Cappellen - Eendracht Aalst - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 258 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 18
 Cappellen - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak

Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
prachtig matchken gezien vandaag ,bij een degradatiekandidaad? ik niet.

28 Mar 2010, 19:46
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
DT schreef:
Toen die ploegen daar op bezoek mochten, speelde Slovic en hun topschutter... Nu speelden die niet, zijn ze nog verder afgezakt in de rangschikking en speelde er nog een aantal met blessures...

Dan zijn we weer bij het begin, hé. Vandaag mocht bij ons Depoitre voor de eerste keer sinds januari nog eens invallen en is Wouter Moreels nog altijd out ... Tuurlijk moet ge winnen bij zo een staartploeg, maar iedereen, ook Temse, Deinze, Heist ... verliezen wel eens punten tegen lager geklasseerde ploegen. Om echt alles te winnen daarvoor moet ge een héél goeie ploeg met een héél brede kern hebben, zenne.

28 Mar 2010, 19:47
Vaste Waarde

DT schreef:
Iendracht02 schreef:

Amai, amai, amai ... iemand die het klassement van derde A niet kent en dit hier allemaal leest, dankt dat hij bij de laatste in de stand is aanbeland en dat het vandaag 5-0 werd in Capellen. En na de volgende winstmatch ongetwijfeld weer bij de eerste ... :lol: :crazy:

Wel, dat was nu net het probleem bij de afgelopen matchen hé... Toen leek alles super omdat je twee keer met 3-0 wint en leek er voor velen niets aan de hand... De conclusie zal wel ergens in het midden liggen, maar ik hoop dat er bij sommigen wel de ogen open gaan...

Dat is eigen aan voetbalsupporters, hé. Ik denk dat de trainer en spelers ook de afgelopen weken wel wisten dat het niet zo schitterend was. Niet afwijken van uw systeem is gemakkelijk, maar ge moet dan wel de fitte spelers hebben die datzelfde systeem kunnen spelen. Anders kan het wel gebeuren dat ge eens moet zoeken en dat dat ook een keer (een beetje) tegenvalt.

28 Mar 2010, 19:49
Scholier

Iendrachter90 schreef:
lowieken84 schreef:
Deinze verliest
Waregem verliest
Coxyde gelijk
St Niklaas gelijkt

Een drama was deze speeldag ook niet voor ons denk ik.

En we moeten het toegeven, sinds Depoitre en Moreels niet meer meespelen, spelen we echt compleet, maar dan ook compleet zonder aanval. Ik zie soms vooraan wel eens één wit-zwarte eilandje bewegen, maar daar blijft het ook bij.
Jonges wa kijk ik uit naar de dag dat ons prachtig spitsenduo weer vooraan zal staan.

:EA:

Wat maakt da nu uit dat waregem verliest, en dander 2gelijkspelen?We moeten alleen naar deinze en temse kijken .

Oei staan die al zo ver achter ons. 'k Zient nu pas. 't Kan rap gaan in de voetbal. :D

28 Mar 2010, 19:52
Duivelke

Dus volgens u hebben we geen fitte spelers die 4-4-2 kunnen spelen ofzo???

28 Mar 2010, 19:53
Freak

Leeftijd: 35
lowieken84 schreef:
Iendrachter90 schreef:
lowieken84 schreef:
Deinze verliest
Waregem verliest
Coxyde gelijk
St Niklaas gelijkt

Een drama was deze speeldag ook niet voor ons denk ik.

En we moeten het toegeven, sinds Depoitre en Moreels niet meer meespelen, spelen we echt compleet, maar dan ook compleet zonder aanval. Ik zie soms vooraan wel eens één wit-zwarte eilandje bewegen, maar daar blijft het ook bij.
Jonges wa kijk ik uit naar de dag dat ons prachtig spitsenduo weer vooraan zal staan.

:EA:

Wat maakt da nu uit dat waregem verliest, en dander 2gelijkspelen?We moeten alleen naar deinze en temse kijken .

Oei staan die al zo ver achter ons. 'k Zient nu pas. 't Kan rap gaan in de voetbal. :D

Kbedoelde maar die hebben geen licentie aangevraagd ;)

28 Mar 2010, 19:54
Scholier

'k Kan me niet van den indruk ontdoen dat er hier een aantal gefrustreerd bij lopen :haha:
Niet te veel kreften he mannen.

Op naar de volgende match en positief denken. 'k Peis dat er veel van op 't forum hier vandaag goed zouden passen in de angshazenploeg van deze middag.

:EA: :EA:

28 Mar 2010, 19:54
Ancien

[quote="Iendracht02]

Dat is eigen aan voetbalsupporters, hé. Ik denk dat de trainer en spelers ook de afgelopen weken wel wisten dat het niet zo schitterend was. Niet afwijken van uw systeem is gemakkelijk, maar ge moet dan wel de fitte spelers hebben die datzelfde systeem kunnen spelen. Anders kan het wel gebeuren dat ge eens moet zoeken en dat dat ook een keer (een beetje) tegenvalt.[/quote]

Allemaal akkoord Iendracht02, maar ik heb 1 vraag - het laatste goede voetbal dat we speelden was de tweede helft op Temse... Correct toch? Waarom wordt die opstelling sindsdien niet meer gehanteerd - toen had je zelfs minder spelers ter beschikking dan nu... Troch puur in de rol van Moreels, Amghar diep, twee echte flanken (Coppens en Galucci) en Kestens en Verheyden als brekers... Dan komt plots Deinze op bezoek, heb je alles - met diezelfde opstelling - onder controle tot 5 minuten voor de rust en dan wordt de hele boel omgegooid en start je tegen de mindere goden uit het klassement met drie verdedigende middenvelders en zitten er op je bank alleen maar aanvallende spelers??? Daar klopt toch iets niet, of wel?

Bovendien zit de enige man die nog topfit lijkt en vanop de bank nog iets toevoegt vandaag niet eens in de selectie... Terwijl Lord en Podevijn de laatste maanden amper nog niveau hebben gehaald... Ik begrijp dat niet sorry... Dat is alles onnodig ingewikkeld maken...

Je speelt op de counter tegen kwalitatief ondermaatse ploegen terwijl je geen enkele counterspeler in je kern hebt... Hoe leg je dat uit???

28 Mar 2010, 20:01
Freak

(y)

28 Mar 2010, 20:08
Junior

Die tegengoal zou ik graag nog eens in herhaling willen bekijken.Jammer dat Seminck juist op dat moment geblesseerd aan de kant staat.Sommige supporters hebben echt een hekel gekregen aan Lord.Vanaf de eerste bal dat hij raakt : tamzak, lomperik en nog van die woorden, probeer u dan als speler maar te concentreren.Podevijn heeft nog minder geforceerd en daar wordt dan niet op gereageerd.

28 Mar 2010, 20:08
Freak

(y)

28 Mar 2010, 20:10
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Alé als ek het hier lees is er aan gans ons ploeg weeral nix goed aan :(
Kheb de match ni gezien en kga er ni over oordelen, ma van de 3 degradatiekandidaten da we nu gehad hebben wist iedereen nu toch wel da kappellen de moeilijkste ging zijn eh, kijk maar is naar die mannen hun laatste thuismatchen, ni teveel verloren toch.
Khoop da we volgende week terug is tegen een ploeg kunnen spelen die wil meevoetballen en da de spelers ons lik op stuk geven me onze commentaar

28 Mar 2010, 20:10
Freak

voetbal is meer dan liedjes zingen en pinten drinken e droeven.

28 Mar 2010, 20:11
Freak

bert schreef:
Die tegengoal zou ik graag nog eens in herhaling willen bekijken.Jammer dat Seminck juist op dat moment geblesseerd aan de kant staat.Sommige supporters hebben echt een hekel gekregen aan Lord.Vanaf de eerste bal dat hij raakt : tamzak, lomperik en nog van die woorden, probeer u dan als speler maar te concentreren.Podevijn heeft nog minder geforceerd en daar wordt dan niet op gereageerd.

Lord heeft vandaag niets misdaan dus daar moeten we niet op vitten ,maar ook niet op podevijn.Op onze invallers moeten we het zeker en vast niet steken.

28 Mar 2010, 20:11
Nationale Ploeg

bert schreef:

Ik vond Lord een uitstekende speler die bepalend was voor de ploeg, maar wat Lio momenteel presteert is ondermaats. Geen pas komt aan. Wil veel te veel alleen doen waardoor hij veel te veel de bal verliest en gaat er niet meer 100% voor.

Mijn hart is wit en zwart !

28 Mar 2010, 20:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 258 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 18