|
|
| Pagina 147 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 145 146 147 148 149 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Artikels
El Corredor schreef: AUDIT KBVB + COMPETITIEHERVORMING (12/03/2010) Het wordt pas binnen enkele dagen écht officieel, maar het gerucht uit de wandelgangen van het voetbal is correct. De jeugdopleiding van VC Eendracht Aalst 2002 krijgt van KBVB het label "elite" toegewezen. De hiermee gepaard gaande competitiehervorming binnen het jeugdvoetbal, wordt pas op dinsdag 23 maart bekend gemaakt. eigenlijk knap dat we hier in slagen. De normen zijn relatief hoog om dit label te halen, getuige het feit dat er in West- en Oost-Vlaanderen amper 6 ploegen dit label krijgen (1ste klassers moet je niet meerekenen, op uitzondering dan van Lokeren, die eieren voor hun geld kozen en de audit toch maar hebben binnengestuurd) In principe betekent dit dat we volgend jaar, onafhankelijk van onze 1ste ploeg, in principe 2de klasse gaan voetballen dat wordt opgesplitst in 2 regio's. In totaal komen er 60 ploegen nog in aanmerking om buiten 1ste klasse nationaal voetbal te spelen; 24 in 2de A en B en 36 in 3de A, B en C. Volgend jaar dus matchen tegen RS Waasland, Oostende, OHL, Antwerp, Beveren, enz ...Er kan evenwel nog een kink in de kabel komen, want 2de klasse heeft in navolging van de profliga ook een voorstel ingediend om hun clubs ook te beschermen. en dan maar spreken over het vooruitgaan van osn jeugdvoetbal ..... ![]() _________________ geer'n bè |
| 15 Mar 2010, 14:29 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Voor wanneer dat langverwachte artikel? 't Is wel lang wachten op goed nieuws zenne.
![]() |
| 18 Mar 2010, 14:15 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
nonkel marcel schreef: Voor wanneer dat langverwachte artikel? 't Is wel lang wachten op goed nieuws zenne. ![]() ![]() _________________
|
| 19 Mar 2010, 12:56 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
In HLN vandaag interview met seminck.Kort samengevat heeft het bestuur nog niet met hem gesproken en vertrekt hij meer dan wss op het einde van het seizoen.
|
| 27 Mar 2010, 12:39 |
|
|
Freak
Iendrachter90 schreef: In HLN vandaag interview met seminck.Kort samengevat heeft het bestuur nog niet met hem gesproken en vertrekt hij meer dan wss op het einde van het seizoen. In de ondertitel staat letterlijk dat Seminck geen contractverlenging krijgt, maar als je het artikel dan leest, is er precies nog niets beslist. Ik zou het zonde vinden om je clubicoon zo op straat te zetten. |
| 27 Mar 2010, 14:18 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: Iendrachter90 schreef: In HLN vandaag interview met seminck.Kort samengevat heeft het bestuur nog niet met hem gesproken en vertrekt hij meer dan wss op het einde van het seizoen. In de ondertitel staat letterlijk dat Seminck geen contractverlenging krijgt, maar als je het artikel dan leest, is er precies nog niets beslist. Ik zou het zonde vinden om je clubicoon zo op straat te zetten. Die ondertitel is idd misleidend,er is nog niets beslist.Alleszins morgen mag hij normaal nog eens starten. |
| 27 Mar 2010, 14:20 |
|
|
forumlegende
El Corredor schreef: Iendrachter90 schreef: In HLN vandaag interview met seminck.Kort samengevat heeft het bestuur nog niet met hem gesproken en vertrekt hij meer dan wss op het einde van het seizoen. In de ondertitel staat letterlijk dat Seminck geen contractverlenging krijgt, maar als je het artikel dan leest, is er precies nog niets beslist. Ik zou het zonde vinden om je clubicoon zo op straat te zetten. Clubicoon???? overdrijf je nu niet een beetje? |
| 28 Mar 2010, 11:58 |
|
|
Freak
Jean schreef: El Corredor schreef: Iendrachter90 schreef: In HLN vandaag interview met seminck.Kort samengevat heeft het bestuur nog niet met hem gesproken en vertrekt hij meer dan wss op het einde van het seizoen. In de ondertitel staat letterlijk dat Seminck geen contractverlenging krijgt, maar als je het artikel dan leest, is er precies nog niets beslist. Ik zou het zonde vinden om je clubicoon zo op straat te zetten. Clubicoon???? overdrijf je nu niet een beetje? nee toch niet, hoe noem je anders iemand die van zijn 16/17 jaar meedoet bij de eerste ploeg en al een pak matchen op zijn actief heeft? |
| 28 Mar 2010, 12:09 |
|
|
forumlegende
El Corredor schreef: Jean schreef: El Corredor schreef: In de ondertitel staat letterlijk dat Seminck geen contractverlenging krijgt, maar als je het artikel dan leest, is er precies nog niets beslist. Ik zou het zonde vinden om je clubicoon zo op straat te zetten. Clubicoon???? overdrijf je nu niet een beetje? nee toch niet, hoe noem je anders iemand die van zijn 16/17 jaar meedoet bij de eerste ploeg en al een pak matchen op zijn actief heeft? ja ge hebt gelijk jongen, Seminck is god ![]() |
| 28 Mar 2010, 13:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Jean schreef: El Corredor schreef: Jean schreef: Clubicoon???? overdrijf je nu niet een beetje? nee toch niet, hoe noem je anders iemand die van zijn 16/17 jaar meedoet bij de eerste ploeg en al een pak matchen op zijn actief heeft? ja ge hebt gelijk jongen, Seminck is god ![]() Noem mij is één iemand de laatste 15 jaar die zolang en zoveel matchen in het eerste elftal heeft gespeeld ? Een gast van de streek, uit de eigen jeugd dan nog. Van waar de zure reactie als ik vragen mag ? |
| 28 Mar 2010, 15:27 |
|
|
Freak
Jean schreef: El Corredor schreef: Jean schreef: Clubicoon???? overdrijf je nu niet een beetje? nee toch niet, hoe noem je anders iemand die van zijn 16/17 jaar meedoet bij de eerste ploeg en al een pak matchen op zijn actief heeft? ja ge hebt gelijk jongen, Seminck is god ![]() ik begrijp je zure reactie niet goed. Seminck is toch een clubspeler? Soit , volgend jaar zal je waarschijnlijk één van de eerste zijn die begint te melken op onze verdediging. De tegengoal viel er vandaag trouwens toen Seminck verzorging nodig had. |
| 28 Mar 2010, 18:48 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor schreef: Jean schreef: El Corredor schreef: nee toch niet, hoe noem je anders iemand die van zijn 16/17 jaar meedoet bij de eerste ploeg en al een pak matchen op zijn actief heeft? ja ge hebt gelijk jongen, Seminck is god ![]() ik begrijp je zure reactie niet goed. Seminck is toch een clubspeler? Soit , volgend jaar zal je waarschijnlijk één van de eerste zijn die begint te melken op onze verdediging. De tegengoal viel er vandaag trouwens toen Seminck verzorging nodig had. ... maar er moet wel bijgezegd worden dat hij zelf die onnodige fout maakte, zich blesseerde, eraf moest voor verzorging en er dus een probleem optrad bij de vrije trap: resultaat 1-1 Ik vrees dat Michael BVR vandaag niet heeft kunnen overtuigen dat hij beter in de ploeg past dan Brecht... Als je de kans krijgt, moet je ze grijpen hé... |
| 28 Mar 2010, 19:04 |
|
|
Freak
DT schreef: El Corredor schreef: Jean schreef: ja ge hebt gelijk jongen, Seminck is god ![]() ik begrijp je zure reactie niet goed. Seminck is toch een clubspeler? Soit , volgend jaar zal je waarschijnlijk één van de eerste zijn die begint te melken op onze verdediging. De tegengoal viel er vandaag trouwens toen Seminck verzorging nodig had. ... maar er moet wel bijgezegd worden dat hij zelf die onnodige fout maakte, zich blesseerde, eraf moest voor verzorging en er dus een probleem optrad bij de vrije trap: resultaat 1-1 Ik vrees dat Michael BVR vandaag niet heeft kunnen overtuigen dat hij beter in de ploeg past dan Brecht... Als je de kans krijgt, moet je ze grijpen hé... onnodige fout, ik vond het een fout OP seminck, maar soit. |
| 28 Mar 2010, 19:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
DT schreef: El Corredor schreef: Jean schreef: ja ge hebt gelijk jongen, Seminck is god ![]() ik begrijp je zure reactie niet goed. Seminck is toch een clubspeler? Soit , volgend jaar zal je waarschijnlijk één van de eerste zijn die begint te melken op onze verdediging. De tegengoal viel er vandaag trouwens toen Seminck verzorging nodig had. ... maar er moet wel bijgezegd worden dat hij zelf die onnodige fout maakte, zich blesseerde, eraf moest voor verzorging en er dus een probleem optrad bij de vrije trap: resultaat 1-1 Ik vrees dat Michael BVR vandaag niet heeft kunnen overtuigen dat hij beter in de ploeg past dan Brecht... Als je de kans krijgt, moet je ze grijpen hé... Tis niet omdat ge kopduels wint dat ge uwe schitterende vorm terug hebt. Volgens mij is er nog veel werk aan Mich vooraleer hij terug de oude wordt. Uitverdedigen was licht uitgedrukt een ramp. Geen enkele pass kwam aan. Maar goed, hij was niet alleen.. de hele ploeg was vandaag ondermaats. _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 28 Mar 2010, 19:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Jean schreef: El Corredor schreef: Iendrachter90 schreef: In HLN vandaag interview met seminck.Kort samengevat heeft het bestuur nog niet met hem gesproken en vertrekt hij meer dan wss op het einde van het seizoen. In de ondertitel staat letterlijk dat Seminck geen contractverlenging krijgt, maar als je het artikel dan leest, is er precies nog niets beslist. Ik zou het zonde vinden om je clubicoon zo op straat te zetten. Clubicoon???? overdrijf je nu niet een beetje? dat vind ik niet overdreven nee _________________ www.spionkoplede.com |
| 30 Mar 2010, 9:20 |
|
| Pagina 147 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 145 146 147 148 149 … 497 Volgende |