|
|
| Pagina 151 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 149 150 151 152 153 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Artikels
zwawi schreef: El Corredor schreef: ter info: het is overigens de tweede speler binnen een maand die (tijdelijk? of definitief?) naar de B-kern vliegt... Wie is die tweede dan? Blijkbaar heeft die speler waar je een persoonlijk onderonsje mee had,dan toch niet alles verteld ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Apr 2010, 8:41 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Bakkie schreef: zwawi schreef: El Corredor schreef: ter info: het is overigens de tweede speler binnen een maand die (tijdelijk? of definitief?) naar de B-kern vliegt... Wie is die tweede dan? Blijkbaar heeft die speler waar je een persoonlijk onderonsje mee had,dan toch niet alles verteld ![]() Het ging dan ook alleen maar over Thomas he ![]() |
| 04 Apr 2010, 8:43 |
|
|
Freak
moesten depoitre en moreels niet uitgevallen zijn had je van troch niet gehoord.
|
| 04 Apr 2010, 9:10 |
|
|
waly 2 schreef: moesten depoitre en moreels niet uitgevallen zijn had je van troch niet gehoord. Volledig mee akkoord maar uw invallers dienen nu eenmaal om blessures op te vangen. MOESTEN we beter gestart zijn, we deden nu mee voor de titel en Van Der Haegen was misschien nog trainer. Om maar te zeggen dat "als" en "indien" geen enkele waarde hebben in voetbal. Ik hoop da Wouter Moreels snel wedstrijdfit is of we zullen steeds met 3 verdedigende middenvelders spelen en ik denk da enkel den trainer een voorstander is van da systeem...... |
| 04 Apr 2010, 9:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
zwawi schreef: waly 2 schreef: moesten depoitre en moreels niet uitgevallen zijn had je van troch niet gehoord. Volledig mee akkoord maar uw invallers dienen nu eenmaal om blessures op te vangen. MOESTEN we beter gestart zijn, we deden nu mee voor de titel en Van Der Haegen was misschien nog trainer. Om maar te zeggen dat "als" en "indien" geen enkele waarde hebben in voetbal. Ik hoop da Wouter Moreels snel wedstrijdfit is of we zullen steeds met 3 verdedigende middenvelders spelen en ik denk da enkel den trainer een voorstander is van da systeem...... Een trainer is een passant, en in die tijd dat hij aan het roer staat heeft hij het voor het zeggen. En zolang hij resultaten behaald heeft hij het gelijk aan z'n kant. En dat is het minste dat je van hem kunt zeggen he? Of dachten de meesten dat we het niveau van pakweg 12 weken geleden gewoon gingen doortrekken, ondanks die blessures? Dat we niet gingen blijven winnen met 2à3 goals verschil, dat was toch te verwachten._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 04 Apr 2010, 10:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
zwawi schreef: Bakkie schreef: zwawi schreef: Van Renterghem verdient zeker krediet want hij kreeg de trein terug op de rails. Maar ik verzeker jullie dat bepaalde beslissingen van de laatste weken in zijn nadeel gaan uitdraaien ALS de resultaten moesten uitblijven. Dat is zo bij elke trainer of dat nu Van Renterghem of Pep Guardiola is.Das waar maar er volgt nu een heel belangrijke week met 3 wedstrijden. Als de puntenoogst moest tegenvallen, dreigt het helemaal te escaleren nu. En als je iemand die zich boven de groep plaatst niet naar de B-kern doorschuift, en dat allemaal maar toelaat, dan kan het even goed escaleren. Dan krijgt er volgende week een andere speler dezelde kuren, en dan is het hek helemaal van de dam, en dat krijg je sowieso niet meer rechtgetrokken. Ik vind dat er hier veel spel wordt over gemaakt. Ze gaan dat echt niet zomaar gedaan hebben. Dat hij zich gedraagt, en het probleem zou zich niet stellen. |
| 04 Apr 2010, 11:42 |
|
|
Stijn schreef: zwawi schreef: Bakkie schreef: [/b] Dat is zo bij elke trainer of dat nu Van Renterghem of Pep Guardiola is.Das waar maar er volgt nu een heel belangrijke week met 3 wedstrijden. Als de puntenoogst moest tegenvallen, dreigt het helemaal te escaleren nu. En als je iemand die zich boven de groep plaatst niet naar de B-kern doorschuift, en dat allemaal maar toelaat, dan kan het even goed escaleren. Dan krijgt er volgende week een andere speler dezelde kuren, en dan is het hek helemaal van de dam, en dat krijg je sowieso niet meer rechtgetrokken. Ik vind dat er hier veel spel wordt over gemaakt. Ze gaan dat echt niet zomaar gedaan hebben. Dat hij zich gedraagt, en het probleem zou zich niet stellen. Hij voelt zich helemaal niet meer dan de rest, da is het nu juist. Volgens de anderen is de verwijdering van Troch zelfs een gemis voor de kleedkamer!!! Laatst gewijzigd door zwawi op 04 Apr 2010, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 04 Apr 2010, 12:24 |
|
|
Freak
zwawi schreef: El Corredor schreef: ter info: het is overigens de tweede speler binnen een maand die (tijdelijk? of definitief?) naar de B-kern vliegt... Wie is die tweede dan? Amghar, die heeft trouwens ook een hoog Glorieux-gehalte , hij komt Onderkroipergewijs met de trein... |
| 04 Apr 2010, 12:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
zwawi schreef: Stijn schreef: zwawi schreef: Das waar maar er volgt nu een heel belangrijke week met 3 wedstrijden. Als de puntenoogst moest tegenvallen, dreigt het helemaal te escaleren nu. En als je iemand die zich boven de groep plaatst niet naar de B-kern doorschuift, en dat allemaal maar toelaat, dan kan het even goed escaleren. Dan krijgt er volgende week een andere speler dezelde kuren, en dan is het hek helemaal van de dam, en dat krijg je sowieso niet meer rechtgetrokken. Ik vind dat er hier veel spel wordt over gemaakt. Ze gaan dat echt niet zomaar gedaan hebben. Dat hij zich gedraagt, en het probleem zou zich niet stellen. Hij voelt zich helemaal niet meer dan de rest, da is het nu juist. Volgens de anderen is de verwijdering van Troch zelfs een gemis voor de kleedkamer!!! Anderen anderen... Als ze het al terecht vinden, zullen ze het inderdaad zeker vertellen tegen supporters die het hier direct op het forum zwieren. Bovendien maakt het ook niet uit wat zij daar van vinden. Het zij niet de spelers die de wetten moeten bepalen. Ze hebben hem naar de B-kern gezet, en dat zullen ze niet zomaar gedaan hebben. |
| 04 Apr 2010, 13:32 |
|
|
Zo ziede maar da iedereen zijn eigen mening over alles heeft he.
Ik hoop in elk geval da Wouter Moreels snel speelklaar is want anders gaan we blijven spelen met als eerste doel om de nul te houden. Onze spits zal blij zijn dat hij zijn eiland helemaal alleen voor zich heeft... |
| 04 Apr 2010, 14:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
zwawi schreef: Zo ziede maar da iedereen zijn eigen mening over alles heeft he. Ik hoop in elk geval da Wouter Moreels snel speelklaar is want anders gaan we blijven spelen met als eerste doel om de nul te houden. Onze spits zal blij zijn dat hij zijn eiland helemaal alleen voor zich heeft... salvador schreef: Om alle discussie over onze trainer de kop in te drukken heb ik eens de stand uitgerekend als je telt vanaf de elfde speeldag (met tussen haakjes het aantal gespeelde matchen tot het vorige weekend). 1. Eendracht Aalst 44 (20) 2. Heist 40 (20) 3. Boom 39 (19) 4. Coxyde 34 (21) 5. Oudenaarde 33 (19) 6. Deinze 32 (20) 7. Temse 30 (18) 8. Wielsbeke 28 (18) 9. Sint-Niklaas 28 (20) 10. Hoogstraten 28 (20) 11. Ternat 23 (19) 12. Capellen 22 (19) 13. Hamme 22 (19) 14. Waregem 22 (20) 15. Ieper 20 (20) 16. Torhout 19 (19) 17. Willebroek-M 15 (20) 18. RC Mechelen 15 (20) 19. Zottegem 14 (19) Kortom, had onze eerste trainer een gelijkaardig parcours afgelegd als onze tweede, dan speelden we nu voor de titel en waren we allang zeker van de eindronde. En niet dat we nu zo veel meer geluk hebben, hé, met onder meer het uitvallen van Brecht en Laurent... Er kunnen vraagtekens gezet worden bij de keuzes van de trainer, maar niet bij zijn resultaten... En ja, Zottegem rijdt een beetje een omgekeerd parcours als het onze, niet slecht begonnen maar nu in vrije val... Zo slecht is het dan toch niet,om alleen op een eiland te spelen.Soap TT afgesloten. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Apr 2010, 17:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
zwawi schreef: Daarnet persoonlijk met een speler gesproken en ik heb nu toch wa meer zicht op de zaak. En voor ge begint van "wie A zegt, moet ook B zeggen", ik heb beloofd om dienen babbel tussen ons te houden. Het volgende wil ik wel kwijt: voor de moment spreken de resultaten voor van renterghem en ik hoop voor hem dat dit zo blijft want anders komt dit als een boomerang in zijn gezicht terecht!!! Man toch, als je met een speler babbelt en die zegt om het voor u te houden, dan post je niets, ook dit niet... Is dat nu zo moeilijk??? |
| 04 Apr 2010, 18:16 |
|
|
salvador schreef: zwawi schreef: Daarnet persoonlijk met een speler gesproken en ik heb nu toch wa meer zicht op de zaak. En voor ge begint van "wie A zegt, moet ook B zeggen", ik heb beloofd om dienen babbel tussen ons te houden. Het volgende wil ik wel kwijt: voor de moment spreken de resultaten voor van renterghem en ik hoop voor hem dat dit zo blijft want anders komt dit als een boomerang in zijn gezicht terecht!!! Man toch, als je met een speler babbelt en die zegt om het voor u te houden, dan post je niets, ook dit niet... Is dat nu zo moeilijk??? Seg kameraad, ik zet hier nog altijd op wat ik zelf wil he. Van hetgeen die bewuste speler letterlijk gezegd heeft, heb ik hier nog niks maar dan ook niks geschreven. Wel wat ik er persoonlijk uit concludeerde en daar gaat niemand mij van tegenhouden!!! |
| 04 Apr 2010, 18:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
zwawi schreef: salvador schreef: zwawi schreef: Daarnet persoonlijk met een speler gesproken en ik heb nu toch wa meer zicht op de zaak. En voor ge begint van "wie A zegt, moet ook B zeggen", ik heb beloofd om dienen babbel tussen ons te houden. Het volgende wil ik wel kwijt: voor de moment spreken de resultaten voor van renterghem en ik hoop voor hem dat dit zo blijft want anders komt dit als een boomerang in zijn gezicht terecht!!! Man toch, als je met een speler babbelt en die zegt om het voor u te houden, dan post je niets, ook dit niet... Is dat nu zo moeilijk??? Seg kameraad, ik zet hier nog altijd op wat ik zelf wil he. Van hetgeen die bewuste speler letterlijk gezegd heeft, heb ik hier nog niks maar dan ook niks geschreven. Wel wat ik er persoonlijk uit concludeerde en daar gaat niemand mij van tegenhouden!!! Misschien bedoelde je het anders maar formuleer je het hier niet juist. Ik bedoel: als iemand zegt dat hij niet goed overeenkomt met iemand dan concludeer ik dat hij niet goed overeenkomt met iemand. Begrijp je? _________________ oilsjt, goi alien... |
| 04 Apr 2010, 18:40 |
|
|
jammen schreef: zwawi schreef: salvador schreef: Man toch, als je met een speler babbelt en die zegt om het voor u te houden, dan post je niets, ook dit niet... Is dat nu zo moeilijk??? Seg kameraad, ik zet hier nog altijd op wat ik zelf wil he. Van hetgeen die bewuste speler letterlijk gezegd heeft, heb ik hier nog niks maar dan ook niks geschreven. Wel wat ik er persoonlijk uit concludeerde en daar gaat niemand mij van tegenhouden!!! Misschien bedoelde je het anders maar formuleer je het hier niet juist. Ik bedoel: als iemand zegt dat hij niet goed overeenkomt met iemand dan concludeer ik dat hij niet goed overeenkomt met iemand. Begrijp je? Neen want in uw voorbeeld is uw conclusie hetgeen die iemand letterlijk heeft gezegd Mijn conclusie was dat bepaalde beslissingen van de trainer in zijn eigen nadeel kunnen uitdraaien en dat heeft die speler bijlange nie uitgesproken. En nu stoppen we er hier maar beter over, iedereen heeft zijn eigen mening en maar goed ook want moesten we allemaal hetzelfde denken, tzou hier ook schoon zijn, nie waar En nu maar hopen dat de resultaten volgen want uiteindelijk is ons doel allemaal ![]() |
| 04 Apr 2010, 18:52 |
|
| Pagina 151 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 149 150 151 152 153 … 497 Volgende |