|
|
| Pagina 423 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 421 422 423 424 425 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Bericht Re: de Dendertopic
Bakkie schreef: 1 Schroevers Moorsel 2 Herdersem 3 Haaltert 4 Standaard Denderleeuw 5 Wichelen 6 Wieze 7 Kerksken 8 Vlierzele 9 Baardegem 10 Gijzegem-Aalst 11 Hofstade 12 Eendracht Nieuwerkerken 13 Westrem 14 DHW Denderhoutem 15 Burst 16 Fcv Dender Elke week derby Kzal hun wel eens gaan bekijken , als ze hier in oiljtert kome verliezen(als die tegen dan zelf nog bestaan) Kadaaaavers ![]() |
| 13 Apr 2010, 10:08 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
nonkel marcel schreef: Tis nog niet gedaan. verwachte mischien derbywinstj tegen den Standaard , Marcel ? |
| 13 Apr 2010, 10:50 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
nonkel marcel schreef: Tis nog niet gedaan. mja... hebben we ook 1,5 jaar gedacht toendertijd. Tot het licht plots uitging... _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 13 Apr 2010, 12:34 |
|
|
Scholier
nonkel marcel schreef: Tis nog niet gedaan. a nee this helemaal gedaan of eje me den lotto gewonne mischienk dan nog zijn ze in dender de gierig om hun ploeg uit de schit thelpen legt der u gewoon bij neer dender is vergaan en zal nooit meer verijzen |
| 13 Apr 2010, 16:02 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
zwet-witten schreef: nonkel marcel schreef: Tis nog niet gedaan. a nee this helemaal gedaan of eje me den lotto gewonne mischienk dan nog zijn ze in dender de gierig om hun ploeg uit de schit thelpen legt der u gewoon bij neer dender is vergaan en zal nooit meer verijzen Amen ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 13 Apr 2010, 16:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
nonkel marcel schreef: Tis nog niet gedaan. Kreeg gisteren nog berichtje van supp van Dender, dat het inderdaad nog niet gedaan zou zijn. Maar hij was vandaag op het werk toch realist genoeg om zelf te zeggen dat de helpende hand die hun nu toegereikt wordt, er zal voor zorgen dat hun schuldenberg NOG groter wordt. Volgens hem moeten ze NU al 18000 euro per maand afbetalen, en met wat er nu bijkomt zal het op maandelijks 28000euro komen. Want de gemeente zou nu toch de lening toestaan( door bemiddeling van Schouppe naar t'schijnt), en Valckeniers en Van Roy zouden borg staan . Dus in feite is het enkel uitstel van executie... ._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 13 Apr 2010, 16:24 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
DavidSeal schreef: nonkel marcel schreef: Tis nog niet gedaan. Kreeg gisteren nog berichtje van supp van Dender, dat het inderdaad nog niet gedaan zou zijn. Maar hij was vandaag op het werk toch realist genoeg om zelf te zeggen dat de helpende hand die hun nu toegereikt wordt, er zal voor zorgen dat hun schuldenberg NOG groter wordt. Volgens hem moeten ze NU al 18000 euro per maand afbetalen, en met wat er nu bijkomt zal het op maandelijks 28000euro komen. Want de gemeente zou nu toch de lening toestaan( door bemiddeling van Schouppe naar t'schijnt), en Valckeniers en Van Roy zouden borg staan . Dus in feite is het enkel uitstel van executie... .Ik wacht vol ongeduld op de persberichten die hier zullen geciteerd worden door al die gasten met hun goede bronnen. ![]() |
| 13 Apr 2010, 16:34 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
nonkel marcel schreef: DavidSeal schreef: nonkel marcel schreef: Tis nog niet gedaan. Kreeg gisteren nog berichtje van supp van Dender, dat het inderdaad nog niet gedaan zou zijn. Maar hij was vandaag op het werk toch realist genoeg om zelf te zeggen dat de helpende hand die hun nu toegereikt wordt, er zal voor zorgen dat hun schuldenberg NOG groter wordt. Volgens hem moeten ze NU al 18000 euro per maand afbetalen, en met wat er nu bijkomt zal het op maandelijks 28000euro komen. Want de gemeente zou nu toch de lening toestaan( door bemiddeling van Schouppe naar t'schijnt), en Valckeniers en Van Roy zouden borg staan . Dus in feite is het enkel uitstel van executie... .![]() |
| 13 Apr 2010, 16:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
nonkel marcel schreef: DavidSeal schreef: nonkel marcel schreef: Tis nog niet gedaan. Kreeg gisteren nog berichtje van supp van Dender, dat het inderdaad nog niet gedaan zou zijn. Maar hij was vandaag op het werk toch realist genoeg om zelf te zeggen dat de helpende hand die hun nu toegereikt wordt, er zal voor zorgen dat hun schuldenberg NOG groter wordt. Volgens hem moeten ze NU al 18000 euro per maand afbetalen, en met wat er nu bijkomt zal het op maandelijks 28000euro komen. Want de gemeente zou nu toch de lening toestaan( door bemiddeling van Schouppe naar t'schijnt), en Valckeniers en Van Roy zouden borg staan . Dus in feite is het enkel uitstel van executie... .Ik wacht vol ongeduld op de persberichten die hier zullen geciteerd worden door al die gasten met hun goede bronnen. ![]() En toch kom je ze elke dag weer lezen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 13 Apr 2010, 16:43 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Ik ben virtueel failliet en wacht op een lening om mij kranten te kunnen kopen.
![]() |
| 13 Apr 2010, 16:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
nonkel marcel schreef: Ik ben virtueel failliet en wacht op een lening om mij kranten te kunnen kopen. ![]() Het zal wel in de streekkrant verschijnen en die is gratis _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 13 Apr 2010, 16:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
nonkel marcel schreef: Ik ben virtueel failliet en wacht op een lening om mij kranten te kunnen kopen. ![]() Ga ze zelf ronddragen, dan verdient ge er nog iets aan. Een win-win situatie. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 13 Apr 2010, 16:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Vijverman heeft er definitief zijn handen van afgetrokken. De mens heeft ook gezien dat dweilen met de kraan open toch geen zin heeft
![]() _________________ geer'n bè |
| 13 Apr 2010, 16:53 |
|
|
panoleon schreef: Vijverman heeft er definitief zijn handen van afgetrokken. De mens heeft ook gezien dat dweilen met de kraan open toch geen zin heeft ![]() Vijverman is nooit een optie geweest, diene mens zou allang content zijn moest em z'n 125.000 EUR aan kledij van jullie terugzien. ![]() |
| 13 Apr 2010, 16:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
.
nonkel marcel schreef: panoleon schreef: Vijverman heeft er definitief zijn handen van afgetrokken. De mens heeft ook gezien dat dweilen met de kraan open toch geen zin heeft ![]() Vijverman is nooit een optie geweest, diene mens zou allang content zijn moest em z'n 125.000 EUR aan kledij van jullie terugzien. ![]() Ben gisteren definitief van jullie forum gesmeten omdat ik enkel : " 2-0 winst van de enige èchte ploeg van de denderstreek en jullie?" heb gepost ècht waar Dus een vraag naar ons forumbestuur, verwijder dat gedrocht dat zich nonkel marcel noemt aub. Er zullen er hier veel content zijn denk ik..._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 13 Apr 2010, 17:11 |
|
| Pagina 423 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 421 422 423 424 425 … 711 Volgende |