|
|
| Pagina 117 van 133 |
[ 1982 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 115 116 117 118 119 … 133 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: 3e Klasse A (2009 - 2010)
Meer ervaring een leepheid ook in die ploeg toen, iets waar al verbetering in zit, maar een onderdeel waarin we nog wat mogen groeien.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 26 Apr 2010, 10:33 |
|
|
Nationale Ploeg
Die matchen tegen Visé waren dramatisch. Als supporter was ik bijzonder ontgoocheld in zowel de ploeg als een deel van de (te) fanatieke achterban.
Hopelijk kunnen we dat voorval voor eens en voor altijd achter ons laten na de eindronde van dit jaar... |
| 26 Apr 2010, 10:43 |
|
|
Freak
DT schreef: Davy schreef: over het sportieve van die laatste eindronde-ervaring tegen wezet... we hebben het toen voornamelijk thuis uit handen gegeven, door twee zeer knullige doelpunten, en niet op wezet zelf. Inderdaad... Plus een gemiste penalty ook nog eens. En op Wezet speelde je niet super, maar je kreeg wel een paar uitstekende kansen (Dessaer alleen voor doel, Aelbrecht ook met een goede mogelijkheid) en had Ewen zich laten vallen, ook een penalty in de eerste helft... De twee ploegen waren aan mekaar gewaagd en Wezet haalde het vooral door meer efficiëntie... stond er toen bij ons geen volleyballer in de goal? |
| 26 Apr 2010, 18:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor schreef: DT schreef: Davy schreef: over het sportieve van die laatste eindronde-ervaring tegen wezet... we hebben het toen voornamelijk thuis uit handen gegeven, door twee zeer knullige doelpunten, en niet op wezet zelf. Inderdaad... Plus een gemiste penalty ook nog eens. En op Wezet speelde je niet super, maar je kreeg wel een paar uitstekende kansen (Dessaer alleen voor doel, Aelbrecht ook met een goede mogelijkheid) en had Ewen zich laten vallen, ook een penalty in de eerste helft... De twee ploegen waren aan mekaar gewaagd en Wezet haalde het vooral door meer efficiëntie... stond er toen bij ons geen volleyballer in de goal? Neen, want mocht het een echte volleyballer geweest zijn, had em die ballen wel weggehaald ook - in het volleybal ben je er ni veel mee dat den bal in het net vliegt Ik snap trouwens wel niet wat die keeper gisteren van plan was - eerst die goal, dan de bal bijna in de voeten van Wouter en dan domweg bij een corner de bal wegboksen op het hoofd van zijn verdediger en weer corner... Steirk... Nadat hun vorige keeper op Oudenaarde het bos in ging, nu den dezen... Zeker dat De Veirman niet naar Boom wil? |
| 26 Apr 2010, 18:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Wat eigenlijk wel erg is om zien: haal je twee punten meer op Cappelen en win je thuis van Hoogstraten, om maar die wedstrijden te noemen, doe je nog volop mee voor de titel vandaag... ondanks een totaal mislukte start...
|
| 26 Apr 2010, 18:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
DT schreef: Wat eigenlijk wel erg is om zien: haal je twee punten meer op Cappelen en win je thuis van Hoogstraten, om maar die wedstrijden te noemen, doe je nog volop mee voor de titel vandaag... ondanks een totaal mislukte start... Nog een cijfer: toen Kris Van Der Haegen ontslagen werd, stonden we 19 punten achter leider Rupel Boom ... nu nog 7 (10 als ze hun punten tegen Willebroek Meerhof krijgen). Toch ronduit indrukwekkende reeks. Ondertussen hebben we ook weeral 11 opeenvolgende wedstrijden zonder nederlaag. |
| 26 Apr 2010, 18:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
de eindronde zal (moet) vonken geven , het is nu echt de moment om uit die verdomde derde klasse te geraken , we moeten gewoon naar 2de jongens , en nooit of nooit wil ik niet meer in derde geraken !! Ik geloof dat we ooit nog eens in 1ste kunnen geraken , wat mechelen en lierse kan kunnen wij ook , fanatieke supporters tot en met , en nee ik ben gene fan van de kakkers maar ze hebben wel een zeer trouwe achterban , net zoals wij , laten we hopen dat de 6de juni 1 groots volksfeest in Aalst zal gebeuren , ik geloof er terug in , mijne dag congè de 7ste heb ik al aangevraagd. Oilsjt unik , Iendrachter ver gans men leven.....
het moet dit jaar gebeuren !!!! ![]() |
| 26 Apr 2010, 18:56 |
|
|
Freak
tsjoep schreef: de eindronde zal (moet) vonken geven , het is nu echt de moment om uit die verdomde derde klasse te geraken , we moeten gewoon naar 2de jongens , en nooit of nooit wil ik niet meer in derde geraken !! Ik geloof dat we ooit nog eens in 1ste kunnen geraken , wat mechelen en lierse kan kunnen wij ook , fanatieke supporters tot en met , en nee ik ben gene fan van de kakkers maar ze hebben wel een zeer trouwe achterban , net zoals wij , laten we hopen dat de 6de juni 1 groots volksfeest in Aalst zal gebeuren , ik geloof er terug in , mijne dag congè de 7ste heb ik al aangevraagd. Oilsjt unik , Iendrachter ver gans men leven..... het moet dit jaar gebeuren !!!! ![]() ik ben niet wild van heel dat Lierse gedoe... Een versterking voor eerste nationale? Ik dacht het niet. Een comateuze patiënt die ze kunstmatig in leven houden... Een negatief eigen vermogen van 14 miljoen euro en een jaarrekening waar menige boekhouder een hartaanval van krijgt. Eén keer goeien ambras op Lierse, en het is bye bye Lierse Plezierke... |
| 26 Apr 2010, 19:03 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: tsjoep schreef: de eindronde zal (moet) vonken geven , het is nu echt de moment om uit die verdomde derde klasse te geraken , we moeten gewoon naar 2de jongens , en nooit of nooit wil ik niet meer in derde geraken !! Ik geloof dat we ooit nog eens in 1ste kunnen geraken , wat mechelen en lierse kan kunnen wij ook , fanatieke supporters tot en met , en nee ik ben gene fan van de kakkers maar ze hebben wel een zeer trouwe achterban , net zoals wij , laten we hopen dat de 6de juni 1 groots volksfeest in Aalst zal gebeuren , ik geloof er terug in , mijne dag congè de 7ste heb ik al aangevraagd. Oilsjt unik , Iendrachter ver gans men leven..... het moet dit jaar gebeuren !!!! ![]() ik ben niet wild van heel dat Lierse gedoe... Een versterking voor eerste nationale? Ik dacht het niet. Een comateuze patiënt die ze kunstmatig in leven houden... Een negatief eigen vermogen van 14 miljoen euro en een jaarrekening waar menige boekhouder een hartaanval van krijgt. Eén keer goeien ambras op Lierse, en het is bye bye Lierse Plezierke... Lierse heeft hun licentie nog niet vast é,geweet nooit wat den bond gaat beslissen. |
| 26 Apr 2010, 19:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Iendrachter90 schreef: El Corredor schreef: tsjoep schreef: de eindronde zal (moet) vonken geven , het is nu echt de moment om uit die verdomde derde klasse te geraken , we moeten gewoon naar 2de jongens , en nooit of nooit wil ik niet meer in derde geraken !! Ik geloof dat we ooit nog eens in 1ste kunnen geraken , wat mechelen en lierse kan kunnen wij ook , fanatieke supporters tot en met , en nee ik ben gene fan van de kakkers maar ze hebben wel een zeer trouwe achterban , net zoals wij , laten we hopen dat de 6de juni 1 groots volksfeest in Aalst zal gebeuren , ik geloof er terug in , mijne dag congè de 7ste heb ik al aangevraagd. Oilsjt unik , Iendrachter ver gans men leven..... het moet dit jaar gebeuren !!!! ![]() ik ben niet wild van heel dat Lierse gedoe... Een versterking voor eerste nationale? Ik dacht het niet. Een comateuze patiënt die ze kunstmatig in leven houden... Een negatief eigen vermogen van 14 miljoen euro en een jaarrekening waar menige boekhouder een hartaanval van krijgt. Eén keer goeien ambras op Lierse, en het is bye bye Lierse Plezierke... Lierse heeft hun licentie nog niet vast é,geweet nooit wat den bond gaat beslissen. Met wat extra egyptisch geld in de zakken, kan den bond rap keren zenne _________________ www.spionkoplede.com |
| 27 Apr 2010, 9:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
El Corredor schreef: tsjoep schreef: de eindronde zal (moet) vonken geven , het is nu echt de moment om uit die verdomde derde klasse te geraken , we moeten gewoon naar 2de jongens , en nooit of nooit wil ik niet meer in derde geraken !! Ik geloof dat we ooit nog eens in 1ste kunnen geraken , wat mechelen en lierse kan kunnen wij ook , fanatieke supporters tot en met , en nee ik ben gene fan van de kakkers maar ze hebben wel een zeer trouwe achterban , net zoals wij , laten we hopen dat de 6de juni 1 groots volksfeest in Aalst zal gebeuren , ik geloof er terug in , mijne dag congè de 7ste heb ik al aangevraagd. Oilsjt unik , Iendrachter ver gans men leven..... het moet dit jaar gebeuren !!!! ![]() ik ben niet wild van heel dat Lierse gedoe... Een versterking voor eerste nationale? Ik dacht het niet. Een comateuze patiënt die ze kunstmatig in leven houden... Een negatief eigen vermogen van 14 miljoen euro en een jaarrekening waar menige boekhouder een hartaanval van krijgt. Eén keer goeien ambras op Lierse, en het is bye bye Lierse Plezierke... Op zich heb je gelijk, anderzijds zat er wel 14.000 man op de tribunes, dat krijgen veel eersteklassers niet gedaan. |
| 27 Apr 2010, 10:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
AlostanA schreef: El Corredor schreef: tsjoep schreef: de eindronde zal (moet) vonken geven , het is nu echt de moment om uit die verdomde derde klasse te geraken , we moeten gewoon naar 2de jongens , en nooit of nooit wil ik niet meer in derde geraken !! Ik geloof dat we ooit nog eens in 1ste kunnen geraken , wat mechelen en lierse kan kunnen wij ook , fanatieke supporters tot en met , en nee ik ben gene fan van de kakkers maar ze hebben wel een zeer trouwe achterban , net zoals wij , laten we hopen dat de 6de juni 1 groots volksfeest in Aalst zal gebeuren , ik geloof er terug in , mijne dag congè de 7ste heb ik al aangevraagd. Oilsjt unik , Iendrachter ver gans men leven..... het moet dit jaar gebeuren !!!! ![]() ik ben niet wild van heel dat Lierse gedoe... Een versterking voor eerste nationale? Ik dacht het niet. Een comateuze patiënt die ze kunstmatig in leven houden... Een negatief eigen vermogen van 14 miljoen euro en een jaarrekening waar menige boekhouder een hartaanval van krijgt. Eén keer goeien ambras op Lierse, en het is bye bye Lierse Plezierke... Op zich heb je gelijk, anderzijds zat er wel 14.000 man op de tribunes, dat krijgen veel eersteklassers niet gedaan. Zelfs wij niet ![]() _________________ geer'n bè |
| 27 Apr 2010, 10:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
De topschutters na 35 speeldagen in Derde A:
25 doelpunten Stavros Glouftsis (Rupel Boom) 22 doelpunten Daniel Rodrigo De Oliveira (FCN Sint Niklaas) 21 doelpunten Nils Sarrazyn (Coxyde) 19 doelpunten Bjorn Derycke (Torhout) 18 doelpunten Jimmy Fockaert (Hoogstraten), Steve Desaegher (Ternat) 16 doelpunten Bart Webers, Sven Van Vlasselaer (Heist) 15 doelpunten Wouter Moreels (Eendracht Aalst), Jan Hendrickx (Heist), Cesar Urueta (Racing Mechelen) 14 doelpunten Sandy Martens (Oudenaarde), Christof Maes (Temse) 13 doelpunten Benjamin Lutun (Ieper) 11 doelpunten Vincenzo Verhoeven, Steven Maes (Hamme), Jens Verroken (Rupel Boom), Jessy Lebsir (Wielsbeke) 10 doelpunten Damien Gallucci (Eendracht Aalst), Hamid Bouyfoulktine (Cappellen), Sampson Twum (Deinze), Kristof Planquette (Ieper) 9 doelpunten Nick De Groote (Coxyde), Frédéric Seynhaeve (Ieper), Ode Thompson (Oudenaarde), Jonas Vandermarliere (Temse), Dieter Yde (Torhout), Quissem Zarti (Wielsbeke) 8 doelpunten Thomas Troch, Laurent Depoitre (Eendracht Aalst), Nico Van Der Linden (Rupel Boom), Jelle Cherlet (Sottegem), Yves Buelinckx (Ternat), Boualem Merrir (Willebroek-Meerhof) 7 doelpunten Lionel Lord (Eendracht Aalst), Frederik Declercq (Deinze), Tim Verstraeten (FCN Sint Niklaas), Dirk Mathyssen (Hoogstraten), Matthias Schamp (Oudenaarde), Jerry Poorters (Rupel Boom), Abdelaziz Nouhass (Sottegem), Yve Thijs (Temse), Dieter Vandendriessche, Nicolas Gezelle (Racing Waregem), Dries Bernaert (Wielsbeke) 6 doelpunten Sil Boeykens (Cappellen), Karel Tanghe, Kevin Janssens (Coxyde), Amine Belfassi (FCN Sint Niklaas), Koen Van Der Heyden (Hamme), Stijn Janssens (Heist), Esteban Casagolda (Racing Mechelen), Cedric Boto (Sottegem), Koen Carlier (Temse), Kristof Dupont (Racing Waregem) 5 doelpunten Rachid Allachi (Cappellen), Tjorven Quintelier, Nicolas De Langhe, Thomas De Meyer (Hamme), Youssuf Ozcan (Heist), Thijs Schrauwen, Niels Cox (Hoogstraten), Joao Olivio Calicchio, Roel Engelen (Racing Mechelen), Mattis Persoons (Rupel Boom), Sammy Van Den Bossche (Temse), Jiresse Makengo (Ternat), Yannick Dekeyzer (Torhout), Gauthier Lauwers (Wielsbeke), Rachid El Barkaoui (Willebroek-Meerhof) 4 doelpunten Niels De Schutter (Eendracht Aalst), Arnold Nguekam (Deinze), Jens Govaerts (Hoogstraten), Wouter Commeyne (Ieper), Jesse Martens, Tom Raes, Mathieu Dejonckheere (Oudenaarde), Joren Dom (Rupel Boom), Thomas De Clercq, David Geeroms (Temse), Bart Du Rang, Brahim Boujouh, Miguel Capilla (Ternat), Jens Noppe (Torhout), Dempsey Vervaecke, Kim Van Brabander (Racing Waregem), Kevin Spreutels, Ben Van Gorp, Aziz El Khanchaf (Willebroek-Meerhof) 3 doelpunten Kristof Kestens, Jens Podevijn (Eendracht Aalst), Karel Ternier (Coxyde), Thomas Weydisch, Patrick Kabeya-Mbaya, Papa Meïsa Ngom (Deinze), Nsuka Bula, Robin Praet (FCN Sint Niklaas), Brian Moing (Hamme), David Wijns, Wouter Van Der Mieren (Heist), Kane Develer, Toon Vervoort (Hoogstraten), Frederik D'Hollander, Simon Donche (Ieper), Alexandre Tokpa (Racing Mechelen), Joris Brewaeys, Klaas Van Den Bossche, Thomas Vive (Oudenaarde), Jarich Dewoyer, Davy De Smedt, Nick Van Der Westerlaken (Rupel Boom), Sam Van Crugten (Torhout), Giuseppe Riolo (Racing Waregem), Gregory Houzé, Olivier Vanwijnsberghe (Wielsbeke) 2 doelpunten Predrag Filipovic, Brecht Moreels, Johann Amghar, Ewen Verheyden (Eendracht Aalst), Jeroen De Vlaming, Mike Van Der Linden, Eric Asante, Matti Van Minnebruggen, Hamza Rizki (Cappellen), Glenn Verdonck, Nico Vandendriessche, Bart Syx, Alan Van Laer (Coxyde), Bureima Maiga, Joeri Pardo, Caio Vlerick, Alain Van Mieghem (Deinze), Sofiane Moumou, Thomas Broeckaert (FCN Sint Niklaas), Fabiano Scarpino, Jan Criel (Hamme), Michiel Lanslots, Kurt Rombouts, Nick Van Huffel, Bob Swaegers, Tim De Keyser (Hoogstraten), Yannick Cannaert, Kevin Pecqueux (Ieper), Michael Versteeven, Sergio Nava (Racing Mechelen), Arne Houtekier (Oudenaarde), Kenny Laevaert, Wesley Snoeys, Dries Ventose (Rupel Boom), Maxime Seminck, Samir Derraz (Sottegem), Kevin Leemans, Kenny Jacobs, Sven Van Der Heyden (Temse), Jens Lavens, Michael Cornelis (Torhout), Bart Vlaeminck, Gwenny Opbrouck (Racing Waregem), Emir Ujkani, Nasredinne Hariti, Siemen Dekiere (Wielsbeke), Luis-Carlos Pitton, Kabir Amin, Vadim Dotsenko (Willebroek-Meerhof) 1 doelpunt Olivier De Castro, Kevin Van Den Noortgaete, Ken Van Damme, Michael Seminck (Eendracht Aalst), Rachid Allachi, Gideon De Graaf, Slobodan Slovic, Björn Smits (Cappellen), Angelo Paravizzini, Jeremy Borgniez, Dwight Wille, Bart Berquin (Coxyde), Mathias Velghe, Abdelhakim Laref, Abdelwahed Laaloudj, Gilles Pottie, Nana-Osei Berkoe, Gentiel Goeminne (Deinze), Mourat Gloub, Kristof De Witte, Aurélien Lecaillier, David Van Hoyweghen, Lode Vertonghen, Lee Roy De Keersmaecker, Olivier Van Goethem (FCN Sint Niklaas), Marijn Steurs, Sebastian Hermans, Tidiany Coulibaly (Hamme), Sven Gorts, Bavo Meeus (Heist), Rory Hegelmeers (Hoogstraten), Xavier Nottebaert, Brecht Verstraete, Marijn Vandendriessche (Ieper), Kevin Huysmans, Jorn Aerts, Kevin Borlee, Eric Samano Aleman, Victor Perales, Kris Buvens (Racing Mechelen), Theo Larbie, Mustafa Erkoç, Nicolas Techel, Stijn De Keukeleire, Malic Gaye, Nico Blondeel (Oudenaarde), Tom Mewis, Frank Magerman (Rupel Boom), Bernd De Coene, Jonathan De Falco, Aboubacar Keita, Giovanni Sandra (Sottegem), Joeri Vanderveken, Tim Scheers, Marko Petrovic (Temse), Philip Schoukens, Andy Huet, Laurent Schmidt, Anthony Lievens, Martijn Coenen (Ternat), Jo Demets, Maarten Cobbaert, Klaas Devriendt (Torhout), Ben Mestdag, Brecht Devos, Niels De Loof, Brecht Vierstraete, Sander Damman (Racing Waregem), Menebhi Saed, Bastiaan Gheysen, Dieter Verbrugghe, Michaël Dominquez, Jeroen Blancke, Michiel Dhondt (Wielsbeke), Johan Yangassa, Jens De Proft (Willebroek-Meerhof) |
| 27 Apr 2010, 11:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Geen 16 voor Wouter Moreels? Is die eerste goal als own-goal bekeken?
|
| 27 Apr 2010, 11:56 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
In mijn eigen statistieken (maar die interesseren jullie waarschijnlijk geen bal) merk ik het eerste doelpunt ook als own-goal aan. De goal was inderdaad de verdienste van Moreels maar had de keeper er met zijn fikken afgebleven dan was de voorzet niet rechtstreeks in doel beland.
|
| 27 Apr 2010, 11:59 |
|
| Pagina 117 van 133 |
[ 1982 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 115 116 117 118 119 … 133 Volgende |