Wielsbeke - Eendracht Aalst - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 232 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 16
 Wielsbeke - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Wielsbeke - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
Het is nu niet dat seminck en moreels zoveel samen gespeeld hebben é.In de oefenmatchen stonden ze nooit een volledige match naast elkaar en in de eerste bekermatch viel seminck al na 16minuten uit.

Inderdaad, Seminck en Brecht Moreels stonden in de competitie nog nooit als centraal verdedigersduo samen aan de aftrap, dus kunnen we toch moeilijk enkel op basis van wat oefenmatchen zeggen dat ze niet complementair zijn.

13 Apr 2010, 12:55
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Iendrachter90 schreef:
Onderkroiper schreef:
supersossis schreef:

zoude da wel doen? :D

Een primeur :lol:
Ik zie al een verbod komen van de voetbalbond :hmm:

Ze lezen blijkbaar het forum mee,voor de match tegen boom fluit er ene uit eerste klasse:boucaut(dieje van op westerlo)

Das den dienen als hem ne penalty blaast voor u da ge zeker kunt zijn bij het minste foutje da ge maakt in de 16 da ge terug enen tegenkrijgt. Kijk het er maar is op na ;)
Voor de rest kunde der wel ni teveel op aanmerken

13 Apr 2010, 13:55
forumlegende

Leeftijd: 43
Bij Wielsbeke is men de 8-1 pandoering uit de heenmatch waarschijnlijk bijlange nog nie vergeten. Ik verwacht dan ook geen makkelijke match.
Bij een overwinning is de eindronde zo goed als binnen, voor zover dat eigenlijk nu al het geval nie is.
Als Deinze alles wint, hebben wij aan drie zeges uit onze laatste 6 matchen genoeg om eindronde te spelen. Als ge naar ons programma kijkt, is da zeker doenbaar en dit mogen we dus niet meer laten liggen!
Tot morgen in Wielsbeke :EA:

13 Apr 2010, 14:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
zwawi schreef:
Bij Wielsbeke is men de 8-1 pandoering uit de heenmatch waarschijnlijk bijlange nog nie vergeten. Ik verwacht dan ook geen makkelijke match.
Bij een overwinning is de eindronde zo goed als binnen, voor zover dat eigenlijk nu al het geval nie is.
Als Deinze alles wint, hebben wij aan drie zeges uit onze laatste 6 matchen genoeg om eindronde te spelen. Als ge naar ons programma kijkt, is da zeker doenbaar en dit mogen we dus niet meer laten liggen!

Wielsbeke is vantweekend ook zwaar verloren

13 Apr 2010, 14:47
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Mariner schreef:
zwawi schreef:

Maar die 8-1 , da gaan ze wille rechtzetten ze

13 Apr 2010, 14:49
forumlegende

Leeftijd: 43
gweninho schreef:
Mariner schreef:
zwawi schreef:

Maar die 8-1 , da gaan ze wille rechtzetten ze

Da denk ik ook en ik weet nu nie in hoeverre da meespeelt bij die mannen maar er zijn er een paar die volgend seizoen bij Deinze spelen. Als ze nog kans willen maken om in tweede te spelen, moeten ze Aalst dus punten afpakken.

13 Apr 2010, 14:57
nieuw in de eerste ploeg

ik denk dat deinze de moed en vooral het buget niet heeft! om over te gaan.
En bij temse weet ik van de voorzitter dat hun duget dit ook niet toelaat alsook hun infrastructuur!

13 Apr 2010, 14:59
Ancien

Leeftijd: 46
boer touch schreef:
En bij temse weet ik van de voorzitter dat hun duget dit ook niet toelaat alsook hun infrastructuur!

Wel ni vergeten dat er een groot verschil is tussen niet willen overgaan naar tweede en de eindronde niet willen spelen. Beide ploegen zullen dat eerste zeker aan zich voorbij willen laten gaan, maar die eindronde gaan ze toch ni laten schieten hoor, wees gerust. Ook al spelen ze maar 1 eindrondematch, d'er is toch wa extra recette... En laat een van die ploegen uitkomen tegen een ploeg met een grote aanhang en ze verdienen er nog iets meer aan...

Woluwe-Zaventem wilde vorig jaar ook niet overgaan voor dezelfde redenen allemaal, maar ze zijn toch schoon tot op het eind meegegaan in de eindronde hé...

Zelf spelen om te winnen en niet teveel kijken naar de andere ploegen, dan ben je altijd zeker... We hebben alles in eigen handen...

13 Apr 2010, 15:11
Ancien

't Zal geen 8-1 worden deze keer, 1-8 daarentegen :love:

13 Apr 2010, 15:38
Freak

t mag nog 2-8 zijn :D

13 Apr 2010, 15:44
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
DT schreef:
boer touch schreef:

Wel ni vergeten dat er een groot verschil is tussen niet willen overgaan naar tweede en de eindronde niet willen spelen. Beide ploegen zullen dat eerste zeker aan zich voorbij willen laten gaan, maar die eindronde gaan ze toch ni laten schieten hoor, wees gerust. Ook al spelen ze maar 1 eindrondematch, d'er is toch wa extra recette... En laat een van die ploegen uitkomen tegen een ploeg met een grote aanhang en ze verdienen er nog iets meer aan...

Woluwe-Zaventem wilde vorig jaar ook niet overgaan voor dezelfde redenen allemaal, maar ze zijn toch schoon tot op het eind meegegaan in de eindronde hé...

Zelf spelen om te winnen en niet teveel kijken naar de andere ploegen, dan ben je altijd zeker... We hebben alles in eigen handen...

Awel ze moesten het verbieden zoiets :boks:

13 Apr 2010, 15:46
Reserve

AOL: rollo29
Bartos schreef:
Smetje schreef:
Ik hoop natuurlijk ook dat Seminck speelt, maar De Schutter centraal en Ringoot op links is ook wel een optie aangezien Seminck-Moreels in het verleden niet echt complementair/betrouwbaar bleek.

Dat zou toch echt te belachelijk voor woorden zijn. Nu ge Seminck nog eens zijn kans kunt geven, moet ge toch niet beginnen schuiven om ne jongen die al ne keer of twee meegedaan heeft de voorkeur op Seminck te geven.

Bwah ik weet nie...als je die Ringoot volgend seizoen wil houden en Seminck niet, zou ik toch opteren om Ringoot ervaring te laten opdoen.

13 Apr 2010, 19:22
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
SERRE schreef:
WO 14/04 18:30 DIV. III NATIONALE AFD. A SC.WIELSBEKE(06381) -
VC.EENDR.AALST 2002(00090)

HERNIEUWENBURG - TERR.1
RIJKSWEG 314
8710 WIELSBEKE(2321)
056/67.32.55

REF:WILLE FILIP(13)
AR1:PIENS TOM(9)
AR2:PLUMES PATRICK(9)

Kennen jullie hem nog :hmm:

Neen?

Mijn hart is wit en zwart !

13 Apr 2010, 19:29
Vaste Waarde

eintracht frankfurt schreef:
j
Een hek rond het plein en daarachter in de modder staan, zo kan men inderdaad met wat goede wil 3000 man zetten :hmm:

Er bestaat in tweede geen enkel veld waar je achter een hek in de modder staat. Dat zal ook volgend jaar nergens voorvallen, zelfs al geven ze aan elke derdeklasser die een licentie aanvroeg effectief een licentie ...

13 Apr 2010, 21:59
Ancien

Iendracht02 schreef:
eintracht frankfurt schreef:
j
Een hek rond het plein en daarachter in de modder staan, zo kan men inderdaad met wat goede wil 3000 man zetten :hmm:

Er bestaat in tweede geen enkel veld waar je achter een hek in de modder staat. Dat zal ook volgend jaar nergens voorvallen, zelfs al geven ze aan elke derdeklasser die een licentie aanvroeg effectief een licentie ...

Bwah, die accomodatie van Tubeke een aantal jaar terug, da was toch ook redelijk "basic" zenne... Tijdens de carnavalsmatch een aantal jaar terug stonden de uit-supporters op een glooiende grasheuvel achter een hek... Dus dat het nergens meer zou voorvallen..ik weet het niet... Dessel die ook goede papieren hebben voor promotie naar tweede hadden al een krakkemikkig stadion toen ze nog in tweede speelden, ik kan me best voorstellen dat het daar nu niet ineens het Emirates stadion is geworden...

14 Apr 2010, 8:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 232 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 16