|
|
| Pagina 263 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 261 262 263 264 265 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
gweninho schreef: Gilles schreef: gweninho schreef: Kestens brengt da ook nie eh , das meer ne stofzuiger en Verheyden brengt da ook nie Eigenlijk komt de creativiteit bij ons van de flank en van de spitsen Ik vind Verheyden dan toch nog meer een creatieve speler hoor. Die heeft geen duelkracht noch kopkracht. Is toch ook eerder de man van de goeie passing. Maar das mijn mening natuurlijk. Over Kestens geef ik u gelijk. Over Verheyden kan ik der inkomen , maar nen echte nummer 10mankeren we Dat vind ik ook. Voor mijn part mogen ze al hun geld in een zeer degelijke nummer 10 steken. Dat is al meer dan het halve werk. Mijn ploeg voor volgend seizoen, ongeacht de reeks (3e A of B Depoitre / Moreels Schamp / nr. 10 / De Schutter / Gallucci Ringoot (?) / Filipovic / Seminck / De Castro VDN In de optiek van deze basisploeg kan ik de versterkingen tot nu toe perfect begrijpen. |
| 19 Apr 2010, 20:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Een topper voor derde of tweede maakt wel een verschil.
Laat de grote namen maar voor na de eindronde. Delclef moet toch iets kunnen blijkbaar: Wetteren heeft drie finalisten in 'Beste speler' 2009 Beste speler.be is het gala voor de niet-professionele voetballer van derde klasse tot en met tweede provinciale voor gans Belgie, het wordt mede ingericht door 'Het Nieuwsblad'. Lees er hier meer over. Er zijn twee reeksen: nationale (3de en 4de klasse) en provinciale (1ste en 2de provinciale). In elke reeks zijn er vijf categorieën: grootste talent, great old, betrouwbaarste doelman, trainer van het jaar en beste speler. In de eerste stemronde (1 t.e.m. 31 januari) vielen er niet minder dan drie genomineerden van Standaard Wetteren uit de bus: Wim De Corte als trainer van het jaar, Jan De Langhe als beste speler en Preben Delclef als grootste talent. De tweede stemronde loopt van 1 t.e.m. 30 april). |
| 19 Apr 2010, 20:24 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 20 Mei 2005, 8:38 Berichten: 105 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Prodialoog schreef: Een topper voor derde of tweede maakt wel een verschil. Laat de grote namen maar voor na de eindronde. Delclef moet toch iets kunnen blijkbaar: Wetteren heeft drie finalisten in 'Beste speler' 2009 Beste speler.be is het gala voor de niet-professionele voetballer van derde klasse tot en met tweede provinciale voor gans Belgie, het wordt mede ingericht door 'Het Nieuwsblad'. Lees er hier meer over. Er zijn twee reeksen: nationale (3de en 4de klasse) en provinciale (1ste en 2de provinciale). In elke reeks zijn er vijf categorieën: grootste talent, great old, betrouwbaarste doelman, trainer van het jaar en beste speler. In de eerste stemronde (1 t.e.m. 31 januari) vielen er niet minder dan drie genomineerden van Standaard Wetteren uit de bus: Wim De Corte als trainer van het jaar, Jan De Langhe als beste speler en Preben Delclef als grootste talent. De tweede stemronde loopt van 1 t.e.m. 30 april). Zoals ik daarnet reeds postte; hij was hiervoor genomineerd samen met onze Niels De Schutter, Brecht Moreels, Matthias Schamp en Jan Straetman. De laatste won via de sms-stemronde. _________________ http://whitescreen.skynetblogs.be/ |
| 19 Apr 2010, 20:28 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 03 Mar 2006, 2:26 Berichten: 100 Leeftijd: 41 |
Prodialoog schreef: Een topper voor derde of tweede maakt wel een verschil. Laat de grote namen maar voor na de eindronde. Ik denk gewoon dat de grote namen zullen wachten of we al dan niet 2de klasse halen. |
| 19 Apr 2010, 20:30 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
elfahem schreef: gweninho schreef: Gilles schreef: Ik vind Verheyden dan toch nog meer een creatieve speler hoor. Die heeft geen duelkracht noch kopkracht. Is toch ook eerder de man van de goeie passing. Maar das mijn mening natuurlijk. Over Kestens geef ik u gelijk. Over Verheyden kan ik der inkomen , maar nen echte nummer 10mankeren we Dat vind ik ook. Voor mijn part mogen ze al hun geld in een zeer degelijke nummer 10 steken. Dat is al meer dan het halve werk. Mijn ploeg voor volgend seizoen, ongeacht de reeks (3e A of B Depoitre / Moreels Schamp / nr. 10 / De Schutter / Gallucci Ringoot (?) / Filipovic / Seminck / De Castro VDN In de optiek van deze basisploeg kan ik de versterkingen tot nu toe perfect begrijpen. Wat staat seminck daar tussen te doen?Die gaat echt geen contract meer krijgen ,begin ik hoe langer hoe meer te vrezen. |
| 19 Apr 2010, 20:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Moreels is toch nen 10 ?
_________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Apr 2010, 21:00 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
El Corredor schreef: ik schat zo Lord, Troch, Seminck, Amghar, Kestens (flirt met Temse) weg. Voorlopig Crispijn, Delclef en Yombo in. Ik denk dat Verheyden ook niet zal blijven. Ik voel het aan mijn eksterogen. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 19 Apr 2010, 21:17 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
De aanwerving van Delclef kan ik alleen maar toejuichen (buiten het feit dat dit slecht nieuws is voor Seminck). Kan op elke plaats in de verdediging zijn mannetje staan. Beste transfer tot nu toe!
|
| 19 Apr 2010, 21:42 |
|
|
Freak
zwawi schreef: De aanwerving van Delclef kan ik alleen maar toejuichen (buiten het feit dat dit slecht nieuws is voor Seminck). Kan op elke plaats in de verdediging zijn mannetje staan. Beste transfer tot nu toe! tja... ![]() |
| 19 Apr 2010, 22:05 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
voor jens verroken zou er intresse zijn van aalst en ternat
de spits lig wel nog onder contract bij de steenbakkers bron hln regio antwerpen |
| 20 Apr 2010, 6:47 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
ajaxboy schreef: voor jens verroken zou er intresse zijn van aalst en ternat de spits lig wel nog onder contract bij de steenbakkers bron hln regio antwerpen Jawadde, goeie speler Wat zou die begot bij Ternat gaan doen, die kan tweede klasse aan. |
| 20 Apr 2010, 7:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
elfahem schreef: ajaxboy schreef: voor jens verroken zou er intresse zijn van aalst en ternat de spits lig wel nog onder contract bij de steenbakkers bron hln regio antwerpen Jawadde, goeie speler Wat zou die begot bij Ternat gaan doen, die kan tweede klasse aan. Mja, maar dan haal je wel een kopie van Lord binnen qua ingesteldheid peis ik... Als hij geen goesting heeft, raakt hij geen bal en verzet hij zich geen meter... Heeft in de heenronde tegen ons een supermatch gespeeld, maar is ondertussen al lang geen basisspeler meer bij Boom... Scoort in lagere klassen inderdaad steeds aan de lopende band, maar een trapje hoger??? Voorlopig zijn de transfers inderdaad qua naam nog niet klinkend, maar als je het even goed bekijkt, heeft - op Verheyden na - uw volledig basiselftal bijgetekend waarvan de meesten allemaal nog progressiemarge hebben... Daar moet je ook nuchter in zijn: wie loopt er in tweede rond die haalbaar zijn en die pakweg een Depoitre of een Wouter Moreels er meteen kunnen uitspelen?? Ook in tweede zitten er een pak dikbetaalde buitenlanders die niet zoveel toevoegen... BTW - indien de geruchten hier over Verheyden en Kestens zouden kloppen -> ga Merir halen bij Willebroek, die zal wel niet mee zakken en d'er zijn er alvast drie in onze kern die hem graag zouden zien komen... |
| 20 Apr 2010, 8:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
elfahem schreef: ajaxboy schreef: voor jens verroken zou er intresse zijn van aalst en ternat de spits lig wel nog onder contract bij de steenbakkers bron hln regio antwerpen Jawadde, goeie speler Wat zou die begot bij Ternat gaan doen, die kan tweede klasse aan. Ik ben toch niet overtuigd dat Verroken materiaal is voor tweede klasse. Is wel groot en sterk natuurlijk en zou in die optiek misschien een goeie back up voor Depoitre zijn (Amghar zal toch weg zijn, veronderstel ik). |
| 20 Apr 2010, 8:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
DT schreef: BTW - indien de geruchten hier over Verheyden en Kestens zouden kloppen -> ga Merir halen bij Willebroek, die zal wel niet mee zakken en d'er zijn er alvast drie in onze kern die hem graag zouden zien komen... Als ge Merrir haalt, moet ge wel zien dat ge der iemand bijzet met een enorm loopvermogen, want Merrir is wel nen echt aanvallende middenvelder die meestal het verdedigende werk schuwt. Hij is bovendien ook al bijna 34 jaar. Maar als ge die voor nen deftige prijs kunt krijgen, kunt ge het misschien wel overwegen. |
| 20 Apr 2010, 8:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bartos schreef: DT schreef: BTW - indien de geruchten hier over Verheyden en Kestens zouden kloppen -> ga Merir halen bij Willebroek, die zal wel niet mee zakken en d'er zijn er alvast drie in onze kern die hem graag zouden zien komen... Als ge Merrir haalt, moet ge wel zien dat ge der iemand bijzet met een enorm loopvermogen, want Merrir is wel nen echt aanvallende middenvelder die meestal het verdedigende werk schuwt. Hij is bovendien ook al bijna 34 jaar. Maar als ge die voor nen deftige prijs kunt krijgen, kunt ge het misschien wel overwegen. Is De Castro zijne maat, zijnen bebbel staat nooit stil, vooral niet tegen de ref, pakt dan ook op een jaar een karrevracht kaarten, alleen voor ... ![]() _________________ geer'n bè |
| 20 Apr 2010, 8:39 |
|
| Pagina 263 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 261 262 263 264 265 … 280 Volgende |