Artikels - Pagina 150 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 148 149 150 151 152 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Bericht Re: Artikels
ajoin_bart schreef:
Bakkie schreef:
zwawi schreef:
Verklaar u nader want ik heb geen weet van ruzie tussen Troch en Gallucci.

Vraag het eens aan het bestuur,of hebben ze hem zonder enige reden naar de B kern verwezen. :wadde:

ALS hij al ruzie met Gallucci zou hebben, zal dit toch niet de enige reden zijn vr zijn verwijzing nr B-kern...
Ik hoop dat EA er - als collectief waar BVR zo op hamert - sterker zal uitkomen. Al heb ik er wel een beetje mijn twijfels over. Als de groep Troch als 'rotte appel' echter beschouwt, zullen ze er wel sterker uitkomen zkeer?

Khoop dat de sfeer goe blijft in de groep, tis nu ni echt de moment om wa rel te gaan schoppen nu we er zo dicht bij staan

03 Apr 2010, 12:39
Junior

ik vind dit geen goed teken. het is duidelijk dat het aan het 'rommelen' is op sportief vlak. ben een TT fan maar ben de eerste om toe te geven dat hij beter eerst een reeks goeie wedstrijden op rij speelde vooraleer in de pers van leer te trekken. spijtig omdat hij zich idd terug op een goed niveau aan het knokken was en heel belangrijk was de laatste matchen. we zullen zien, maar met meerdere talenten als Lord, Troch, Seminck, Podevijn,... die stuk voor stuk niet op hun beste niveau (mogen) spelen dit seizoen mogen we als supporter wel meer spelkwaliteit verwachten dan hetgeen we tegen Capellen en Ieper lieten zien, vind ik. :? wordt vervolgd... :EA:

03 Apr 2010, 12:58
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Vind dit heel spijtig. Troch had hard gewerkt om terug te komen en deed het de laatste weken goed. Het collectief staat natuurlijk voorop, maar ik weet niet hoe de groep hier gaat op reageren. Ik hoop dat de groep niet in twee valt.

03 Apr 2010, 14:07
Junior

Ik ben grote fan van E.A. zoals vele anderen. Wat de coach betreft toch even het volgende.
Stel een rangschikking samen van af wedstrijd 10. Dus niet de 9 eerste van VDH als coach.

conclusie : op de eerste plaats eendracht aalst.
op de tweede plaats Heist op 1pt
op de derde plaats Boom op 2pt

Commentaar laat ik aan de anderen.

03 Apr 2010, 16:38
Scholier

Leeftijd: 55
witteken schreef:
De Jean schreef:
:(

Ik vind het toch een beetje bizar. Ik speel liever met een geprikkelde Troch dan met 3 verdedigende middenvelders.

Hopen dat Moreels en Depoitre rap terugkomen én goed spelen, dan zou Troch wsl toch automatisch uit de 16 gevallen zijn.

Moeilijk karakter, maar zo veel waard voor een derdeklasser, zelfs (vooral?) als invaller...

(y)

wees maar gerust dat den trainer met Amghar en depoitre en moreels zal spelen hoor, dat heeft hij zelf een paar maand geleden gezegd in de krant toen amghar hier aankwam en toen dacht ik al dat er geen plaats meer ging zijn voor thomas, Amghar is trouwens een keuze van den trainer he mannekes vergeet da niet, en seminck ja, die jongen heeft natuurlijk pech dat hij op een zeer slecht moment gekwetst geraakt is en dat moreels het niet slecht doet, al vind ik michael kopbal sterker, en de lord dat is een goeie speler als hij goesting heeft, maar wanneer is da, en ondertussen moet je die ook betalen natuurlijk. verder hoop ik dat alles goed afloopt in de groep want bijvoorbeeld een ewen en troch, dat zijn 2 handen op één buik, van het een kan het ander komen wie weet

03 Apr 2010, 17:18
forumlegende

Leeftijd: 45
nonkel august schreef:
Ik ben grote fan van E.A. zoals vele anderen. Wat de coach betreft toch even het volgende.
Stel een rangschikking samen van af wedstrijd 10. Dus niet de 9 eerste van VDH als coach.

conclusie : op de eerste plaats eendracht aalst.
op de tweede plaats Heist op 1pt
op de derde plaats Boom op 2pt

Commentaar laat ik aan de anderen.

voila en resultaten is het enige wat me interesseert,liefst met goed voetbal
en dat goed voetbal is er al voldoende geweest

03 Apr 2010, 19:11
forumlegende

Leeftijd: 43
Daarnet persoonlijk met een speler gesproken en ik heb nu toch wa meer zicht op de zaak. En voor ge begint van "wie A zegt, moet ook B zeggen", ik heb beloofd om dienen babbel tussen ons te houden.
Het volgende wil ik wel kwijt: voor de moment spreken de resultaten voor van renterghem en ik hoop voor hem dat dit zo blijft want anders komt dit als een boomerang in zijn gezicht terecht!!!

03 Apr 2010, 19:20
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Wat ik deze week al zei in een andere topic hier klopt dus wel degelijk. Alleen de trainer ziet wat er dagdagelijks in een groep gaande is en neemt een beslissing als deze niet zo maar. Als Troch zich inderdaad boven de groep zet dan is dit de enige juiste beslissing.

03 Apr 2010, 20:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Wat ik hier niet begrijp,Van renterghem komt hier toe,we staan derde laatste nu staan we op een derde plaats met kans op een eindronde en nog is het blijkbaar voor sommigen niet goed genoeg. :hmm:
Gooi hem buiten en doe verder met de vedetten,die dit jaar nog geen kloten gepresteerd hebben. (y)

03 Apr 2010, 20:48
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Van Renterghem heeft het hier al goed gedaan en verdient dus krediet. Toch begrijp ik ook dat Troch teleurgesteld was voor wat gebeurd is in Temse en Capellen. Ik vond ook dat hij in Temse moest starten en in Capellen niet mocht vervangen worden. Zijn teleurstelling is dus normaal. Ik weet nu wel niet wat hij gedaan heeft en hoe hij het geuit heeft.

03 Apr 2010, 22:18
forumlegende

Van Renterghem verdient zeker krediet want hij kreeg de trein terug op de rails. Maar ik verzeker jullie dat bepaalde beslissingen van de laatste weken in zijn nadeel gaan uitdraaien ALS de resultaten moesten uitblijven.

04 Apr 2010, 7:17
Freak

Leeftijd: 45
ter info: het is overigens de tweede speler binnen een maand die (tijdelijk? of definitief?) naar de B-kern vliegt...

04 Apr 2010, 8:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
zwawi schreef:
Van Renterghem verdient zeker krediet want hij kreeg de trein terug op de rails. Maar ik verzeker jullie dat bepaalde beslissingen van de laatste weken in zijn nadeel gaan uitdraaien ALS de resultaten moesten uitblijven.

Dat is zo bij elke trainer :wadde: of dat nu Van Renterghem of Pep Guardiola is.

04 Apr 2010, 8:27
forumlegende

Bakkie schreef:
zwawi schreef:

Dat is zo bij elke trainer :wadde: of dat nu Van Renterghem of Pep Guardiola is.

Das waar maar er volgt nu een heel belangrijke week met 3 wedstrijden. Als de puntenoogst moest tegenvallen, dreigt het helemaal te escaleren nu.

04 Apr 2010, 8:34
forumlegende

El Corredor schreef:
ter info: het is overigens de tweede speler binnen een maand die (tijdelijk? of definitief?) naar de B-kern vliegt...

Wie is die tweede dan?

04 Apr 2010, 8:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 148 149 150 151 152 497