Artikels - Pagina 156 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 154 155 156 157 158 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Artikels
Iendrachter90 schreef:
witzwet schreef:
In derde klas is 't oek plezant. De derby komt eraan...lekker veel volk, goeie inkomsten en sfeer ten top. Tenzij wij idd zouden stijgen, ma ja...

Als dender idd geen licentie krijgt mag er alleszins nrml een extra ploeg uit de eindronde over,dus das toch al wat meer kans.

volgend seizoen misschien derby in.......... vierde provinciale : fc denderleeuw - st denderleeuw :plat:

12 Apr 2010, 15:46
Freak

wie wordt de ploeg van t stad? :plat:

12 Apr 2010, 15:56
Reserve

Leeftijd: 57
waly 2 schreef:

stad? :wadde:

16 Apr 2010, 13:28
Freak

per manier va spreiken ein. :lol:

16 Apr 2010, 13:41
Ancien

Leeftijd: 56
Michaël schreef:
waly 2 schreef:

stad? :wadde:

Boernderp!! :)

16 Apr 2010, 16:42
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Afscheid in schoonheid'

Voetbal 3de klasse E. Aalst - Koksijde Michael Seminck verrassend op de schopstoel

Via een vlotte zege op Wielsbeke telt Eendracht nu al negen punten bonus op de vijfde plaats waardoor de Ajuinen de eindronde nauwelijks nog kunnen mislopen. Michael Seminck verscheen door de blessure van Filipovic aan de aftrap en dankte met een goal.

Het huidige bestuur leverde goed werk op sportief vlak, maar de communicatie kan nog verfijnd worden. Hoe zit het met jouw contract?

Michael Seminck: ‘Ik las in de krant dat mijn contract niet verlengd zal worden en ga er van uit dat het bericht wel zal kloppen. Tot vandaag was er niemand in de club die me recht in het gezicht vertelde dat ik naar een andere club moet uitkijken. Als er half april nog niet gepraat werd, weet je als voetballer ook wel waar je aan toe bent. Ik zit met mijn gedachten nog niet bij een andere club en ga dan maar voluit voor een afscheid in schoonheid. Ik speelde steeds dolgraag voor Eendracht, maar had dit jaar veel blessures. Na het uitvallen van Filipovic wist ik dat ik recht had op een basisplaats. Ik zit nog helemaal fris en ben tuk op een sterke eindronde. Ik wil met Aalst de doorbraak naar tweede klasse forceren. We staan nu op een zucht van de eindronde waarin het geluk ons hopelijk toelacht.'

Woensdag maakten jullie brandhout van Wielsbeke via een collectief sterke prestatie?

‘Onze eerste helft verliep nog vrij stroef, maar na rust was het hek van de dam. We hadden de match wel onder controle, maar in de eerste helft kwam Wielsbeke er nog goed uit. Organisatorisch stak het bij Aalst goed in elkaar. Toen ik een hoekschop van Ewen Verheyden inkopte, stond het 0-2. Die treffer werkte bevrijdend en noopte Wielsbeke tot het nemen van risico's. Ik voelde woensdag gewoon dat ik zou scoren. Voor het vertrouwen is deze treffer leuk meegenomen.'

Mogelijk breng je het bestuur nog op andere ideeën via een sterke eindronde?

‘Een promotieticket staat altijd mooi op je palmares en daar ga ik nu vol voor. Als ik de club moet verlaten, zal ik elders bewijzen dat ik de hoofdmacht van Eendracht Aalst waard ben. Ik mis nog een tikje matchritme, maar tegen de eindronde moet ik top zijn. Ik voel me klaar om zondag tegen Koksijde te bevestigen. Met de steun van de fans moeten we een nieuwe stap vooruit zetten naar de eindronde.'

16 Apr 2010, 17:36
Ancien

Leeftijd: 65
supersossis schreef:
Afscheid in schoonheid'

Voetbal 3de klasse E. Aalst - Koksijde Michael Seminck verrassend op de schopstoel

Via een vlotte zege op Wielsbeke telt Eendracht nu al negen punten bonus op de vijfde plaats waardoor de Ajuinen de eindronde nauwelijks nog kunnen mislopen. Michael Seminck verscheen door de blessure van Filipovic aan de aftrap en dankte met een goal.

Het huidige bestuur leverde goed werk op sportief vlak, maar de communicatie kan nog verfijnd worden. Hoe zit het met jouw contract?

Michael Seminck: ‘Ik las in de krant dat mijn contract niet verlengd zal worden en ga er van uit dat het bericht wel zal kloppen. Tot vandaag was er niemand in de club die me recht in het gezicht vertelde dat ik naar een andere club moet uitkijken. Als er half april nog niet gepraat werd, weet je als voetballer ook wel waar je aan toe bent. Ik zit met mijn gedachten nog niet bij een andere club en ga dan maar voluit voor een afscheid in schoonheid. Ik speelde steeds dolgraag voor Eendracht, maar had dit jaar veel blessures. Na het uitvallen van Filipovic wist ik dat ik recht had op een basisplaats. Ik zit nog helemaal fris en ben tuk op een sterke eindronde. Ik wil met Aalst de doorbraak naar tweede klasse forceren. We staan nu op een zucht van de eindronde waarin het geluk ons hopelijk toelacht.'

Woensdag maakten jullie brandhout van Wielsbeke via een collectief sterke prestatie?

‘Onze eerste helft verliep nog vrij stroef, maar na rust was het hek van de dam. We hadden de match wel onder controle, maar in de eerste helft kwam Wielsbeke er nog goed uit. Organisatorisch stak het bij Aalst goed in elkaar. Toen ik een hoekschop van Ewen Verheyden inkopte, stond het 0-2. Die treffer werkte bevrijdend en noopte Wielsbeke tot het nemen van risico's. Ik voelde woensdag gewoon dat ik zou scoren. Voor het vertrouwen is deze treffer leuk meegenomen.'

‘Een promotieticket staat altijd mooi op je palmares en daar ga ik nu vol voor. Als ik de club moet verlaten, zal ik elders bewijzen dat ik de hoofdmacht van Eendracht Aalst waard ben. Ik mis nog een tikje matchritme, maar tegen de eindronde moet ik top zijn. Ik voel me klaar om zondag tegen Koksijde te bevestigen. Met de steun van de fans moeten we een nieuwe stap vooruit zetten naar de eindronde.'

Knap artikel.
Michael reageert zoals een sportman best reageert: sportief in woorden, maar vooral op het sportveld met daden..
Chapeau... :worship:

16 Apr 2010, 17:41
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
supersossis schreef:
Afscheid in schoonheid'

Het blijft toch onbegrijpelijk dat we een van de beste verdedigers van de lagere reeksen zomaar gaan laten vertrekken :x

16 Apr 2010, 17:43
Freak

In nieuwsblad een artikel met van damme ,is duidelijk zwaar ontgoocheld en haalt ook uit naar de domme fout en reactie van de castro.In hln dan weer een interview met de trainer.Hij zegt dat we volgend jaar zekervoor titel moeten gaan en er zouden nog 3versterkingen bijkomen.
Zijn schorsing is in beroep trouwes verdubbelt van 1naar 2 speeldagen.

Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 22 Mei 2010, 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.

22 Mei 2010, 11:48
Freak

Iendrachter90 schreef:
In nieuwsblad een artikel met van damme ,is duidelijk zwaar ontgoocheld en haalt ook uit naar de domme fout en reactie van de castro.

Ik sprak hem donderdag meteen na de match en toen was zijn reactie net dezelfde.
Hij heeft ergens wel gelijk, hopelijk blijft Ken volgend jaar bij ons.

22 Mei 2010, 11:50
Freak

Casual1919 schreef:
Iendrachter90 schreef:
In nieuwsblad een artikel met van damme ,is duidelijk zwaar ontgoocheld en haalt ook uit naar de domme fout en reactie van de castro.

Ik sprak hem donderdag meteen na de match en toen was zijn reactie net dezelfde.

Ik vind toch dat sommige supporters vrij rap panikeren over spelers die zouden vertrekken.Er is natuurlijk reden voor,maar van damme en depoitre bv.zullen niet vertrekken.Trouwens ik denk dat er vooral vrije spelers gaan aangetrokken worden nu, er komen veel goede spelers vrij op de markt, terwijl voor een moreels( de enige die wss zal vertrekken), vandamme, depoitre,... nog altijd geld dient neergelegd te worden.

22 Mei 2010, 11:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Een oefenmatch en wat drinkgeld zeker :hmm:

22 Mei 2010, 13:37
Freak

Leeftijd: 45
Iendrachter90 schreef:
Casual1919 schreef:
Iendrachter90 schreef:

Ik vind toch dat sommige supporters vrij rap panikeren over spelers die zouden vertrekken.Er is natuurlijk reden voor,maar van damme en depoitre bv.zullen niet vertrekken.Trouwens ik denk dat er vooral vrije spelers gaan aangetrokken worden nu, er komen veel goede spelers vrij op de markt, terwijl voor een moreels( de enige die wss zal vertrekken), vandamme, depoitre,... nog altijd geld dient neergelegd te worden.

in ruil voor een oefenmatch en als ge sjans hebt één jeugdspeler ...

22 Mei 2010, 18:32
Scholier

Leeftijd: 41
31-08-2010 -Wekelijks persoverzicht VC Eendracht Aalst...
De kranten hebben het vandaag ook weer over onze club. Hier een overzicht. In Het Nieuwsblad wordt doelman Kevin Van de Noortgate geprezen voor het houden van de nul op het bord. Kevin haalt het voorlopig van Kevin Kempeneer. “Ik praat daar liever niet over, ik maakte voor mezelf uit dat ik zo goed mogelijk wou spelen. In Aalst is trouwens iedere positie dubbel bezet. Over de loting voor de beker is de doelman ook duidelijk. “We zullen de beker wel niet winnen maar ik zou graag nog één ronde overleven en ik duim voor een thuiswedstrijd tegen een haalbare tegenstander. Thuis kunnen we met de steun van de aanhang altijd iets meer. “

In Het Laatste Nieuws werd nagekaart met verdediger Niels De Schutter. “Tijdens de voorbereiding liep het niet zo gesmeerd maar in competitieverband klikt het achteraan wel. Het enige doelpunt dat we binnenkregen was een afstandsschot. Ook de trainer komt aan het woord. Hij legt uit waarom hij Wouter Moreels wisselde. “Met de bekerduels bij was dit de vijfde wedstrijd in twee weken, het ontbrak aan frisheid, dat is ook de reden waarom ik Wouter verving. De spelers krijgen nu vrij en moeten alleen donderdag en zaterdag trainen”, aldus Bart Van Renterghem.

Bron: eendracht-aalst.be

31 Aug 2010, 19:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Wekelijks speuren we op dinsdag naar de commentaren en interviews in de dagbladen over Eendracht Aalst. Vandaag is in Het Nieuwsblad Niels De Schutter aan het woord. Hij legt uit hoe hij op zijn plaats terechtkwam, centraal in de verdediging. “ik werd opgeleid als middenvelder en blijf dat mijn vertrouwde plaats vinden maar ik voel me steeds meer in mijn sas als centrale verdediger” .

Niels kwam overigens vorig jaar op die positie terecht na het uitvallen van Seminck. Over de resultaten van zijn ploeg : “We lieten nu toch wel wat kansen liggen en daarom was er enige ontgoocheling in de kleedkamer”. In Het Laatste Nieuws zegt keeperstrainer Ronny Schollaert dat de ploeg alvast weinig kansen weggeeft. “Het veld lag er slecht bij, we konden ons combinatievoetbal niet opdissen. Er werd ook een strafschopfout op Depoitre begaan maar hij probeerde zich recht te houden en viel dan in tweede instantie. Als hij het wat slimmer aan boord had gelegd was het een strafschop”. Schollaert beklemtoont ook dat Eendracht op schema zit. “Zeker als we nu winnen tegen Izegem, maar dat zijn net de moeilijkste opdrachten want iedereen gaat ervan uit dat een driepunter logisch is”.

07 Sep 2010, 17:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 154 155 156 157 158 497