Racing Mechelen - Eendracht Aalst - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 212 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 15
 Racing Mechelen - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Tubize en Dender? :crazy:

03 Mei 2010, 18:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bakkie schreef:
Jeroen schreef:
In tweede ??

Ik denk dat ge daar alleen tegen Antwerp kans op rellen hebt. De rest brengt tegenwoordig al even weinig volk mee als sommige derdeklassers..

Turhout,brussels,tubeke,bergen,wezet en dender :D ik hoop dat je gelijk hebt,maar we zullen elkaar wel nog eens spreken als het zover is ;)
Dat gaan toch allemaal geen combiregelings worden ?
dat is trouwens de eerste keer in onze geschiedenis zeker ? :hmm:
Al is het geen prestatie om trots op te zijn natuurlijk, al denk ik dat het deze keer weinig met Eendracht Aalst te zien heeft.

03 Mei 2010, 18:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bram schreef:
Bakkie schreef:
Jeroen schreef:
In tweede ??

Ik denk dat ge daar alleen tegen Antwerp kans op rellen hebt. De rest brengt tegenwoordig al even weinig volk mee als sommige derdeklassers..

Turhout,brussels,tubeke,bergen,wezet en dender :D ik hoop dat je gelijk hebt,maar we zullen elkaar wel nog eens spreken als het zover is ;)
Dat gaan toch allemaal geen combiregelings worden ?
dat is trouwens de eerste keer in onze geschiedenis zeker ? :hmm:
Al is het geen prestatie om trots op te zijn natuurlijk, al denk ik dat het deze keer weinig met Eendracht Aalst te zien heeft.

Bakkie schreef:
Gunther schreef:
den deze gaat in ieder geval niet (ook al was't geen combi-regeling), geen zin om in eventuele rellen terecht te komen.

Als we moesten promoveren,zal je veel wedstrijden moeten missen,de kans op eventuele rellen is dan bijna wekelijks.

;)

03 Mei 2010, 18:42
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Die kans zal toch ni zo groot zijn zoals op racing, gezien de voorgaande jaren en hun situatie nu. En als er gezongen wordt zoals de zondag ( racing pakken, racing pakken...) zullen de potjes zeker overkoken ;)

Laatst gewijzigd door Gunther op 03 Mei 2010, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.

03 Mei 2010, 18:47
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Ik ging sowieso niet.
Wedstrijd zonder inzet...
Maar in de eindronde zal het er anders aan toegaan , alhoewel dat wij het grootste supporterslegioen hebben

03 Mei 2010, 18:48
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
Gunther schreef:
Die kans zal toch ni zo groot zijn zoals op racing, gezien de voorgaande jaren en hun situatie nu. En als er gezongen wordt zoals de zondag ( racing pakken, racing pakken...) zullen de potjes zeker overkoken ;)

Of als er gezongen wordt "In vierde klas ist oeik plezant" zullen ze ook wel pist worden :plat:

03 Mei 2010, 20:02
forumlegende

http://www.youtube.com/watch?v=MWU6g9pPv14

Onwaarschijnlijke suspens op het einde (94ste minuut) wanneer Heist 2-3 scoort. De manier waarop mag ook gezien worden.

Voor elke voetballer is dit dus wel het droomscenario ...

03 Mei 2010, 20:09
Freak

Leeftijd: 35
Dani schreef:

Onwaarschijnlijke suspens op het einde (94ste minuut) wanneer Heist 2-3 scoort. De manier waarop mag ook gezien worden.

Die penalty dat mechelen krijgt is toch ook raar bylois en de grensrechter staan er met hun neus op,maar het is de grensrechter aan de andere helft die uiteindelijk vlagt voor hands.

03 Mei 2010, 20:18
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
Iendrachter90 schreef:
Dani schreef:

Die penalty dat mechelen krijgt is toch ook raar bylois en de grensrechter staan er met hun neus op,maar het is de grensrechter aan de andere helft die uiteindelijk vlagt voor hands.

inderdaad raar, al is er op de beelden wel nen arm te zien dus denk wel dat penalty was.
In ieder geval, moest den iendracht op zo'n manier kampioen kunnen spelen ( in de 94ste minuut!!) ik denk wel da we zouden zot worden ze :)

03 Mei 2010, 20:22
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
DT schreef:
elfahem schreef:
Coppens, Depoitre, Gallucci, Lord en Podevijn staan met twee gele kaarten genoteerd. Vooral voor Depoitre en Coppens (gezien de afwezigheid van Potjes en Gallucci) is het uitkijken. Ofwel moeten ze aan de kant blijven ofwel zeer duidelijke richtlijnen krijgen.

Als je ziet wat er gisteren met Podevijn is gebeurd, met Galucci op Boom en rekening houden met wie uw tegenstander is, zie ik nu echt geen reden om nog titularissen op te stellen eigenlijk. Uw spitsen die het in de eindronde moeten doen, hebben allebei gescoord gisteren en dus voldoende vertrouwen getankt... Moreels heeft itt Depoitre iets meer tijd nodig om zijn motor op volle toeren te laten draaien en heeft die matchen ook gehad, dus laat die twee al zeker aan de kant... Een Coppens, een Ringoot en een Devidts hebben ook laten zien dat je er kan op rekenen dus dat is ook een meevaller... Als ik BVR zou zijn, stel ik gewoon een hele beloftenelftal op, zeker als je weet dat je donderdag voor echt aan de bak moet... Met Podevijn en Galucci out zou ik zelfs Lord niet laten opdraven zondag...

Ploeg tegen Racing Mechelen:

Doel: Kempeneer
Verdediging: Van Gelder - Tomas Spotbeen - Meersman - De Spiegeleer
Middenveld: Gacem - Thomas Coppens - Thomas Troch - Arne Verhoeven
Aanval: Amghar - De Gussémé

Ik verwacht op Racing immers ook een brok frustratie zowel op als naast het veld... dus geen risico's...

Thomas Coppens is niet mogelijk, is niet speelgerechtig voor een 1ste ploeg ;)

03 Mei 2010, 20:27
Freak

Leeftijd: 35
panoleon schreef:
DT schreef:
elfahem schreef:
Coppens, Depoitre, Gallucci, Lord en Podevijn staan met twee gele kaarten genoteerd. Vooral voor Depoitre en Coppens (gezien de afwezigheid van Potjes en Gallucci) is het uitkijken. Ofwel moeten ze aan de kant blijven ofwel zeer duidelijke richtlijnen krijgen.

Als je ziet wat er gisteren met Podevijn is gebeurd, met Galucci op Boom en rekening houden met wie uw tegenstander is, zie ik nu echt geen reden om nog titularissen op te stellen eigenlijk. Uw spitsen die het in de eindronde moeten doen, hebben allebei gescoord gisteren en dus voldoende vertrouwen getankt... Moreels heeft itt Depoitre iets meer tijd nodig om zijn motor op volle toeren te laten draaien en heeft die matchen ook gehad, dus laat die twee al zeker aan de kant... Een Coppens, een Ringoot en een Devidts hebben ook laten zien dat je er kan op rekenen dus dat is ook een meevaller... Als ik BVR zou zijn, stel ik gewoon een hele beloftenelftal op, zeker als je weet dat je donderdag voor echt aan de bak moet... Met Podevijn en Galucci out zou ik zelfs Lord niet laten opdraven zondag...

Ploeg tegen Racing Mechelen:

Doel: Kempeneer
Verdediging: Van Gelder - Tomas Spotbeen - Meersman - De Spiegeleer
Middenveld: Gacem - Thomas Coppens - Thomas Troch - Arne Verhoeven
Aanval: Amghar - De Gussémé

Ik verwacht op Racing immers ook een brok frustratie zowel op als naast het veld... dus geen risico's...

Thomas Coppens is niet mogelijk, is niet speelgerechtig voor een 1ste ploeg ;)

En ik dacht dat thomas spotbeen geschorst is.

Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 03 Mei 2010, 22:01, 2 keer totaal gewijzigd.

03 Mei 2010, 20:32
nieuw in de eerste ploeg

http://www.youtube.com/watch?v=hCZDDpCg4aY nog een filmke , kijk eens naar de racing aanhang , toch wel heftige supporters daar zelle ....we kunnen nog iets zien daar...

03 Mei 2010, 20:35
Freak

ik heb daar din gen gezien waarvoor enkele aalst supporters stadionverbod hebben gehad. :hmm:

03 Mei 2010, 20:41
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Dani schreef:

Ook als supporter is dat een droomscenario zeg. Voor Racing is het wel heel zuur, maar als ge daar als supporter van Heist staat, dat bedenkt ge toch zelfs in uw dromen niet zeg.

03 Mei 2010, 20:50
forumlegende

Voor de speler in kwestie is dit toch ongelooflijk ? De bal in één tijd in de winkelhaak poeieren in de laatste minuut in de kampioensmatch voor toch wel redelijk wat volk.

Wat zich daar afspeelde in de allerlaatste minuut is eigenlijk een prachtige samenvatting van het voetbal : zoveel emoties in enkele seconden : immense vreugde bij Heist voor de titel en immens verdriet bij RCM omwille van de degradatie...

04 Mei 2010, 11:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 212 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 15