|
|
| Pagina 258 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 256 257 258 259 260 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Het zijn tot nu toe toch wel opmerkelijke transfers die ze realiseren. Iets helemaal anders dan vorig seizoen. Nu ja, volgens mij zijn Crispyn en Kanangila Yombo allebei aangetrokken om de kern te verbreden. Als ge ziet da de meeste toch nog onder contract liggen, zie ik niet in wie ze uit de ploeg gaan spelen. Maar kom, we zullen de oefenwedstrijden afwachten he. Aan hen om dan te bewijzen dat ze beter zijn dan de rest.
|
| 14 Apr 2010, 0:34 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
zwawi schreef: Het zijn tot nu toe toch wel opmerkelijke transfers die ze realiseren. Dat is schoon uitgedrukt zie... Maar ik begrijp inderdaad uw teneur ook wel. We kunnen alleen maar hopen dat er onderhandelingen lopen met mensen die iets meer adelbrieven kunnen voorleggen... En voor er hier weer gaat geschoten worden dat ik de nieuwe spelers al afbreek voor ik ze zien spelen heb: dat is geenszins het geval. Ik bekijk voorlopig alleen het lijstje van de waarschijnlijke vertrekkers, spelers die op dit moment nog geen contract hebben voor volgend seizoen en die het zichzelf wat moeilijk hebben gemaakt (Seminck, Verheyden, Lord, Ringoot, Kempeneer en Troch). Of ze nu allemaal gebracht hebben wat we ervan verwacht hebben of niet, je kan niet ontkennen dat het toch allemaal spelers zijn van een ander kaliber dan de twee die we voorlopig hebben aangetrokken... Vorig jaar waren het ook niet dé namen (op uitzondering van Troch en Verheyden dan) maar het waren wel spelers die al duidelijk hadden aangetoond dat ze het niveau derde klasse aankonden met mogelijkheden op beter zoals een Galucci, een Depoitre, de Moreelsen. Je kan inderdaad wel hopen op een witte merel uit lagere klassen maar toch... Ringoot kwam van de beloften van Anderlecht en je ziet hoeveel hij mag meedoen... Bovendien kan onze vriend uit Ronse wel een toptalent zijn, maar dan lijkt het me toch sterk dat hij bij Ronse - die verre van ideaal geklasseerd staan in tweede - geen kans krijgt in het eerste... Mochten het gasten van 16 of 17 jaar zijn, akkoord maar onze aanwinsten zijn toch al 24 en 20... Ik blijf een beetje sceptisch... En als eerste transfers verwacht je toch geen mannen om uw kern te verbreden hé... |
| 14 Apr 2010, 8:21 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Mja, het zou ook kunnen dat mannen die al wat meer bewezen hebben en wel zouden komen als echte versterkingen eerst willen zien of we in tweede of derde klasse spelen volgend seizoen. Ik denk dat er wel nog tijd is om een goeie ploeg samen te stellen voor volgend seizoen. En bovendien hebben we toch al een aardige basis om op te bouwen. Der moet zeker nog versterking komen, maar tis ook niet dat we een ganse nieuwe ploegen moeten kopen hé.
|
| 14 Apr 2010, 9:15 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bartos schreef: Mja, het zou ook kunnen dat mannen die al wat meer bewezen hebben en wel zouden komen als echte versterkingen eerst willen zien of we in tweede of derde klasse spelen volgend seizoen. Ik denk dat er wel nog tijd is om een goeie ploeg samen te stellen voor volgend seizoen. En bovendien hebben we toch al een aardige basis om op te bouwen. Der moet zeker nog versterking komen, maar tis ook niet dat we een ganse nieuwe ploegen moeten kopen hé. Jaja, daar ga ik mee akkoord. Als je het echt cru wilt stellen, zijn de namen uit het lijstje wat ik hierboven plaatste - op Verheyden na - zelfs geen basisspelers afgaande op dit seizoen indien iedereen fit is. Alleen vind ik het naar onze beloften toe - waar er dit jaar met Coppens en De Vidts toch twee middenvelders werden overgeheveld naar de A-kern - een beetje raar dat je nog een jonge, eveneens onbekende, middenvelder erbij haalt... |
| 14 Apr 2010, 9:35 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Vandaag zegt lord in hln dat hij graag was gebleven en dat hij het nieuws dat zijn contract niet verlengd werd van medespelers heeft gehoord,die het op hun beurt in de krant gelezen hadden.
Dus van ons bestuur zelf is er nog geen nieuws over lord en seminck. |
| 14 Apr 2010, 10:58 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Iendrachter90 schreef: Vandaag zegt lord in hln dat hij graag was gebleven en dat hij het nieuws dat zijn contract niet verlengd werd van medespelers heeft gehoord,die het op hun beurt in de krant gelezen hadden. Dus van ons bestuur zelf is er nog geen nieuws over lord en seminck. Hopelijk krijgt Seminck toch nog een contractverlenging. Als lord terug op niveau kan komen mag hij ook zeker niet weg toch, speelde vorige zondag met veel inzet. De spelers worden zo slecht betaald dat ze zo graag willen blijven... Dendersupporters --> ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 14 Apr 2010, 12:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Iendrachter90 schreef: Vandaag zegt lord in hln dat hij graag was gebleven en dat hij het nieuws dat zijn contract niet verlengd werd van medespelers heeft gehoord,die het op hun beurt in de krant gelezen hadden. Dus van ons bestuur zelf is er nog geen nieuws over lord en seminck. Lord zou een klein defectje aan zijn auto gehad hebben en zou daarmee het gesprek met het bestuur gemist hebben. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 14 Apr 2010, 18:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bakkie schreef: Iendrachter90 schreef: Vandaag zegt lord in hln dat hij graag was gebleven en dat hij het nieuws dat zijn contract niet verlengd werd van medespelers heeft gehoord,die het op hun beurt in de krant gelezen hadden. Dus van ons bestuur zelf is er nog geen nieuws over lord en seminck. Lord zou een klein defectje aan zijn auto gehad hebben en zou daarmee het gesprek met het bestuur gemist hebben. Nou, coach m'n wàgen doet het wel maar nou laten m'n lichten het afweten. En dit alles met een oerhollandse tongval. Echt gebeurd. ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 14 Apr 2010, 19:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ik hoop dat ze dit seizoen nog eens nen Duitser binnenhalen,kunnen we onze vlaggen nog eens boven halen,na de Mario genen duits meer gezien op den Iendracht.
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 14 Apr 2010, 19:30 |
|
|
Ancien
Bakkie schreef: Ik hoop dat ze dit seizoen nog eens nen Duitser binnenhalen,kunnen we onze vlaggen nog eens boven halen,na de Mario genen duits meer gezien op den Iendracht. ![]() Toetoet, de Max Eberle... In een interview geweest op den tv, op de ploegfoto bij zijn aankomst maar knie om zeep en teruggestuurd voordat hij een match meegespeeld had... |
| 14 Apr 2010, 20:36 |
|
|
DT schreef: Bakkie schreef: Ik hoop dat ze dit seizoen nog eens nen Duitser binnenhalen,kunnen we onze vlaggen nog eens boven halen,na de Mario genen duits meer gezien op den Iendracht. ![]() Toetoet, de Max Eberle... In een interview geweest op den tv, op de ploegfoto bij zijn aankomst maar knie om zeep en teruggestuurd voordat hij een match meegespeeld had... Inderdaad diene was ik gerat vergeten. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 14 Apr 2010, 20:41 |
|
|
forumlegende
Mario Krohm, legendarische Duitse spits ! Kwam van STVV als ik me niet vergis.
|
| 14 Apr 2010, 20:44 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51 Berichten: 180 Locatie: Zwijnaarde |
Bakkie schreef: Ik hoop dat ze dit seizoen nog eens nen Duitser binnenhalen,kunnen we onze vlaggen nog eens boven halen,na de Mario genen duits meer gezien op den Iendracht. ![]() Laat de Duitsers maar waar ze zijn, we hemmen der al genoeg miserie mee gehad ![]() |
| 14 Apr 2010, 21:59 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Bakkie schreef: Iendrachter90 schreef: Vandaag zegt lord in hln dat hij graag was gebleven en dat hij het nieuws dat zijn contract niet verlengd werd van medespelers heeft gehoord,die het op hun beurt in de krant gelezen hadden. Dus van ons bestuur zelf is er nog geen nieuws over lord en seminck. Lord zou een klein defectje aan zijn auto gehad hebben en zou daarmee het gesprek met het bestuur gemist hebben. Zijn caravan staat nu op de parking bij het binnenkomen van de K, hij zal het ni meer voor hebben ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 14 Apr 2010, 23:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
DT schreef: Bakkie schreef: Ik hoop dat ze dit seizoen nog eens nen Duitser binnenhalen,kunnen we onze vlaggen nog eens boven halen,na de Mario genen duits meer gezien op den Iendracht. ![]() Toetoet, de Max Eberle... In een interview geweest op den tv, op de ploegfoto bij zijn aankomst maar knie om zeep en teruggestuurd voordat hij een match meegespeeld had... Heeft achteraf nog europees gespeeld met duitse ploeg, weet wel niet meer welke. ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 15 Apr 2010, 19:02 |
|
| Pagina 258 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 256 257 258 259 260 … 280 Volgende |