de Dendertopic - Pagina 434 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 432 433 434 435 436 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: de Dendertopic
Fredster schreef:
Jan schreef:
Als ze 22000 steunkaarten verkopen hebben ze hun bedrag van 1,1 miljoen euro :D :D

Bij ullen zit er toch 22000 man int stadion :D

Ga op jullie forum lullen :p

22 Apr 2010, 10:03
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Ik bekijk hier juist die beelden. Hebben ze eerst langs levensvreugde gereden om toch aan die 70 man te komen ? Als sponsor zou ik mij daar juist van willen distantieren als ge zo nen hoop ongeregeld ziet :D

22 Apr 2010, 10:06
Rode kaart
Rode kaart

Leeftijd: 41
Jeroen schreef:
Ik bekijk hier juist die beelden. Hebben ze eerst langs levensvreugde gereden om toch aan die 70 man te komen ? Als sponsor zou ik mij daar juist van willen distantieren als ge zo nen hoop ongeregeld ziet :D

Zo nen hoop ongeregeld vindt ge in ieder stadion terug, hoe meer supporters des te meer soep.
Wat moet dat daar bij ullen dan niet zijn :)

22 Apr 2010, 10:14
Vaste Waarde

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
"Ik geloof geen 200, maar 300% in de
redding van Dender", zegt Borkelmans.
:crazy: :plat:
"En als het toch verkeerd loopt, ben ik
de laatste om het schip te verlaten."

"Ze mogen Dender niet zomaar wegvegen
uit 2e klasse. Hier staat een accommo-
datie die perfect is voor 1e nationale.
Veel teams mogen er naar komen kijken."

"In ben sinds februari bij de club en
we haalden meteen 15 op 15. Iedereen
was euforisch en droomde al van de
eindronde. Maar toen begonnen de zorgen
en mijn jonge groep is daar niet tegen
bestand. De jongens stellen zich vragen
en dat zie je tijdens de wedstrijden.

22 Apr 2010, 10:22
Nationale Ploeg

Fredster schreef:
Jeroen schreef:

Zo nen hoop ongeregeld vindt ge in ieder stadion terug, hoe meer supporters des te meer soep.
Wat moet dat daar bij ullen dan niet zijn :)

Daar hebt ge wel een punt. Ik vind het nu van weinig respect getuigen om van 'soep' te spreken, maar ge hebt echt wel zo'n supporters nodig om effectief die steunkaarten te kopen.

Toch kan ik mij ni van de indruk ontdoen dat:
1) Ge met die steunkaarten nooit aan genoeg geld gaat geraken
2) Zelfs als het lukt, dit enkel efkes uitstel zal geven
3) Er aan't stadhuis van Aalst een pakske meer volk zou staan, moesten we hier met dezelfde situatie zitten.

Ik vind het wel een heel spijtige zaak voor de jeugdspelers van Dender, die toch een behoorlijk niveau halen. Ik denk dat de U12 daar bvb onlangs kampioen was geworden.

En ik blijf erbij, de mannen van Dender hebben serieus wa pech gehad. Een risico'ke genomen, gedegradeerd dankzij Moeskroen, en sindsdien met de hulp van de Asselmannen met een stadion rond de nek in den Dender gesmeten. 't Zal moeilijk worden voor die mannen.

22 Apr 2010, 10:49
Rode kaart
Rode kaart

Leeftijd: 41
Wat dat stadion betreft is dat een situatie waar ge als club verplicht zijt om aan te voldoen om mogen aan te treden in de jupiler league.
Wat moest Dender doen toen ze 3 seizoenen geleden vanaf de 1ste tot de laatste speeldag op kop stonden?
Hetzelfde als Eupen nu, de laatste weken laten terug zakken zodat ze zeker niet over gaan.
Das toch om als supporter u blote kl*ten te laten zien en voor altijd weg te blijven.

22 Apr 2010, 11:04
Nationale Ploeg

Fredster schreef:
Wat dat stadion betreft is dat een situatie waar ge als club verplicht zijt om aan te voldoen om mogen aan te treden in de jupiler league.
Wat moest Dender doen toen ze 3 seizoenen geleden vanaf de 1ste tot de laatste speeldag op kop stonden?
Hetzelfde als Eupen nu, de laatste weken laten terug zakken zodat ze zeker niet over gaan.
Das toch om als supporter u blote kl*ten te laten zien en voor altijd weg te blijven.

voor die zeventig man .... :D

22 Apr 2010, 11:11
Nationale Ploeg

Fillou schreef:
Iemands de reportage op TV Oost gezien gisteren? Een zeventigtal Denderfans (iedereen met een abonnement dus) protesteerde aan het Denderleeuwse stadhuis voor het behoud van hun voetbalclub.

http://www.tvoost.be/nl/2010-04-21/dend ... thisanten/

Ja man ....

:plat: :plat: :plat:
Echt man, ik kan ni meer! :plat: :plat: :plat:
Waar kan ik zo een steunkaart kopen, dit mag niet verloren gaan. :plat:

22 Apr 2010, 12:32
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
AlostanA schreef:
Fillou schreef:
Iemands de reportage op TV Oost gezien gisteren? Een zeventigtal Denderfans (iedereen met een abonnement dus) protesteerde aan het Denderleeuwse stadhuis voor het behoud van hun voetbalclub.

http://www.tvoost.be/nl/2010-04-21/dend ... thisanten/

Ja man ....

:plat: :plat: :plat:
Echt man, ik kan ni meer! :plat: :plat: :plat:
Waar kan ik zo een steunkaart kopen, dit mag niet verloren gaan. :plat:

in de kerk van denderleeuw bij de pastoor , vanachter in den hoek onder het beeldje van de heilige rita , patrones van de hopeloze en zware gevallen... daar zoude nog geluk kunnen hebben er een stuk of 500000 te kopen ! voor maar 1 euro per steunkaart.... :plat:

22 Apr 2010, 12:49
forumlegende

Met alle respect maar is deze noodkreet niet eerder om nog wat geld te recupereren voor diegenen die er al veel hebben ingestoken ? Als je al met de verkoop van steunkaarten een voetbalclub moet redden, dan ben je echt wel verkeerd bezig.

Om 25.000€ op te halen moeten er al 500 steunkaarten verkocht worden dus ze zullen menig kaartje moeten drukken...

Op de beelden van TV Oost staan om en bij 50 supporters. Spontaan komt in me op dat deze brave mensen hun 50€ niet kunnen missen om in hun levensonderhoud te kunnen voorzien...ik vraag me dan ook af van wie de grote kapitalen moeten komen.

Het is hun laatste strohalm want zonder het beoogde geld kan "de ploeg van de Denderstreek" ook niet aantreden in derde klasse maar is het ofwel vierde provinciale ofwel definitief gedaan.

22 Apr 2010, 13:01
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Spijtig, want ik had me de zaak van Dender graag wat aangetrokken, maar ik zit momenteel te veel met BHV in mijne kop. Zelfs dat probleem vind ik interessanter, ge kunt wel vragen...

22 Apr 2010, 14:14
forumlegende

elfahem schreef:
Spijtig, want ik had me de zaak van Dender graag wat aangetrokken, maar ik zit momenteel te veel met BHV in mijne kop. Zelfs dat probleem vind ik interessanter, ge kunt wel vragen...

'k Peis da ge BHV uit uwe kop moogt zetten, en de planning van nieuwe, vervroegde verkiezingen er moogt insteken, want VLD trapt het af... Koppige Walekoppen! Emmen die pippo 's al iets constructiefs bijgebracht in dit land? :boks:

22 Apr 2010, 14:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Timoilsjt schreef:
elfahem schreef:

'k Peis da ge BHV uit uwe kop moogt zetten, en de planning van nieuwe, vervroegde verkiezingen er moogt insteken, want VLD trapt het af... Koppige Walekoppen! Emmen die pippo 's al iets constructiefs bijgebracht in dit land? :boks:

0,00 maar we zijn off-topic aan het gaan

22 Apr 2010, 14:46
forumlegende

Mariner schreef:
Timoilsjt schreef:
elfahem schreef:

0,00 maar we zijn off-topic aan het gaan

Bwa, niet voleldig off-topic, ge kunt de vergelijking doortrekken nor Denjer.

De walen hebben 0,0 gedaan voor ons Belgenlandje, en Denjer heeft 0,0 bijgebracht aan de voetbalgeschiedenis :plat:

22 Apr 2010, 14:49
Nationale Ploeg

Heel constructief vind ik de VLD anders ook ni ze, ma bon. Da's voor een ander topic, ook al zijn dat ook vuile blauwen :lol:

22 Apr 2010, 14:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 432 433 434 435 436 711