|
|
| Pagina 444 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 442 443 444 445 446 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bericht Re: de Dendertopic
Dirk schreef: Re: Jeugd Elite Label door fceh fd » 28 apr 2010, 12:27 Na dat de jeugd verleden week een doorlichting gekregen heeft zijn deze week de uitslagen bekend gemaakt.We zijn prachtig vijfde geworden voor eendracht aalst die slechts zevende geeindigd zijn (dat moet zeer doen)Dus dender heeft de vijfde beste jeugdwerking van Belgie.Buitengewoon prachtig,elite label en honderden ploegen achter ons gelaten.Hopelijk komt alles in orde bij de eerste ploeg,anders is alles voor niets geweest bwa zjier doen ? Ik vin ekik da nie slecht as derdeklasser zenne. En toch zoin ze der nie mé bezig dedie van Lieje om toch mor iets beter te zoin as Oilsjt. En als jullie failliet draaien, komen WIJ wel eens shoppen in jullie "prachtige jeugdwerking". ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 28 Apr 2010, 15:54 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Den Dirk z'n jeugdwerking mag gezien werren!
![]() |
| 28 Apr 2010, 16:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
nonkel marcel schreef: Den Dirk z'n jeugdwerking mag gezien werren! ![]() Sjans da ze op de moeder trekken ![]() |
| 28 Apr 2010, 16:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
the_red_ant69 schreef: nonkel marcel schreef: Den Dirk z'n jeugdwerking mag gezien werren! ![]() Sjans da ze op de moeder trekken ![]() de looks van de moeder en de brains van de vader ochiére die kadeejen ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 28 Apr 2010, 17:26 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Redant geeft er vandaag ook lappen op in de gazet; "zondag valt mogelijk het doek over een mooie traditieclub".
![]() |
| 30 Apr 2010, 11:28 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Diene lompen boer is nen dendersupporter eerste klas...
|
| 30 Apr 2010, 11:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Jeroen schreef: Diene lompen boer is nen dendersupporter eerste klas... is al langer geweten hé volgend jaar ist nen dendersupporter eerste proviniciale ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 30 Apr 2010, 11:45 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Was ne supporter van Denderhoutem.
Trouwens, JVL van het Laatste Nieuws is ullen dager. |
| 30 Apr 2010, 11:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
nonkel marcel schreef: Was ne supporter van Denderhoutem. Trouwens, JVL van het Laatste Nieuws is ullen dager. Is Denderhoutem dan die mooie traditieclub waar hij op doelt? |
| 30 Apr 2010, 13:55 |
|
|
AlostanA schreef: nonkel marcel schreef: Was ne supporter van Denderhoutem. Trouwens, JVL van het Laatste Nieuws is ullen dager. Is Denderhoutem dan die mooie traditieclub waar hij op doelt? Waarschijnlijk wel, geef hem maar es ongelijk! |
| 30 Apr 2010, 14:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
nonkel marcel schreef: Was ne supporter van Denderhoutem. Trouwens, JVL van het Laatste Nieuws is ullen dager. Ben je daarwèèr? Kunnen wij geen klacht indienen tegen "Tante Marcella" wegens stalking? _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 30 Apr 2010, 17:00 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Voetbal 2de klasse/EXQI-LEAGUE FCV Dender - Antwerp FCV Dender speelt mogelijk zijn laatste thuismatch ooit
DENDERLEEUW - Voor Roland Vanden Bosch zijn het barre tijden. De Brusselaar is ruim een kwarteeuw aan de slag bij FC Denderleeuw, afwisselend als speler, trainer, scout en technisch directeur, maar zondag valt mogelijk definitief het doek voor de mooie traditieclub. Afsluiten met een thuiszege zou zalf op de geslagen wonden betekenen? Roland Vanden Bosch: 'Eigenlijk telt nu enkel het voortbestaan van de club. Onze jongens moeten zich uiteraard het vuur uit de sloffen lopen uit respect voor de supporters. Ik vind het formidabel hoe onze fans in Wetteren achter de ploeg bleven staan. Het sterkt me in de overtuiging dat FCV Dender niet mag verdwijnen. Ik kan het nauwelijks vatten dat we vorig jaar nog de trots van de gemeente waren in eerste klasse en dat we straks de levenslijn van de club voorgoed doorknippen. Ik ben nu 26 jaar bij de club die ik enkel één jaartje verliet voor Anderlecht dat me toen aan Union uitleende.' De financiële situatie lijkt uitzichtloos. In die optiek werd beter meteen geopteerd dan voor de vele huurlingen die deerlijk faalden? 'Je kan het vergelijken met een gezin dat een dure villa kocht, maar waar één van de partners plots zijn inkomen verliest. De gedwongen investering in de infrastructuur kan je de bestuurders niet kwalijk nemen. We moeten blijven geloven in de gemeente en het clubbestuur. Samen moet een oplossing gevonden worden. FCV Dender is als een kind dat je van duizenden mensen afneemt. Ik zal blijven vechten voor deze club. Desnoods ga ik mee naar vierde provinciale. Ik hoop dat de gemeente nog één keer de hand reikt, niet in het minst voor de vele honderden jeugdvoetballers. Op sportief vlak dachten we een prominente rol te spelen in tweede klasse, maar na een paar maanden werd die illusie doorprikt. Vanaf toen ging het van kwaad naar erger.'Het wordt een emotionele match, want misschien de laatste ooit voor FCV Dender in tweede klasse? 'Ik zweef tussen hoop en vrees. De licentiecommissie verleende toch uitstel tot 12 mei en dat wijst er toch op dat er nog hoop rest. Voor de spelers onder contract mag je deze situatie niet onderschatten, want elders onderdak vinden is niet evident. Op sportief vlak zal zondag sowieso de kaart van de jeugd getrokken worden en dat geldt ook voor de toekomst. Volgend jaar wordt het in tweede of derde klasse vechten tegen de degradatie, maar dat is stukken beter dan de club op te doeken. Ik vind het vooral verschrikkelijk voor de fans. Ik hoop dat ze zondag massaal opdagen zodat we samen bewijzen dat Dender een toekomst heeft.' |
| 30 Apr 2010, 18:12 |
|
|
Ancien
Zondag veel volk? Zou kunnen, nu ze hun tickets tegen (2!!) euro verkopen, bedrijven kunnen 10 zitjes tegelijk kopen tegen belachelijk lage prijzen... ZO zouden ze wel eens aan wat volk kunnen geraken ja.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 30 Apr 2010, 18:26 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
DavidSeal schreef: Zondag veel volk? Zou kunnen, nu ze hun tickets tegen (2!!) euro verkopen, bedrijven kunnen 10 zitjes tegelijk kopen tegen belachelijk lage prijzen... ZO zouden ze wel eens aan wat volk kunnen geraken ja. aan volk misschien wel , maar niet aan genoeg geld .... 2euro? betaalt ge da in vierde provinciale ook niet aan de loketten? wat is de volgende stunt? iedereen die voetbalschoenen aan heeft maakt kans op een invalbeurt? |
| 30 Apr 2010, 19:18 |
|
|
Junior
Bij Dender heeft men het steeds over hun dure villa.Maar helaas was het maar een dure villa.
Om een dure villa te kopen zijn er steeds mensen te vinden die de werkelijke prijs willen betalen. Zet een stadion maar eens te koop. Niemand kan daarmee iets aanvangen. Dat is het probleem niet een dure villa. |
| 30 Apr 2010, 19:19 |
|
| Pagina 444 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 442 443 444 445 446 … 711 Volgende |