Artikels - Pagina 149 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 147 148 149 150 151 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Bericht Re: Artikels
Op basis van zijn prestaties van de laatste weken vind ik dit een heel spijtige zaak. Maar wij weten uiteraard niet wat er op training, na wedstrijden e.d. gebeurt. De trainer (en het bestuur) zal wel zijn redenen hebben hé voor deze maatregel. Laat ons nu met de andee selers werken naar het ultieme doel: eindrondeticket en promotie. :EA:

03 Apr 2010, 9:37
Ancien

Hopelijk is dit een late 1 aprilgrap.

03 Apr 2010, 9:47
Vaste Waarde

Ik vind het heel spijtig dat Thomas uit de ploeg is gezet hopelijk heeft dit geen gevolgen om de eindronde te halen.

03 Apr 2010, 9:48
Ancien

Leeftijd: 56
Bakkie schreef:
Jammer voor Troch en als het om deze reden is "Troch stelt zich boven de groep en vindt zichzelf belangrijker dan de ploeg ,zei de trainer" dan hebben we eindelijk een trainer met haar op zijn tanden,die de zogezegde vedetten durft naast de ploeg te zetten.

(y) Inderdaad, als er door Troch zijn toedoen echt ambras mocht komen, en ik zei MOCHT dan kan je pas echt die eindronde vergeten. :EA:

03 Apr 2010, 10:35
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Ik hoop dat er door deze beslissing geen groepkes gaan gevormd worden in de ploeg, want dan zullen we verder van huis zijn!

03 Apr 2010, 10:54
Nationale Ploeg

:(

Ik vind het toch een beetje bizar. Ik speel liever met een geprikkelde Troch dan met 3 verdedigende middenvelders.

Hopen dat Moreels en Depoitre rap terugkomen én goed spelen, dan zou Troch wsl toch automatisch uit de 16 gevallen zijn.

Moeilijk karakter, maar zo veel waard voor een derdeklasser, zelfs (vooral?) als invaller...

03 Apr 2010, 10:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Ik weet eigenlijk niet wat ik er moet over denken, langs een kant ben ik blij dat er na VDH iemand gekomen is als trainer die boven de spelersgroep staat, bovendien heb ik het ook niet begrepen op Troch zijn vorige persartikelen waarin hij dat gezag al ondermijnde.... maar na de vorige paar wedstrijden vind ik wel dat het eens de moment was dat iemand BVR ook eens op zijn punt zetten..... al was dat niet de taak van een speler natuurlijk. Ik denk dat er hier wel al enkelen waren die ergens nattigheid begonnen te voelen na de vorige paar matchen, al had ik het nieuws niet uit die hoek verwacht.
Langs de andere kant hoort ge dan ook weer van alles waaien over die sportieve cel waarin het hommeles is.... ik heb het al gezegd maar ik hoop NIET dat BVR carte blanche krijgt. Hij is een goede trainer maar we hebben hier al te veel ondervonden wat er gebeurd wanneer succes naar het koppeke stijgt en heel den boel om zeep geholpen wordt. Ik ben er niet uit of dat succes nu bij TT of bij BVR naar het koppeke gestegen is, time will tell.

03 Apr 2010, 10:56
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
De Jean schreef:
:(

Ik vind het toch een beetje bizar. Ik speel liever met een geprikkelde Troch dan met 3 verdedigende middenvelders.

Hopen dat Moreels en Depoitre rap terugkomen én goed spelen, dan zou Troch wsl toch automatisch uit de 16 gevallen zijn.

Moeilijk karakter, maar zo veel waard voor een derdeklasser, zelfs (vooral?) als invaller...

(y)

03 Apr 2010, 11:06
Miniem

Denk gewoon dat trainer en technische staf van Troch , Seminck en Lord vanaf willen.
Vind dit spijtig want deze spelers hebben veel goeds gedaan voor onze ploeg en kunnen dit nog doen in een latere eindronde.

03 Apr 2010, 11:12
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
De Brandt Wim schreef:
Denk gewoon dat trainer en technische staf van Troch , Seminck en Lord vanaf willen.
Vind dit spijtig want deze spelers hebben veel goeds gedaan voor onze ploeg en kunnen dit nog doen in een latere eindronde.

Troch en Seminck kunnen we zeker gebruiken! Maar ik vind wel dat BVR gelijk heeft ALS Troch zich teveel moeit..nen trainer moet den baas zijn van zen ploeg en ni de speler

03 Apr 2010, 11:16

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
We zijn hier nu toch met bloemekes aan het gooien.Waarom is Troch vervangen in Cappelen,ambras met Gallucci,Troch een beetje kennende,heeft een zeer opvliegend karakter en denkt soms dat het spelletje enkel en alleen om hem draait.

03 Apr 2010, 12:01
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
Bakkie schreef:
We zijn hier nu toch met bloemekes aan het gooien.Waarom is Troch vervangen in Cappelen,ambras met Gallucci,Troch een beetje kennende,heeft een zeer opvliegend karakter en denkt soms dat het spelletje enkel en alleen om hem draait.

Das misschien wel waar, maar we weten niet wat er allemaal gebeurd is he. Ik vind da spelers wel hun mening mogen geven, alst op een deftige manier is natuurlijk.
Ik vind langs ne kant toch jammer da hij id B-kern zit, hij heeft hard gewerkt om terug op niveau te komen en nu dit.
Hopelijk reageert de groep hier goed op (had toch het gevoel dat Troch goed id groep lag, of vergis ik mij?)
Het collectief ist belangrijkste, hopelijk weet BVR wat hij doet.
Volgen de resultaten niet, zal dit wss wel in zijn nadeel spelen..

03 Apr 2010, 12:07
forumlegende

Leeftijd: 43
Bakkie schreef:

Verklaar u nader want ik heb geen weet van ruzie tussen Troch en Gallucci.

03 Apr 2010, 12:11

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
zwawi schreef:
Bakkie schreef:

Vraag het eens aan het bestuur,of hebben ze hem zonder enige reden naar de B kern verwezen. :wadde:

03 Apr 2010, 12:15
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
Bakkie schreef:
zwawi schreef:
Bakkie schreef:

Vraag het eens aan het bestuur,of hebben ze hem zonder enige reden naar de B kern verwezen. :wadde:

ALS hij al ruzie met Gallucci zou hebben, zal dit toch niet de enige reden zijn vr zijn verwijzing nr B-kern...
Ik hoop dat EA er - als collectief waar BVR zo op hamert - sterker zal uitkomen. Al heb ik er wel een beetje mijn twijfels over. Als de groep Troch als 'rotte appel' echter beschouwt, zullen ze er wel sterker uitkomen zkeer?

03 Apr 2010, 12:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 147 148 149 150 151 497