|
|
| Pagina 23 van 29 |
[ 424 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 29 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Gelbe_wand schreef: en da moet ik allemaal missen...damn Ik heb me eens laten gaan ( ) en meer foto's genomen dan anders Als je deze foto's gezien hebt, is het of je was er zelf bij. Het einde van de lange weg is inzicht. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Apr 2010, 21:34 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Heel "clever" gespeeld van onze ploeg, Kestens, Vandamme en Podevijn die er bij momenten hun hoofd voorlegden. Wouter is klasse, de kansen die hij krijgt maakt hij koelbloedig af.
Nen dikken chapeau voor gans de ploeg en trainer en last but not least, onze supporters zijn echt wel de max. Het eerbetoon aan Flippo na de match bezorgt me nu nog kippevel. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 25 Apr 2010, 21:38 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Ik zit meestal in de zittribune, dus meestal aan de overkant van de spionkop. Ook vandaag was dat het geval en ik kan jullie verzekeren dat de sfeer van vandaag veruit de beste was die ik dit seizoen heb gezien. De ode aan Flippo was inderdaad indrukwekkend, mooi om te zien hoe hij er door gepakt was.
Wat de wedstrijd zelf betreft, die kon natuurlijk niet beter beginnen voor ons al moeten we eerlijk zijn. Vijf minuten later had het al 2-1 voor Boom kunnen zijn. Toen Ewen dan van het veld moest met rood dacht ik even dat het over was en toen we dan even later ook Damien verloren... Maar dan zie je een ploeg op het veld met heel veel verbetenheid en wilskracht. Toen kort na de rust Lord vervangen werd door Lothar Devits stonden we ineens precies terug met een man meer op het veld want die jongen viel heel goed in. De rest was dan voor Wouter Moreels die vandaag opnieuw toonde dat hij een echt raspaardje is. Twee kansen, twee goals, plus ook nog de eerste goal eigenlijk. Achteraan speelde Niels De Schutter een schitterende partij en deed Potjes het meer dan behoorlijk op een voor hem toch ongewone plaats. De eindronde is nu binnen en nu kunnen we dus nog 3 wedstrijden zonder druk spelen. Jammer dat we toch zo'n desastreus seizoensbegin kenden. Met deze trainer van in het begin aan het roer was de titel waarschijnlijk nu al een feit geweest... Maar we moeten het nu maar doen in de eindronde zeker ... Ook nog ne merci aan El Corredor die mij vandaag aan een parkeerplaatsje hielp want anders had ik waarschijnlijk de 0-1 gemist.. Merci maat _________________
|
| 25 Apr 2010, 22:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
wat mij vandaag is opgevallen:
vele positieve SMS'n en een positieve sfeer op dit forum. ![]() |
| 25 Apr 2010, 22:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Fantastische match. Als je ziet wie we vandaag allemaal misten, dat de arbiter een ramp was, Ewen al snel onterecht werd uitgesloten, Galucci geblesseerd uitviel, ons een zuivere penalty ontnomen werd, ... en je wint met 1-3 bij de leider, is dat iets om fier op te zijn. Op Lord na deed iedereen het fantastisch. Podevijn speelde zijn sterkste match sinds lang en dat op een voor hem ongewone positie. Ook een heel sterke invalbeurt van Devidts. Dat wordt hopelijk de volgende uit onze jeugd die definitief doorbreekt.
|
| 25 Apr 2010, 22:36 |
|
|
Freak
Smetje schreef: Fantastische match. Als je ziet wie we vandaag allemaal misten, dat de arbiter een ramp was, Ewen al snel onterecht werd uitgesloten, Galucci geblesseerd uitviel, ons een zuivere penalty ontnomen werd, ... en je wint met 1-3 bij de leider, is dat iets om fier op te zijn. Op Lord na deed iedereen het fantastisch. Podevijn speelde zijn sterkste match sinds lang en dat op een voor hem ongewone positie. Ook een heel sterke invalbeurt van Devidts. Dat wordt hopelijk de volgende uit onze jeugd die definitief doorbreekt. awel de enige die uit de toen viel voor mij was Lord. En als je af en toe eens een match van de reserven meepikt, is het geen verrassing dat Devidts het zo goed deed. Die is al maanden klaar voor een stek in de A-ploeg, alleen is het probleem, wie zet je eruit? Weelde ... ![]() |
| 25 Apr 2010, 22:39 |
|
|
Freak
SERRE schreef: Ik zit meestal in de zittribune, dus meestal aan de overkant van de spionkop. Ook vandaag was dat het geval en ik kan jullie verzekeren dat de sfeer van vandaag veruit de beste was die ik dit seizoen heb gezien. De ode aan Flippo was inderdaad indrukwekkend, mooi om te zien hoe hij er door gepakt was. Wat de wedstrijd zelf betreft, die kon natuurlijk niet beter beginnen voor ons al moeten we eerlijk zijn. Vijf minuten later had het al 2-1 voor Boom kunnen zijn. Toen Ewen dan van het veld moest met rood dacht ik even dat het over was en toen we dan even later ook Damien verloren... Maar dan zie je een ploeg op het veld met heel veel verbetenheid en wilskracht. Toen kort na de rust Lord vervangen werd door Lothar Devits stonden we ineens precies terug met een man meer op het veld want die jongen viel heel goed in. De rest was dan voor Wouter Moreels die vandaag opnieuw toonde dat hij een echt raspaardje is. Twee kansen, twee goals, plus ook nog de eerste goal eigenlijk. Achteraan speelde Niels De Schutter een schitterende partij en deed Potjes het meer dan behoorlijk op een voor hem toch ongewone plaats. De eindronde is nu binnen en nu kunnen we dus nog 3 wedstrijden zonder druk spelen. Jammer dat we toch zo'n desastreus seizoensbegin kenden. Met deze trainer van in het begin aan het roer was de titel waarschijnlijk nu al een feit geweest... Maar we moeten het nu maar doen in de eindronde zeker ... Ook nog ne merci aan [b]El Corredor die mij vandaag aan een parkeerplaatsje hielp want anders had ik waarschijnlijk de 0-1 gemist[/b].. Merci maat de rekening volgt... ![]() |
| 25 Apr 2010, 22:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
El Corredor schreef: Smetje schreef: Fantastische match. Als je ziet wie we vandaag allemaal misten, dat de arbiter een ramp was, Ewen al snel onterecht werd uitgesloten, Galucci geblesseerd uitviel, ons een zuivere penalty ontnomen werd, ... en je wint met 1-3 bij de leider, is dat iets om fier op te zijn. Op Lord na deed iedereen het fantastisch. Podevijn speelde zijn sterkste match sinds lang en dat op een voor hem ongewone positie. Ook een heel sterke invalbeurt van Devidts. Dat wordt hopelijk de volgende uit onze jeugd die definitief doorbreekt. awel de enige die uit de toen viel voor mij was Lord. En als je af en toe eens een match van de reserven meepikt, is het geen verrassing dat Devidts het zo goed deed. Die is al maanden klaar voor een stek in de A-ploeg, alleen is het probleem, wie zet je eruit? Weelde ... ![]() Is wat ik ook zei, Lord was weer slecht. De wissel Lord-Devidts besliste de match definitief. Ik zie de reserven nauwelijks, maar ik had in de voorbereiding -toen Devidts af en toe speelde- al gezien dat dat een goede speler was. |
| 25 Apr 2010, 22:42 |
|
|
SERRE schreef: Toch ook een leuk moment voor mij toen Arne Verhoeven het veld betrad want die heb ik een 7-tal jaar geleden nog als speler van Voorwaarts Mollem (toen miniemen) in mijn team gehad. Was toen al duidelijk dat die iets in zijn mars had! Het jaar daarop verhuisde hij dan ook naar Anderlecht.. Wanneer is die dan van Anderlecht naar Aalst gekomen? Wat is zijn beste positie? Die heeft nog een aantal broers die bij Anderlecht spelen (keepers?) zeker? Hebben een aantal van die broers vroeger ook niet bij Aalst gespeeld? |
| 25 Apr 2010, 22:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor schreef: Sterke prestatie van een jeugdige ploeg, voetbal was tweede helft minder, maar daar maal ik niet om, ze hebben gevochten als échte leeuwen!! Ik vond het enkel na de 1-3 minder omdat Boom met Verroken er nog bij gewoon lange ballen begon te pompen en wij op dat moment gewoon aan het overleven waren zonder enig aanspeelpunt vooraan... Enorm intelligent gespeeld in de tweede helft met nog enkele doelkansen buiten die twee doelpunten van een weergaloze Moreels en een overduidelijke duwfout op Coppens in de zestien onder andere... Coppens heel rustig aan de bal, De Vidts debuteert met een assist op Wouter en Podevijn heeft precies een nieuwe positie ontdekt... Wat me nog het meeste deugd deed - de werklust en het coachen onderling naar mekaar toe! De Schutter met zijn Urban-rush was nog bijna het orgelpunt... En Boom -> als je zo een wedstrijd begint...da helpt natuurlijk niet echt hé... Ik hoop alleen dat Galucci's blessure niet te ernstig is... En het open doekje voor onze kapitein was terecht en inderdaad enorm ontroerend... Knap ook dat de spelers bij de doelpunten meteen naar Flippo liepen... Dat wil zeggen dat de sfeer goed zit... Dit was het Eendracht gevoel - als we dit in de eindronde kunnen brengen met de supporters (die dan nog in grotere getale zullen opdraven) erbij - doen we het: allemaal samen! |
| 25 Apr 2010, 23:10 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Oververdiende overwinning tegen een zwak Boom dat nooit een vuist kon maken. Zeer volwassen gespeeld en als je rekening houdt dat we het grootste deel van de match zonder volgende basisspelers speelden:
Filipovic Seminck De Castro Depoitre Galucci en dan nog is Ringoot, Amghar, Kempeneer en Spotbeen geblesseerd / niet speelgerechtigd waren, dan is dit toch een enorme prestatie. Zeker als je weet dat we in de tweede helft met drie jongens speelden van 18 jaar die bijna geen minuut in het eerste elftal hebben gespeeld. Wouter Moreels was outstanding. Als hij en Depoitre fit zijn in de eindronde dan hebben we een serieuze kans om die te winnen hoor. Ook De Schutter was sterk, deze keer als centrale verdediger (wat een polyvalentie). Coppens ook goed, Van Den Noortgaete secuur op hoge ballen en enkele goede reflexen in huis. En ook Podevijn deed het (buiten die éne domme tackle) goed op de de linksachter positie. Chapeau voor gans de ploeg Woensdag en Zondag gewoon zo verder blijven doen en in de winning mood blijven voor de eindronde ! |
| 25 Apr 2010, 23:14 |
|
|
Jeroen schreef: Woensdag en Zondag gewoon zo verder blijven doen en in de winning mood blijven voor de eindronde ! Inderdaad. Maar nu de eindronde zeker is wel geen risico's met blessures meer nemen. Als Galucci nog last heeft, geen risico's nemen. Idem voor Depoitre en eventueel andere spelers. |
| 25 Apr 2010, 23:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Ik heb eens omgekeerd gewerkt en eerst het filmpje op Youtube geplaatst
![]() http://www.youtube.com/watch?v=NPUtlDFbGIU De foto's worden straks en eventueel morgen verder gepost Het awoert-geroep tijdens het filmpje was gericht tegen de scheidsrechter die op dat ogenblik de kleedkamers opzocht. Sorry voor het even wegvallen van het geluid. Het zal Flippo enorm deugd gedaan hebben tijdens YNWA _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Apr 2010, 23:19 |
|
|
Junior Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26 Berichten: 242 Locatie: Olen |
manman dak zo'n match moet misse! Ik krijg achter mene Pc al kiekevel wanneer ik die YNWA hoor. Mo den eindronde is binne en daar gaan we een feesje van makeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!
C'mon iendracht breng ons trug naar die 2de klasse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Please, dan lache ze hier nimer me mij ach ja ze wete ni wa ze misse ![]() _________________ EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!! |
| 25 Apr 2010, 23:42 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 11 Dec 2008, 16:23 Berichten: 25 |
Onderkroiper schreef: Ik heb eens omgekeerd gewerkt en eerst het filmpje op Youtube geplaatst ![]() http://www.youtube.com/watch?v=NPUtlDFbGIU De foto's worden straks en eventueel morgen verder gepost Het awoert-geroep tijdens het filmpje was gericht tegen de scheidsrechter die op dat ogenblik de kleedkamers opzocht. Sorry voor het even wegvallen van het geluid. Het zal Flippo enorm deugd gedaan hebben tijdens YNWA Sfeer noemen ze da? Sterk |
| 26 Apr 2010, 0:02 |
|
| Pagina 23 van 29 |
[ 424 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 29 Volgende |