|
|
| Pagina 31 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 29 30 31 32 33 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Wielrennen
ik ben op zoek naar een koerstrui : lichtblauw met horizontaal de nationale driekleur.
Is er iemand die weet waar ik die kan verkrijgen aub ? _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 11 Apr 2010, 20:05 |
|
|
Freak
nonkeltje schreef: ik ben op zoek naar een koerstrui : lichtblauw met horizontaal de nationale driekleur. Is er iemand die weet waar ik die kan verkrijgen aub ? van eyck sport, gentsesteenweg in Aalst |
| 11 Apr 2010, 20:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
nonkeltje schreef: ik ben op zoek naar een koerstrui : lichtblauw met horizontaal de nationale driekleur. Is er iemand die weet waar ik die kan verkrijgen aub ? Bij alle wielershop's, en moest ge er daar geen vinden, is bij Franksken Klisjee aankloppen? ![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 11 Apr 2010, 20:08 |
|
|
Nationale Ploeg
nonkeltje schreef: ik ben op zoek naar een koerstrui : lichtblauw met horizontaal de nationale driekleur. Is er iemand die weet waar ik die kan verkrijgen aub ? Of via volgende website => http://bikenonstop.com/index.php?page=s ... &Itemid=28 _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 11 Apr 2010, 20:39 |
|
|
Vaste Waarde
bedankt voor de info !
_________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 11 Apr 2010, 20:45 |
|
|
Nationale Ploeg
Zoals eerder al vermeld, ben ik dus afgelopen zondag ook effectief naar de Ronde van Drenthe geweest, wat bij de dames als wereldbekerwedstrijd meetelt.
Bij de nabeschouwing van de Ronde van Vlaanderen voor vrouwen kon je merken dat Karl Vannieuwkerke en De Cauwer niet echt kaas gegeten hebben van het vrouwenwielrennen, maar in Drenthe kunnen ze wel enthousiast doen over het vrouwenwielrennen. Daarom alleen al moet je volgende reportage eens bekijken. Samenvatting Ronde van Drenthe _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 12 Apr 2010, 19:39 |
|
|
Nationale Ploeg
Je hoort de laatste dagen wel meerdere negatieve geluiden over het feit dat de vliegtuigen voor een tijdje aan de grond bleven. Gelukkig zijn er ook die dat positief opnemen, zo maakte Contador een youtube-filmpje van zijn lange autorit.
http://www.youtube.com/watch?v=NthL7cGL ... r_embedded Ik ga morgen eens kijken dat hij met evenveel plezier de Muur van Hoei oprijdt. ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 20 Apr 2010, 22:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Gruunwit schreef: Je hoort de laatste dagen wel meerdere negatieve geluiden over het feit dat de vliegtuigen voor een tijdje aan de grond bleven. Gelukkig zijn er ook die dat positief opnemen, zo maakte Contador een youtube-filmpje van zijn lange autorit. http://www.youtube.com/watch?v=NthL7cGL ... r_embedded Ik ga morgen eens kijken dat hij met evenveel plezier de Muur van Hoei oprijdt. ![]() is dat zijnen eerste keer dat die start in de waalse pijl? _________________ www.spionkoplede.com |
| 21 Apr 2010, 8:56 |
|
|
Nationale Ploeg
Voor de lezers hier van Het Laatste Nieuws, vandaag, zaterdag, is er in de Nina een reportage over Liz Hatch, "De meest sexy renster in het peloton".
Ik ga morgen eerst de krant lezen en nadien eens met eigen ogen bekijken dat dat niet overdreven is, want ze rijdt morgen de Omloop van Borsele in Nederland._________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 24 Apr 2010, 0:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Gruunwit schreef: Voor de lezers hier van Het Laatste Nieuws, vandaag, zaterdag, is er in de Nina een reportage over Liz Hatch, "De meest sexy renster in het peloton". Ik ga morgen eerst de krant lezen en nadien eens met eigen ogen bekijken dat dat niet overdreven is, want ze rijdt morgen de Omloop van Borsele in Nederland. ![]() ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Apr 2010, 0:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Gruunwit schreef: Voor de lezers hier van Het Laatste Nieuws, vandaag, zaterdag, is er in de Nina een reportage over Liz Hatch, "De meest sexy renster in het peloton". Ik ga morgen eerst de krant lezen en nadien eens met eigen ogen bekijken dat dat niet overdreven is, want ze rijdt morgen de Omloop van Borsele in Nederland.mag er zeker zijn http://www.superkrediet.be/blog/2010/02/28/foto%E2%80%99s-video-sexy-liz-hatch-wielrenster-mooi-naakt/ _________________ MCMXIX |
| 24 Apr 2010, 0:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Liz Hatch is vandaag niet gestart in de Omloop van Borsele.
Er was vanuit Nederlandse hoek wel nog de vraag om voor enkele exemplaren te zorgen. Misschien moet ik in 't vervolg maar eens de website van haar ploeg, http://www.lottoladiescycling.be/ , in 't oog houden om te zien waar ze wel gaat rijden. In periodes van degradatievoetbal kan ik wel wat afleiding gebruiken. ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 24 Apr 2010, 22:33 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik vraag mij hier af of er iemand dat artikel over Liz Hatch wel echt gelezen heeft. Of is Het Laatste Nieuws niet echt populair bij jullie.
Ik heb vandaag eindelijk de tijd gehad om dat artikel eens rustig helemaal door te lezen. Blijkt die momenteel nog te wonen in ... Aalst ! ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 26 Apr 2010, 22:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Gruunwit schreef: Ik vraag mij hier af of er iemand dat artikel over Liz Hatch wel echt gelezen heeft. Of is Het Laatste Nieuws niet echt populair bij jullie. Ik heb vandaag eindelijk de tijd gehad om dat artikel eens rustig helemaal door te lezen. Blijkt die momenteel nog te wonen in ... Aalst ! ![]() Dat zal wel Aalst in Nederland zijn ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Apr 2010, 22:16 |
|
|
Nationale Ploeg
Bomber schreef: Gruunwit schreef: Ik vraag mij hier af of er iemand dat artikel over Liz Hatch wel echt gelezen heeft. Of is Het Laatste Nieuws niet echt populair bij jullie. Ik heb vandaag eindelijk de tijd gehad om dat artikel eens rustig helemaal door te lezen. Blijkt die momenteel nog te wonen in ... Aalst ! ![]() Wa denkte zelf? ![]() Bomber, jij bent zeker niet verder geraakt dan de foto's. Daar had je handen al mee vol. ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 27 Apr 2010, 21:23 |
|
| Pagina 31 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 29 30 31 32 33 … 113 Volgende |