|
|
| Pagina 17 van 29 |
[ 424 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 29 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
'k em er goesting in ver vanmiddag. Nog ne keer de sfeer vanop Wielsbeke bovenhalen, en 't zal ne plezante voetbalnamiddag worden!
![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 25 Apr 2010, 8:56 |
|
|
Junior
Onderkroiper schreef: Voor de wedstrijd deze namiddag op het veld van Rupel Boom kan VC Eendracht Aalst coach Bart Van Renterghem geen beroep doen op volgende spelers: Kempeneer, Amghar en Ringoot zijn niet speelgerechtigd. Tomas Spotbeen, Seminck, Filipovic zijn nog geblesseerd en De Castro is geschorst na zijn rode kaart van vorige week. De selectie bestaat uit volgende spelers: Van den Noortgaete, Gertjan Verhoeven, Brecht Moreels, De Schutter, Kestens, Van Damme, Verheyden, Gallucci, Podevijn, Coppens, Lord, Wouter Moreels, Depoitre, Arne Verhoeven, Van Gelder, Gacem en De Vidts. Bron: eendracht-aalst.be Benieuwd in deze opstelling hoe de verdediging er gaat uitzien. Kestens in de verdediging is een goeie keuze maar wie de 4de verdediger wordt (Van Damme ?). |
| 25 Apr 2010, 9:37 |
|
|
Nationale Ploeg
bert schreef: Onderkroiper schreef: Voor de wedstrijd deze namiddag op het veld van Rupel Boom kan VC Eendracht Aalst coach Bart Van Renterghem geen beroep doen op volgende spelers: Kempeneer, Amghar en Ringoot zijn niet speelgerechtigd. Tomas Spotbeen, Seminck, Filipovic zijn nog geblesseerd en De Castro is geschorst na zijn rode kaart van vorige week. De selectie bestaat uit volgende spelers: Van den Noortgaete, Gertjan Verhoeven, Brecht Moreels, De Schutter, Kestens, Van Damme, Verheyden, Gallucci, Podevijn, Coppens, Lord, Wouter Moreels, Depoitre, Arne Verhoeven, Van Gelder, Gacem en De Vidts. Bron: eendracht-aalst.be Benieuwd in deze opstelling hoe de verdediging er gaat uitzien. Kestens in de verdediging is een goeie keuze maar wie de 4de verdediger wordt (Van Damme ?). Coppens zal wel als rechts back spelen. |
| 25 Apr 2010, 9:44 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
De Jean schreef: bert schreef: Onderkroiper schreef: Voor de wedstrijd deze namiddag op het veld van Rupel Boom kan VC Eendracht Aalst coach Bart Van Renterghem geen beroep doen op volgende spelers: Kempeneer, Amghar en Ringoot zijn niet speelgerechtigd. Tomas Spotbeen, Seminck, Filipovic zijn nog geblesseerd en De Castro is geschorst na zijn rode kaart van vorige week. De selectie bestaat uit volgende spelers: Van den Noortgaete, Gertjan Verhoeven, Brecht Moreels, De Schutter, Kestens, Van Damme, Verheyden, Gallucci, Podevijn, Coppens, Lord, Wouter Moreels, Depoitre, Arne Verhoeven, Van Gelder, Gacem en De Vidts. Bron: eendracht-aalst.be Benieuwd in deze opstelling hoe de verdediging er gaat uitzien. Kestens in de verdediging is een goeie keuze maar wie de 4de verdediger wordt (Van Damme ?). Coppens zal wel als rechts back spelen. Of Potjes ![]() _________________ geer'n bè |
| 25 Apr 2010, 9:48 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Wat is er nu van aan dat Depoitre een scheurtje zou hebben ? Hij staat alvast in de ploeg die vandaag 25/04/2010 op de officiële site is gezet. !!! Weet er iemand hier meer van ?
|
| 25 Apr 2010, 9:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
panoleon schreef: De Jean schreef: bert schreef: Benieuwd in deze opstelling hoe de verdediging er gaat uitzien. Kestens in de verdediging is een goeie keuze maar wie de 4de verdediger wordt (Van Damme ?). Coppens zal wel als rechts back spelen. Of Potjes ![]() Of Van Gelder... Of: BVR kiest ervoor om zijn linkerkant helemaal aan te passen... met Brecht op de rechtsback en Kestens - De Schutter centraal... who knows... Antwoord: 15 u in het Gemeentelijk Parkstadion te Boom! |
| 25 Apr 2010, 9:56 |
|
|
forumlegende
Heb uit goede bron vernomen dat hij gisteren, samen met Galucci, bij de kiné zat ... Beiden zouden geblesseerd zijn ..
Soit, het bericht op de site is wel van vandaag ... Misschien dat iemand met 100% zekerheid kan bevestigen dat Depoitre fit is of ôpnieuw geblesseerd? |
| 25 Apr 2010, 9:57 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Vantje
Wil jij hier straks de ploeg geven en eens informeren of Depoitre en Gallucie inderdaad gekwetst zijn. |
| 25 Apr 2010, 10:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
BVR tovert wel weer iets uit zijn hoed!
Volgens mij : keeper : VDN verdediging : Coppens - Kestens - Moreels - De Schutter Midden : Galucci - Van Damme - Verheyden - Potjes Aanval : Wouter - Depoitre Ik baseer mij op de selectie die te lezen staat op de officiele website , die volgens mij ook juist is |
| 25 Apr 2010, 10:17 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
gweninho schreef: BVR tovert wel weer iets uit zijn hoed! Volgens mij : keeper : VDN verdediging : Coppens - Kestens - Moreels - De Schutter Midden : Galucci - Van Damme - Verheyden - Potjes Aanval : Wouter - Depoitre Ik baseer mij op de selectie die te lezen staat op de officiele website , die volgens mij ook juist is Lijkt mij zeer waarschijnlijk! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 25 Apr 2010, 11:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Als Laurent in zen dagje is , zullen ze hem ginder kennen
|
| 25 Apr 2010, 11:07 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 09 Nov 2006, 10:59 Berichten: 194 Leeftijd: 39 Locatie: Koningslo (Vilvoorde) |
DT schreef: Antwoord: 15 u in het Gemeentelijk Parkstadion te Boom! Hopelijk ginder een beter weertje dan hier in Vlaams-Brabant, zo grijs en geen zon alee sèg! _________________ Eendracht Aalst, the road to the cup! See you in May |
| 25 Apr 2010, 11:15 |
|
|
Aalstenaar schreef: DT schreef: Antwoord: 15 u in het Gemeentelijk Parkstadion te Boom! Hopelijk ginder een beter weertje dan hier in Vlaams-Brabant, zo grijs en geen zon alee sèg! Hier in Haaltert , zelfde weer , grijs , geen zon , wel 18graden |
| 25 Apr 2010, 11:19 |
|
|
Knaap
Bij ons geen problemen in de ploeg
wel enkele kleppers die gaan ontbreken in onze supportersschare die toch meestal de sfeer erin brengen waaronder ikzelf ik hoop voor elle op een mooie sfeervolle match ik denk dat de rest daar voor gaat zorgen. en laat aub de 3 pnt in Boom we hebben ze meer nodig dan jullie ![]() |
| 25 Apr 2010, 11:41 |
|
|
Knaap
K.Boom FC schreef: Bij ons geen problemen in de ploeg wel enkele kleppers die gaan ontbreken in onze supportersschare die toch meestal de sfeer erin brengen waaronder ikzelf ik hoop voor elle op een mooie sfeervolle match ik denk dat de rest daar voor gaat zorgen. en laat aub de 3 pnt in Boom we hebben ze meer nodig dan jullie ![]() BTW hoe komt het dat ik nog steeds op een gele kaart sta>?? da is al van 3 jaar geleden ofzow wordt die dan ni kwijtgescholden?? ![]() |
| 25 Apr 2010, 11:42 |
|
| Pagina 17 van 29 |
[ 424 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 29 Volgende |