|
|
| Pagina 252 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 250 251 252 253 254 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Lord begrijp ik, alhoewel ik het spijtig vind dat ze hem dit jaar niet meer gemotiveerd hebben gekregen, want dan is hij zonder meer de beste speler in derde klasse.
Seminck, tja, daar gaan ze spijt van krijgen. |
| 07 Apr 2010, 14:09 |
|
|
forumlegende
Ik betreur ook het vertrek van Seminck. Het is echt jammer dat zo'n sterke speler weg moet. Anderzijds kan je ook de vraag stellen waarom speelde hij nog niet hogerop ?
En dan is er nog Lord. Speler met enorm veel kwaliteiten en niet af te stoppen als hij in vorm is. Het probleem bij Lord is zijn blessuregevoeligheid en de slabakkende prestatiecurve. De ene week alles, de andere drie weken niks. Liever dan een speler met iets minder kwaliteiten die er wel elke week staat. Bij Heist is er GEEN enkele speler met de intrinsieke kwaliteiten van een Lord, Depoitre en een Moreels maar zij zullen straks wel met de titel gaan lopen ... |
| 07 Apr 2010, 15:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Niemand is onmisbaar in een ploeg natuurlijk maar ik ga toch pijn aan mijn Iendrachthart hebben als de Mich ons verlaat.
Aan hem weten we wat we hebben en zijn eventuele vervanger zal alles nog moeten bewijzen. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 07 Apr 2010, 15:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Dani schreef: Ik betreur ook het vertrek van Seminck. Het is echt jammer dat zo'n sterke speler weg moet. Anderzijds kan je ook de vraag stellen waarom speelde hij nog niet hogerop ? En dan is er nog Lord. Speler met enorm veel kwaliteiten en niet af te stoppen als hij in vorm is. Het probleem bij Lord is zijn blessuregevoeligheid en de slabakkende prestatiecurve. De ene week alles, de andere drie weken niks. Liever dan een speler met iets minder kwaliteiten die er wel elke week staat. Bij Heist is er GEEN enkele speler met de intrinsieke kwaliteiten van een Lord, Depoitre en een Moreels maar zij zullen straks wel met de titel gaan lopen ... Die Webers van Heist mag altijd komen van mij _________________ www.spionkoplede.com |
| 07 Apr 2010, 15:37 |
|
|
Freak
Dani schreef: Ik betreur ook het vertrek van Seminck. Het is echt jammer dat zo'n sterke speler weg moet. Anderzijds kan je ook de vraag stellen waarom speelde hij nog niet hogerop ? En dan is er nog Lord. Speler met enorm veel kwaliteiten en niet af te stoppen als hij in vorm is. Het probleem bij Lord is zijn blessuregevoeligheid en de slabakkende prestatiecurve. De ene week alles, de andere drie weken niks. Liever dan een speler met iets minder kwaliteiten die er wel elke week staat. Bij Heist is er GEEN enkele speler met de intrinsieke kwaliteiten van een Lord, Depoitre en een Moreels maar zij zullen straks wel met de titel gaan lopen ... nog nooit van Van Der Mieren gehoord of Webers? |
| 07 Apr 2010, 15:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Mariner schreef: Dani schreef: Ik betreur ook het vertrek van Seminck. Het is echt jammer dat zo'n sterke speler weg moet. Anderzijds kan je ook de vraag stellen waarom speelde hij nog niet hogerop ? En dan is er nog Lord. Speler met enorm veel kwaliteiten en niet af te stoppen als hij in vorm is. Het probleem bij Lord is zijn blessuregevoeligheid en de slabakkende prestatiecurve. De ene week alles, de andere drie weken niks. Liever dan een speler met iets minder kwaliteiten die er wel elke week staat. Bij Heist is er GEEN enkele speler met de intrinsieke kwaliteiten van een Lord, Depoitre en een Moreels maar zij zullen straks wel met de titel gaan lopen ... Die Webers van Heist mag altijd komen van mij Dieje Webers zat denderbrol daar niet achter? ._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 07 Apr 2010, 15:46 |
|
|
Freak
Ongelooflijk domme beslissing om Seminck geen contractverlenging te geven. Daar krijgen ze spijt van, eigen jeugdproduct, meer dan 200 matchen, jaren achtereen bij de regelmatigste. Begin dit jaar bij zijn blessure nog onmisbaar, en een topper genre Siereveld gehaald.
Als ze zo een vervanger op het oog hebben, hou ik mijn hart vast. Dat is dan de derde jeugdspeler op twee weken die het mag afbollen. Vorig jaar veel poeha verkocht om hun fameuze Project90... Maar zoals Bram hier al in een andere topic zei, mogen ze dat eens in de praktijk gaan brengen. Ik verschiet er niet van als je Coördinator Bovenbouw wegwil en persona non grata is op de Zandberg. |
| 07 Apr 2010, 15:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
El Corredor schreef: Ongelooflijk domme beslissing om Seminck geen contractverlenging te geven. Daar krijgen ze spijt van, eigen jeugdproduct, meer dan 200 matchen, jaren achtereen bij de regelmatigste. Begin dit jaar bij zijn blessure nog onmisbaar, en een topper genre Siereveld gehaald. Als ze zo een vervanger op het oog hebben, hou ik mijn hart vast. Dat is dan de derde jeugdspeler op twee weken die het mag afbollen. Vorig jaar veel poeha verkocht om hun fameuze Project90... Maar zoals Bram hier al in een andere topic zei, mogen ze dat eens in de praktijk gaan brengen. Ik verschiet er niet van als je Coördinator Bovenbouw wegwil en persona non grata is op de Zandberg. Jij kan er anders ook wat van van draaien met de wind... ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 07 Apr 2010, 15:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
DavidSeal schreef: Mariner schreef: Dani schreef: Ik betreur ook het vertrek van Seminck. Het is echt jammer dat zo'n sterke speler weg moet. Anderzijds kan je ook de vraag stellen waarom speelde hij nog niet hogerop ? En dan is er nog Lord. Speler met enorm veel kwaliteiten en niet af te stoppen als hij in vorm is. Het probleem bij Lord is zijn blessuregevoeligheid en de slabakkende prestatiecurve. De ene week alles, de andere drie weken niks. Liever dan een speler met iets minder kwaliteiten die er wel elke week staat. Bij Heist is er GEEN enkele speler met de intrinsieke kwaliteiten van een Lord, Depoitre en een Moreels maar zij zullen straks wel met de titel gaan lopen ... Die Webers van Heist mag altijd komen van mij Dieje Webers zat denderbrol daar niet achter? .wie zal dat betalen, wie heeft zoveel geld.... ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 07 Apr 2010, 15:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
El Corredor schreef: nog nooit van Van Der Mieren gehoord of Webers? Inderdaad, ze hebben daar bij Heist toch wel wa goeie spelers lopen hoor, die Webers is echt van het allerbeste in derde en dan hebben ze naast Van Der Mieren ook nog spelers als Wijns, Sels, Van Vlasselaer en met Hendrickx ook ne sterke spits. Wat wel moet gezegd worden, is dat ze daar het geluk hebben dat ze zo goed als een gans seizoen al met dezelfde ploeg kunnen spelen, zonder eens ne geblesseerde te moeten vervangen. Zeker aangezien ze bij Heist ne kleine kern hebben, zal die meeval wel eens bepalend kunnen blijken. |
| 07 Apr 2010, 15:53 |
|
|
Ancien
Mariner schreef: DavidSeal schreef: Mariner schreef: Die Webers van Heist mag altijd komen van mij Dieje Webers zat denderbrol daar niet achter? .wie zal dat betalen, wie heeft zoveel geld.... ![]() ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 07 Apr 2010, 15:53 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Niemand is onvervangbaar, ook Mich niet. Hard maar tis zo. Tis nu niet dat we hem - op een of twee uitzonderingen na mss - hard gemist hebben dit seizoen. En goedkoop zal hij ook niet zijn.
Dure Lord weg en hoogstwaarschijnlijk ook de nog duurdere Troch. Dus pak budget vrij. Ben es curieus wat dat op inkomend transfervlak zal geven... Voor de rest heb ik er alle vertrouwen dat de club goed geleid wordt. We kunnen anders eens problemen zoeken waar er geen zijn? Uit verveling ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 07 Apr 2010, 17:28 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
mich bedankt voor zoveel club vertrouwen het is zeer spijtig. Het gaat je goed in Temse.
|
| 07 Apr 2010, 17:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
boer touch schreef: mich bedankt voor zoveel club vertrouwen het is zeer spijtig. Het gaat je goed in Temse. ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 07 Apr 2010, 17:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
BVW schreef: Niemand is onvervangbaar, ook Mich niet. Hard maar tis zo. Tis nu niet dat we hem - op een of twee uitzonderingen na mss - hard gemist hebben dit seizoen. En goedkoop zal hij ook niet zijn. Dure Lord weg en hoogstwaarschijnlijk ook de nog duurdere Troch. Dus pak budget vrij. Ben es curieus wat dat op inkomend transfervlak zal geven... Voor de rest heb ik er alle vertrouwen dat de club goed geleid wordt. We kunnen anders eens problemen zoeken waar er geen zijn? Uit verveling ![]() Dat ge hem wegdoet omdat hij niet goedkoop zou zijn vind ik toch ook maar een mager seizoen ze :s En niet gemist? Ge hebt wel maar 2 (aleja 3) centrale verdedigers e. Als hij toch te missen was hadden ze in het begin siereveld ook maar niet moetne halen. Dat is nu DE uitwerking van project 90 ze. Seminck wat toch als voorbeeld kan gezien worden dat er goeie spelers kunnen doorgroeien vanuit uw jeugdwerking efkes laten vertrekken. Staat van dienst, goeie prestaties, jeugdspeler, telt allemaal niet mee als den huidige trainer niet overtuigd is van u.... ja, dan zou ik als jeugdspeler ook geloven in het project 90 ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 07 Apr 2010, 17:58 |
|
| Pagina 252 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 250 251 252 253 254 … 280 Volgende |