|
|
| Pagina 16 van 46 |
[ 682 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 46 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Bericht Re: Eindronde 2010
ja
_________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 26 Apr 2010, 13:44 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Jeroen schreef: De loting voor de eindronde vind dan op maandag plaats om op donderdag de eerste match te hebben ? Den bond moet natuurlijk eerst nog weten hoe ze de eindronde gaan aanpakken, om dan op dinsdag wss de licentie van dender te weigeren en dan zitten ze weer met een probleem,dat ze op 2dagen moeten oplossen. |
| 26 Apr 2010, 16:51 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Mogelijk vinden er op 6 juni verkiezingen plaats. Ik twijfel nog tussen bijzitter zijn en naar de finale van de eindronde te komen (als we die al mogen halen natuurlijk).
|
| 27 Apr 2010, 7:57 |
|
|
Nationale Ploeg
elfahem schreef: Mogelijk vinden er op 6 juni verkiezingen plaats. Ik twijfel nog tussen bijzitter zijn en naar de finale van de eindronde te komen (als we die al mogen halen natuurlijk). Och, stel u voor... |
| 27 Apr 2010, 8:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
elfahem schreef: Mogelijk vinden er op 6 juni verkiezingen plaats. Ik twijfel nog tussen bijzitter zijn en naar de finale van de eindronde te komen (als we die al mogen halen natuurlijk). Ik heb daar ook al aan gedacht. Die dag opgeroepen worden zou een ramp zijn. Ik zou er alles aan doen om er onderuit te komen. |
| 27 Apr 2010, 9:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Smetje schreef: elfahem schreef: Mogelijk vinden er op 6 juni verkiezingen plaats. Ik twijfel nog tussen bijzitter zijn en naar de finale van de eindronde te komen (als we die al mogen halen natuurlijk). Ik heb daar ook al aan gedacht. Die dag opgeroepen worden zou een ramp zijn. Ik zou er alles aan doen om er onderuit te komen. Ik ben ooit in de eindronde 's opgeroepen als vervanger (mats tegen Wevelgem dacht ik). Heb toen m'n vrouwke opgestuurd (ja, die wou dat doen ), maar ze mocht gelukkiglijk huiswaarts keren. |
| 27 Apr 2010, 10:36 |
|
|
Iendracht.be - beheer
In geen honderd jaar dat ik bijzitter ben als EA een finale speelt. Ik sta gelukkig nog ingeschreven als student, al heb ik in juni wel geen examens meer...
|
| 27 Apr 2010, 11:02 |
|
|
Junior Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:05 Berichten: 211 Leeftijd: 49 Locatie: Affligem Website: http://www.dirtyuncle.be |
gene paniek jongens...
" De rechter in Dendermonde heeft drie mensen vrijgesproken die bij de parlementsverkiezingen in juni hadden geweigerd om bijzitter te zijn in een kiesbureau, omdat de kieskring Brussel-Halle-Vilvoorde nog niet is gesplitst. De rechter haalde zelfs zwaar uit naar de politieke wereld omdat die nog geen beslissing had genomen over Brussel-Halle-Vilvoorde. In heel het land weigerden zo'n 180 mensen om dezelfde reden om bijzitter te zijn. De meesten van hen worden niet vervolgd. In Dendermonde trad het gerecht wel op, maar de eerste drie beklaagden zijn nu dus vrijgesproken. Opmerkelijk detail: het gaat om mensen uit Aalst en Ninove. Ze wonen dus niet in de gewraakte kieskring" |
| 27 Apr 2010, 11:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
't zal wel en nu zeker, gewoon zeggen dat het toch geen rechtsgeldige verkiezingen zijn.
In geen 100 jaar dat ik dan zal gaan zitten stemmen tellen ze. _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Apr 2010, 12:35 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17 Berichten: 212 Leeftijd: 62 |
shagual schreef: gene paniek jongens... "De rechter in Dendermonde heeft drie mensen vrijgesproken die bij de parlementsverkiezingen in juni hadden geweigerd om bijzitter te zijn in een kiesbureau, omdat de kieskring Brussel-Halle-Vilvoorde nog niet is gesplitst. De rechter haalde zelfs zwaar uit naar de politieke wereld omdat die nog geen beslissing had genomen over Brussel-Halle-Vilvoorde. In heel het land weigerden zo'n 180 mensen om dezelfde reden om bijzitter te zijn. De meesten van hen worden niet vervolgd. In Dendermonde trad het gerecht wel op, maar de eerste drie beklaagden zijn nu dus vrijgesproken. Opmerkelijk detail: het gaat om mensen uit Aalst en Ninove. Ze wonen dus niet in de gewraakte kieskring" Inderdaad mijne heren en dames, voor meer info, ga naar 'http://www.burgerzin.be/' en klik op 'actie burgerzin'. Ook al zijn de verkiezingen niet op 6 juni, toch doen!! Wees dienstweigeraar tot BHV gesplitst is!! _________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 27 Apr 2010, 12:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
kheb er ook al aan gedacht , bij de vorige verkiezingen had ik het ook zitten... stelt u voren , gaan tellen , da kan tot snachts duren , kmag er gewoon ni aandenken
![]() |
| 27 Apr 2010, 13:32 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
godverdegodver toch he! den dezen zit in de ardennen op 6 juni , ik ga mijn weekendje geen seconde vroeger beeindigen om een 'ongeldige , dikwijls toch ongebruikte of in dit geval ongrondwettelijke' verkiezingsstem te gaan uitbrengen of wat dan ook .
enkel als ea in die finale geraakt ( hopelijk toch) zal ik een uurke ( of 2 , of 3) vroeger wegglippen om er bij te zijn...'t is te zien in welk stadion ik moet zijn op die dag , die stomme verkiezingen interesseren mij nu eens genen bal ! moeten die pipo's daarvoor nu zo lang naar 't school geweest zijn , om hun als onnozele kinderen te blijven gedragen? ![]() |
| 27 Apr 2010, 15:01 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
supersossis schreef: godverdegodver toch he! den dezen zit in de ardennen op 6 juni , ik ga mijn weekendje geen seconde vroeger beeindigen om een 'ongeldige , dikwijls toch ongebruikte of in dit geval ongrondwettelijke' verkiezingsstem te gaan uitbrengen of wat dan ook . enkel als ea in die finale geraakt ( hopelijk toch) zal ik een uurke ( of 2 , of 3) vroeger wegglippen om er bij te zijn...'t is te zien in welk stadion ik moet zijn op die dag , die stomme verkiezingen interesseren mij nu eens genen bal ! moeten die pipo's daarvoor nu zo lang naar 't school geweest zijn , om hun als onnozele kinderen te blijven gedragen? ![]() let op wat je zegt!! de Jowwan leest hier ook soms mee..... ![]() |
| 27 Apr 2010, 16:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
De onozele politieke zaak waar het belachelijke gedoe hoogtij viert... , daar kan de gewone sterveling niks aan doen en daar trekt niemand zich ook maar wat iets van aan....
Laat ons hopen als aalst zover komt in de eindronde het gezond vestand dan zegeviert en ze de match op zaterdagavond leggen. Alzo kunnen der minder eendracht supporters de dupe zijn van een belachelijke klucht....... By the way, hun komische film mogen ze gerust verderzetten maar dat ze de bevolking gerust laten....met die verkiezingen..... |
| 27 Apr 2010, 19:16 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bomber schreef: marc2 schreef: De onozele politieke zaak waar het belachelijke gedoe hoogtij viert... , daar kan de gewone sterveling niks aan doen en daar trekt niemand zich ook maar wat iets van aan.... Laat ons hopen als aalst zover komt in de eindronde het gezond vestand dan zegeviert en ze de match op zaterdagavond leggen. Alzo kunnen der minder eendracht supporters de dupe zijn van een belachelijke klucht....... By the way, hun komische film mogen ze gerust verderzetten maar dat ze de bevolking gerust laten....met die verkiezingen..... sry, mij intereseert het wel, tzou trouwens iedereen moeten interesseren, en dan heb ik het niet over BHV maar over politiek in't algemeen. Als het Marc niet interesseert, interesseert het niemand . |
| 27 Apr 2010, 21:13 |
|
| Pagina 16 van 46 |
[ 682 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 46 Volgende |