|
|
| Pagina 13 van 18 |
[ 258 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 18 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior Lid geworden op: 07 Jan 2008, 22:04 Berichten: 238 |
Bericht Re: Cappellen - Eendracht Aalst
El Corredor schreef: droeven schreef: witteken schreef: en gij den droefsten,als je dan toch geen verstand van voetbal hebt zwijg dan gewoon hé.we spelen al weken slecht maar pakken punten,dus moeten we zwijgen. maar nu tegen den derde laatste 85 min gewoon geen voetbal gezien.wat ga je nu zeggen droeven dat alles goed was vandaag? nie zeveren hé. met ewen , van damme en kestens gaan we nooit potten breken. als ge niet wil zien dat we met drie verdedigende middenvelders geen duels winnen, ja dan zal je het nooit zien. zeg manneken ga es tegen u moeder kreften. en nog iet he ik em meer verstand van voetbal da gij ooit gaat hebben . en ik em nooit gezegt da we goe spelen eh ,ik zeg gewoon da ze ier allemaal aant kreften zen gelijk altijd. na est weer verheyden da slecht is ,ge zou beter neker kreften op dienen bananenfretter (lord) want die doet al een gans jaar niks ale van astem ier is. van spelling iets minder precies ![]() _________________ winnaar ajoinpronostiek 2009-2010 |
| 28 Mar 2010, 21:03 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Anders moet ge den topic hier gewoon sluiten als da gezever hier toch blijft duren en niks nuttig meer wordt gezegd...
_________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 28 Mar 2010, 21:05 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Bomber schreef: ![]() ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 28 Mar 2010, 21:05 |
|
|
Freak
droeven schreef: El Corredor schreef: droeven schreef: zeg manneken ga es tegen u moeder kreften. en nog iet he ik em meer verstand van voetbal da gij ooit gaat hebben . en ik em nooit gezegt da we goe spelen eh ,ik zeg gewoon da ze ier allemaal aant kreften zen gelijk altijd. na est weer verheyden da slecht is ,ge zou beter neker kreften op dienen bananenfretter (lord) want die doet al een gans jaar niks ale van astem ier is. van spelling iets minder precies ![]() ooit al van een grapje gehoord? ![]() |
| 28 Mar 2010, 21:07 |
|
|
Junior Lid geworden op: 07 Jan 2008, 22:04 Berichten: 238 |
El Corredor schreef: droeven schreef: El Corredor schreef: van spelling iets minder precies ![]() ooit al van een grapje gehoord? ![]() ![]() _________________ winnaar ajoinpronostiek 2009-2010 |
| 28 Mar 2010, 21:10 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Ik heb zo het gevoel dat er hier kaarten gaan vallen....
![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 28 Mar 2010, 21:41 |
|
|
Scholier
droeven schreef: witteken schreef: droeven schreef: aan u maak ik ni veel woorden vuil zelle . ge zijt 1 van de grootste kreften van gans tforum. ![]() en gij den droefsten,als je dan toch geen verstand van voetbal hebt zwijg dan gewoon hé.we spelen al weken slecht maar pakken punten,dus moeten we zwijgen. maar nu tegen den derde laatste 85 min gewoon geen voetbal gezien.wat ga je nu zeggen droeven dat alles goed was vandaag? nie zeveren hé. met ewen , van damme en kestens gaan we nooit potten breken. als ge niet wil zien dat we met drie verdedigende middenvelders geen duels winnen, ja dan zal je het nooit zien. zeg manneken ga es tegen u moeder kreften. en nog iet he ik em meer verstand van voetbal da gij ooit gaat hebben . en ik em nooit gezegt da we goe spelen eh ,ik zeg gewoon da ze ier allemaal aant kreften zen gelijk altijd. na est weer verheyden da slecht is ,ge zou beter neker kreften op dienen bananenfretter (lord) want die doet al een gans jaar niks ale van astem ier is. Lord nen bananenfretter? Kheb nochthans horen zeggen dat zijn lievelingseten bufstik frit met ajoinesaas, geserveerd op een bedje van spinozje stoemp met sosissen, gegarneerd met enkele slieren rode kool en kottelet is, en als toetjen eeft em geiren witloofijskrijm met warme spruitensaus. Van geïntegreerd zijn gesproken. Zelf ben ik een pak minder geïntegreerd als ik da lees. |
| 28 Mar 2010, 21:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Vandaag toch het - door velen hier - voorspelde ongelijk van BVR gezien, 1 week kom je er mee weg, 2 misschien ook maar ge ziet dat het de 3de keer toch prijs is.
Laat bovendien die tegengoal nu net komen op een corner waarbij je Seminck niet in uw grote rechthoek staan hebt (die tot dan toe alles opkuiste). Beschaamd van tegen dit Cappellen punten te laten liggen hoor . Als ze die match deze week gaan analyseren zullen ze ook dikwijls slikken. Enfin, zo snel mogelijk die match analyseren en doorwerken naar volgende week,al zal er dan uit een ander vaatje moeten getapt worden. _________________ If you never try, you'll never know |
| 28 Mar 2010, 21:47 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
jullie spelen vandaag gelijk.das toch geen ramp??D e eindronde is zo goed als binnen.Deinze die komen niet meer terug.Nen eindronde met temse en heist.......schoon toch niet??
(dromen mag he). |
| 28 Mar 2010, 21:53 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Allè, onze ploeg doet mee voor de eindronde en op het forum wordt er gevochten tegen degradatie.
Het leven is meer dan Eendracht Aalst alleen. En ga nu allen heen in vrede en slaap zacht. ![]() |
| 28 Mar 2010, 21:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Prodialoog schreef: Allè, onze ploeg doet mee voor de eindronde en op het forum wordt er gevochten tegen degradatie. Het leven is meer dan Eendracht Aalst alleen. En ga nu allen heen in vrede en slaap zacht. ![]() Wacht even de fotokes komen eraan ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Mar 2010, 21:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
voor jou wil ik nog even opblijven
![]() |
| 28 Mar 2010, 21:59 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Bram schreef: Vandaag toch het - door velen hier - voorspelde ongelijk van BVR gezien, 1 week kom je er mee weg, 2 misschien ook maar ge ziet dat het de 3de keer toch prijs is. Laat bovendien die tegengoal nu net komen op een corner waarbij je Seminck niet in uw grote rechthoek staan hebt (die tot dan toe alles opkuiste). Beschaamd van tegen dit Cappellen punten te laten liggen hoor . Als ze die match deze week gaan analyseren zullen ze ook dikwijls slikken. Enfin, zo snel mogelijk die match analyseren en doorwerken naar volgende week,al zal er dan uit een ander vaatje moeten getapt worden. Dat klopt maar dan moet je ook zeggen dat die tegengoal er komt door een onnodige fout van Mich ver van ons doel. Hij speelde verdedigend inderdaad vrij goed maar opbouwend was hij nergens. Wat de opstelling betreft wordt er hier steeds met de vinger gewezen naar dat middenveld met drie controlerende spelers. Ik ben daar niet mee akkoord. Vandaag breng je aanvallend gewoon te weinig. Amghar is blijkbaar toch niet de spits die ik dacht en dat Laurent niet direkt het verschil ging maken, tja dat kon ook niet. Bovendien was er enorm veel afval in ons passenspel. Galluchi, Lord en Podevijn deden wat ze konden maar de laatste pas ging steeds mis of kwam er gewoon niet. Net voor de gelijkmaker kan Lord de bal gewoon afleggen op Van Damme maar trapt zelf totaal verkeerd met zijn verkeerde voet op doel. Ewen speelde vandaag een dijk van een match, vond ik toch en ik niet alleen in de zittribune. Kestens recupereerde heel veel ballen maar geeft dan telkens een miniemen-pas. Ondanks al dat gekreft hier op BVR staan we nog steeds derde en versterkten we zelfs nog onze positie ten opzichte van de vijfde in het Klassement. So wat? _________________
|
| 28 Mar 2010, 22:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Prodialoog schreef: voor jou wil ik nog even opblijven ![]() De map is nog niet aangemaakt en kan nog niet posten Zodra deze aangemaakt is zal ik deze posten Ik zal er al eentje in varia zetten, de ZWAWI PIPI Ondertussen is de map klaar en begin ik te posten. Effen geduld _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Mar 2010, 22:10 |
|
|
Scholier
Onderkroiper schreef: Prodialoog schreef: voor jou wil ik nog even opblijven ![]() De map is nog niet aangemaakt en kan nog niet posten Zodra deze aangemaakt is zal ik deze posten Ik zal er al eentje in varia zetten, de ZWAWI PIPI Ondertussen is de map klaar en begin ik te posten. Effen geduld ik vind de Zwawi zijnen eigen kop nog altijd veel zotter dan dienen ajuin dietem er vantijd opzet ![]() |
| 28 Mar 2010, 22:18 |
|
| Pagina 13 van 18 |
[ 258 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 18 Volgende |