Transfers 2009-2010 - Pagina 248 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 246 247 248 249 250 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
Duivelke

Leeftijd: 42
Bericht Re: Transfers 2009-2010
malder schreef:
Frékes schreef:
nonkeltje schreef:

ik zal maandag eens informeren bij een collega op het werk, die regelmatig naar evergem gaat kijken.

Laat die choco's maar thuis, daarmee wint ge geene oorlog... alleen met echte mannen en niet types comme Sandy Martens... :boks:

Ik zal het tegen Batistuta zeggen. Of tegen Messi.

Ok, doe dat en doe ze de groeten... (y)

28 Mar 2010, 14:44
Duivelke

DT schreef:
Frékes schreef:
Qua verdediging zitten we goed denk ik (als seminck blijft), maar naar volgend jaar toe zullen we voor het middenveld en aanval toch nog iemand (meerdere als er bepaalde personen vertrekken) nodig hebben... ik denk dat het voor Lord en Troch hun laatste seizoen is bij ons...

ik hoop dat we eens ne spits of nr 10 binnenhalen die achter of naast Depoitre speelt en meer dan 20 goals maakt... op dat vlak zijn we de laatste jaren nooit verwend geweest... moreels moet dat zeker kunnen, maar denk dat hij te blessuregevoelig is om een volledig seizoen te spelen...

Moest da waar zijn, hoop ik wel dat er iets anders aangetrokken wordt dan een speler van 1ste provinciale... Ik denk spontaan aan mannen als Wambacq en Goossens die ons toch ook niet veel hebben bijgebracht... En 24 jaar is nu toch ook niet echt piep meer hé om te zeggen dat het een man met toekomst is... Versterking in de breedte mag ik hopen?

Voila, eindelijk eens een kenner aan het woord...

28 Mar 2010, 14:46
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
DT schreef:
Frékes schreef:
Qua verdediging zitten we goed denk ik (als seminck blijft), maar naar volgend jaar toe zullen we voor het middenveld en aanval toch nog iemand (meerdere als er bepaalde personen vertrekken) nodig hebben... ik denk dat het voor Lord en Troch hun laatste seizoen is bij ons...

ik hoop dat we eens ne spits of nr 10 binnenhalen die achter of naast Depoitre speelt en meer dan 20 goals maakt... op dat vlak zijn we de laatste jaren nooit verwend geweest... moreels moet dat zeker kunnen, maar denk dat hij te blessuregevoelig is om een volledig seizoen te spelen...

Moest da waar zijn, hoop ik wel dat er iets anders aangetrokken wordt dan een speler van 1ste provinciale... Ik denk spontaan aan mannen als Wambacq en Goossens die ons toch ook niet veel hebben bijgebracht... En 24 jaar is nu toch ook niet echt piep meer hé om te zeggen dat het een man met toekomst is... Versterking in de breedte mag ik hopen?

Hebben ook niet veel kansen gekregen en vind het jammer dat Goossens snel weggegaan is, vond dat wel een grote belofte voor de toekomst, als je Goossens de juiste begeleiding geeft zal dat wel een topspits worden in derde of vierde

Mijn hart is wit en zwart !

28 Mar 2010, 14:49
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Hij zit nu toch ook al lang weer bij Bambrugge, die topspits

28 Mar 2010, 15:26
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
Jeroen schreef:

die daar aan de lopende band scoort...

28 Mar 2010, 18:36
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Dries schreef:
Jeroen schreef:

In de middenmoot van 1ste provinciale (y)

28 Mar 2010, 18:45
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
Jeroen schreef:
Dries schreef:
Jeroen schreef:

In de middenmoot van 1ste provinciale (y)

Voor 1ste prov is dat idd een topspits en ik kan u verzekeren dat Bambrugge héél diep moest gaan om hem een jaartje langer te binden. 3de is idd te hoog voor Goossens, maar in 4de trekt die zeker zijne plan. Wekelijks plakken er 2 verdedigers op hem en toch zo vlot scoren, dat is er weinig gegevenn, ook al is het maar op dat niveau.

Wat wij vandaag op Cappellen lieten zien was anders niet veel beter dan het gemiddelde spel van Bambrugge, maar dit geheel terzijde.

28 Mar 2010, 19:09
Vaste Waarde

E. Aalst versterkte zich met Sam Crispijn (24) van eerste provincialer Evergem, hij schoorde tot dusver 19 goals. Crispijn had een akkoord met E.Appeltere maar kwam op zijn beslissing terug. Bron HLN

29 Mar 2010, 8:25
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
eendrachter'80 schreef:
E. Aalst versterkte zich met Sam Crispijn (24) van eerste provincialer Evergem, hij schoorde tot dusver 19 goals. Crispijn had een akkoord met E.Appeltere maar kwam op zijn beslissing terug. Bron HLN

Iemand enig idee hoe die het de voorbije seizoenen deed? Speelde hij toen ook in eerste provinciale? Hoeveel goals? ...

29 Mar 2010, 15:10
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
eendrachter'80 schreef:

19 goalen bij een ploeg da 4de laatste sta in 1ste provenciale is toch ni slecht vind ik

29 Mar 2010, 15:47
forumlegende

Leeftijd: 43
Smetje schreef:
eendrachter'80 schreef:

Iemand enig idee hoe die het de voorbije seizoenen deed? Speelde hij toen ook in eerste provinciale? Hoeveel goals? ...

Hij zou in de jeugd bij Deinze gespeeld hebben. De voorbije seizoenen zou hij steeds in eerste provinciale gespeeld hebben. Hoeveel goals hij toen scoorde weet ik niet.
Trouwens, vandaag is hij nog 24 maar morgen wordt hij 25 ;)
Ik heb ook een krantenartikel gevonden van bij het begin van het seizoen over zijn ploeg Evergem. Daarin wordt hij omschreven als een snelle en vaardige spits die op sportief vlak meer ambitie mag hebben dan 1e provinciale. Zelf bevestigt hij daar trouwens ook dat het nu wel hoog tijd wordt om het in nationale te proberen. Zijn toenmalige trainer (Glenn Geeraerts) omschrijft hem als een levensgenieter die in goede banen moet geleid worden en dan zal hij wel nog doorbreken.

We zien wel he, da kan meevallen en het kan tegenvallen. Maar laten we in elk geval afwachten tot het op de officiele site verschijnt :cool:

29 Mar 2010, 17:59
Freak

Leeftijd: 45
eendrachter'80 schreef:

ik stel mij wel de vraag als die al bij Appelterre had getekend, wil dat dus ook zeggen dat er ook geen gans leger derde, vierdeklassers achter dienen gast zat.

vreemd, eerst schieten ze bij de sportieve cel bij het begin van het seizoen GDR's transfer van Goossens nog af, en nu doen ze het zelf... :cool: :wadde:

29 Mar 2010, 18:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Mja ..ge kunt het ook anders bekijken,iemand die al een overeenkomst had met Appelflap,hij zal daar ook geen contract getekend hebben om over naar huis te schrijven,dus veel gaat hij den iendracht dan ook niet kosten.
Het is ook wel geen type Goosens,lijkt me toch ene die sterk op zijn poten staat.
Kan erg tegenvallen maar kan ook heel erg goed meevallen,hun broek zullen ze er wel niet aan scheuren zeker.
remenber de gilles :wadde:

29 Mar 2010, 18:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bakkie schreef:
Mja ..ge kunt het ook anders bekijken,iemand die al een overeenkomst had met Appelflap,hij zal daar ook geen contract getekend hebben om over naar huis te schrijven,dus veel gaat hij den iendracht dan ook niet kosten.
Het is ook wel geen type Goosens,lijkt me toch ene die sterk op zijn poten staat.
Kan erg tegenvallen maar kan ook heel erg goed meevallen,hun broek zullen ze er wel niet aan scheuren zeker.
remenber de gilles :wadde:
't is dat, maarja bashen op de GDR periode was toen eventjes mode newaar. Ze zullen er hun broek niet te neig mee scheuren en ondertussen hebben ze er een spits in de breedte bij.

29 Mar 2010, 18:45
Duivelke

Ik vind Amghar toch ook niet slecht (heb match tegen Capellen wel niet gezien)... zou die gast een kans geven (hij wordt gehuurd zeker???)... maakt gemakkelijk een goal in de 16...

29 Mar 2010, 19:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 246 247 248 249 250 280