Cappellen - Eendracht Aalst - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 258 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 18
 Cappellen - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Scholier

Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
Bakkie schreef:
Laat ons hopen dat we de eindronde spelen,maar het is belange nog niet zeker en of ge nu het nu zwart of wit bekijkt :wadde: het is gewoon de realiteit dat we nog niet zeker zijn.

Klopt volledig. Maar ik heb er in elk geval goeie hoop op. Zeker ook om dat onze concurrenten voor de eindronde zelf ook zeker niet onfeilbaar zijn de laatste tijd. Ze laten allemaal punten liggen en zelfs meer dan ons, anders zouden we niet de laatste weken niet van de 5de naar de 4de en zo naar de 3de plaats zijn opgerukt.

:EA:

28 Mar 2010, 17:18
Junior

Mathematisch is een van beide ploegen (boom of heist) ook nog niet zeker dat ze de eindronde spelen.

28 Mar 2010, 17:27
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
nonkel august schreef:
Mathematisch is een van beide ploegen (boom of heist) ook nog niet zeker dat ze de eindronde spelen.

En ze spelen, voor hun in het beste geval, allebei de eindronde want de toekomstige kampioen speelt in Oilsjt ... ;) :lol:

28 Mar 2010, 17:29
Freak

Leeftijd: 35
witzwet schreef:
Deinze is volgende week vrij. We kunnen ze dan op 6 punten spelen. Temse thuis tegen Willebroek.

Volgende week speelt temse tegen heist en deinze tegen willebroek,de week erop is deinze vrij.Volgende week zijn er enkel inhaamatchen en in het geval van deinze een vooruitgeschoven match.

28 Mar 2010, 18:18
Ancien

Iendracht02 schreef:
Bakkie schreef:
Iendracht02 schreef:

Doen we nog altijd natuurlijk, met deze tussenstand ...
Tja, punten verliest ge toch een keer ...

Mja,het is toch een hemels verschil :hmm:

Dat wel, maar dat moet ge incalculeren, hé, dat ge zelfs tegen dergelijke staartploegen niet elke week wint ... 't Is nu niet bepaald zo dat we de laatste weken op het veld zo ver boven onze tegenstanders uitsteken. Blijkbaar was het een barslechte match. Als ge met een voorsprong aan de match begint en ge kunt het niet uitspelen tegen een dergelijke staartploeg ... Laat het dan vooral een les zijn, zonder dat we er al te veel schade door opliepen ... En binnen twee weken beter ...

De enige les die kan getrokken worden, is waarvoor al werd gewaarschuwd... Als je speelt om niet te verliezen ipv te winnen, dan krijg je vroeg of laat het deksel op de neus...

Je staat verdorie na 2 minuten tegen een veredelde beloftenploeg met 0-1 voor en je geeft het weer weg... Ga je vol door in de eerste helft pak je die mannen in en is de match bij de rust gespeeld... maar neen, weer behoudend gaan spelen en inzakken... tegen Cappellen jongens... waar er niemand een bal in de voet kan spelen...

Waar de eerste helft nog enigszins meeviel qua aanvallend spel - er zat tenminste nog wat variatie in... zie je dat je zonder Troch in de tweede helft geen poot aan de grond krijgt...

Waarom BVR bij rust overschakelt naar de opstelling van de eerste helft op Temse - waar we helemaal weggeblazen werden - is mij het grootste raadsel... Een driemansmiddenveld met Kestens - Verheyden en Van Damme werkt niet!!! En dat hebben we allemaal weer mogen zien... Cappellen sneed er de hele 2de helft door als door boter - een ramp meer valt er niet over te zeggen... Ik hoop dat BVR niet de Dillen toer opgaat, want die durfde ook geen knopen doorhakken...

De flanken vielen door de mand - Amghar deed wat hij kon, maar stond op een eiland - aansluiting naar voor was nihil en De Schutter speelde misschien wel een van zijn minste matchen ooit voor ons...

Het heeft een aantal matchen geduurd, maar we hebben eindelijk gekregen wat we verdienen met dit angsthazenvoetbal... Geen balans als we met alle drie controllerende middenvelders in de ploeg spelen, twee keer goed uitgepakt, maar als er een ploeg wat druk zet zoals Cappellen in de tweede helft, zakt de hele boel in... Is een afrekening op tactiek, niet meer niet minder...

28 Mar 2010, 18:23
Freak

Leeftijd: 45
gekregen waar we met dit systeem achter vragen al een paar weken.

ne tip BVR, zet er volgende week nog ne verdedigende middenvelder bij en speel zonder flanken, succes verzekerd.

ringoot en coppens vielen af terwijl podevijn geen niveabal raakt de laatste tijd.

je speelde vandaag om niet te verliezen en dat is wonderwel gelukt... :cool:

De schutter heeft een paar keer een goei valling gekregen van de 38 jarige Allachi.

terecht gelijkspel, en je mag je keeper nog danken voor een aantal puike reddingen op het einde.

28 Mar 2010, 18:41
Vaste Waarde

DT schreef:

De enige les die kan getrokken worden, is waarvoor al werd gewaarschuwd... Als je speelt om niet te verliezen ipv te winnen, dan krijg je vroeg of laat het deksel op de neus...

Je staat verdorie na 2 minuten tegen een veredelde beloftenploeg met 0-1 voor en je geeft het weer weg... Ga je vol door in de eerste helft pak je die mannen in en is de match bij de rust gespeeld... maar neen, weer behoudend gaan spelen en inzakken... tegen Cappellen jongens... waar er niemand een bal in de voet kan spelen...

Waar de eerste helft nog enigszins meeviel qua aanvallend spel - er zat tenminste nog wat variatie in... zie je dat je zonder Troch in de tweede helft geen poot aan de grond krijgt...

Waarom BVR bij rust overschakelt naar de opstelling van de eerste helft op Temse - waar we helemaal weggeblazen werden - is mij het grootste raadsel... Een driemansmiddenveld met Kestens - Verheyden en Van Damme werkt niet!!! En dat hebben we allemaal weer mogen zien... Cappellen sneed er de hele 2de helft door als door boter - een ramp meer valt er niet over te zeggen... Ik hoop dat BVR niet de Dillen toer opgaat, want die durfde ook geen knopen doorhakken...

De flanken vielen door de mand - Amghar deed wat hij kon, maar stond op een eiland - aansluiting naar voor was nihil en De Schutter speelde misschien wel een van zijn minste matchen ooit voor ons...

Het heeft een aantal matchen geduurd, maar we hebben eindelijk gekregen wat we verdienen met dit angsthazenvoetbal... Geen balans als we met alle drie controllerende middenvelders in de ploeg spelen, twee keer goed uitgepakt, maar als er een ploeg wat druk zet zoals Cappellen in de tweede helft, zakt de hele boel in... Is een afrekening op tactiek, niet meer niet minder...

Ik heb de match, gelukkig zou ik bijna durven zeggen, niet gezien, maar ons grootste probleem is volgens mij dat ge diep in de spits gewoon véél te weinig kwaliteit hebt op dit moment om resoluut voor de aanval te kiezen. Amghar maakt het spijtig genoeg niet waar. Hij wringt de weinige kansen die ge krijgt, vakkundig de nek om, als ik het officieel verslag mag geloven en Troch is geen echte spits ... Als ge geen aanspeelpunt hebt vooraan, dan kunt ge zelfs tegen een miniemenploeg geen druk ontwikkelen en dan is het niet verwonderlijk dat uw spelers quasi automatisch achteruit kruipen zodra ze dan toch een voorsprong vast hebben.
Om dan onmiddellijk al uw pijlen op de trainer te richten ... Hij vervangt Troch, maar iedereen weet hier intussen wel wat Thomas zijn kwaliteiten en zijn gebreken zijn. Hij is wel eens goed voor een goal, maar in verdedigend opzicht speelt ge met 10 als hij op 't veld staat. En over 't niveau van Lord van de laatste maanden, zullen we maar niet te veel zeggen ...
Van Renterghem heeft bij mij wel al meer dan genoeg krediet opgebouwd om hem niet onmiddellijk te gaan vergelijken met een voetbalidioot à là Dillen. 't Klopt dat dit er wel zat aan te komen, maar dan vooral omdat ge in aanvallend opzicht eigenlijk al weken niks meer over hebt. Hopelijk is Laurent volledig wedstrijdfit binnen twee weken ...
't Is bij deze vandaag voor een tweede keer bewezen: uw ploeg/trainer is zo goed als de laatste match ... :hmm:
Slechte match, matig resultaat, maar binnen twee weken beter (met minder gekwetsten), hé jongens. Spitsen die ge niet hebt, kunt ge niet opstellen en als ge vooraan geen aanspeelpunt hebt, dan komen de ballen allemaal rap terug, zenne ...

28 Mar 2010, 18:52
Ancien

Iendracht02 schreef:

Ik heb de match, gelukkig zou ik bijna durven zeggen, niet gezien, maar ons grootste probleem is volgens mij dat ge diep in de spits gewoon véél te weinig kwaliteit hebt op dit moment om resoluut voor de aanval te kiezen. Amghar maakt het spijtig genoeg niet waar. Hij wringt de weinige kansen die ge krijgt, vakkundig de nek om, als ik het officieel verslag mag geloven en Troch is geen echte spits ... Als ge geen aanspeelpunt hebt vooraan, dan kunt ge zelfs tegen een miniemenploeg geen druk ontwikkelen en dan is het niet verwonderlijk dat uw spelers quasi automatisch achteruit kruipen zodra ze dan toch een voorsprong vast hebben.
Om dan onmiddellijk al uw pijlen op de trainer te richten ... Hij vervangt Troch, maar iedereen weet hier intussen wel wat Thomas zijn kwaliteiten en zijn gebreken zijn. Hij is wel eens goed voor een goal, maar in verdedigend opzicht speelt ge met 10 als hij op 't veld staat. En over 't niveau van Lord van de laatste maanden, zullen we maar niet te veel zeggen ...
Van Renterghem heeft bij mij wel al meer dan genoeg krediet opgebouwd om hem niet onmiddellijk te gaan vergelijken met een voetbalidioot à là Dillen. 't Klopt dat dit er wel zat aan te komen, maar dan vooral omdat ge in aanvallend opzicht eigenlijk al weken niks meer over hebt. Hopelijk is Laurent volledig wedstrijdfit binnen twee weken ...
't Is bij deze vandaag voor een tweede keer bewezen: uw ploeg/trainer is zo goed als de laatste match ... :hmm:
Slechte match, matig resultaat, maar binnen twee weken beter (met minder gekwetsten), hé jongens

Troch's wissel zal wel te maken gehad hebben met zijn rugblessure die werd aangegeven door Vantjen - daar waren de mensen die op de wedstrijd waren niet van op de hoogte... daar kan ik dus inkomen... Het probleem is dat alles inderdaad op Amghar wordt geschoven terwijl die kerel er ook niet kan aan doen dat er vanuit het middenveld geen aansluiting is... Ter info: Depoitre "mocht" hem de laatste 20 min vervangen en had net hetzelfde probleem...

Je speelt met vuur door als angsthazen te gaan spelen - in de eerste helft waren we al gewaarschuwd toen Cappellen een vrije schop op de paal schilderde... Dat moet het sein zijn dat - ook al denk je de hele boel te controleren - er toch nog een bal verkeerd gaat vallen...

We speelden niet om een tweede goal te maken, maar om die ene te verdedigen en als BVR de spelers wat kent, zou hij toch al moeten weten dat dat niet onze grootste kwaliteit is... Ik breek hier de trainer niet af, maar de instelling is verkeerd te laatste weken - toen werd hij gered door het resultaat en niks anders... Nu zijn er geen excuses meer... Dat moet je ook durven stellen...

28 Mar 2010, 19:00
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
Triestig voetbal... allé voetbal.. :?

Als je na 2 min 0-1 voorkomt bij een degradatiekandidaat en ja gaat vanaf min 2 met 10 achter de bal en 1 man in de punt.... tjah..

Voor mij mag voor het eerst gezegd worden dat vandaag 2 ptn verloren werden op de klak van de trainer. VDH heeft int begin van het seizoen al genoeg bewezen dat we geen 1-0 kunnen verdedigen. Triestig. Over zo'n kwaliteiten beschikken en in het godvergeten Cappellen met 10 man achter de bal gaan spelen. We solliciteerden continue naar de 1-1, wel we hebben wat we vroegen...

Match om snel te vergeten....

28 Mar 2010, 19:01
Freak

Leeftijd: 45
Amghar maakt het niet waar volgens sommigen. ik vond hem vandaag een goede match spelen, ondanks het geklungel van ons middenveld.

Doe het maar hé, ieder keer een lange bal krijgen. Hij legde deze vandaag prima af, maar ja als ge dan 50 meter van de goal staat kunt ge ook nie gevaarlijk zijn.

dat middenveld met ewen, ken en kristof is gewoon geen manier om te voetballen!

28 Mar 2010, 19:08
Freak

de drie vervangingen waren drie aanvallende spelers,dan weet je genoeg zeker ? :hmm:

28 Mar 2010, 19:08
Vaste Waarde

DT schreef:
Troch's wissel zal wel te maken gehad hebben met zijn rugblessure die werd aangegeven door Vantjen - daar waren de mensen die op de wedstrijd waren niet van op de hoogte... daar kan ik dus inkomen... Het probleem is dat alles inderdaad op Amghar wordt geschoven terwijl die kerel er ook niet kan aan doen dat er vanuit het middenveld geen aansluiting is... Ter info: Depoitre "mocht" hem de laatste 20 min vervangen en had net hetzelfde probleem...

Zonder nu Amghar volledig met de grond te willen gelijk, maar deze ploeg is gewend van met een beer als Depoitre te spelen, die het talent heeft van elke bal die op gelijk wat voor een manier naar voor gekeild wordt, aan te pakken en bij te houden. Dat Laurent in die 20 minuten dat hij vandaag nu op het veld stond, na zo lang stil te hebben gelegen, nog niet direct het niveau haalt van voordien, is ook maar normaal, hé. Dat vind ik dan ook niet zo een referentie ...
Amghar is gekocht geweest omdat hij even groot en sterkt lijkt als Depoitre, maar ik denk eerlijk gezegd dat hij een ander type speler is. Ze proberen al weken op een zelfde manier met Amghar te spelen zoals ze dat met Depoitre doen, maar ik vrees dat dat niet voor Amghar weggelegd is ...
Binnen twee weken beter, hé jongens. Ge speelt gelijk en 't lijkt hier alweer of ge een pandoering gekregen hebt die geen naam heeft. Capellen staat wellicht niet voor niks achteraan, maar uiteindelijk: Heist heeft daar ook gelijk gespeeld; Temse heeft daar verloren, hé mannekes.

28 Mar 2010, 19:14
Ancien

[quote="Iendracht02"]

Hij is wel eens goed voor een goal, maar in verdedigend opzicht speelt ge met 10 als hij op 't veld staat. En over 't niveau van Lord van de laatste maanden, zullen we maar niet te veel zeggen ...
[quote]

Wel, ik kan melden dat we met onze drie verdedigende middenvelders nauwelijks een bal hebben gerecupereerd en als we hem hadden, waren we hem 1 pass later alweer kwijt... En ik speel liever met Troch op het veld - en dus met tien voor sommigen - , dan met de opstelling van na de rust, want dat liep van geen meter... Een 4-3-3 waarbij de drie middenvelders maar 1 voet hebben, meer achteruit lopen dan vooruit en op papier drie man vooraan waarvan de flanken de zestien meter van de tegenstander nog niet met een verrekijker zien... Diezelfde 4-3-3 was het paradepaardje van VDH ter info...en we hebben gezien wat ons dat opbracht...

Als het slecht is, is het slecht... Dat geldt voor de spelers, maar ook voor de trainer... En die had niet zijn beste dag, punt.

28 Mar 2010, 19:14
Vaste Waarde

DT schreef:
Als het slecht is, is het slecht... Dat geldt voor de spelers, maar ook voor de trainer... En die had niet zijn beste dag, punt.

Voila, en ge hebt slecht gespeeld en toch nog een punt op verplaatsing ...
Ik kan aannemen dat ge ongelukkig zijt na zo een slechte match te hebben gezien en iedereen wint graag tegen de laatste, maar binnen twee weken beter, hé zeg ...

28 Mar 2010, 19:20
Freak

we hebben het zwakste middenveld van 3e klasse.

28 Mar 2010, 19:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 258 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 18