|
|
| Pagina 19 van 46 |
[ 682 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 46 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Eindronde 2010
eendrachter'80 schreef: Iendrachter90 schreef: Barragist uit 2de wordt dus ronse normaal gezien. Da zal moeilijk zijn, maar moeilijk gaat ook. hopelijk is Wouter niet gekwetst en komt Gallucie terug Moreels werd toch gewoon gewisseld? |
| 02 Mei 2010, 17:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Iendrachter90 schreef: eendrachter'80 schreef: Iendrachter90 schreef: Barragist uit 2de wordt dus ronse normaal gezien. Da zal moeilijk zijn, maar moeilijk gaat ook. hopelijk is Wouter niet gekwetst en komt Gallucie terug Moreels werd toch gewoon gewisseld? blesseerde zich (licht?) bij de 1-2 |
| 02 Mei 2010, 17:52 |
|
|
Freak
Ronse speelt de eindronde. Een "blij" weerzien met Dugardein en Marc Le Part...
|
| 02 Mei 2010, 18:48 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: Ronse speelt de eindronde. Een "blij" weerzien met Dugardein en Marc Le Part... Wel bij vermelden dat 8tweedeklassers nog steeds zonder licentie zitten,dus ronse heeft nog hoop om er rechtstreeks in te blijven. |
| 02 Mei 2010, 18:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Iendrachter90 schreef: El Corredor schreef: Ronse speelt de eindronde. Een "blij" weerzien met Dugardein en Marc Le Part... Wel bij vermelden dat 8tweedeklassers nog steeds zonder licentie zitten,dus ronse heeft nog hoop om er rechtstreeks in te blijven. en dat wij ook nog steeds zonder licentie zitten, al hoop ik dat dit enkel een formaliteit is... ![]() _________________ MCMXIX |
| 02 Mei 2010, 19:43 |
|
|
forumlegende |
El Corredor schreef: Ronse speelt de eindronde. Een "blij" weerzien met Dugardein en Marc Le Part... bwa, veel weerzien is er ten opzichte van diene Le Part ni bij aangezien die niet eens hier meegetraind heeft e ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 02 Mei 2010, 19:55 |
|
|
Freak
Dries schreef: El Corredor schreef: Ronse speelt de eindronde. Een "blij" weerzien met Dugardein en Marc Le Part... bwa, veel weerzien is er ten opzichte van diene Le Part ni bij aangezien die niet eens hier meegetraind heeft e ![]() bah, zijne kop heeft toch op onze site gestaan... |
| 02 Mei 2010, 19:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ronse lijkt me op het eerste zicht een gevaarlijkere tegenstander dan Turnhout. Als De Broyer in zijn dagje is, is hij moeilijk af te stoppen.
|
| 02 Mei 2010, 20:42 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51 Berichten: 180 Locatie: Zwijnaarde |
Smetje schreef: Ronse lijkt me op het eerste zicht een gevaarlijkere tegenstander dan Turnhout. Als De Broyer in zijn dagje is, is hij moeilijk af te stoppen. BVR zal wel weten hoe die aan te pakken zekers .... |
| 02 Mei 2010, 21:30 |
|
|
In derde B spelen o.chaleroi(indien licentie)en dessel dus zkr eindronde.Het laatste ticket gaat dan naar diegem,als zaventem hun aanvraag ingetrokken heeft en als chaleroi hun licentie niet krijgt is het urs du centre dat mag meedoen.Alleszins ze moeten bij den bond voor volgende week maandag toch enkele beslissing nemen rond de eindronde.
|
| 02 Mei 2010, 22:32 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
scarfie schreef: Smetje schreef: Ronse lijkt me op het eerste zicht een gevaarlijkere tegenstander dan Turnhout. Als De Broyer in zijn dagje is, is hij moeilijk af te stoppen. BVR zal wel weten hoe die aan te pakken zekers .... Ik had toch ook liever Ronse ontweken. Maar als we United uit de beker konden houden zijn we zeker niet kansloos als we dit Ronse in de eindronde treffen. Het wordt wel dringend tijd dat we van de bond eens duidelijkheid krijgen over de deelnemers. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 03 Mei 2010, 10:40 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Bart Van den Neste schreef: scarfie schreef: Smetje schreef: Ronse lijkt me op het eerste zicht een gevaarlijkere tegenstander dan Turnhout. Als De Broyer in zijn dagje is, is hij moeilijk af te stoppen. BVR zal wel weten hoe die aan te pakken zekers .... Ik had toch ook liever Ronse ontweken. Maar als we United uit de beker konden houden zijn we zeker niet kansloos als we dit Ronse in de eindronde treffen. Het wordt wel dringend tijd dat we van de bond eens duidelijkheid krijgen over de deelnemers. dat samen met het feit dat ronse ofwel met den daver opt lijf zal spelen om zeker niet te verliezen , verwacht u dus maar aan een betonblokske net voor de grote baklijn...of berusten int feit dat ze toch niet goed genoeg waren om zich te handhaven in tweede en zich niet zo erg zullen inspannen...hopelijk is het tweede geval het juiste...we zullen wel zien , er vanuitgaand dat ea alles zal aan doen om te kunnen promoveren ... ze weten niet half hoeveel plezier ze ons ( en zichzelf ) daarmee gaan doen! ![]() |
| 03 Mei 2010, 14:03 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Dus eigenlijk zijn we van het volgende al zeker ;
Tweede klasse : Luik en Beveren dalen rechtstreeks, Ronse doet mee aan de eindronde. Derde klasse A : Heist kampioen, Boom en Aalst spelen zeker eindronde. Deinze en Temse kunnen zich nog plaatsen. Derde klasse B : Vise kampioen, Charleroi, Dessel spelen zeker eindronde. Diegem en Woluwe-Zaventem kunnen zich nog plaatsen Dit enkel wanneer we ervan uit gaan dat al deze ploegen hun licentie behalen. De ploegen die eindronde spelen zijn dus ; Rupel Boom, Eendracht Aalst, Charleroi, Dessel, Diegem/Woluwe-Zaventem, Deinze/Temse, Ronse Wedstrijden volgend weekend ; Wielsbeke-Deinze URS Centre - Diegem Sport Coxyde - Temse Woluwe-Zaventem - Charleroi _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 03 Mei 2010, 16:29 |
|
|
Nationale Ploeg
edit: Ik denk dat Ronse een zekerheid is. Zelfs als er een bepaalde ploeg geen licentie haalt, dan zal die zeker in beroep gaan en daardoor zal Ronse toch sowieso het plein opmoeten.
Laatst gewijzigd door De Jean op 03 Mei 2010, 16:46, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 03 Mei 2010, 16:43 |
|
|
Casual1919 schreef: Dus eigenlijk zijn we van het volgende al zeker ; Tweede klasse : Luik en Beveren dalen rechtstreeks, Ronse doet mee aan de eindronde. Derde klasse A : Heist kampioen, Boom en Aalst spelen zeker eindronde. Deinze en Temse kunnen zich nog plaatsen. Derde klasse B : Vise kampioen, Charleroi, Dessel spelen zeker eindronde. Diegem en Woluwe-Zaventem kunnen zich nog plaatsen Dit enkel wanneer we ervan uit gaan dat al deze ploegen hun licentie behalen. De ploegen die eindronde spelen zijn dus ; Rupel Boom, Eendracht Aalst, Charleroi, Dessel, Diegem/Woluwe-Zaventem, Deinze/Temse, Ronse Wedstrijden volgend weekend ; Wielsbeke-Deinze URS Centre - Diegem Sport Coxyde - Temse Woluwe-Zaventem - Charleroi Diegem is ook zkr en ik vermoed dat ze de 2nrs 5uit elke reeks eerst nog een tesmatch gaan laten spelen om aan 8ploegen te geraken.Normaal is dat dan deinze/temse en de centre uit de b-reeks.En ik ga er hier ook vanuit dat alle 8 overige tweedeklassers hun licentie krijgen(ja ook dender spijtig genoeg). |
| 03 Mei 2010, 16:46 |
|
| Pagina 19 van 46 |
[ 682 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 46 Volgende |