|
|
| Pagina 154 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 152 153 154 155 156 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Artikels
salvador schreef: Jean schreef: Als dit allemaal klopt moet dienen trainer zo rap mogelijk buiten! ... en vervangen worden door een andere die misschien weer 7 punten haalt uit 9 matchen?! ![]() sorry maar was cynisch bedoeld als reactie op alles wat ervoor staat. Ik zal in't vervolg smileykes gebruiken zodat iedereen dat door heeft. ![]() |
| 06 Apr 2010, 7:33 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
StanyMTBer schreef: Bakkie schreef: Weet je wat ik niet goed begrijp,TT is de leider van de groep ik denk dat Flippo de leider is van de groep,heeft dit al bewezen zowel op als naast het veld dit seizoen.TT blijkt overal de leider te willen zijn.Die vertrouwenspersoon is dan naar de trainer gestapt om hem in te lichten.Bvr is dan naar het bestuur gestapt en die hebben dan direkt TT naar de b-kern verwezen. Dus als ik het goed begrijp hebben dan de andere spelers TT in de steek gelaten ,want het bestuur heeft dan ook geen inlichtingen genomen bij de andere spelers.Er klopt hier toch iets niet ![]() LOL Ja, ok dat is ook zo tot op een bepaald moment he, Bakkie. Als je in het verleden (en daarom weliswaar niet noodzakelijk deze coach) met je coach gezellig naar een match in het buitenland gaat dan is dat toch net iets anders dan een normale relatie tussen een speler & een trainer. Dat noem ik frotten en op een goed blaadje staan, ik vermoed dat Flippo zijn vingers niet wil verbranden want hij heeft 'getekend voor het leven' voor onze geliefde ploeg . In hoeverre ga jij dan als medespeler iets vertrouwelijks zeggen tegen een ploeggenoot die zo dicht tegen een trainer & bestuur probeert te plakken? No offence tegenover de voetballer en de mens, ik probeer gewoon iets duidelijk te maken over zijn positie tussen de spelers zelf. De rest van de ploeg in hoeverre die ook om enige inlichtingen zouden gevraagd zijn door de persoon in kwestie denken maar aan 1 ding in een confrontatie door trainer zelf en dat = kijken op het eind van de maand hoeveel de voorbije maand hen heeft opgebracht. Zij gaan zich met de premies in het verschiet niet riskeren om er zoals TT uit gebonjourd te worden vlak voor het competitie-einde en de play-off premie die in het verschiet ligt. In zekere zin zie ik daar dan zeker een nobele ,doch domme, actie van TT, die het goed bedoeld maar daarvoor genadeloos wordt afgestraft. Yes, El Corredor, stront aan de kikker, hopelijk kan het dispuut ontstaan uitgeklaard worden want TT in de ploeg of op de bank tegen de play-offs kan een mentale superboost zijn, het verschil tussen net wel overgaan of net niet. Zijn statistieken zijn overigens niet min, een luxe als je de 2de topscorer van de ploeg zomaar kan verbannen nu het beslissende einde eraan komt. Gevaarlijke uitspraken hier Stany moet ik zeggen over iemand die zich eindelijk op en naast het veld als een echte kapitein gedraagt... Allez, tenzij ik uw uitspraken verkeerd interpreteer... Dus laat die 'no offence' maar zitten als je woorden als "frotten" of "proberen plakken" gebruikt. Als je het toch zo intelligent vindt om als "supporter" zo een uitspraak te doen in deze fase van de competitie over de meest constante speler van het seizoen (en daar gaat het hem om - wat iemand op het veld uitsteekt en niet wat iemand denkt op het veld te kunnen uitsteken, maar dat veel te weinig heeft gebracht), neem dan een standpunt in ipv eerst iemand af te breken en in een zin later de boel af te zwakken... Het valt hier wel op dat er hier op het forum precies wel een pak zijn die zich na de training in de kleedkamer van Aalst bevinden... Zijn er dan spelers hier die posten onder een andere nick vraag ik me af? Ik weet totaal niet wat er gebeurt is en heb het ook uit de krant moeten vernemen - en waar het artikel nu plots wel door alles en iedereen als helemaal waar wordt aangenomen (zou er ook niet een klein beetje sensatie bijzitten???). Ik ben ook een grote fan van Troch - die ik hier heb zitten verdedigen op zijn spelpeil, ook toen het helemaal niet zo denderend was. En ja, hij was beter bezig dan in de heenronde en ja, ik snapte zijn wissel tegen Cappellen ook niet en ja de kans is groot dat daardoor alle balans weg was na rust... MAAR: als hij daadwerkelijk iets gezegd heeft tegenover de trainer in de kleedkamer dan kan een trainer het zich in mijn ogen niet veroorloven om dat zomaar te laten gebeuren... Als hij "muiterij" zou toelaten, brengt hij zichzelf in diskrediet... Thomas zou met zijn ervaring toch ook al moeten weten ondertussen wat kan en wat niet kan in voetbal op niveau... Als hij een andere mening heeft dan de trainer, zijn er andere manieren om dat kenbaar te maken denk ik... Anderzijds is dit wel iets waar ik een paar weken al voor waarschuwde... Ipv van bepaalde logische keuzes te maken en dingen psychologisch wat beter aan te pakken, heeft de trainer de laatste weken enkele dubieuze beslissingen gemaakt, die in Aalst vaak gevoelig liggen en dan wordt zo een "relletje" in de kleedkamer vaak uitvergroot... En daarin kan ik het merendeel hier wel volgen - pakt hij het - volgens het grote publiek - verkeerd aan in de komende weken (op welke manier dan ook), gaat hij het wit-zwarte legioen pas echt leren kennen... En dat had niet nodig geweest als hij de laatste weken iets breder naar alle elementen had gekeken... En dan was deze hele heisa niet nodig geweest... Soms oogst je wat je hebt gezaaid en zelfs als buitenstaander heb je enkele zaadjes zien vliegen, dat kan niemand ontkennen, tenzij je enkel en alleen naar het resultaat en de punten wil blijven kijken... |
| 06 Apr 2010, 7:44 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
zulke en veel ergere conflicten tussen trainer(of manager) en spelers zijn bijna schering en inslag in het voetbal
bij mijn weten heb ik nog nooit voor zoiets een dergelijke sanctie meegemaakt tuurlijk moet een trainer en een bestuur orde op zaken houden en discipline mag echt niet verwaarloosd worden ! maar de proportie van de sanctie is er imo over ... Ik kan zowel reacties van Troch als Van Renterghem begrijpen maar ze schaden allebei de ploeg dus moeten die twee volgens mij alles uitpraten anders zijn ze geen van beiden "ajoinen" beiden zijn ze op hun teen getrapt omdat de andere hun ego heeft gekrenkt .. .want sorry die sanctie is NIET goed voor de ploeg en is genomen (begrijpelijk) omdat het ego gekwetst is en dat is ook de echte drijfveer van spelers die naar de pers stappen om hun beklag te doen ... of ze nu gelijk hebben of niet. nog iets dat van mijn hart moet : een speler die meer niet dan wel komt trainen ... is dat een goed signaal naar de rest van de groep ? schaadt dat de mentailteit ? is dat discipline? waarom wordt die dan geen sanctie opgelegd ? ik spreek niet over een zware sanctie he maar over EEN sanctie ... voor mij retorische vragen want imo omdat die speler de trainer zijn ego niet heeft gekrenkt en dan trekt hij hem het niet aan ... ik stel voor dat beide kemphanen ook eens aan ons denken en alles uitpraten ... ASAP stekt er een spelle oan hein jongens dammen nor twiëde kenne gon ![]() |
| 06 Apr 2010, 9:43 |
|
|
Nationale Ploeg
1) Aan de personen die commentaar hebben op Filipovic:
Voor de rest maak ik daar geen woorden aan vuil. 2) We zien wel hoe het loopt. Voor 'tzelfde geld wou BVR gewoon een signaal sturen (want jah, wat betekent 'B-Kern' bij den Iendracht...) en is da morgen al uitgepraat en opgelost. |
| 06 Apr 2010, 10:27 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Waar is de tijd gebleven dat ik vroeger onbevangen naar den Iendracht kwam en op de dag van de wedstrijd keek wie er wel en niet bij was. Toen ik er zelfs nog geen benul van had dat onze club ook een voorzitter had en dat er niet enkel 's zondags bedrijvigheid was op onze club. Toen ik niet wist wie het met wiens vrouw deed. Toen het belangrijkste nog was dat ik een handtekening of nog maar een hand van Chunga kreeg wanneer die weer 's sjokkend het oefenterrein opkwam (als hij al niet gekwetst was, want dat wist ik op voorhand niet).
20 jaar na datum word ik dagelijks naar het forum gezogen waar alles wordt platgeanalyseerd door een rist onderzoeksjournalisten die allemaal menen vanachter hun pc de waarheid te vertellen. En toch kom ik hier elke dag terug. Erger nog, soms bezondig ik me er zelf aan. Hoe komt da toch? |
| 06 Apr 2010, 10:29 |
|
|
Miniem
DT schreef: StanyMTBer schreef: LOL Ja, ok dat is ook zo tot op een bepaald moment he, Bakkie. Als je in het verleden (en daarom weliswaar niet noodzakelijk deze coach) met je coach gezellig naar een match in het buitenland gaat dan is dat toch net iets anders dan een normale relatie tussen een speler & een trainer. Dat noem ik frotten en op een goed blaadje staan, ik vermoed dat Flippo zijn vingers niet wil verbranden want hij heeft 'getekend voor het leven' voor onze geliefde ploeg . In hoeverre ga jij dan als medespeler iets vertrouwelijks zeggen tegen een ploeggenoot die zo dicht tegen een trainer & bestuur probeert te plakken? No offence tegenover de voetballer en de mens, ik probeer gewoon iets duidelijk te maken over zijn positie tussen de spelers zelf. De rest van de ploeg in hoeverre die ook om enige inlichtingen zouden gevraagd zijn door de persoon in kwestie denken maar aan 1 ding in een confrontatie door trainer zelf en dat = kijken op het eind van de maand hoeveel de voorbije maand hen heeft opgebracht. Zij gaan zich met de premies in het verschiet niet riskeren om er zoals TT uit gebonjourd te worden vlak voor het competitie-einde en de play-off premie die in het verschiet ligt. In zekere zin zie ik daar dan zeker een nobele ,doch domme, actie van TT, die het goed bedoeld maar daarvoor genadeloos wordt afgestraft. Yes, El Corredor, stront aan de kikker, hopelijk kan het dispuut ontstaan uitgeklaard worden want TT in de ploeg of op de bank tegen de play-offs kan een mentale superboost zijn, het verschil tussen net wel overgaan of net niet. Zijn statistieken zijn overigens niet min, een luxe als je de 2de topscorer van de ploeg zomaar kan verbannen nu het beslissende einde eraan komt. Gevaarlijke uitspraken hier Stany moet ik zeggen over iemand die zich eindelijk op en naast het veld als een echte kapitein gedraagt... Allez, tenzij ik uw uitspraken verkeerd interpreteer... Dus laat die 'no offence' maar zitten als je woorden als "frotten" of "proberen plakken" gebruikt. Als je het toch zo intelligent vindt om als "supporter" zo een uitspraak te doen in deze fase van de competitie over de meest constante speler van het seizoen (en daar gaat het hem om - wat iemand op het veld uitsteekt en niet wat iemand denkt op het veld te kunnen uitsteken, maar dat veel te weinig heeft gebracht), neem dan een standpunt in ipv eerst iemand af te breken en in een zin later de boel af te zwakken... Het valt hier wel op dat er hier op het forum precies wel een pak zijn die zich na de training in de kleedkamer van Aalst bevinden... Zijn er dan spelers hier die posten onder een andere nick vraag ik me af? Ik weet totaal niet wat er gebeurt is en heb het ook uit de krant moeten vernemen - en waar het artikel nu plots wel door alles en iedereen als helemaal waar wordt aangenomen (zou er ook niet een klein beetje sensatie bijzitten???). Ik ben ook een grote fan van Troch - die ik hier heb zitten verdedigen op zijn spelpeil, ook toen het helemaal niet zo denderend was. En ja, hij was beter bezig dan in de heenronde en ja, ik snapte zijn wissel tegen Cappellen ook niet en ja de kans is groot dat daardoor alle balans weg was na rust... MAAR: als hij daadwerkelijk iets gezegd heeft tegenover de trainer in de kleedkamer dan kan een trainer het zich in mijn ogen niet veroorloven om dat zomaar te laten gebeuren... Als hij "muiterij" zou toelaten, brengt hij zichzelf in diskrediet... Thomas zou met zijn ervaring toch ook al moeten weten ondertussen wat kan en wat niet kan in voetbal op niveau... Als hij een andere mening heeft dan de trainer, zijn er andere manieren om dat kenbaar te maken denk ik... Anderzijds is dit wel iets waar ik een paar weken al voor waarschuwde... Ipv van bepaalde logische keuzes te maken en dingen psychologisch wat beter aan te pakken, heeft de trainer de laatste weken enkele dubieuze beslissingen gemaakt, die in Aalst vaak gevoelig liggen en dan wordt zo een "relletje" in de kleedkamer vaak uitvergroot... En daarin kan ik het merendeel hier wel volgen - pakt hij het - volgens het grote publiek - verkeerd aan in de komende weken (op welke manier dan ook), gaat hij het wit-zwarte legioen pas echt leren kennen... En dat had niet nodig geweest als hij de laatste weken iets breder naar alle elementen had gekeken... En dan was deze hele heisa niet nodig geweest... Soms oogst je wat je hebt gezaaid en zelfs als buitenstaander heb je enkele zaadjes zien vliegen, dat kan niemand ontkennen, tenzij je enkel en alleen naar het resultaat en de punten wil blijven kijken... Flippo is inderdaad de leider, die wij zien en van hem maken, een natuurlijke leider, maar er zal geen enkele speler in de huidige kleedkamer een gevoelig onderwerp bespreken met hem zoals dat er ervaren spelers en jongeren zijn die naar TT zijn toegestapt. Een leider ben je niet alleen op de club maar ook ernaast. Flippo staat te dicht tegen de technische staf en bij uitbreiding het bestuur aan om dat wel te doen/wagen, want als er iets zou gebeuren nabije of verre toekomst dan is het binnenkort Flippo dat aan het roer zal staan als trainer. Dat is het punt dat ik wilde maken. Nogmaals, no offense naar Flippo als speler en als mens, maar het maakt er zich nu zeker niet makkelijker op in de kleedkamer. Een oncomfortabele situatie voor iedereen binnen de gelederen van de club. Hopelijk kunnen ze het van zich afspelen. |
| 06 Apr 2010, 10:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
We (bestuur, technische staf, spelers en supporters) zouden ons beter focussen op de eindronde ipv op de geruchtenmolen van de afgelopen dagen.
Zondag speelt Den Iendracht terug, laat ons onze energie steken in het aanmoedigen van onze ploeg. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 06 Apr 2010, 11:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
jammen schreef: We (bestuur, technische staf, spelers en supporters) zouden ons beter focussen op de eindronde ipv op de geruchtenmolen van de afgelopen dagen. Zondag speelt Den Iendracht terug, laat ons onze energie steken in het aanmoedigen van onze ploeg. ![]() |
| 06 Apr 2010, 11:41 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Eigenlijk was ik niet van zin om veel commentaar te geven, maar een aantal posts nopen mij uiteindelijk om even een aantal zaken recht te zetten. TT werd terecht naar de B-kern verbannen, kritisch iets benaderen is één zaak, openlijk kritiek uiten en nadien nog een vuurtje stoken is iets anders. Vergeet trouwens zijn interview in het HLN na de wedstrijd tegen Temse niet, waarna hij door de Raad van Bestuur al een keertje op de vingers werd getikt. Ondanks de terechte verwijdering, is het Flippo die alsnog gaat bemiddelen tussen BVR en TT. Flippo is zoals door een aantal mensen aangehaald een echte kapitein, op en naast het veld, die het voor alle spelers opneemt. Als ik dan lees dat er mensen zijn die zijn integriteit in twijfel trekken dan zakt mijn broek helemaal af en geloof mij een schoon zicht is dat niet
Laat ons hopen dat beide partijen zich kunnen verzoenen in het belang van den iendracht en hopelijk pakken we zondag de 3 punten. Voor diegenen die het nog niet wisten of gezien hebben op de officiële site, de wedstrijd vandaag is om 19.00u en de toegang is gratis. ![]() _________________ geer'n bè |
| 06 Apr 2010, 16:24 |
|
|
forumlegende
Bedankt voor de zeer verhelderende en objectieve weergave van de feiten !
Respect Panoleon !! ![]() |
| 06 Apr 2010, 16:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
panoleon schreef: Eigenlijk was ik niet van zin om veel commentaar te geven, maar een aantal posts nopen mij uiteindelijk om even een aantal zaken recht te zetten. TT werd terecht naar de B-kern verbannen, kritisch iets benaderen is één zaak, openlijk kritiek uiten en nadien nog een vuurtje stoken is iets anders. Vergeet trouwens zijn interview in het HLN na de wedstrijd tegen Temse niet, waarna hij door de Raad van Bestuur al een keertje op de vingers werd getikt. Ondanks de terechte verwijdering, is het Flippo die alsnog gaat bemiddelen tussen BVR en TT. Flippo is zoals door een aantal mensen aangehaald een echte kapitein, op en naast het veld, die het voor alle spelers opneemt. Als ik dan lees dat er mensen zijn die zijn integriteit in twijfel trekken dan zakt mijn broek helemaal af en geloof mij een schoon zicht is dat niet Laat ons hopen dat beide partijen zich kunnen verzoenen in het belang van den iendracht en hopelijk pakken we zondag de 3 punten. Voor diegenen die het nog niet wisten of gezien hebben op de officiële site, de wedstrijd vandaag is om 19.00u en de toegang is gratis. ![]() Ik begrijp u volkomen dat je niet wou reageren eerst, maar ben blij voor uw toelichting _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 06 Apr 2010, 16:40 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
panoleon schreef: Eigenlijk was ik niet van zin om veel commentaar te geven, maar een aantal posts nopen mij uiteindelijk om even een aantal zaken recht te zetten. TT werd terecht naar de B-kern verbannen, kritisch iets benaderen is één zaak, openlijk kritiek uiten en nadien nog een vuurtje stoken is iets anders. Vergeet trouwens zijn interview in het HLN na de wedstrijd tegen Temse niet, waarna hij door de Raad van Bestuur al een keertje op de vingers werd getikt. Ondanks de terechte verwijdering, is het Flippo die alsnog gaat bemiddelen tussen BVR en TT. Flippo is zoals door een aantal mensen aangehaald een echte kapitein, op en naast het veld, die het voor alle spelers opneemt. Als ik dan lees dat er mensen zijn die zijn integriteit in twijfel trekken dan zakt mijn broek helemaal af en geloof mij een schoon zicht is dat niet Laat ons hopen dat beide partijen zich kunnen verzoenen in het belang van den iendracht en hopelijk pakken we zondag de 3 punten. Voor diegenen die het nog niet wisten of gezien hebben op de officiële site, de wedstrijd vandaag is om 19.00u en de toegang is gratis. ![]() _________________
|
| 06 Apr 2010, 23:27 |
|
|
Duivelke ![]() Lid geworden op: 04 Dec 2005, 20:04 Berichten: 29 |
Dani schreef: Bedankt voor de zeer verhelderende en objectieve weergave van de feiten ! Respect Panoleon !! ![]() |
| 07 Apr 2010, 14:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
circus schreef: Dani schreef: Bedankt voor de zeer verhelderende en objectieve weergave van de feiten ! Respect Panoleon !! ![]() ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 07 Apr 2010, 14:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Mariner schreef: circus schreef: Dani schreef: Bedankt voor de zeer verhelderende en objectieve weergave van de feiten ! Respect Panoleon !! ![]() ![]() Ik denk dat circus bedoelt dat je in een conflict tussen Troch enerzijds en het bestuur en trainer anderzijds men zich kan vragen stellen bij de objectiviteit als het iemand van het bestuur zelf (of toch zo goed als) is die toelichting komt geven. |
| 07 Apr 2010, 14:11 |
|
| Pagina 154 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 152 153 154 155 156 … 497 Volgende |