|
|
| Pagina 10 van 18 |
[ 258 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 18 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
waly 2 schreef: we hebben het zwakste middenveld van 3e klasse. Gemoet nu ook niet overdrijven é. |
| 28 Mar 2010, 19:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Iendracht02 schreef: Amghar is gekocht geweest omdat hij even groot en sterkt lijkt als Depoitre, maar ik denk eerlijk gezegd dat hij een ander type speler is. Ze proberen al weken op een zelfde manier met Amghar te spelen zoals ze dat met Depoitre doen, maar ik vrees dat dat niet voor Amghar weggelegd is ... Binnen twee weken beter, hé jongens. Ge speelt gelijk en 't lijkt hier alweer of ge een pandoering gekregen hebt die geen naam heeft. Capellen staat wellicht niet voor niks achteraan, maar uiteindelijk: Heist heeft daar ook gelijk gespeeld; Temse heeft daar verloren, hé mannekes. Toen die ploegen daar op bezoek mochten, speelde Slovic en hun topschutter... Nu speelden die niet, zijn ze nog verder afgezakt in de rangschikking en speelde er nog een aantal met blessures... Je geeft het weg door hoe je uit de kleedkamer bent gekomen... Ik ben de eerste om toe te geven dat Amghar niet brengt wat er van verwacht kon worden maar hem vandaag de zwarte piet toespelen vind ik er gewoon over... De tweede helft was een kopie van de matchen onder VDH - op papier heel aanvallend, maar overal uit positie op het veld en telkens achter de feiten aanlopend... Ik heb het al aangehaald - ook toen speelde Depoitre al mee en tokte hij - op Torhout na - ook geen bal... Je hebt geen spelers om een echte 4-3-3 te spelen, dat ziet het kleinste kind. Ik snap tot op vandaag niet waarom BVR zijn concept van de hele heenronde zomaar laat varen...De blessures van W. Moreels en Depoitre zijn maar al te gemakkelijke excuses hoor... Het is tijd om het niveau op te krikken, en dat doe je door je ploeg naar de kwaliteiten te laten spelen en je ploeg niet in een systeem te duwen dat de spelers niet ligt... Het voetbal van voor de winter was simpel en duidelijk - nu wordt het met de week ingewikkelder zo lijkt... |
| 28 Mar 2010, 19:28 |
|
|
Scholier
Deinze verliest
Waregem verliest Coxyde gelijk St Niklaas gelijkt Een drama was deze speeldag ook niet voor ons denk ik. En we moeten het toegeven, sinds Depoitre en Moreels niet meer meespelen, spelen we echt compleet, maar dan ook compleet zonder aanval. Ik zie soms vooraan wel eens één wit-zwarte eilandje bewegen, maar daar blijft het ook bij. Jonges wa kijk ik uit naar de dag dat ons prachtig spitsenduo weer vooraan zal staan. ![]() |
| 28 Mar 2010, 19:30 |
|
|
Freak
ik overdrijf niet,het middenveld van capellen,3e laatste,was beter.
|
| 28 Mar 2010, 19:30 |
|
|
Junior Lid geworden op: 07 Jan 2008, 22:04 Berichten: 238 |
waly 2 schreef: we hebben het zwakste middenveld van 3e klasse. gij zetj ne melker zelle kameraad _________________ winnaar ajoinpronostiek 2009-2010 |
| 28 Mar 2010, 19:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
droeven schreef: waly 2 schreef: we hebben het zwakste middenveld van 3e klasse. gij zetj ne melker zelle kameraad Mja, maar op basis van de tweede helft van vandaag, probeer hem maar eens ongelijk te geven... |
| 28 Mar 2010, 19:34 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
lowieken84 schreef: Deinze verliest Waregem verliest Coxyde gelijk St Niklaas gelijkt Een drama was deze speeldag ook niet voor ons denk ik. En we moeten het toegeven, sinds Depoitre en Moreels niet meer meespelen, spelen we echt compleet, maar dan ook compleet zonder aanval. Ik zie soms vooraan wel eens één wit-zwarte eilandje bewegen, maar daar blijft het ook bij. Jonges wa kijk ik uit naar de dag dat ons prachtig spitsenduo weer vooraan zal staan. ![]() Wat maakt da nu uit dat waregem verliest, en dander 2gelijkspelen?We moeten alleen naar deinze en temse kijken . |
| 28 Mar 2010, 19:34 |
|
|
Freak
waly 2 schreef: ik overdrijf niet,het middenveld van capellen,3e laatste,was beter. ook ik vond het vandaag slecht, maar moest BVR al eens beginnen met iedereen naar zijn kwaliteiten en positie te laten voetballen, zou dat al veel schelen. |
| 28 Mar 2010, 19:36 |
|
|
Freak
volgend jaar,en waarschijnlijk nog enkele jaren in 3e,wie gaat er dan melken droeven?
|
| 28 Mar 2010, 19:38 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
waly 2 schreef: ik overdrijf niet,het middenveld van capellen,3e laatste,was beter. Ja, en dat van Wielsbeke (8-1), Ternat (5-1), Zottegem (4-0), Ieper (3-0), Nieuwkerken (0-2) ... ook zeker ... Goed bezig! ![]() Iedereen speelt wel eens een slechte wedstrijd en dan moet ge daar voor al dergelijke absolute conclusies aan vastknopen. ![]() Amai, amai, amai ... iemand die het klassement van derde A niet kent en dit hier allemaal leest, dankt dat hij bij de laatste in de stand is aanbeland en dat het vandaag 5-0 werd in Capellen. En na de volgende winstmatch ongetwijfeld weer bij de eerste ... ![]() |
| 28 Mar 2010, 19:39 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Zou het misschien niet simpelweg aan onderschatting gelegen hebben?
3e Laatsten en al na 2min een goal binnen.... dat werkt dat mss wel in de hand? _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 28 Mar 2010, 19:39 |
|
|
Junior Lid geworden op: 07 Jan 2008, 22:04 Berichten: 238 |
waly 2 schreef: volgend jaar,en waarschijnlijk nog enkele jaren in 3e,wie gaat er dan melken droeven? blijft gij ten astemblieft noste joar thuis zelle _________________ winnaar ajoinpronostiek 2009-2010 |
| 28 Mar 2010, 19:42 |
|
|
waly 2 schreef: volgend jaar,en waarschijnlijk nog enkele jaren in 3e,wie gaat er dan melken droeven? Gij zult altijd melken al stonden we eerstes met 20punten voor.Trouwens een gelijkspel tegen cappellen is genoeg om de conclusie te trekken dat ons middenveld slecht is en dat we volgend jaar nog in derde gaan zitten. |
| 28 Mar 2010, 19:42 |
|
|
Freak
Ik denk dat iedereen een beetje met het gevoel zit dat er veel meer in zat vandaag met een andere veldbezetting.
Sinds een week of vijf is het systeem van BVR behoudender en behoudender geworden. Vroeg of laat loop je tegen de lamp. Tegen Deinze en Waregem kreeg je teveel punten...Ook het spelniveau tegen Willebroek en Ieper was niet super, maar de eindstand verbergt veel. Het moet dringend beter want had niemand het mij gezegd, zou je denken dat VDH nog steeds trainer is. 4-4-2 graag met twee echte spitsen. Laatst gewijzigd door El Corredor op 28 Mar 2010, 19:46, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 28 Mar 2010, 19:44 |
|
|
Ancien
Iendracht02 schreef: Amai, amai, amai ... iemand die het klassement van derde A niet kent en dit hier allemaal leest, dankt dat hij bij de laatste in de stand is aanbeland en dat het vandaag 5-0 werd in Capellen. En na de volgende winstmatch ongetwijfeld weer bij de eerste ... ![]() Wel, dat was nu net het probleem bij de afgelopen matchen hé... Toen leek alles super omdat je twee keer met 3-0 wint en leek er voor velen niets aan de hand... De conclusie zal wel ergens in het midden liggen, maar ik hoop dat er bij sommigen wel de ogen open gaan... |
| 28 Mar 2010, 19:45 |
|
| Pagina 10 van 18 |
[ 258 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 18 Volgende |