de Dendertopic - Pagina 432 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 430 431 432 433 434 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: de Dendertopic
Als De Doncker en Van Roy er 500.000 euro tegenaan willen gooien, moeten we misschien maar eens de Bijzondere Belastinginspectie tippen. Kwestie dat die hun boekhouding eens binnenstebuiten keren, want wit zal dat geld inderdaad niet zijn...

En Ajoinenfan, same story here, ik maak er een erezaak van om GEEN zaken te doen met bedrijven die geld pompen in Dender.

21 Apr 2010, 14:38
Rode kaart
Rode kaart

Misschien kunnen ze dan in één moeite die van jullie hoofdsponsors es napluizen. :)

21 Apr 2010, 14:42
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Gij zijt blijkbaar altijd goed op de hoogte hé :lol: :lol: :lol:

21 Apr 2010, 14:49
Freak

Dender hangt over de rand van de afgrond. De Oost-Vlaamse club kreeg gisteren geen lening van 1,1 miljoen euro van de gemeente en ook de bestuursleden willen er ditmaal geen geld insteken. Dender moet vandaag nog zo’n 350.000 euro kunnen voorleggen aan de bond, maar tenzij er de voorbije nacht een mirakel gebeurde, lukt dat niet. Voorzitter Patrick De Doncker gelooft er alvast niet meer in.

komt van het denderforum.

21 Apr 2010, 15:34
Iendracht.be - beheer

Gij zit daar meer op dan hier zeker ? :p

21 Apr 2010, 15:51
Freak

ik zou graag het goede nieuws vernemen. :lol:

21 Apr 2010, 16:01
Freak

Ik kreeg net bericht dat Van Roy en De Doncker het geld niet zelf zouden bijpassen en dat Valckeniers zich zou terugtrekken.

Mijn bron heeft het nieuws daarnet zelf vernomen van Dendersupporters die gisteren aanwezig waren.

21 Apr 2010, 16:09
Iendracht.be - beheer

Ge moet toch al serieus op uw achterhoofd gevallen te zijn om 500.000 euro in een voetbalclub te steken, zelf al zouden ze het niet nodig hebben.

21 Apr 2010, 16:32
Freak

beter degraderen en dan 500000 investeren zeker?

21 Apr 2010, 16:33
Freak

Leeftijd: 45
anathema76 schreef:
Als De Doncker en Van Roy er 500.000 euro tegenaan willen gooien, moeten we misschien maar eens de Bijzondere Belastinginspectie tippen. Kwestie dat die hun boekhouding eens binnenstebuiten keren, want wit zal dat geld inderdaad niet zijn...

En Ajoinenfan, same story here, ik maak er een erezaak van om GEEN zaken te doen met bedrijven die geld pompen in Dender.

die hebben daar echt tijd voor... :cool: dat ze misschien eens beginnen met de bvba's en nv's in het Brusselse...

21 Apr 2010, 16:49
Ancien

Leeftijd: 56
waly 2 schreef:
De Doncker heeft ons toegesproken en zei dat het zeer moeilijk zou worden, maar ze er alles aan zouden doen.denderforum.davidseal,opletten. :D

:lol: ;)

21 Apr 2010, 18:40
Ancien

Leeftijd: 56
Wat is t' verschil tussen onder een nonnetje haar rok gluren en naar een match van dender kijken?
Niks.
Er is tweemaal geen kl.... te zien. :D

21 Apr 2010, 18:51
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Jeroen schreef:
Ge moet toch al serieus op uw achterhoofd gevallen te zijn om 500.000 euro in een voetbalclub te steken, zelf al zouden ze het niet nodig hebben.

De zotten die in België al 500000 Euro (of meer) verloren hebben in een voetbalclub, zou ik geen eten willen geven ...

Het ergste (of het leukste :D ) voor Dender is dat 500000 Euro geen garantie is dat het dan volgend jaar bij de licenties niet opnieuw van 't zelfde liedje is. Dat bestuur van Dender (en de gemeente) zal veel geld kwijt zijn als die club op zijn gat gaat, maar als ze er nu nog eens dat bedrag bovenop doen, dan zijn ze binnen een paar maand veel + 500000 Euro kwijt, hun "grote voorbeeld" Moeskroen achterna ...
't Is daar zoals bij alle clubs die failliet gaan: een lange doodstrijd, maar 't uiteindelijk resultaat ligt al lang vast, al heb ik de indruk dat het hier wel eens niet zo lang zou kunnen duren ... :plat:
Baai baai, meest gezonde, realistische, eerlijke club van de Denderstreek. :wave:
'k Hoop dat ik op zijn minst een uitnodiging krijg voor de koffietafel na de begrafenis ... :banana:

21 Apr 2010, 21:18
Junior

El Corredor schreef:
anathema76 schreef:

die hebben daar echt tijd voor... :cool: dat ze misschien eens beginnen met de bvba's en nv's in het Brusselse...

bon, wij (bedrijf in Oilsjt) hebben vant jaar 2 keers controle gehad. in een sector waar je geen zwart geld van belang kan hebben. die kerel bevestigde dat 'ze' geld moeten binnenhalen voor vadertje staat. en daar de 'gewone' belastingbetaler al vind dat hij on the edge zit: de kmo nog maar eens afranselen. De Doncker & Co das anders: daar komt zo ne controleur en die zegt: op uw officiele cijfers pakt gij 15% zwart geld, ik reken dat er bij. De Doncker gaat daar eens mee eten en die 15 wordt 5%, waar hij mee instemt (want zijn werkelijke cijfer ligt boven de 20). zal daar ooit eens een paar boeken over schrijven, maar trust me: Afrika ligt niet zo ver van Vlaanderen.

21 Apr 2010, 22:19
Freak

Leeftijd: 45
Ajoinenfan schreef:
El Corredor schreef:
anathema76 schreef:

bon, wij (bedrijf in Oilsjt) hebben vant jaar 2 keers controle gehad. in een sector waar je geen zwart geld van belang kan hebben. die kerel bevestigde dat 'ze' geld moeten binnenhalen voor vadertje staat. en daar de 'gewone' belastingbetaler al vind dat hij on the edge zit: de kmo nog maar eens afranselen. De Doncker & Co das anders: daar komt zo ne controleur en die zegt: op uw officiele cijfers pakt gij 15% zwart geld, ik reken dat er bij. De Doncker gaat daar eens mee eten en die 15 wordt 5%, waar hij mee instemt (want zijn werkelijke cijfer ligt boven de 20). zal daar ooit eens een paar boeken over schrijven, maar trust me: Afrika ligt niet zo ver van Vlaanderen.

in welke sector werkt gij?

die verhalen over gaan eten met controleurs bestaan, maar dat is voor een groot stuk toch ook overroepen hoor...

oh ja, en als een controleur zegt: ik reken 15% als zwart erbij, dan zal hij daar toch gegronde redenen voor hebben of moeten hebben, want zomaar gaat dat niet.

21 Apr 2010, 22:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 430 431 432 433 434 711