|
|
| Pagina 20 van 46 |
[ 682 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 46 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Eindronde 2010
Iendrachter90 schreef: Casual1919 schreef: Dus eigenlijk zijn we van het volgende al zeker ; Tweede klasse : Luik en Beveren dalen rechtstreeks, Ronse doet mee aan de eindronde. Derde klasse A : Heist kampioen, Boom en Aalst spelen zeker eindronde. Deinze en Temse kunnen zich nog plaatsen. Derde klasse B : Vise kampioen, Charleroi, Dessel spelen zeker eindronde. Diegem en Woluwe-Zaventem kunnen zich nog plaatsen Dit enkel wanneer we ervan uit gaan dat al deze ploegen hun licentie behalen. De ploegen die eindronde spelen zijn dus ; Rupel Boom, Eendracht Aalst, Charleroi, Dessel, Diegem/Woluwe-Zaventem, Deinze/Temse, Ronse Wedstrijden volgend weekend ; Wielsbeke-Deinze URS Centre - Diegem Sport Coxyde - Temse Woluwe-Zaventem - Charleroi Diegem is ook zkr en ik vermoed dat ze de 2nrs 5uit elke reeks eerst nog een tesmatch gaan laten spelen om aan 8ploegen te geraken.Normaal is dat dan deinze/temse en de centre uit de b-reeks.En ik ga er hier ook vanuit dat alle 8 overige tweedeklassers hun licentie krijgen(ja ook dender spijtig genoeg). En op wat baseert gij u dan ?? En wanneer gaan zij die testmatch spelen, den dinsdag ofwat ? |
| 03 Mei 2010, 16:47 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Jeroen schreef: Iendrachter90 schreef: Casual1919 schreef: Dus eigenlijk zijn we van het volgende al zeker ; Tweede klasse : Luik en Beveren dalen rechtstreeks, Ronse doet mee aan de eindronde. Derde klasse A : Heist kampioen, Boom en Aalst spelen zeker eindronde. Deinze en Temse kunnen zich nog plaatsen. Derde klasse B : Vise kampioen, Charleroi, Dessel spelen zeker eindronde. Diegem en Woluwe-Zaventem kunnen zich nog plaatsen Dit enkel wanneer we ervan uit gaan dat al deze ploegen hun licentie behalen. De ploegen die eindronde spelen zijn dus ; Rupel Boom, Eendracht Aalst, Charleroi, Dessel, Diegem/Woluwe-Zaventem, Deinze/Temse, Ronse Wedstrijden volgend weekend ; Wielsbeke-Deinze URS Centre - Diegem Sport Coxyde - Temse Woluwe-Zaventem - Charleroi Diegem is ook zkr en ik vermoed dat ze de 2nrs 5uit elke reeks eerst nog een tesmatch gaan laten spelen om aan 8ploegen te geraken.Normaal is dat dan deinze/temse en de centre uit de b-reeks.En ik ga er hier ook vanuit dat alle 8 overige tweedeklassers hun licentie krijgen(ja ook dender spijtig genoeg). En op wat baseert gij u dan ?? En wanneer gaan zij die testmatch spelen, den dinsdag ofwat ? Ik baseer mij op den bond ze hebben er al eens over nagedacht,maar of ze dit ook gaan doen weet ik niet zeker.Ze gaan alleszins iets moeten doen is het geen extra ploeg bijlaten,dan moeten ze een uitloten dat de eerste ronde vrij is. |
| 03 Mei 2010, 16:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Iendrachter90 schreef: Jeroen schreef: Iendrachter90 schreef: Diegem is ook zkr en ik vermoed dat ze de 2nrs 5uit elke reeks eerst nog een tesmatch gaan laten spelen om aan 8ploegen te geraken.Normaal is dat dan deinze/temse en de centre uit de b-reeks.En ik ga er hier ook vanuit dat alle 8 overige tweedeklassers hun licentie krijgen(ja ook dender spijtig genoeg). En op wat baseert gij u dan ?? En wanneer gaan zij die testmatch spelen, den dinsdag ofwat ? Ik baseer mij op den bond ze hebben er al eens over nagedacht,maar of ze dit ook gaan doen weet ik niet zeker.Ze gaan alleszins iets moeten doen is het geen extra ploeg bijlaten,dan moeten ze een uitloten dat de eerste ronde vrij is. Ze kunnen de tweedeklasser in de eerste ronde vrijlaten. Zo was het in het verleden. |
| 03 Mei 2010, 16:50 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Smetje schreef: Iendrachter90 schreef: Jeroen schreef: En op wat baseert gij u dan ?? En wanneer gaan zij die testmatch spelen, den dinsdag ofwat ? Ik baseer mij op den bond ze hebben er al eens over nagedacht,maar of ze dit ook gaan doen weet ik niet zeker.Ze gaan alleszins iets moeten doen is het geen extra ploeg bijlaten,dan moeten ze een uitloten dat de eerste ronde vrij is. Ze kunnen de tweedeklasser in de eerste ronde vrijlaten. Zo was het in het verleden. Dan moeten ze wel lijnrecht tegen hun reglement ingaan. Waarmee ik niet wil zeggen dat ze daar niet toe in staat zijn. Ook een testmatch staat nergens in de reglementen en lijkt me ook in de praktijk niet meer haalbaar. |
| 03 Mei 2010, 16:52 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bartos schreef: Smetje schreef: Iendrachter90 schreef: Ik baseer mij op den bond ze hebben er al eens over nagedacht,maar of ze dit ook gaan doen weet ik niet zeker.Ze gaan alleszins iets moeten doen is het geen extra ploeg bijlaten,dan moeten ze een uitloten dat de eerste ronde vrij is. Ze kunnen de tweedeklasser in de eerste ronde vrijlaten. Zo was het in het verleden. Dan moeten ze wel lijnrecht tegen hun reglement ingaan. Waarmee ik niet wil zeggen dat ze daar niet toe in staat zijn. Ook een testmatch staat nergens in de reglementen en lijkt me ook in de praktijk niet meer haalbaar. Het is zoals gezegd den bond is tot alles in staat ![]() |
| 03 Mei 2010, 16:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Nog een zekerheid, Woluwe-zaventem speelt zeker geen eindronde (geen licentie aangevraagd)
_________________ www.spionkoplede.com |
| 03 Mei 2010, 16:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Iendrachter90 schreef: Casual1919 schreef: Dus eigenlijk zijn we van het volgende al zeker ; Tweede klasse : Luik en Beveren dalen rechtstreeks, Ronse doet mee aan de eindronde. Derde klasse A : Heist kampioen, Boom en Aalst spelen zeker eindronde. Deinze en Temse kunnen zich nog plaatsen. Derde klasse B : Vise kampioen, Charleroi, Dessel spelen zeker eindronde. Diegem en Woluwe-Zaventem kunnen zich nog plaatsen Dit enkel wanneer we ervan uit gaan dat al deze ploegen hun licentie behalen. De ploegen die eindronde spelen zijn dus ; Rupel Boom, Eendracht Aalst, Charleroi, Dessel, Diegem/Woluwe-Zaventem, Deinze/Temse, Ronse Wedstrijden volgend weekend ; Wielsbeke-Deinze URS Centre - Diegem Sport Coxyde - Temse Woluwe-Zaventem - Charleroi Diegem is ook zkr en ik vermoed dat ze de 2nrs 5uit elke reeks eerst nog een tesmatch gaan laten spelen om aan 8ploegen te geraken.Normaal is dat dan deinze/temse en de centre uit de b-reeks.En ik ga er hier ook vanuit dat alle 8 overige tweedeklassers hun licentie krijgen(ja ook dender spijtig genoeg). Voor de B-reeks wordt dit dan de eerste gerangschikte dat geen eindronde speelt en een een licentie heeft ? Want je zit daar met periodekampioenschappen... |
| 03 Mei 2010, 18:16 |
|
|
janos schreef: Iendrachter90 schreef: Casual1919 schreef: Dus eigenlijk zijn we van het volgende al zeker ; Tweede klasse : Luik en Beveren dalen rechtstreeks, Ronse doet mee aan de eindronde. Derde klasse A : Heist kampioen, Boom en Aalst spelen zeker eindronde. Deinze en Temse kunnen zich nog plaatsen. Derde klasse B : Vise kampioen, Charleroi, Dessel spelen zeker eindronde. Diegem en Woluwe-Zaventem kunnen zich nog plaatsen Dit enkel wanneer we ervan uit gaan dat al deze ploegen hun licentie behalen. De ploegen die eindronde spelen zijn dus ; Rupel Boom, Eendracht Aalst, Charleroi, Dessel, Diegem/Woluwe-Zaventem, Deinze/Temse, Ronse Wedstrijden volgend weekend ; Wielsbeke-Deinze URS Centre - Diegem Sport Coxyde - Temse Woluwe-Zaventem - Charleroi Diegem is ook zkr en ik vermoed dat ze de 2nrs 5uit elke reeks eerst nog een tesmatch gaan laten spelen om aan 8ploegen te geraken.Normaal is dat dan deinze/temse en de centre uit de b-reeks.En ik ga er hier ook vanuit dat alle 8 overige tweedeklassers hun licentie krijgen(ja ook dender spijtig genoeg). Voor de B-reeks wordt dit dan de eerste gerangschikte dat geen eindronde speelt en een een licentie heeft ? Want je zit daar met periodekampioenschappen... Ja zoiets maar dan zitten ze met het probleem peruwelz dat al hun punten weerkrijgt misschien en dat haalt de stand dooreen .Dus misschien toch beter om de tweedeklasser gewoon de eerste ronde vrij te laten.Ze zullen bij den bond wel deze week een beslissing nemen hieromtrent. |
| 03 Mei 2010, 18:23 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Vandaag stond er int nieuwsblad artikel in over de eindronde.
- FC Luik degradeert als laatste in de stand. Beveren zakt vrijwillig nr 3e. Daardoor is er slechts 1 tweedeklasser (Ronse) om barrages te spelen met 6 derdeklassers. Wie de resterende 8Ste plaats moet innemen is niet bij reglement bepaald, wegens de uitzonderlijke situatie dat men volgend seizoen terugkeert naar 18ploegen in 2e. Na 12 mei kan nog alles veranderen als blijkt dat er tweedeklassers zijn die hun licentie niet halen. klopt da??? 13 mei begint dacht ik eindronde en 12 mei wordt daar maar over beslist??? - Wezet promoveert als kampioen van 3e B nr 2e. In principe is Heist in 3A kampioen maar Zottegem en RC Mechelen kunnen nog tot donderdag in evocatie gaan tegen de beslissing van de bond om Willebroek negen punten terug te geven. Rupel Boom kan daarvan theoretisch nog profiteren met een titel. Klopt tees? - Rupel Boom en Aalst zijn al zeker vd eindronde. Willebroek degradeert. In 3B won Olympic 2 periodetitels waardoor Dessel zeker is vd eindronde. Wie meer uitleg kan geven, voel u vrij |
| 03 Mei 2010, 19:52 |
|
|
ajoin_bart schreef: Vandaag stond er int nieuwsblad artikel in over de eindronde. - FC Luik degradeert als laatste in de stand. Beveren zakt vrijwillig nr 3e. Daardoor is er slechts 1 tweedeklasser (Ronse) om barrages te spelen met 6 derdeklassers. Wie de resterende 8Ste plaats moet innemen is niet bij reglement bepaald, wegens de uitzonderlijke situatie dat men volgend seizoen terugkeert naar 18ploegen in 2e. Na 12 mei kan nog alles veranderen als blijkt dat er tweedeklassers zijn die hun licentie niet halen. klopt da??? 13 mei begint dacht ik eindronde en 12 mei wordt daar maar over beslist??? - Wezet promoveert als kampioen van 3e B nr 2e. In principe is Heist in 3A kampioen maar Zottegem en RC Mechelen kunnen nog tot donderdag in evocatie gaan tegen de beslissing van de bond om Willebroek negen punten terug te geven. Rupel Boom kan daarvan theoretisch nog profiteren met een titel. Klopt tees? - Rupel Boom en Aalst zijn al zeker vd eindronde. Willebroek degradeert. In 3B won Olympic 2 periodetitels waardoor Dessel zeker is vd eindronde. Wie meer uitleg kan geven, voel u vrij Buiten dender heeft iedereen die een licentie heeft aangevraagd ook een gekregen en die beslissing valt idd op 12mei. Dan in derde B:normaal dessel,chaleroi en diegem ,maar als de centre 6/6 haalt(de centre heeft normaal nog een inhaalmatch te goed,maar die match wordt nergens vermeld.) en diegem 0/3 gaat de centre erover.Zondag spelen ze trouwes tege elkaar. |
| 03 Mei 2010, 20:01 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Iendrachter90 schreef: ajoin_bart schreef: Vandaag stond er int nieuwsblad artikel in over de eindronde. - FC Luik degradeert als laatste in de stand. Beveren zakt vrijwillig nr 3e. Daardoor is er slechts 1 tweedeklasser (Ronse) om barrages te spelen met 6 derdeklassers. Wie de resterende 8Ste plaats moet innemen is niet bij reglement bepaald, wegens de uitzonderlijke situatie dat men volgend seizoen terugkeert naar 18ploegen in 2e. Na 12 mei kan nog alles veranderen als blijkt dat er tweedeklassers zijn die hun licentie niet halen. klopt da??? 13 mei begint dacht ik eindronde en 12 mei wordt daar maar over beslist??? - Wezet promoveert als kampioen van 3e B nr 2e. In principe is Heist in 3A kampioen maar Zottegem en RC Mechelen kunnen nog tot donderdag in evocatie gaan tegen de beslissing van de bond om Willebroek negen punten terug te geven. Rupel Boom kan daarvan theoretisch nog profiteren met een titel. Klopt tees? - Rupel Boom en Aalst zijn al zeker vd eindronde. Willebroek degradeert. In 3B won Olympic 2 periodetitels waardoor Dessel zeker is vd eindronde. Wie meer uitleg kan geven, voel u vrij Buiten dender heeft iedereen die een licentie heeft aangevraagd ook een gekregen en die beslissing valt idd op 12mei. Dan in derde B:normaal dessel,chaleroi en diegem ,maar als de centre 6/6 haalt en diegem 0/3 gaat de centre erover. Dus Antwerp heeft ook licentie gekregen? Alvast bedankt voor de info! |
| 03 Mei 2010, 20:04 |
|
|
ajoin_bart schreef: Iendrachter90 schreef: ajoin_bart schreef: Vandaag stond er int nieuwsblad artikel in over de eindronde. - FC Luik degradeert als laatste in de stand. Beveren zakt vrijwillig nr 3e. Daardoor is er slechts 1 tweedeklasser (Ronse) om barrages te spelen met 6 derdeklassers. Wie de resterende 8Ste plaats moet innemen is niet bij reglement bepaald, wegens de uitzonderlijke situatie dat men volgend seizoen terugkeert naar 18ploegen in 2e. Na 12 mei kan nog alles veranderen als blijkt dat er tweedeklassers zijn die hun licentie niet halen. klopt da??? 13 mei begint dacht ik eindronde en 12 mei wordt daar maar over beslist??? - Wezet promoveert als kampioen van 3e B nr 2e. In principe is Heist in 3A kampioen maar Zottegem en RC Mechelen kunnen nog tot donderdag in evocatie gaan tegen de beslissing van de bond om Willebroek negen punten terug te geven. Rupel Boom kan daarvan theoretisch nog profiteren met een titel. Klopt tees? - Rupel Boom en Aalst zijn al zeker vd eindronde. Willebroek degradeert. In 3B won Olympic 2 periodetitels waardoor Dessel zeker is vd eindronde. Wie meer uitleg kan geven, voel u vrij Buiten dender heeft iedereen die een licentie heeft aangevraagd ook een gekregen en die beslissing valt idd op 12mei. Dan in derde B:normaal dessel,chaleroi en diegem ,maar als de centre 6/6 haalt en diegem 0/3 gaat de centre erover. Dus Antwerp heeft ook licentie gekregen? Alvast bedankt voor de info! Ik ga mijn woorden moeten terugnemen, antwerp heeft ook nog geen. |
| 03 Mei 2010, 20:10 |
|
|
Denk da het nog schoon zal worden als op donderdag 13 mei de eindronde begint en op 12 mei nog alles kan veranderen.
Komaan jong, hoe amateuristisch is da ni... Stel u voor da we op 13 mei op verplaatsing moeten spelen en we weten den 12e nog ni naar waar? En veel scouting zullen we dan ook ni kn doen.. Wa nen nest op den bond jonges.. |
| 03 Mei 2010, 20:13 |
|
|
ajoin_bart schreef: Denk da het nog schoon zal worden als op donderdag 13 mei de eindronde begint en op 12 mei nog alles kan veranderen. Komaan jong, hoe amateuristisch is da ni... Stel u voor da we op 13 mei op verplaatsing moeten spelen en we weten den 12e nog ni naar waar? En veel scouting zullen we dan ook ni kn doen.. Wa nen nest op den bond jonges.. Antwerp zal normaal wel vroeger beslist worden en wat dender betreft is ook niet echt een probleem,alsze ronse de eerste ronde zouden vrijlaten . |
| 03 Mei 2010, 20:15 |
|
|
Iendrachter90 schreef: ajoin_bart schreef: Denk da het nog schoon zal worden als op donderdag 13 mei de eindronde begint en op 12 mei nog alles kan veranderen. Komaan jong, hoe amateuristisch is da ni... Stel u voor da we op 13 mei op verplaatsing moeten spelen en we weten den 12e nog ni naar waar? En veel scouting zullen we dan ook ni kn doen.. Wa nen nest op den bond jonges.. Antwerp zal normaal wel vroeger beslist worden en wat dender betreft is ook niet echt een probleem,alsze ronse de eerste ronde zouden vrijlaten . ALS |
| 03 Mei 2010, 20:20 |
|
| Pagina 20 van 46 |
[ 682 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 46 Volgende |