|
|
| Pagina 100 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 98 99 100 101 102 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Rode Duivels
wel
chic van de russen om nen trainer die onder contract ligt op te vrijen. |
| 16 Apr 2010, 19:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
waly 2 schreef: wel chic van de russen om nen trainer die onder contract ligt op te vrijen.Ik duim ervoor dat het daar snel misloopt... Niet schoon, ik weet het... Wij wel nar Euro 2012 en de Russen niet, ik zou het zo zalig vinden... En nu afkomen dat het niveau daar hoger is! Tja, als je een trainer alleen nodig hebt om vast te stellen waar het niveau het hoogst is, waarom betaal je hem dan. Een trainer wordt betaald om met de middelen die er zijn een zo hoog mogelijk niveau te halen, hé. En als hij ontgoocheld is over het niveau hier, dan heeft hij zich op voorhand niet voldoende geïnformeerd, hé. |
| 16 Apr 2010, 19:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
waly 2 schreef: wel chic van de russen om nen trainer die onder contract ligt op te vrijen."Russen" en "correct zaken voeren", dat zijn nu niet direct synoniemen, hé... |
| 16 Apr 2010, 19:57 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik moet zeggen, toen het nieuws gisteren bekend gemaakt wordt, kwam Advocaat bij mij op de ranglijst van meest verwerpelijke mensen in de voetbalwereld zowat helemaal onderaan (ik bedoel op menselijk vlak), maar na zijn persconferentie vandaag is het zowaar nog veel erger. Hoe ge daar zo kunt zitten liegen en feitelijk de mensen in hun gezicht uitlachen, daarvoor moet ge toch wel van heel bedenkelijk allooi zijn hé. Ge kunt alleen maar medelijden hebben met de mensen die daar mee moeten leven zeg. Ik hoop dat we bij de kwalificaties voor het EK tegen de Russen moeten spelen en dat dienen Hollander hier ternauwerdood gelyncht wordt.
|
| 16 Apr 2010, 20:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
By the way, als der enen is dat die zich in heel die zaak ook van zijne laagste kant (en die is echt wel heel laag) laat zien, is het toch Stijnen. Dat moet zowat den enigen Belg zijn die nu doodgelukkig is met gans die situatie. Ik hoop dat ze nu ook consequent zijn en hem nooit meer oproepen.
En Aad De Mos, das dan weer zo erg dat het eerder grappig is, zoals al zijn voorspellingen dat ook altijd zijn . |
| 16 Apr 2010, 20:04 |
|
|
Freak
Bartos schreef: Ik moet zeggen, toen het nieuws gisteren bekend gemaakt wordt, kwam Advocaat bij mij op de ranglijst van meest verwerpelijke mensen in de voetbalwereld zowat helemaal onderaan (ik bedoel op menselijk vlak), maar na zijn persconferentie vandaag is het zowaar nog veel erger. Hoe ge daar zo kunt zitten liegen en feitelijk de mensen in hun gezicht uitlachen, daarvoor moet ge toch wel van heel bedenkelijk allooi zijn hé. Ge kunt alleen maar medelijden hebben met de mensen die daar mee moeten leven zeg. Ik hoop dat we bij de kwalificaties voor het EK tegen de Russen moeten spelen en dat dienen Hollander hier ternauwerdood gelyncht wordt. mij gaat het niet over het feit dat hij ontslag neemt (als bediende zijnde), dat is iets dat dagelijks voorvalt. Waar ik niet mee om kan is de zever voor en na die persconferentie zeg. Hij is zich van geen kwaad bewust, tja dan weet je het wel zeker? ![]() wat de opvolging betreft: Broos, Leekens, Boloni, Dury, Ferrera, De Mos, kandidaten genoeg...maar geen enen die mij aanstaat. ![]() Laatst gewijzigd door El Corredor op 16 Apr 2010, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 16 Apr 2010, 20:04 |
|
|
El Corredor schreef: Bartos schreef: Ik moet zeggen, toen het nieuws gisteren bekend gemaakt wordt, kwam Advocaat bij mij op de ranglijst van meest verwerpelijke mensen in de voetbalwereld zowat helemaal onderaan (ik bedoel op menselijk vlak), maar na zijn persconferentie vandaag is het zowaar nog veel erger. Hoe ge daar zo kunt zitten liegen en feitelijk de mensen in hun gezicht uitlachen, daarvoor moet ge toch wel van heel bedenkelijk allooi zijn hé. Ge kunt alleen maar medelijden hebben met de mensen die daar mee moeten leven zeg. Ik hoop dat we bij de kwalificaties voor het EK tegen de Russen moeten spelen en dat dienen Hollander hier ternauwerdood gelyncht wordt. mij gaat het niet over het feit dat hij ontslag neemt (als bediende zijnde), dat is iets dat dagelijks voorvalt. Waar ik niet mee om kan is de zever voor en na die persconferentie zeg. Hij is zich van geen kwaad bewust, tja dan weet je het wel zeker? ![]() Dat is het, trainers of spelers die voor het geld kiezen, da gebeurt nu eenmaal. Maar hoe vuil Advocaat het gespeeld heeft en hoe die in alle mensen hun gezicht staan liegen heeft en dat nog altijd blijft doen, ik denk dat het niet veel mensen gegeven is om überhaupt zo laag te kunnen vallen. |
| 16 Apr 2010, 20:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Ik moet zeggen, toen het nieuws gisteren bekend gemaakt wordt, kwam Advocaat bij mij op de ranglijst van meest verwerpelijke mensen in de voetbalwereld zowat helemaal onderaan (ik bedoel op menselijk vlak) Bovenaan zeker |
| 16 Apr 2010, 20:11 |
|
|
Stijn schreef: Bartos schreef: Ik moet zeggen, toen het nieuws gisteren bekend gemaakt wordt, kwam Advocaat bij mij op de ranglijst van meest verwerpelijke mensen in de voetbalwereld zowat helemaal onderaan (ik bedoel op menselijk vlak) Bovenaan zeker Ja, der is hier iets fout gelopen met mijn vergelijking. Ik wou gewoon zeggen dat ik hem niet kan uitstaan, ge verstaat mij wel hé . |
| 16 Apr 2010, 20:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bartos schreef: By the way, als der enen is dat die zich in heel die zaak ook van zijne laagste kant (en die is echt wel heel laag) laat zien, is het toch Stijnen. Dat moet zowat den enigen Belg zijn die nu doodgelukkig is met gans die situatie. Ik hoop dat ze nu ook consequent zijn en hem nooit meer oproepen. En Aad De Mos, das dan weer zo erg dat het eerder grappig is, zoals al zijn voorspellingen dat ook altijd zijn .Dat hij niet kan showen met een louis vuitton ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 16 Apr 2010, 20:12 |
|
|
Bakkie schreef: Bartos schreef: By the way, als der enen is dat die zich in heel die zaak ook van zijne laagste kant (en die is echt wel heel laag) laat zien, is het toch Stijnen. Dat moet zowat den enigen Belg zijn die nu doodgelukkig is met gans die situatie. Ik hoop dat ze nu ook consequent zijn en hem nooit meer oproepen. En Aad De Mos, das dan weer zo erg dat het eerder grappig is, zoals al zijn voorspellingen dat ook altijd zijn .Dat hij niet kan showen met een louis vuitton ![]() Mja, tis inderdaad misschien gene met een louis vuitton kabaske (hij heeft er ook de kop niet voor ), maar ik vind het kinderachtig om nu zo direct met alle geweld uw gram te willen halen. |
| 16 Apr 2010, 20:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bartos schreef: Bakkie schreef: Bartos schreef: By the way, als der enen is dat die zich in heel die zaak ook van zijne laagste kant (en die is echt wel heel laag) laat zien, is het toch Stijnen. Dat moet zowat den enigen Belg zijn die nu doodgelukkig is met gans die situatie. Ik hoop dat ze nu ook consequent zijn en hem nooit meer oproepen. En Aad De Mos, das dan weer zo erg dat het eerder grappig is, zoals al zijn voorspellingen dat ook altijd zijn .Dat hij niet kan showen met een louis vuitton ![]() Mja, tis inderdaad misschien gene met een louis vuitton kabaske (hij heeft er ook de kop niet voor ), maar ik vind het kinderachtig om nu zo direct met alle geweld uw gram te willen halen.Nog een geluk dat er nog voetballers zijn die niet zo homo gezind zijn,den helft van de duivels zijn een beetje pedal gericht,om er nu bij te horen,een kabaske en een beetje verwijft doen en ge zijt ne goeien. Als ge dat nu ziet zitten ze elkaar te kussen moest er mij vroeger enen komen kussen diene moest zijne teppen een paar weken niet uit zijn broek halen._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 16 Apr 2010, 20:30 |
|
|
Freak
Bakkie schreef: Bartos schreef: Bakkie schreef: Dat hij niet kan showen met een louis vuitton ![]() Mja, tis inderdaad misschien gene met een louis vuitton kabaske (hij heeft er ook de kop niet voor ), maar ik vind het kinderachtig om nu zo direct met alle geweld uw gram te willen halen.Nog een geluk dat er nog voetballers zijn die niet zo homo gezind zijn,den helft van de duivels zijn een beetje pedal gericht,om er nu bij te horen,een kabaske en een beetje verwijft doen en ge zijt ne goeien. Als ge dat nu ziet zitten ze elkaar te kussen moest er mij vroeger enen komen kussen diene moest zijne teppen een paar weken niet uit zijn broek halen.ge zijt ook de man van de dialoog ![]() |
| 16 Apr 2010, 20:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bartos schreef: By the way, als der enen is dat die zich in heel die zaak ook van zijne laagste kant (en die is echt wel heel laag) laat zien, is het toch Stijnen. Dat moet zowat den enigen Belg zijn die nu doodgelukkig is met gans die situatie. Ik hoop dat ze nu ook consequent zijn en hem nooit meer oproepen. En Aad De Mos, das dan weer zo erg dat het eerder grappig is, zoals al zijn voorspellingen dat ook altijd zijn .Ik hoop dat je dat destijds ook dacht van E.Mpenza die wou ook alleen maar komen als HIJ goesting had. En dàt was pas een hypocriet, en die trainers hem steeds maar weer een tweede, derde en meerdere kansen geven. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. Laatst gewijzigd door DavidSeal op 16 Apr 2010, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 16 Apr 2010, 20:49 |
|
|
Jack Van Gelder: "Ik schaam me voor Advocaat"Jack Van Gelder, zowat de bekendste journalist bij onze noorderburen, laat weten dat hij zich als Nederlander distantieert van de daden van Dicken Advocaat.
"Ik schrok toen ik het nieuws vernam, maar dat was ook het geval toen hij bij AZ aan de slag ging. Als Nederlander schaam ik me en vind zijn daden beneden alles peil. Het valt me stevig tegen van hem en hij brengt schade toe aan de betrouwbaarheid van Nederlanders", zei Van Gelder op MNM. "Je ziet wel vaker bij mensen die al veel geld hebben dat ze toch nog meer willen hebben", is Van Gelder niet mals voor zijn landgenoot. "Dat is nu het geval bij Advocaat. België moet nu voor een goede Belgische coach gaan. Gerets is daar de geknipte man voor." _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 16 Apr 2010, 21:11 |
|
| Pagina 100 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 98 99 100 101 102 … 242 Volgende |