|
|
| Pagina 148 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 146 147 148 149 150 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bericht Re: Artikels
In de huidige kern zeker de speler die al het meeste heeft opgebracht voor onze club, voor zover een clubicoon nog bestaat is hij dat. Anderzijds is het voetbal van nu niet meer dat van vroeger en zijn clubiconen een bedreigde soort.
Kris Temmerman was dat jaren geleden ook en speelde later nog voor Dender (wat ik hem zeker niet kwalijk neem). Spelers op zich kunnen mij weinig schelen, ik supporters voor Aalst als club. Doch alle respect voor iemand als Seminck. Maar als hij zou vertrekken zou mij dat evenveel raken als elke andere speler met zijn kwaliteiten. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 30 Mar 2010, 16:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Casual1919 schreef: In de huidige kern zeker de speler die al het meeste heeft opgebracht voor onze club, voor zover een clubicoon nog bestaat is hij dat. Anderzijds is het voetbal van nu niet meer dat van vroeger en zijn clubiconen een bedreigde soort. Kris Temmerman was dat jaren geleden ook en speelde later nog voor Dender (wat ik hem zeker niet kwalijk neem). Spelers op zich kunnen mij weinig schelen, ik supporters voor Aalst als club. Doch alle respect voor iemand als Seminck. Maar als hij zou vertrekken zou mij dat evenveel raken als elke andere speler met zijn kwaliteiten. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 30 Mar 2010, 16:57 |
|
|
forumlegende |
Casual1919 schreef: In de huidige kern zeker de speler die al het meeste heeft opgebracht voor onze club, voor zover een clubicoon nog bestaat is hij dat. Anderzijds is het voetbal van nu niet meer dat van vroeger en zijn clubiconen een bedreigde soort. Kris Temmerman was dat jaren geleden ook en speelde later nog voor Dender (wat ik hem zeker niet kwalijk neem). Spelers op zich kunnen mij weinig schelen, ik supporters voor Aalst als club. Doch alle respect voor iemand als Seminck. Maar als hij zou vertrekken zou mij dat evenveel raken als elke andere speler met zijn kwaliteiten. was het dender of denderleeuw/denderhoutem??? _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 30 Mar 2010, 17:11 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Iendrachter90 schreef: In HLN vandaag interview met seminck.Kort samengevat heeft het bestuur nog niet met hem gesproken en vertrekt hij meer dan wss op het einde van het seizoen. Ik las het artikel in het Nieuwsblad. Daarin zei hij duidelijk dat zijn ambitie in 2e klasse ligt, en dat hij daar dolgraag zou geraken met Eendracht Aalst. Ik leidde er uit af da als het bestuur hem een goed voorstel doet, hij wel zal bijtekenen.. |
| 30 Mar 2010, 17:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Casual1919 schreef: In de huidige kern zeker de speler die al het meeste heeft opgebracht voor onze club, voor zover een clubicoon nog bestaat is hij dat. Anderzijds is het voetbal van nu niet meer dat van vroeger en zijn clubiconen een bedreigde soort. Kris Temmerman was dat jaren geleden ook en speelde later nog voor Dender (wat ik hem zeker niet kwalijk neem). Spelers op zich kunnen mij weinig schelen, ik supporters voor Aalst als club. Doch alle respect voor iemand als Seminck. Maar als hij zou vertrekken zou mij dat evenveel raken als elke andere speler met zijn kwaliteiten. Dat zou voor de club op de opdracht moeten zijn, maar wel rekening houdende met zijn kwaliteiten. En die zijn toch ook al lang gebleken ? Je haalt daar Temmerman als goed voorbeeld aan, opt laatste was iedereen er hier ook op uitgekeken, pas terug enkele jaren later werd er terug respect getoond voor Temmerman... om hem nu het laatste clubicoon te gaan noemen ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 30 Mar 2010, 19:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bram schreef: Casual1919 schreef: In de huidige kern zeker de speler die al het meeste heeft opgebracht voor onze club, voor zover een clubicoon nog bestaat is hij dat. Anderzijds is het voetbal van nu niet meer dat van vroeger en zijn clubiconen een bedreigde soort. Kris Temmerman was dat jaren geleden ook en speelde later nog voor Dender (wat ik hem zeker niet kwalijk neem). Spelers op zich kunnen mij weinig schelen, ik supporters voor Aalst als club. Doch alle respect voor iemand als Seminck. Maar als hij zou vertrekken zou mij dat evenveel raken als elke andere speler met zijn kwaliteiten. Dat zou voor de club op de opdracht moeten zijn, maar wel rekening houdende met zijn kwaliteiten. En die zijn toch ook al lang gebleken ? Je haalt daar Temmerman als goed voorbeeld aan, opt laatste was iedereen er hier ook op uitgekeken, pas terug enkele jaren later werd er terug respect getoond voor Temmerman... om hem nu het laatste clubicoon te gaan noemen ![]() Krisken is van als ik klein was altijd mijne favoriete speler geweest ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 31 Mar 2010, 8:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Dries schreef: Casual1919 schreef: In de huidige kern zeker de speler die al het meeste heeft opgebracht voor onze club, voor zover een clubicoon nog bestaat is hij dat. Anderzijds is het voetbal van nu niet meer dat van vroeger en zijn clubiconen een bedreigde soort. Kris Temmerman was dat jaren geleden ook en speelde later nog voor Dender (wat ik hem zeker niet kwalijk neem). Spelers op zich kunnen mij weinig schelen, ik supporters voor Aalst als club. Doch alle respect voor iemand als Seminck. Maar als hij zou vertrekken zou mij dat evenveel raken als elke andere speler met zijn kwaliteiten. was het dender of denderleeuw/denderhoutem??? Toen nog FC Denderleeuw _________________ www.spionkoplede.com |
| 31 Mar 2010, 8:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Mariner schreef: Dries schreef: Casual1919 schreef: In de huidige kern zeker de speler die al het meeste heeft opgebracht voor onze club, voor zover een clubicoon nog bestaat is hij dat. Anderzijds is het voetbal van nu niet meer dat van vroeger en zijn clubiconen een bedreigde soort. Kris Temmerman was dat jaren geleden ook en speelde later nog voor Dender (wat ik hem zeker niet kwalijk neem). Spelers op zich kunnen mij weinig schelen, ik supporters voor Aalst als club. Doch alle respect voor iemand als Seminck. Maar als hij zou vertrekken zou mij dat evenveel raken als elke andere speler met zijn kwaliteiten. was het dender of denderleeuw/denderhoutem??? Toen nog FC Denderleeuw Toen was dat nog ietwat een sympathieke ploeg. Maar vanaf ze begonnen zijn met hun fusies en hun dikkenekerij ![]() |
| 31 Mar 2010, 11:11 |
|
|
forumlegende |
Smetje schreef: Mariner schreef: Dries schreef: was het dender of denderleeuw/denderhoutem??? Toen nog FC Denderleeuw Toen was dat nog ietwat een sympathieke ploeg. Maar vanaf ze begonnen zijn met hun fusies en hun dikkenekerij ![]() welja twas daarom dat ik het vroeg ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 31 Mar 2010, 13:26 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Mariner schreef: Dries schreef: Casual1919 schreef: In de huidige kern zeker de speler die al het meeste heeft opgebracht voor onze club, voor zover een clubicoon nog bestaat is hij dat. Anderzijds is het voetbal van nu niet meer dat van vroeger en zijn clubiconen een bedreigde soort. Kris Temmerman was dat jaren geleden ook en speelde later nog voor Dender (wat ik hem zeker niet kwalijk neem). Spelers op zich kunnen mij weinig schelen, ik supporters voor Aalst als club. Doch alle respect voor iemand als Seminck. Maar als hij zou vertrekken zou mij dat evenveel raken als elke andere speler met zijn kwaliteiten. was het dender of denderleeuw/denderhoutem??? Toen nog FC Denderleeuw Doe wel raar: " FCD", zo weinig letters in dienen tijd... ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 31 Mar 2010, 15:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Gio schreef: Mariner schreef: Dries schreef: was het dender of denderleeuw/denderhoutem??? Toen nog FC Denderleeuw Doe wel raar: " FCD", zo weinig letters in dienen tijd... ![]() En poef... ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 31 Mar 2010, 15:41 |
|
|
Freak
troch naar b-kern verwezen.voelt zich beter dan de rest blijkbaar.
![]() |
| 03 Apr 2010, 8:52 |
|
|
Scholier
waly 2 schreef: troch naar b-kern verwezen.voelt zich beter dan de rest blijkbaar. ![]() Trainer Bart Van Renterghem besliste Thomas naar de b-kern te verwijzen.De Aalsterse trainer wilde niet veel commentaar kwijt over die beslissing,maar het was al langer duidelijk dat Troch en de coach niet op dezelfde golflengte zaten. Deze week kwam het tot een definitieve breuk tussen de nummer tien en de trainer.Troch stelt zich boven de groep en vindt zichzelf belangrijker dan de ploeg ,zei de trainer .Voor mij is de maat vol.Hij komt niet meer in de ploeg.In overleg met het bestuur is hij voor onbepaalde duur naar de b-kern verwezen. |
| 03 Apr 2010, 8:58 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
zwetwit schreef: waly 2 schreef: troch naar b-kern verwezen.voelt zich beter dan de rest blijkbaar. ![]() Trainer Bart Van Renterghem besliste Thomas naar de b-kern te verwijzen.De Aalsterse trainer wilde niet veel commentaar kwijt over die beslissing,maar het was al langer duidelijk dat Troch en de coach niet op dezelfde golflengte zaten. Deze week kwam het tot een definitieve breuk tussen de nummer tien en de trainer.Troch stelt zich boven de groep en vindt zichzelf belangrijker dan de ploeg ,zei de trainer .Voor mij is de maat vol.Hij komt niet meer in de ploeg.In overleg met het bestuur is hij voor onbepaalde duur naar de b-kern verwezen. Troch is waarschijnlijk nie zo braaf als Seminck he. Na de match op Temse kwam het al tot een aanvaring toen Thomas zei dat hij het niet eens was met de startopstelling. De wissel bij de rust op Cappellen zal het vuur weer aan de lont gestoken hebben zeker... Ik vind het in elk geval jammer want hij heeft hard gewerkt en hij was de laatste weken redelijk goe bezig toch. Ik hoop voor Van Renterghem da hij resultaten blijft halen want anders zouden bepaalde beslissingen wel eens in zijn nadeel kunnen uitdraaien... |
| 03 Apr 2010, 9:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Jammer voor Troch en als het om deze reden is "Troch stelt zich boven de groep en vindt zichzelf belangrijker dan de ploeg ,zei de trainer" dan hebben we eindelijk een trainer met haar op zijn tanden,die de zogezegde vedetten durft naast de ploeg te zetten.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 03 Apr 2010, 9:20 |
|
| Pagina 148 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 146 147 148 149 150 … 497 Volgende |