|
|
| Pagina 425 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 423 424 425 426 427 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: de Dendertopic
Allé, allé, niet te drastisch hé, net nu de mooiste bladzijden afkomen.
![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 13 Apr 2010, 18:53 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
jammen schreef: Allé, allé, niet te drastisch hé, net nu de mooiste bladzijden afkomen. ![]() Is dender dat alsnog un licentie haalt zo iets mooi? Kzou toch maar af wachtn tot het honderprocent zkr is,het zou niet de eerste ploeg zijn die ineens geld vind. |
| 13 Apr 2010, 18:56 |
|
|
Freak
Juist celt,ik wordt op hun vereffeningsforum aanzien als LUL en dienen embeciel van nen backie zou zelfs op mijn tanden willen slaan.Ik zal hem binnenkort eens uitnodigen en mag hij eens proberen.Ivm de spelerslonen in Oilsjt die niet betaald zijn is volledig correct.Iendracht had zijn licentieaanvraag reeds in dec ingediend(kan tussentijdse controle geweest zijn).De licentiecommisie raadpleegd het laatste kwartaal van 2009 en daarmee waren ze in orde.Sinsdien is het spelleken begonnen en buiten dat zijn er nog schulden van aankoop kledij.Voor jullie eigen deur vegen mannekes.Ik hoop dat dit binnenkort ook eens uitlekt.Zal ik dan nog een LUL zijn? fcd tot in de kist
![]() |
| 13 Apr 2010, 21:12 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
waly 2 schreef: Juist celt,ik wordt op hun vereffeningsforum aanzien als LUL en dienen embeciel van nen backie zou zelfs op mijn tanden willen slaan.Ik zal hem binnenkort eens uitnodigen en mag hij eens proberen.Ivm de spelerslonen in Oilsjt die niet betaald zijn is volledig correct.Iendracht had zijn licentieaanvraag reeds in dec ingediend(kan tussentijdse controle geweest zijn).De licentiecommisie raadpleegd het laatste kwartaal van 2009 en daarmee waren ze in orde.Sinsdien is het spelleken begonnen en buiten dat zijn er nog schulden van aankoop kledij.Voor jullie eigen deur vegen mannekes.Ik hoop dat dit binnenkort ook eens uitlekt.Zal ik dan nog een LUL zijn? fcd tot in de kist ![]() Geene paniek jongens. Dit is helemaal niet correct, geloof me vrij _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 13 Apr 2010, 21:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer
"Op ons vereffeningsforum"
Dat zij om de haverklap fusioneren, de belachelijkste clubnaam van Belgie hebben en binnenkort hoogstwaarschijnlijk ook in vereffening zullen gaan, istem wel vergeten ![]() |
| 13 Apr 2010, 22:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
waly 2 schreef: Juist celt,ik wordt op hun vereffeningsforum aanzien als LUL en dienen embeciel van nen backie zou zelfs op mijn tanden willen slaan.Ik zal hem binnenkort eens uitnodigen en mag hij eens proberen.Ivm de spelerslonen in Oilsjt die niet betaald zijn is volledig correct.Iendracht had zijn licentieaanvraag reeds in dec ingediend(kan tussentijdse controle geweest zijn).De licentiecommisie raadpleegd het laatste kwartaal van 2009 en daarmee waren ze in orde.Sinsdien is het spelleken begonnen en buiten dat zijn er nog schulden van aankoop kledij.Voor jullie eigen deur vegen mannekes.Ik hoop dat dit binnenkort ook eens uitlekt.Zal ik dan nog een LUL zijn? fcd tot in de kist ![]() Ik wist niet dat mijn broerke een dender sup is ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 13 Apr 2010, 22:40 |
|
|
Freak
waly 2 schreef: Juist celt,ik wordt op hun vereffeningsforum aanzien als LUL en dienen embeciel van nen backie zou zelfs op mijn tanden willen slaan.Ik zal hem binnenkort eens uitnodigen en mag hij eens proberen.Ivm de spelerslonen in Oilsjt die niet betaald zijn is volledig correct.Iendracht had zijn licentieaanvraag reeds in dec ingediend(kan tussentijdse controle geweest zijn).De licentiecommisie raadpleegd het laatste kwartaal van 2009 en daarmee waren ze in orde.Sinsdien is het spelleken begonnen en buiten dat zijn er nog schulden van aankoop kledij.Voor jullie eigen deur vegen mannekes.Ik hoop dat dit binnenkort ook eens uitlekt.Zal ik dan nog een LUL zijn? fcd tot in de kist ![]() ![]() |
| 13 Apr 2010, 22:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: waly 2 schreef: Juist celt,ik wordt op hun vereffeningsforum aanzien als LUL en dienen embeciel van nen backie zou zelfs op mijn tanden willen slaan.Ik zal hem binnenkort eens uitnodigen en mag hij eens proberen.Ivm de spelerslonen in Oilsjt die niet betaald zijn is volledig correct.Iendracht had zijn licentieaanvraag reeds in dec ingediend(kan tussentijdse controle geweest zijn).De licentiecommisie raadpleegd het laatste kwartaal van 2009 en daarmee waren ze in orde.Sinsdien is het spelleken begonnen en buiten dat zijn er nog schulden van aankoop kledij.Voor jullie eigen deur vegen mannekes.Ik hoop dat dit binnenkort ook eens uitlekt.Zal ik dan nog een LUL zijn? fcd tot in de kist ![]() Ik wist niet dat mijn broerke een dender sup is ![]() Een tweelingsbroer ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 13 Apr 2010, 22:53 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Iendrachter90 schreef: Gio schreef: Iendrachter90 schreef: Kvraag mij toch af ofdat van die spelerslonen van aalst waar is ,anders klopt er weer iets niet é mannen.Mss toch beter in eigen boezem kijken eerst. Gij loopt daar nog in ook... ![]() neen ik geloof er niets van om eerlijk te zijn ,maar geweet maar nooit op aalst. Trouwens,gezou beter allemaal is stoppen met dat kinderachtig gedoe of vergeten wat er ongeveer een 8jaar geleden gebeurt is?En dat zij toen gelachen hebben dat interesseert mij nu is niets ze.Toen was toen en nu is nu.Wij zijn supporters van aalst en moeten de rekening van dat fusiegedrocht niet maken ![]() Op willebroek stond er een supporter achter mij en die beweerde dat de spelers toen al drie weken moesten wachten achter hun loon. ik heb aan die man gevraagd vanwaar die dat haalde en die antwoordde mij dat het van eendracht speler zijn broer kwam. Hij heeft ook de speler zij naam vernoemd maar die wil ik hier niet kwijt . Ik heb hem dan gezegd is het maar drie weken er zijn ploegen die 2 en 3 maanden achterstaan. |
| 13 Apr 2010, 22:57 |
|
|
Freak
eendrachter'80 schreef: Iendrachter90 schreef: Gio schreef: Gij loopt daar nog in ook... ![]() neen ik geloof er niets van om eerlijk te zijn ,maar geweet maar nooit op aalst. Trouwens,gezou beter allemaal is stoppen met dat kinderachtig gedoe of vergeten wat er ongeveer een 8jaar geleden gebeurt is?En dat zij toen gelachen hebben dat interesseert mij nu is niets ze.Toen was toen en nu is nu.Wij zijn supporters van aalst en moeten de rekening van dat fusiegedrocht niet maken ![]() Op willebroek stond er een supporter achter mij en die beweerde dat de spelers toen al drie weken moesten wachten achter hun loon. ik heb aan die man gevraagd vanwaar die dat haalde en die antwoordde mij dat het van eendracht speler zijn broer kwam. Hij heeft ook de speler zij naam vernoemd maar die wil ik hier niet kwijt . Ik heb hem dan gezegd is het maar drie weken er zijn ploegen die 2 en 3 maanden achterstaan. drie weken wachten achter hun loon? De lonen van de spelers worden door een sociaal secretariaat maandelijks aangegeven, dus 3 weken achterstand, hoe kom je daar aan? De spelers worden ook niet na iedere match betaald. Waar ze misschien wel moeten op wachten , is hun deel zwart loon, of zwarte bonussen. |
| 13 Apr 2010, 23:00 |
|
|
El Corredor schreef: eendrachter'80 schreef: Iendrachter90 schreef: neen ik geloof er niets van om eerlijk te zijn ,maar geweet maar nooit op aalst. Trouwens,gezou beter allemaal is stoppen met dat kinderachtig gedoe of vergeten wat er ongeveer een 8jaar geleden gebeurt is?En dat zij toen gelachen hebben dat interesseert mij nu is niets ze.Toen was toen en nu is nu.Wij zijn supporters van aalst en moeten de rekening van dat fusiegedrocht niet maken ![]() Op willebroek stond er een supporter achter mij en die beweerde dat de spelers toen al drie weken moesten wachten achter hun loon. ik heb aan die man gevraagd vanwaar die dat haalde en die antwoordde mij dat het van eendracht speler zijn broer kwam. Hij heeft ook de speler zij naam vernoemd maar die wil ik hier niet kwijt . Ik heb hem dan gezegd is het maar drie weken er zijn ploegen die 2 en 3 maanden achterstaan. drie weken wachten achter hun loon? De lonen van de spelers worden door een sociaal secretariaat maandelijks aangegeven, dus 3 weken achterstand, hoe kom je daar aan? De spelers worden ook niet na iedere match betaald. Waar ze misschien wel moeten op wachten , is hun deel zwart loon, of zwarte bonussen.Heb ik ook gezegd en ik geloof er ook geen fluit van maar het zijn deze mensen die onze club in diskrediet brengen en als het van een speler komt dan mag hij van mij op staande voet zijn c4 krijgen. |
| 13 Apr 2010, 23:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
waly 2 schreef: Juist celt,ik wordt op hun vereffeningsforum aanzien als LUL en dienen embeciel van nen backie zou zelfs op mijn tanden willen slaan.Ik zal hem binnenkort eens uitnodigen en mag hij eens proberen.Ivm de spelerslonen in Oilsjt die niet betaald zijn is volledig correct.Iendracht had zijn licentieaanvraag reeds in dec ingediend(kan tussentijdse controle geweest zijn).De licentiecommisie raadpleegd het laatste kwartaal van 2009 en daarmee waren ze in orde.Sinsdien is het spelleken begonnen en buiten dat zijn er nog schulden van aankoop kledij.Voor jullie eigen deur vegen mannekes.Ik hoop dat dit binnenkort ook eens uitlekt.Zal ik dan nog een LUL zijn? fcd tot in de kist ![]() Enkel in zijn laatste zin kan ik hem enkel volledig gelijk geven . |
| 14 Apr 2010, 0:20 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
waly 2 schreef: FCV Dender is op sterven na dood jaja ajoinefabriek."DE ploeg van de denderstreek"Oilsjt heeft voor het moment geen reden om dit te zijn.Het is niet omdat je enkele jaren in 1ste heb gespeeld en nadien in vereffening bent gegaan dat je hoog van de toren moet blazen.Blijf deze topic in de gaten houden want wordt allesinds vervolgd.NB:Heb Aalst destijds ook gevolgd en ja zelfs in Rome geweest maar door het grote wanbeleid van Orlans en Co er met recht en rede weg gebleven.Daar hebben ze jaar in jaar uit s' nachts champagne gezopen op kosten van de gewone supporter mijnen besten.Breek menne mond ni open zelle want in kan van Oilsjt nen encyclopedie schrijven. fcd tot in de kist voilen oeverloeiper.successupporterken. ![]() |
| 14 Apr 2010, 10:25 |
|
|
van het forum van exqi gehaald.
Nuri schreef: Je kan geen stukken meer indienen, Moeskroen kreeg enkel maar 580 keer uitstel. ![]() Dender zal in beroep gaan en als het kan aantonen dat aan alle financiële vereisten voldaan is, gewoon z'n licentie krijgen. Er zijn positieve signalen, maar het blijft wachten op bevestiging..vandaar mijn gematigd optimisme. En aan onze vriend uit Aalst, zie maar bij de volgende controle dat de spelerslonen betaald zijn. 8) |
| 14 Apr 2010, 11:14 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
eendrachter'80 schreef: van het forum van exqi gehaald. Nuri schreef: Je kan geen stukken meer indienen, Moeskroen kreeg enkel maar 580 keer uitstel. ![]() Dender zal in beroep gaan en als het kan aantonen dat aan alle financiële vereisten voldaan is, gewoon z'n licentie krijgen. Er zijn positieve signalen, maar het blijft wachten op bevestiging..vandaar mijn gematigd optimisme. En aan onze vriend uit Aalst, zie maar bij de volgende controle dat de spelerslonen betaald zijn. 8) In beroep gaan?Dan gaan ze hun op den bond mogen reppen of de eindronde is niet voor de eerste 5jaar.Trouwens,die spelerslonen die zijn betaald,dus dat die van dender zeggen wat ze willen. |
| 14 Apr 2010, 11:17 |
|
| Pagina 425 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 423 424 425 426 427 … 711 Volgende |