|
|
| Pagina 64 van 87 |
[ 1299 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 62 63 64 65 66 … 87 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bericht Re: Premier League
De Jean schreef: Stijn schreef: en nu hoort het wel weer thuis in deze topic Newcastle United promoveert naar de Premier League! Dat vind ik nu eens terecht. Zo'n club hoort gewoon thuis in de Premier League en nergens anders. Ge moet niet denken dat Bartos u extra punten gaat geven op de pronostiek hoor, voor uw mouwfrotten; ![]() |
| 07 Apr 2010, 21:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Met zulke zaken wordt in de eindafrekening zeker rekening gehouden
.Anyway toch schitterend hoe Newcastle er dit seizoen door gevlogen is. Ik had eerlijk gezegd nooit durven denken dat het zo simpel ging gaan, blijkbaar is er toch nog een heel groot verschil tussen Premier League en the Championship. Ik hoop dat ze nu niet de fout gaan maken om te denken dat het met deze ploeg wel los zal lopen in de PL, want volgens mij is er wel nog heel wat werk om volgend seizoen niet weer tegen degradatie te vechten. |
| 07 Apr 2010, 21:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bartos schreef: Met zulke zaken wordt in de eindafrekening zeker rekening gehouden .Anyway toch schitterend hoe Newcastle er dit seizoen door gevlogen is. Ik had eerlijk gezegd nooit durven denken dat het zo simpel ging gaan, blijkbaar is er toch nog een heel groot verschil tussen Premier League en the Championship. Ik hoop dat ze nu niet de fout gaan maken om te denken dat het met deze ploeg wel los zal lopen in de PL, want volgens mij is er wel nog heel wat werk om volgend seizoen niet weer tegen degradatie te vechten. IK vind Newcastle ook een fantastische ploeg, geweldige supporters, prachtige spelers voortgebracht, de absolute topclub in het noorden van Engeland en zonder meer een ploeg die in de premier league thuishoort... ![]() |
| 07 Apr 2010, 22:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
salvador schreef: Bartos schreef: Met zulke zaken wordt in de eindafrekening zeker rekening gehouden .Anyway toch schitterend hoe Newcastle er dit seizoen door gevlogen is. Ik had eerlijk gezegd nooit durven denken dat het zo simpel ging gaan, blijkbaar is er toch nog een heel groot verschil tussen Premier League en the Championship. Ik hoop dat ze nu niet de fout gaan maken om te denken dat het met deze ploeg wel los zal lopen in de PL, want volgens mij is er wel nog heel wat werk om volgend seizoen niet weer tegen degradatie te vechten. IK vind Newcastle ook een fantastische ploeg, geweldige supporters, prachtige spelers voortgebracht, de absolute topclub in het noorden van Engeland en zonder meer een ploeg die in de premier league thuishoort... ![]() Tis alleszins heel belangrijk om direct terug te keren en daar niet te blijven hangen in the Championship. Zie maar naar Middelsbrough (toch ook jaren in de PL), die zullen vantiennegen zelfs naast de play offs grijpen. Nu nog Sunderland naar tweede en de waardeverhoudingen in het Noord-Oosten zijn volledig hersteld . Alhoewel de derby's ook altijd plezant zijn natuurlijk. Soit, de Mackems hebben toch één seizoen mogen genieten als enige club uit de regio in de PL, hopelijk pakken we de fakkel meteen weer over. |
| 07 Apr 2010, 22:05 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: salvador schreef: Bartos schreef: Met zulke zaken wordt in de eindafrekening zeker rekening gehouden .Anyway toch schitterend hoe Newcastle er dit seizoen door gevlogen is. Ik had eerlijk gezegd nooit durven denken dat het zo simpel ging gaan, blijkbaar is er toch nog een heel groot verschil tussen Premier League en the Championship. Ik hoop dat ze nu niet de fout gaan maken om te denken dat het met deze ploeg wel los zal lopen in de PL, want volgens mij is er wel nog heel wat werk om volgend seizoen niet weer tegen degradatie te vechten. IK vind Newcastle ook een fantastische ploeg, geweldige supporters, prachtige spelers voortgebracht, de absolute topclub in het noorden van Engeland en zonder meer een ploeg die in de premier league thuishoort... ![]() Tis alleszins heel belangrijk om direct terug te keren en daar niet te blijven hangen in the Championship. Zie maar naar Middelsbrough (toch ook jaren in de PL), die zullen vantiennegen zelfs naast de play offs grijpen. Nu nog Sunderland naar tweede en de waardeverhoudingen in het Noord-Oosten zijn volledig hersteld . Alhoewel de derby's ook altijd plezant zijn natuurlijk. Soit, de Mackems hebben toch één seizoen mogen genieten als enige club uit de regio in de PL, hopelijk pakken we de fakkel meteen weer over.Volgend jaar nog is een tripje ?_________________
|
| 07 Apr 2010, 23:30 |
|
|
Nadat de promotie al binnen was, pakt Newcastle vanavond nu ook de titel. Toch wel schitterend seizoen zeg.
|
| 19 Apr 2010, 22:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bartos schreef: Nadat de promotie al binnen was, pakt Newcastle vanavond nu ook de titel. Toch wel schitterend seizoen zeg. Wat een club The Geordies back in the Premier League _________________ www.spionkoplede.com |
| 20 Apr 2010, 11:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Brits model beschuldigt Fellaini van geweldplegingEen Brits model heeft klacht ingediend tegen Rode Duivel Marouane Fellaini wegens geweldpleging.
21/04/2010 12:53 | 5 reacties | 704x gelezen De feiten deden zich afgelopen zondag voor in de Jet Black Club, een Londense nachtclub voor celebrities. "Ik herinner mij dat er een man naar mij toekwam en alles vervolgens zwart werd voor mijn ogen. Toen ik bijkwam, zat ik buiten op de stoep en was ik omringd door mensen van security", aldus het model in HLN. Fellaini was met zijn broer en neef in de club. Everton reageerde ook al op het voorval: "Het was net de vrouw die zich agressief gedroeg. Marouane stak zijn arm omhoog uit zelfverdediging en verliet vervolgens de nachtclub. Hij is niet de persoon om problemen te veroorzaken. We hebben met hem gesproken en zijn tevreden met zijn verklaringen." De politie gaat het voorval verder onderzoeken. Er zijn vermoedelijk ook beelden van het accident via het intern circuit van de Londense nachtclub. De poedel zal weer van niets weten. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 21 Apr 2010, 13:57 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Als ge al die verhaalkes moet geloven die in gazetten zoals HLN komen...
|
| 21 Apr 2010, 14:56 |
|
|
Ancien
Jeroen schreef: Als ge al die verhaalkes moet geloven die in gazetten zoals HLN komen... Ik vind dat ook, hoor. Heel wat meisjes (en af en toe ook mannen) kicken er op om in het nieuws te komen met te cirkelen rond, incidenten uit te lokken bij en/of verhalen op te hangen over "vedetten" en er is een pers die, bij gebrek aan hersenen (ik laat in het midden of dat dan bij lezers of bij de journalisten is) dit alles als interessant nieuws publiceert. En ook al zijn die "vedetten" af en toe ook heel stom in hoe ze op dit alles reageren, het blijft volkomen onnozel nieuws waar je beter wat minder aandacht aan besteedt en dan zullen er ook, bij gebrek aan podium, minder van dat soort toestanden voorkomen... |
| 21 Apr 2010, 16:17 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: Nadat de promotie al binnen was, pakt Newcastle vanavond nu ook de titel. Toch wel schitterend seizoen zeg. Wanneer gaan we volgend jaar? _________________
|
| 21 Apr 2010, 16:33 |
|
|
Freak
op youtube ne variant gevonden op Chelsea's "Ten men went to mow".
Ten men went to bed, went to bed with Ashley (Cole) ![]() |
| 30 Apr 2010, 23:27 |
|
|
Gele Kaart ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 16:17 Berichten: 44 |
[quote][/quot
je vergeet terry] |
| 01 Mei 2010, 12:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Man City - Spurs 0-1
De 4de plaats is binnen ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 05 Mei 2010, 23:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Spijtig, had City met Kompany, Tevez,... wel is in de CL willen zien spelen
|
| 05 Mei 2010, 23:56 |
|
| Pagina 64 van 87 |
[ 1299 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 62 63 64 65 66 … 87 Volgende |