze bondsclown het nieuws nog bevestigen met zijn typische lach op zijn domme kop.
Het is eigenlijk al begonnen toen Advocaat die job bij AZ aanvaardde, toen werd al duidelijk dat hij de RD niet echt als een prioriteit aanzag. (naar mijn mening) |
| 15 Apr 2010, 10:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bart Van den Neste schreef: Gilles schreef: Wat al maanden in de lucht hangt, zal nu wel officieel worden zeker. Het was te denken dat onze Hollander voor het grote geld zou kiezen. Ik zie ze Hugo Broos nu nog bondscoach maken. ![]() Als het een belg moet worden (buiten Gerets uiteraard) gaat mijn voorkeur uit om Leekens nog eens een kans te geven. Leekens is al evenmin te vertrouwen op dat gebied hoor. Die heeft in zijn leven al meer clubs dan onderbroeken versleten. Als je Leekens bij je club hebt, ben je nooit zeker voor hoe lang dit zal zijn. |
| 15 Apr 2010, 11:01 |
|
| Pagina 96 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 94 95 96 97 98 … 242 Volgende |