|
|
| Pagina 101 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 99 100 101 102 103 … 161 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bericht Re: Champions League
El Corredor schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: Als ge ziet hoe jong die Messi nog is, hoe ver die boven alles en iedereen uitsteekt en hoe die ook voor de ploeg blijft spelen, die heeft dus echt alles om één van de beste aller tijden te worden hé. We hebben dat nog al van spelers gezegd, maar hoe die speelt zeg, dat heb ik toch al in veel jaren niet meer gezien. En iedereen maar vol lof over Lionel Messi....hoeveel keer heeft hij de bal niet verloren ? Vele acties maken maar 75% van de acties mislukken. Geef mij dan maar een type zoals Gert Verheyen, die kon amper een actie maken maar was wel constant in zijn prestaties ... Daarmee zeg ik niet dat Messi een slechte speler is, integendeel, maar hij zal nog veel meer een ploegspeler moeten worden om echt aan de top te geraken. Daar gaan drie doelpunten tegen Arsenal niet veel aan veranderen. ![]() hoe je een wereldvoetballer als Messi en het boerenpaard van de Westhoek Verheyen in één post krijgt... ![]() Ik hoop dat je het doorhebt... _________________
|
| 07 Apr 2010, 12:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Sven KSK Opwijk schreef: El Corredor schreef: Sven KSK Opwijk schreef: En iedereen maar vol lof over Lionel Messi....hoeveel keer heeft hij de bal niet verloren ? Vele acties maken maar 75% van de acties mislukken. Geef mij dan maar een type zoals Gert Verheyen, die kon amper een actie maken maar was wel constant in zijn prestaties ... Daarmee zeg ik niet dat Messi een slechte speler is, integendeel, maar hij zal nog veel meer een ploegspeler moeten worden om echt aan de top te geraken. Daar gaan drie doelpunten tegen Arsenal niet veel aan veranderen. ![]() hoe je een wereldvoetballer als Messi en het boerenpaard van de Westhoek Verheyen in één post krijgt... ![]() Ik hoop dat je het doorhebt... Dat boerenpaard Verheyen haalde ondanks zijn plompe speelstijl, hier toch alles uit zijn carriere. Een Gert Verheyen zouden onze topploegen nu nog graag in hun rangen hebben. En een speler als Messi (misschien wel de beste ter wereld op dit moment) vergelijken met Verheyen dàt is pas belachelijk. . En ja ik weet het ik val in herhaling, want ik heb dit hier nog al eens gepost. Maar als jullie zulke vergelijkingen gaan maken..._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 07 Apr 2010, 13:45 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
DavidSeal schreef: Sven KSK Opwijk schreef: El Corredor schreef: hoe je een wereldvoetballer als Messi en het boerenpaard van de Westhoek Verheyen in één post krijgt... ![]() Ik hoop dat je het doorhebt... Dat boerenpaard Verheyen haalde ondanks zijn plompe speelstijl, hier toch alles uit zijn carriere. Een Gert Verheyen zouden onze topploegen nu nog graag in hun rangen hebben. En een speler als Messi (misschien wel de beste ter wereld op dit moment) vergelijken met Verheyen dàt is pas belachelijk. . En ja ik weet het ik val in herhaling, want ik heb dit hier nog al eens gepost. Maar als jullie zulke vergelijkingen gaan maken...Jij hebt het dus niet door... Maar los van dat: Verheyen in mijn ploeg, neen dank u... Ik wil hem niet wisselen voor Legear of Suarez, dank u wel. _________________
|
| 07 Apr 2010, 15:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Sven KSK Opwijk schreef: DavidSeal schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ik hoop dat je het doorhebt... Dat boerenpaard Verheyen haalde ondanks zijn plompe speelstijl, hier toch alles uit zijn carriere. Een Gert Verheyen zouden onze topploegen nu nog graag in hun rangen hebben. En een speler als Messi (misschien wel de beste ter wereld op dit moment) vergelijken met Verheyen dàt is pas belachelijk. . En ja ik weet het ik val in herhaling, want ik heb dit hier nog al eens gepost. Maar als jullie zulke vergelijkingen gaan maken...Jij hebt het dus niet door... Maar los van dat: Verheyen in mijn ploeg, neen dank u... Ik wil hem niet wisselen voor Legear of Suarez, dank u wel. Maar ge zou hem wel wisselen met Messi getj zeker gedronken ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 07 Apr 2010, 15:36 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Sven, ik peis dat ge volgende keer beter iets meer smileys gebruikt om duidelijk te maken dat da maar voor te lachen was zenne
. |
| 07 Apr 2010, 15:56 |
|
|
Nationale Ploeg
Mariner schreef: Sven KSK Opwijk schreef: DavidSeal schreef: Dat boerenpaard Verheyen haalde ondanks zijn plompe speelstijl, hier toch alles uit zijn carriere. Een Gert Verheyen zouden onze topploegen nu nog graag in hun rangen hebben. En een speler als Messi (misschien wel de beste ter wereld op dit moment) vergelijken met Verheyen dàt is pas belachelijk. . En ja ik weet het ik val in herhaling, want ik heb dit hier nog al eens gepost. Maar als jullie zulke vergelijkingen gaan maken...Jij hebt het dus niet door... Maar los van dat: Verheyen in mijn ploeg, neen dank u... Ik wil hem niet wisselen voor Legear of Suarez, dank u wel. Maar ge zou hem wel wisselen met Messi getj zeker gedronken ![]() Dirk Deferme? Is that you? |
| 07 Apr 2010, 16:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Sven, ik peis dat ge volgende keer beter iets meer smileys gebruikt om duidelijk te maken dat da maar voor te lachen was zenne .Idd ![]() |
| 07 Apr 2010, 16:13 |
|
|
Bartos schreef: Sven, ik peis dat ge volgende keer beter iets meer smileys gebruikt om duidelijk te maken dat da maar voor te lachen was zenne .Ja, amai. Tis hier echt wit en zwet ![]() _________________
|
| 07 Apr 2010, 19:02 |
|
|
Freak
Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: Sven, ik peis dat ge volgende keer beter iets meer smileys gebruikt om duidelijk te maken dat da maar voor te lachen was zenne .Ja, amai. Tis hier echt wit en zwet ![]() beter dan blaad en geil... ![]() |
| 07 Apr 2010, 19:10 |
|
|
El Corredor schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: Sven, ik peis dat ge volgende keer beter iets meer smileys gebruikt om duidelijk te maken dat da maar voor te lachen was zenne .Ja, amai. Tis hier echt wit en zwet ![]() beter dan blaad en geil... ![]() Bwa, da geil is toch plezant zenne ![]() _________________
|
| 07 Apr 2010, 19:27 |
|
|
Freak
Sven KSK Opwijk schreef: El Corredor schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ja, amai. Tis hier echt wit en zwet ![]() beter dan blaad en geil... ![]() Bwa, da geil is toch plezant zenne ![]() ![]() |
| 07 Apr 2010, 19:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Na 7(!) minuten reeds 2-0 op Manchester
![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 07 Apr 2010, 21:12 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
DavidSeal schreef: Na 7(!) minuten reeds 2-0 op Manchester ![]() C'mon Man U ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 07 Apr 2010, 21:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
En het is zelfs 3-0... geweest, maar met Duitsers ben je pas klaar na de extra tijd... Let op mijn woorden...
|
| 07 Apr 2010, 21:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Verdomme, ik gun het die Duitsers absoluut niet, maar die Robben is toch ook wereldklasse hoor.
|
| 07 Apr 2010, 22:18 |
|
| Pagina 101 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 99 100 101 102 103 … 161 Volgende |