|
|
| Pagina 119 van 133 |
[ 1982 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 117 118 119 120 121 … 133 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: 3e Klasse A (2009 - 2010)
Gruunwit schreef: Eindstanden: Hoogstraten - RC Mechelen 0-2 Torhout - Rupel-Boom 1-0 Deinze - Sint-Niklaas 2-1 Boom zou nog bezig zijn nadat de match 10minuten stil lag, heist -sottegem1-0 die match is om 20.30begonnen. Edit:boom mist penalty ,maar scoort toch nog via ventose. |
| 28 Apr 2010, 21:59 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
De Jean schreef: Deinze springt dus over Temse naar de vierde plaats, als ik het goed gezien heb. Deinze komt idd 2punten voor temse nu. |
| 28 Apr 2010, 22:04 |
|
|
Nationale Ploeg
Iendrachter90 schreef: Gruunwit schreef: Eindstanden: Hoogstraten - RC Mechelen 0-2 Torhout - Rupel-Boom 1-0 Deinze - Sint-Niklaas 2-1 Boom zou nog bezig zijn nadat de match 10minuten stil lag, heist -sottegem1-0 die match is om 20.30begonnen. Edit:boom mist penalty ,maar scoort toch nog via ventose. Mijn bron was inderdaad iets te snel, maar Torhout - Rupel-Boom zou op 1-1 geëindigd zijn. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 28 Apr 2010, 22:15 |
|
|
Heist 2-0voor als boom de punten van willebroek niet krijgt staan ze dus op kop met 2ptn, in het andere geval 1ptn achter.
Voor sottegem komt de rechtstreekse degradatie nog in zicht. |
| 28 Apr 2010, 22:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Eindstand: Heist - Sottegem 2-0 !
_________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 28 Apr 2010, 22:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Op zich is dat wel goed. Ik kom in de eindronde liever Boom tegen dan Heist. Ik denk dat het bij Boom op is en dat die zich niet meer kunnen opladen voor de eindronde. Ik zou ook liever Temse in de eindronde zien dan Deinze. Deinze ligt ons niet echt.
|
| 28 Apr 2010, 23:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Ze gaan het in Boom niet graag horen, maar als de uitspraak morgen in het voordeel van Willebroek valt, kan Heist zondag op RC Mechelen kampioen spelen. Gedaan dan met de topper. Voor het 2de jaar op rij zouden ze dan een riante uitgangspositie weggeven
Degene die mogelijk daarmee ook serieus in de problemen komen zijn Sottegem, want dan ademt Cappellen mee in de nek ![]() _________________ geer'n bè |
| 29 Apr 2010, 10:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
panoleon schreef: Ze gaan het in Boom niet graag horen, maar als de uitspraak morgen in het voordeel van Willebroek valt, kan Heist zondag op RC Mechelen kampioen spelen. Gedaan dan met de topper. Voor het 2de jaar op rij zouden ze dan een riante uitgangspositie weggeven Degene die mogelijk daarmee ook serieus in de problemen komen zijn Sottegem, want dan ademt Cappellen mee in de nek ![]() Tis al twee jaar geleden dat ze in vierde die enorme voorsprong nog weggaven hé. Toen promoveerden ze wel alsnog via de eindronde. |
| 29 Apr 2010, 10:26 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bartos schreef: panoleon schreef: Ze gaan het in Boom niet graag horen, maar als de uitspraak morgen in het voordeel van Willebroek valt, kan Heist zondag op RC Mechelen kampioen spelen. Gedaan dan met de topper. Voor het 2de jaar op rij zouden ze dan een riante uitgangspositie weggeven Degene die mogelijk daarmee ook serieus in de problemen komen zijn Sottegem, want dan ademt Cappellen mee in de nek ![]() Tis al twee jaar geleden dat ze in vierde die enorme voorsprong nog weggaven hé. Toen promoveerden ze wel alsnog via de eindronde. Stonden ze vorig jaar niet lang op kop in 3B? Zijn toen in de laatste periode helemaal weggezakt dacht ik ![]() _________________ geer'n bè |
| 29 Apr 2010, 10:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
panoleon schreef: Bartos schreef: panoleon schreef: Ze gaan het in Boom niet graag horen, maar als de uitspraak morgen in het voordeel van Willebroek valt, kan Heist zondag op RC Mechelen kampioen spelen. Gedaan dan met de topper. Voor het 2de jaar op rij zouden ze dan een riante uitgangspositie weggeven Degene die mogelijk daarmee ook serieus in de problemen komen zijn Sottegem, want dan ademt Cappellen mee in de nek ![]() Tis al twee jaar geleden dat ze in vierde die enorme voorsprong nog weggaven hé. Toen promoveerden ze wel alsnog via de eindronde. Stonden ze vorig jaar niet lang op kop in 3B? Zijn toen in de laatste periode helemaal weggezakt dacht ik ![]() Ze eindigden uiteindelijk zesde op 18 punten van kampioen Turnhout, das toch nog een redelijk groot verschil. Ik zie zelfs dat Rupel Boom het de laatste periode nog uitstekend deed vorig seizoen, hebben dus volgens mij nooit meegedaan voor de titel. Het seizoen daarvoor, in vierde, hadden ze wel halfweg nog bijna het maximum van de punten, maar slaagden ze er nog in de titel te verliezen aan Gent Zeehaven na een bloedstollende strijd met ook nog Woluwe Zaventem (dat zelfs tweede werd voor Rupel Boom). Uiteindelijk zouden zowel Woluwe Zaventem als Rupel Boom meepromoveren via de eindronde. Leuk detail, ik zie dat Temse toen vierde werd en Heist zesde. Twee seizoenen geleden zaten dus zowel Rupel Boom als Heist als Temse nog samen in vierde klasse, net als Woluwe Zaventem, ook nog volop in running voor de eindronde. |
| 29 Apr 2010, 10:50 |
|
|
Bartos schreef: panoleon schreef: Bartos schreef: Tis al twee jaar geleden dat ze in vierde die enorme voorsprong nog weggaven hé. Toen promoveerden ze wel alsnog via de eindronde. Stonden ze vorig jaar niet lang op kop in 3B? Zijn toen in de laatste periode helemaal weggezakt dacht ik ![]() Ze eindigden uiteindelijk zesde op 18 punten van kampioen Turnhout, das toch nog een redelijk groot verschil. Ik zie zelfs dat Rupel Boom het de laatste periode nog uitstekend deed vorig seizoen, hebben dus volgens mij nooit meegedaan voor de titel. Het seizoen daarvoor, in vierde, hadden ze wel halfweg nog bijna het maximum van de punten, maar slaagden ze er nog in de titel te verliezen aan Gent Zeehaven na een bloedstollende strijd met ook nog Woluwe Zaventem (dat zelfs tweede werd voor Rupel Boom). Uiteindelijk zouden zowel Woluwe Zaventem als Rupel Boom meepromoveren via de eindronde. Leuk detail, ik zie dat Temse toen vierde werd en Heist zesde. Twee seizoenen geleden zaten dus zowel Rupel Boom als Heist als Temse nog samen in vierde klasse, net als Woluwe Zaventem, ook nog volop in running voor de eindronde. Als je het niet weet of je hebt vragen, 1 man den Bartos. Merciekes voor de info. zou eigenlijk een leuke kwisvraag zijn .... ![]() _________________ geer'n bè |
| 29 Apr 2010, 11:49 |
|
|
panoleon schreef: Ze gaan het in Boom niet graag horen, maar als de uitspraak morgen in het voordeel van Willebroek valt, kan Heist zondag op RC Mechelen kampioen spelen. Gedaan dan met de topper. Voor het 2de jaar op rij zouden ze dan een riante uitgangspositie weggeven Degene die mogelijk daarmee ook serieus in de problemen komen zijn Sottegem, want dan ademt Cappellen mee in de nek ![]() En dan is mechelen ook terug bij af en is eindronde het hoogst haalbare. |
| 29 Apr 2010, 16:05 |
|
|
Iendrachter90 schreef: panoleon schreef: Ze gaan het in Boom niet graag horen, maar als de uitspraak morgen in het voordeel van Willebroek valt, kan Heist zondag op RC Mechelen kampioen spelen. Gedaan dan met de topper. Voor het 2de jaar op rij zouden ze dan een riante uitgangspositie weggeven Degene die mogelijk daarmee ook serieus in de problemen komen zijn Sottegem, want dan ademt Cappellen mee in de nek ![]() En dan is mechelen ook terug bij af en is eindronde het hoogst haalbare. Negatief, er zijn volgend seizoen, zowel in 3A als 3B, 18 ploegen. In onze reeks zakken er dacht ik rechtstreeks 2, met Willebroek zeker van degradatie. Bijkomend zijn er 2 die eindronde moeten spelen en daarvoor zijn ze in totaal nog met 5: Ternat (38), Ieper (37), Sottegem (35), Mechelen (34) en Cappellen (33). Er zijn in totaal nog 6 punten te verdienen, dus met een 6 op 6 heeft Mechelen zeer veel kans om zich rechtstreeks te redden. Ieper krijgt Willebroek nog op bezoek, dus die kunnen in rpincipe 3 punten bij hun conto bijschrijven. 't Zal tot aan de laatste speeldag worden. _________________ geer'n bè |
| 29 Apr 2010, 16:41 |
|
|
panoleon schreef: Iendrachter90 schreef: panoleon schreef: Ze gaan het in Boom niet graag horen, maar als de uitspraak morgen in het voordeel van Willebroek valt, kan Heist zondag op RC Mechelen kampioen spelen. Gedaan dan met de topper. Voor het 2de jaar op rij zouden ze dan een riante uitgangspositie weggeven Degene die mogelijk daarmee ook serieus in de problemen komen zijn Sottegem, want dan ademt Cappellen mee in de nek ![]() En dan is mechelen ook terug bij af en is eindronde het hoogst haalbare. Negatief, er zijn volgend seizoen, zowel in 3A als 3B, 18 ploegen. In onze reeks zakken er dacht ik rechtstreeks 2, met Willebroek zeker van degradatie. Bijkomend zijn er 2 die eindronde moeten spelen en daarvoor zijn ze in totaal nog met 5: Ternat (38), Ieper (37), Sottegem (35), Mechelen (34) en Cappellen (33). Er zijn in totaal nog 6 punten te verdienen, dus met een 6 op 6 heeft Mechelen zeer veel kans om zich rechtstreeks te redden. Ieper krijgt Willebroek nog op bezoek, dus die kunnen in rpincipe 3 punten bij hun conto bijschrijven. 't Zal tot aan de laatste speeldag worden. Er zakken er 3rechtstreeks en 1barrage. |
| 29 Apr 2010, 16:42 |
|
|
Iendrachter90 schreef: panoleon schreef: Iendrachter90 schreef: En dan is mechelen ook terug bij af en is eindronde het hoogst haalbare. Negatief, er zijn volgend seizoen, zowel in 3A als 3B, 18 ploegen. In onze reeks zakken er dacht ik rechtstreeks 2, met Willebroek zeker van degradatie. Bijkomend zijn er 2 die eindronde moeten spelen en daarvoor zijn ze in totaal nog met 5: Ternat (38), Ieper (37), Sottegem (35), Mechelen (34) en Cappellen (33). Er zijn in totaal nog 6 punten te verdienen, dus met een 6 op 6 heeft Mechelen zeer veel kans om zich rechtstreeks te redden. Ieper krijgt Willebroek nog op bezoek, dus die kunnen in rpincipe 3 punten bij hun conto bijschrijven. 't Zal tot aan de laatste speeldag worden. Er zakken er 3rechtstreeks en 1barrage. resultaat blijft hetzelfde, uit het 5-tal kunnen er zich nog rechstreeks 2 redden. Uiteraard hebben Ternat en Ieper de beste papieren, indien Willebroek gelijk krijgt. ![]() _________________ geer'n bè |
| 29 Apr 2010, 16:48 |
|
| Pagina 119 van 133 |
[ 1982 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 117 118 119 120 121 … 133 Volgende |