Eerste klasse - Pagina 230 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 228 229 230 231 232 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eerste klasse
Nicolas Frutos zet punt achter carrière

Frutos stopt met voetballen. Dat heeft Anderlecht maandag meegedeeld. De Argentijnse spits nam deze beslissing vanwege aanhoudend blessureleed.

Frutos sukkelt al heel lang met een achillespeesblessure en raakt er maar niet van verlost. De aanvaller en Anderlecht kwamen nu overeen om het contract in onderling overleg te ontbinden.

Frutos is inmiddels al teruggekeerd naar Argentinië.

29 Mar 2010, 15:53
Ancien

Leeftijd: 38
Bakkie schreef:

Frutos stopt met voetballen. Dat heeft Anderlecht maandag meegedeeld. De Argentijnse spits nam deze beslissing vanwege aanhoudend blessureleed.

Frutos sukkelt al heel lang met een achillespeesblessure en raakt er maar niet van verlost. De aanvaller en Anderlecht kwamen nu overeen om het contract in onderling overleg te ontbinden.

Werd ook tijd. Scoorde ontegensprekelijke vele en belangrijke doelpunten voor rsca, maar zal ze toch een bom geld gekost hebben ook.

29 Mar 2010, 16:42
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Gilles schreef:
Bakkie schreef:

Werd ook tijd. Scoorde ontegensprekelijke vele en belangrijke doelpunten voor rsca, maar zal ze toch een bom geld gekost hebben ook.

Werd idd tijd!

29 Mar 2010, 16:46
Ancien

Leeftijd: 38
Steven Defour verlengt zijn contract bij Standard

Standard heeft maandagmiddag rond de tafel gezeten met zijn aanvoerder Steven Defour. De middenvelder van de Rouches ondertekende daarna prompt een nieuwe overeenkomst voor vijf extra seizoenen.

Steven Defour lijkt nog niet van plan om de deur op Sclessin achter zich dicht te slaan. Na een onderhoud met de directie bereikte de 22-jarige Defour maandag een nieuwe overeenkomst die hem aan de club verbind tot juli 2015.

In 2006 streek Defour neer in Luik, waar hij inmiddels twee landstitels behaalde en op 16 januari 2008 de winnaar werd van de Gouden Schoen

29 Mar 2010, 16:47
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
pffffft die playoffs zijn nu net begonnen, en ik moet zeggen, 't interesseert me nu al niet meer.
het zijn matchen gelijk alle andere, alleen spelen door den band de rijkere tegen de rijkere en de armere tegen de armere, maw de kloof tussen top en alles eronder wordt groter, en de kloof met tweede klasse (die zowa als vuilbak wordt beschouwd) is niet meer te overbruggen...

mij laat het helemaal koud.
meer spankracht? ik denk het niet...

ik vind het jammer, dat we onze mooie duidelijke kampioenschappen van weleer kwijt zijn. wat is er in godsnaam mis mee dat diegen die het beste is over een gans jaar de titel grijpt? wat is er mis mee dat een kleinere ploeg in de eindfase van de competitie na ne stunt punten afhandig maakt van een ploeg die nog volop op titelkoers zit?

wat we nu krijgen is een soort van strategisch gezelschapsspel dat me nog het meest doet denken aan de uitgebreide chaotische trivial-time versie van frankie loosveld in "het eiland". zo van: "als ge het antwoord ni weet, kunde altijd nog de tegenstander uitdagen met nen 'helicopter' eventueel met dubbele inzet, tenminste als die de uitdaging aanvaardt...enz enz..." het trekt op niet, gans die playoffs niet.
schone cadeau trouwens voor roeselare: spelers uitbetalen terwijl die club 2 maand geen inkomsten ziet.. slim gezien!!

nu gaan die playoffs zelfs door op een avond met champions league voetbal... ge moogt eens raden naar wat ik ga kijken van den avond. 't zal niet naar de buffalo's zijn!

op vlak van voetbal zijn we al jaren een achterlijk land... maar 't is een verloren zaak, vrees ik.

31 Mar 2010, 20:50
Ancien

Leeftijd: 65
Gent-Anderlecht nu al 0-3.
Bye bye spanning in de play offs...

31 Mar 2010, 21:19
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Zeg jongens, al dat gekanker op die play-offs ...
De laatste twee seizoenen, was er een spannende ontknoping in de titelstrijd, maar het is al even vaak anders geweest. Ook in de vroegere formule kwam het wel vaker voor dat Anderlecht of Club met 10 punten (of meer) voorsprong kampioen werd. Nu, het eerste jaar van de nieuwe formule, steekt Anderlecht er toevallig met kop en schouders bovenuit en zijn ze nu al zo goed als kampioen. So what? Voor 't zelfde geld was dit niet het geval geweest. Dat heeft in ieder geval geen fluit te maken met de kalender, maar wel met het verschil dat er dit jaar bestaat tussen de ploegen. Met een gewone, reguliere competitie, hadden we de kampioen van 16 ploegen trouwens al gekend eind januari en waren er al verscheidene ploegen aan het uitbollen geweest (met alle "bizarre" uitslagen tegen staartploegen vandien) vanaf midden november ...
In Lokeren hebben ze overigens alles bij elkaar in de eerste seizoenshelft niet gezien wat ze vanavond gezien hebben. Gun Orlans nu toch ook een keer iets ... :D Als ge trouwens per se een verrassing wilt: straks spelen die nog Europees als ze zo voortdoen! :plat:

Bousoufa is nog origineel in zijn commentaar na de match: als ge niet beter weet, zou je nog gaan geloven dat de kern van Gent breder is dan die van Anderlecht. "Als ge ziet wie Gent nog allemaal kan op de bank zetten ...," zegt hij, en RSCA zet Lukaku nog op de bank vandaag! :crazy: :lol:
Interviews met voetballers ... ze zouden het bij wet moeten verbieden!

31 Mar 2010, 22:59
Nationale Ploeg

Iendracht02 schreef:
De laatste twee seizoenen, was er een spannende ontknoping in de titelstrijd, maar het is al even vaak anders geweest. Ook in de vroegere formule kwam het wel vaker voor dat Anderlecht of Club met 10 punten (of meer) voorsprong kampioen werd. Nu, het eerste jaar van de nieuwe formule, steekt Anderlecht er toevallig met kop en schouders bovenuit en zijn ze nu al zo goed als kampioen. So what? Voor 't zelfde geld was dit niet het geval geweest. Dat heeft in ieder geval geen fluit te maken met de kalender, maar wel met het verschil dat er dit jaar bestaat tussen de ploegen. Met een gewone, reguliere competitie, hadden we de kampioen van 16 ploegen trouwens al gekend eind januari en waren er al verscheidene ploegen aan het uitbollen geweest (met alle "bizarre" uitslagen tegen staartploegen vandien) vanaf midden november ...
In Lokeren hebben ze overigens alles bij elkaar in de eerste seizoenshelft niet gezien wat ze vanavond gezien hebben. Gun Orlans nu toch ook een keer iets ... :D Als ge trouwens per se een verrassing wilt: straks spelen die nog Europees als ze zo voortdoen! :plat:

Bousoufa is nog origineel in zijn commentaar na de match: als ge niet beter weet, zou je nog gaan geloven dat de kern van Gent breder is dan die van Anderlecht. "Als ge ziet wie Gent nog allemaal kan op de bank zetten ...," zegt hij, en RSCA zet Lukaku nog op de bank vandaag! :crazy: :lol:

Nu is alle spanning toch weg. Ik zie niks als nadelen aan deze formule, supporters moeten begot op de zotste dagen naar kweetniwaar, Roeselare moet een paar weken zichzelf bezig houden om dan opeens weer aan de bak te komen. Niet dat ik er van wakker lig, maar tzal u als club maar overkomen. En als je dan die rangschikking ziet, met die verschillende poules, waarvan de winnaars dan vechten voor het laatste ticket, wa ne chaotische zever...

01 Apr 2010, 0:21
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
"Supporters moeten naar kweetniewaar" .. Blijkbaar trekken de supporters hun dat dan toch niet zo aan want een Gent-Anderlecht zat op enkele honderden plaatsen na toch wel goed vol hoor, ondanks de Champions League.

Ik vind dat gezeik op de playoffs ook niet nodig. Of het de beste oplossing is weet ik niet en ik ben in principe ook een voorstander van een gewone competitie waar iedereen twee keer tegen elkaar speelt, maar ik vind het huidige systeem met playoffs zeker niet oneerlijk hoor... Je weet dat je als je kampioen wilt spelen, pas echt top moet zijn op het einde van het seizoen..

Als je Standard en Genk nu nog in die playoffs had gehad (en beiden hadden een deftig team bij elkaar gekregen dit jaar), dan kon dat echt wel iets deftig zijn hoor..

Het enige slechte aan de playoffs zijn de woekerprijzen qua tickets (Bezoekersvak in Anderlecht: 45 eurokes :rolandjen: ) en Roeselare dat nu wekenlang stilligt. Over de rest kan je blijven discussieren.

01 Apr 2010, 0:51

Leeftijd: 11
AlostanA schreef:
Iendracht02 schreef:

Nu is alle spanning toch weg. Ik zie niks als nadelen aan deze formule, supporters moeten begot op de zotste dagen naar kweetniwaar, Roeselare moet een paar weken zichzelf bezig houden om dan opeens weer aan de bak te komen. Niet dat ik er van wakker lig, maar tzal u als club maar overkomen. En als je dan die rangschikking ziet, met die verschillende poules, waarvan de winnaars dan vechten voor het laatste ticket, wa ne chaotische zever...

ik ben ook voorstander om die klodden weer af te schaffen. De eerste moet begot de helft van zijn punten afgeven, de 14de in de stand kan plost nog europees spelen en de 15de in de stand ligt kweetniehoelang stil. En dan gaan ze nog eens de prijzen dik de hoogte in jagen

01 Apr 2010, 9:13

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Anderlecht troeft Club momenteel op alle fronten af. :wow: 1 - 0

03 Apr 2010, 20:31
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
Club van 2 0 naar 2 2, donk scoorde in eigen goal, maakte de 2 2 via een heerlijke omhaal en pakte in blessuretijd nog donkerrood...

03 Apr 2010, 22:04
Nationale Ploeg

Jeroen schreef:
"Supporters moeten naar kweetniewaar" .. Blijkbaar trekken de supporters hun dat dan toch niet zo aan want een Gent-Anderlecht zat op enkele honderden plaatsen na toch wel goed vol hoor, ondanks de Champions League.

Ik vind dat gezeik op de playoffs ook niet nodig. Of het de beste oplossing is weet ik niet en ik ben in principe ook een voorstander van een gewone competitie waar iedereen twee keer tegen elkaar speelt, maar ik vind het huidige systeem met playoffs zeker niet oneerlijk hoor... Je weet dat je als je kampioen wilt spelen, pas echt top moet zijn op het einde van het seizoen..

Als je Standard en Genk nu nog in die playoffs had gehad (en beiden hadden een deftig team bij elkaar gekregen dit jaar), dan kon dat echt wel iets deftig zijn hoor..

Het enige slechte aan de playoffs zijn de woekerprijzen qua tickets (Bezoekersvak in Anderlecht: 45 eurokes :rolandjen: ) en Roeselare dat nu wekenlang stilligt. Over de rest kan je blijven discussieren.

25% minder toeschouwers blijkbaar.

04 Apr 2010, 16:50
Ancien

Leeftijd: 65
Een collega van mij is supporter van AA Gent, had een abonnement voor de competitie, maar heeft er geen gepakt voor de play-offs: prijzen zijn schandalig duur, zegt hij...

04 Apr 2010, 18:03

Leeftijd: 68
salvador schreef:
Een collega van mij is supporter van AA Gent, had een abonnement voor de competitie, maar heeft er geen gepakt voor de play-offs: prijzen zijn schandalig duur, zegt hij...

Daarvoor alleen zou ik al schrik hebben om opnieuw ooit in 1ste te spelen.
Zelfs staanplaatsen zijn verschrikkelijk duur. :hmm:
Ik verschiet er niet van dat vele werkende mensen afhaken.

04 Apr 2010, 18:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 228 229 230 231 232 500