|
|
| Pagina 254 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 252 253 254 255 256 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Jeroen schreef: SERRE schreef: Als je Mich en Lord veel moet betalen om op de bank te zitten is dit een logische beslissing. Trouwens, wie had dit niet zien aankomen? Volgend jaar betere vervangers en niemand spreekt hier nog over. Laat ons nu misschien even afwachten en zien wat er nog op komst is alvorens hier weer overdreven te reageren. Ook ik vind Mich een degelijke speler maar zeker niet meer dan dat; Anders had hij al lang hoger gespeeld. Wat Lord betreft, dit seizoen op één of twee matchen na niks extra gebracht. Als die dan veel geld kost.... Dikke zever.. Een betere vervanger dan Seminck ? Ik ben benieuwd, en ik ben er zeker van dat ze met hetzelfde budget niet aan een even goede speler geraken hoor. En als het nu een wildvreemde was die hier dit seizoen toekwam en het duurste contract had, ik had het nog kunnen begrijpen.. Sommigen vergeten hier toch wel rap hoor... Die jongen blonk uit in tweede klasse en als hij wou was hij al vroeger weg hoor. Zakte trouwens wel mee naar vierde klasse met ons en dat is echt wel mijlenver boven zijn waarde. Ik hoop dat hij net zoals anderen (Claessens, Cordier...) het ongelijk van het bestuur aantoont. Seminck blonk inderdaad uit in tweede, maar dat is ondertussen ook alweer een tijdje geleden. Ik vind dat hij er sindsdien te weinig vooruitgang gemaakt heeft. Hij is nog steeds geen leider van de verdediging, zijn inspelen is niet beter geworden en er zijn sindsdien ook enkele kilo's bijgekomen waardoor hij er ook niet sneller op wordt. (Of bekijk ik hem nu te kritisch omdat we er toen zo'n hoge verwachtingen van hadden?) Kunnen we hem volgend jaar nog gebruiken? Uiteraard, maar misschien is het voor Michael zelf ook beter om eens frisse lucht op te snuiven bij een nieuwe ploeg. Het kan zijn carrière alleen maar ten goede komen. |
| 08 Apr 2010, 11:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Jeroen schreef: SERRE schreef: Als je Mich en Lord veel moet betalen om op de bank te zitten is dit een logische beslissing. Trouwens, wie had dit niet zien aankomen? Volgend jaar betere vervangers en niemand spreekt hier nog over. Laat ons nu misschien even afwachten en zien wat er nog op komst is alvorens hier weer overdreven te reageren. Ook ik vind Mich een degelijke speler maar zeker niet meer dan dat; Anders had hij al lang hoger gespeeld. Wat Lord betreft, dit seizoen op één of twee matchen na niks extra gebracht. Als die dan veel geld kost.... Dikke zever.. Een betere vervanger dan Seminck ? Ik ben benieuwd, en ik ben er zeker van dat ze met hetzelfde budget niet aan een even goede speler geraken hoor. En als het nu een wildvreemde was die hier dit seizoen toekwam en het duurste contract had, ik had het nog kunnen begrijpen.. Sommigen vergeten hier toch wel rap hoor... Die jongen blonk uit in tweede klasse en als hij wou was hij al vroeger weg hoor. Zakte trouwens wel mee naar vierde klasse met ons en dat is echt wel mijlenver boven zijn waarde. Ik hoop dat hij net zoals anderen (Claessens, Cordier...) het ongelijk van het bestuur aantoont. Cordier mag af en toe eens invallen bij Wetteren. Suppertoffe gast maar veel te beperkt als voetballer. |
| 08 Apr 2010, 11:54 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Om eerlijk te zijn vind ik toch ook dat het hier wat overdreven is om nu al moord en brand te schreeuwen.
Seminck is een degelijke voetballer voor derde en misschien tweede klasse, mocht er meer inzitten was hij hier al weg geweest. Indien beide partijen, zowel Eendracht Aalst als Seminck zelf, niet tevreden zijn met de huidige gang van zaken is het niet meer dan logisch om uit elkaar te gaan. Mich is een degelijke voetballer maar zo lopen er zeker nog rond, een vervanger vinden lijkt met dus geen onbegonnen zaak. Indien later blijkt dat het bestuur fout is kan men hier nog altijd zijn ontevredenheid uitschreeuwen. Vorig jaar is er hier over Steurs, Dessaer en weet ik nog wie allemaal ook een heel spel gemaakt. De laatste maanden heb ik geen van die namen nog horen vallen op dit forum. Indien de vervanging van Seminck vlot verloopt zal dat net zo zijn. De tijd van clubspelers is voorbij! Zowel Podevijn en Vandamme zullen hier ook geen 5jaar meer rondlopen. Spijtige zaak omdat de supporters sinds de vereffening de spelers beter hebben leren kennen en er zowaar een band mee hebben gekregen, maar spelers komen en gaan. Alleen Iendracht blijft bestaan! (Kwestie van een beetje poetisch af te sluiten) _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 08 Apr 2010, 12:03 |
|
|
forumlegende
Casual1919 schreef: Om eerlijk te zijn vind ik toch ook dat het hier wat overdreven is om nu al moord en brand te schreeuwen. Seminck is een degelijke voetballer voor derde en misschien tweede klasse, mocht er meer inzitten was hij hier al weg geweest. Indien beide partijen, zowel Eendracht Aalst als Seminck zelf, niet tevreden zijn met de huidige gang van zaken is het niet meer dan logisch om uit elkaar te gaan. Mich is een degelijke voetballer maar zo lopen er zeker nog rond, een vervanger vinden lijkt met dus geen onbegonnen zaak. Indien later blijkt dat het bestuur fout is kan men hier nog altijd zijn ontevredenheid uitschreeuwen. Vorig jaar is er hier over Steurs, Dessaer en weet ik nog wie allemaal ook een heel spel gemaakt. De laatste maanden heb ik geen van die namen nog horen vallen op dit forum. Indien de vervanging van Seminck vlot verloopt zal dat net zo zijn. De tijd van clubspelers is voorbij! Zowel Podevijn en Vandamme zullen hier ook geen 5jaar meer rondlopen. Spijtige zaak omdat de supporters sinds de vereffening de spelers beter hebben leren kennen en er zowaar een band mee hebben gekregen, maar spelers komen en gaan. Alleen Iendracht blijft bestaan! (Kwestie van een beetje poetisch af te sluiten) inderdaad |
| 08 Apr 2010, 12:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Casual1919 schreef: Om eerlijk te zijn vind ik toch ook dat het hier wat overdreven is om nu al moord en brand te schreeuwen. Seminck is een degelijke voetballer voor derde en misschien tweede klasse, mocht er meer inzitten was hij hier al weg geweest. Indien beide partijen, zowel Eendracht Aalst als Seminck zelf, niet tevreden zijn met de huidige gang van zaken is het niet meer dan logisch om uit elkaar te gaan. Mich is een degelijke voetballer maar zo lopen er zeker nog rond, een vervanger vinden lijkt met dus geen onbegonnen zaak. Indien later blijkt dat het bestuur fout is kan men hier nog altijd zijn ontevredenheid uitschreeuwen. Vorig jaar is er hier over Steurs, Dessaer en weet ik nog wie allemaal ook een heel spel gemaakt. De laatste maanden heb ik geen van die namen nog horen vallen op dit forum. Indien de vervanging van Seminck vlot verloopt zal dat net zo zijn. De tijd van clubspelers is voorbij! Zowel Podevijn en Vandamme zullen hier ook geen 5jaar meer rondlopen. Spijtige zaak omdat de supporters sinds de vereffening de spelers beter hebben leren kennen en er zowaar een band mee hebben gekregen, maar spelers komen en gaan. Alleen Iendracht blijft bestaan! (Kwestie van een beetje poetisch af te sluiten) Zou het nie beter kunnen zeggen! ![]() |
| 08 Apr 2010, 12:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dessaer had bij mij in ieder geval al de voorkeur gekregen op zowel Seminck als Moreels. En Dessaer was een leider vd verdediging en dan had je ook nooit Filipovic moeten weghalen van zijn flank.
Als je het dus cru wilt stellen kun je zelfs ver gaan en zeggen dat zijn vertrek uw de titel heeft gekost dit seizoen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 08 Apr 2010, 12:39 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Casual1919 schreef: Om eerlijk te zijn vind ik toch ook dat het hier wat overdreven is om nu al moord en brand te schreeuwen. Seminck is een degelijke voetballer voor derde en misschien tweede klasse, mocht er meer inzitten was hij hier al weg geweest. Indien beide partijen, zowel Eendracht Aalst als Seminck zelf, niet tevreden zijn met de huidige gang van zaken is het niet meer dan logisch om uit elkaar te gaan. Mich is een degelijke voetballer maar zo lopen er zeker nog rond, een vervanger vinden lijkt met dus geen onbegonnen zaak. Indien later blijkt dat het bestuur fout is kan men hier nog altijd zijn ontevredenheid uitschreeuwen. Vorig jaar is er hier over Steurs, Dessaer en weet ik nog wie allemaal ook een heel spel gemaakt. De laatste maanden heb ik geen van die namen nog horen vallen op dit forum. Indien de vervanging van Seminck vlot verloopt zal dat net zo zijn. De tijd van clubspelers is voorbij! Zowel Podevijn en Vandamme zullen hier ook geen 5jaar meer rondlopen. Spijtige zaak omdat de supporters sinds de vereffening de spelers beter hebben leren kennen en er zowaar een band mee hebben gekregen, maar spelers komen en gaan. Alleen Iendracht blijft bestaan! (Kwestie van een beetje poetisch af te sluiten) da's allemaal waar, maar als ge de kans hebt om ne clubspeler te houden en ge moet hem ni hebben... tja... dan is dat ook wel onnozel he. de zowiezo al manke vergelijking met steurs en dessaer dat klopt amper, want het feit dat deze rap werden vergeten, is ook omdat hier vorig jaar GEENEENS voetbal te zien was, en we nu meedraaien aan de top in derde. dus de kans is even groot dat ge volgend jaar hier zult mogen lezen "we hadden seminck nooit van de hand mogen doen" het is geen kwestie van moord en brand te schreeuwen: ik denk gewoon dat vele supporters waaronder ik, deze beslissing gewoon niet begrijpen, en dan mag dat gezegd worden op een forum. en om al even poetisch op uwe vorige post te reageren: door de manier waarop spelers naar hier zijn gekomen en we spelers moesten laten gaan, is den iendracht nog niet zo lang geleden bijna vergaan kijk he, ik versta echt wel dat we niet meteen moeten doemdenken, maar ik vind het vertrek van seminck gewoon een hele spijtige zaak, en ik begrijp die beslissing niet. |
| 08 Apr 2010, 12:50 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bram schreef: Dessaer had bij mij in ieder geval al de voorkeur gekregen op zowel Seminck als Moreels. En Dessaer was een leider vd verdediging en dan had je ook nooit Filipovic moeten weghalen van zijn flank. Als je het dus cru wilt stellen kun je zelfs ver gaan en zeggen dat zijn vertrek uw de titel heeft gekost dit seizoen. Aan de bollen gezeten? Of is dit om te lachen? |
| 08 Apr 2010, 13:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Dat het contract van Lord niet verlengd wordt, begrijp ik. Dat Seminck weg moet, begrijp ik helemaal niet. Ik vind Brecht de laatste weken minder goed bezig en vond al langer dat Seminck zijn kans moest krijgen. Nu hij weg moet, zal hij waarschijnlijk niet veel speelkans meer krijgen.
|
| 08 Apr 2010, 14:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Jan schreef: Bram schreef: Dessaer had bij mij in ieder geval al de voorkeur gekregen op zowel Seminck als Moreels. En Dessaer was een leider vd verdediging en dan had je ook nooit Filipovic moeten weghalen van zijn flank. Als je het dus cru wilt stellen kun je zelfs ver gaan en zeggen dat zijn vertrek uw de titel heeft gekost dit seizoen. Aan de bollen gezeten? Of is dit om te lachen?Neen Neen _________________ If you never try, you'll never know |
| 08 Apr 2010, 18:25 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Stijn schreef: ajoin_bart schreef: Zijn vervanger werd echter uit 1ste provinciale gehaald. Begrijpe wie begrijpe kan ?? Wie zegt dat dat zijn vervanger is? Zijn de transfers dan al afgerond? Waar haal je dat in godsnaam. Begrijpe wie begrijpe kan. Als ge naar 2e gaat (wat dacht ik toch de ambitie is) zou ik eerder Lord gehouden hebben dan iem uit 1ste provinciale te gaan halen. Ik hoop da diene gast direct potten breekt maar heb er toch mijn twijfels over. Tzou in ieder geval straf zijn.. En Seminck zou ik ook gehouden hebben. Tis gemakkelijk gezegd dage nen minstens even goede gaat halen, maar aan Seminck weet ge ten minste wa ge hebt en dienen anderen kan een scheet in een fles zijn |
| 08 Apr 2010, 20:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
ajoin_bart schreef: Stijn schreef: ajoin_bart schreef: Zijn vervanger werd echter uit 1ste provinciale gehaald. Begrijpe wie begrijpe kan ?? Wie zegt dat dat zijn vervanger is? Zijn de transfers dan al afgerond? Waar haal je dat in godsnaam. Begrijpe wie begrijpe kan. Als ge naar 2e gaat (wat dacht ik toch de ambitie is) zou ik eerder Lord gehouden hebben dan iem uit 1ste provinciale te gaan halen. Ik hoop da diene gast direct potten breekt maar heb er toch mijn twijfels over. Tzou in ieder geval straf zijn.. En Seminck zou ik ook gehouden hebben. Tis gemakkelijk gezegd dage nen minstens even goede gaat halen, maar aan Seminck weet ge ten minste wa ge hebt en dienen anderen kan een scheet in een fles zijn Georges Arts hebben we destijds uit derde gehaald en was uitblinker in EERSTE. De Bilde kwam ook van enkele klassen lager. Afwachten, altijd afwachten..._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 08 Apr 2010, 20:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
ajoin_bart schreef: Stijn schreef: ajoin_bart schreef: Zijn vervanger werd echter uit 1ste provinciale gehaald. Begrijpe wie begrijpe kan ?? Wie zegt dat dat zijn vervanger is? Zijn de transfers dan al afgerond? Waar haal je dat in godsnaam. Begrijpe wie begrijpe kan. Als ge naar 2e gaat (wat dacht ik toch de ambitie is) zou ik eerder Lord gehouden hebben dan iem uit 1ste provinciale te gaan halen. Ik hoop da diene gast direct potten breekt maar heb er toch mijn twijfels over. Tzou in ieder geval straf zijn.. En Seminck zou ik ook gehouden hebben. Tis gemakkelijk gezegd dage nen minstens even goede gaat halen, maar aan Seminck weet ge ten minste wa ge hebt en dienen anderen kan een scheet in een fles zijn De transfers moeten nog beginnen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 08 Apr 2010, 20:07 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
DavidSeal schreef: Georges Arts hebben we destijds uit derde gehaald en was uitblinker in EERSTE. De Bilde kwam ook van enkele klassen lager. Afwachten, altijd afwachten...Ik hoop dage gelijk hebt. Tenslotte willen we allemaal tzelfde, nl den iendracht on den top ![]() |
| 08 Apr 2010, 20:07 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
DavidSeal schreef: ajoin_bart schreef: Stijn schreef: ?? Wie zegt dat dat zijn vervanger is? Zijn de transfers dan al afgerond? Waar haal je dat in godsnaam. Begrijpe wie begrijpe kan. Als ge naar 2e gaat (wat dacht ik toch de ambitie is) zou ik eerder Lord gehouden hebben dan iem uit 1ste provinciale te gaan halen. Ik hoop da diene gast direct potten breekt maar heb er toch mijn twijfels over. Tzou in ieder geval straf zijn.. En Seminck zou ik ook gehouden hebben. Tis gemakkelijk gezegd dage nen minstens even goede gaat halen, maar aan Seminck weet ge ten minste wa ge hebt en dienen anderen kan een scheet in een fles zijn Georges Arts hebben we destijds uit derde gehaald en was uitblinker in EERSTE. De Bilde kwam ook van enkele klassen lager. Afwachten, altijd afwachten...Lamberg kwam van vierdeklasser Denderhoutem en speelde in ons eerste seizoen in eerste het meeste aantal competitieminuten bij elkaar ! Of dit de reden is waarom we meteen weer zakten naar tweede laat ik in het midden. |
| 09 Apr 2010, 7:41 |
|
| Pagina 254 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 252 253 254 255 256 … 280 Volgende |