|
|
| Pagina 22 van 46 |
[ 682 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 46 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Eindronde 2010
gweninho schreef: Hopelijk is Wouter fit en Galucci ook Een oplossing is misschien Devidts of De Schutter rechtsmidden Wie dan op de schutter zijn plaats?Btw,vandamme is ook nog niet zeker dat hij fit is,dus zondag zo weinig mogelijk risico's nemen met de spelers. |
| 04 Mei 2010, 18:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Iendrachter90 schreef: gweninho schreef: Hopelijk is Wouter fit en Galucci ook Een oplossing is misschien Devidts of De Schutter rechtsmidden Wie dan op de schutter zijn plaats?Btw,vandamme is ook nog niet zeker dat hij fit is,dus zondag zo weinig mogelijk risico's nemen met de spelers. Keeper : VDN verdediging : De Castro - Moreels - Filipovic - Ringoot midden : De Schutter - Kestens - Verheyden(bij schorsing Devidts) - Coppens aanval : Moreels - Depoitre Misschien spreekt hij TT nog eens aan?? |
| 04 Mei 2010, 18:40 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
gweninho schreef: Iendrachter90 schreef: gweninho schreef: Hopelijk is Wouter fit en Galucci ook Een oplossing is misschien Devidts of De Schutter rechtsmidden Wie dan op de schutter zijn plaats?Btw,vandamme is ook nog niet zeker dat hij fit is,dus zondag zo weinig mogelijk risico's nemen met de spelers. Keeper : VDN verdediging : De Castro - Moreels - Filipovic - Ringoot midden : De Schutter - Kestens - Verheyden(bij schorsing Devidts) - Coppens aanval : Moreels - Depoitre Misschien spreekt hij TT nog eens aan?? Idd,ringoot compleet vergeten.Van renterghem kennende houd hij hem aan zijn oude systeem met de schutter vanachter en als galucci noch podevijn fit zijn zullen lord en coppens wel aantreden of als van damme fit is kan die rechtsmidden spelen.Onze kern is alleszins breed genoeg om zo een problemen op te lossen. |
| 04 Mei 2010, 18:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Alleen vooraan zitten we met een probleem want noch Amghar noch Lord kunnen een Depoitre of Moreels vervangen
|
| 04 Mei 2010, 18:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
gweninho schreef: Alleen vooraan zitten we met een probleem want noch Amghar noch Lord kunnen een Depoitre of Moreels vervangen Ik weet niet of Lord, als 't nodig is, nog eens kan ontploffen zoals 2 jaar terug in de eindronde. Voor zo een matchen zal hij zich wel kunnen opladen zeker... |
| 04 Mei 2010, 18:47 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 21 Okt 2009, 0:26 Berichten: 167 Leeftijd: 41 |
Wouter is zkr fit heeft gistern zonder problemen getraind.
Nrml was het voor Ken 2 weken rust en Damien zou ook fit zijn bij het begin van de eindronde. _________________ Oilsjt, goi stad van men droeimen |
| 04 Mei 2010, 19:48 |
|
|
stijn M schreef: Wouter is zkr fit heeft gistern zonder problemen getraind. Nrml was het voor Ken 2 weken rust en Damien zou ook fit zijn bij het begin van de eindronde. Weet gij wanneer de ploeg traint? Volgende week zo.... |
| 04 Mei 2010, 19:49 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
stijn M schreef: Wouter is zkr fit heeft gistern zonder problemen getraind. Nrml was het voor Ken 2 weken rust en Damien zou ook fit zijn bij het begin van de eindronde. Als Damienke fit geraakt, zie ik het echt wel zitten ze! Denk da weinig ploegen zoveel aanvallende mogelijkheden als wij met nen depoitre, wouter moreels en gallucci! Als ge nog is ff terugkijkt nr de beelden van 2j geleden, begint het al serieus te kriebelen zelleee http://www.youtube.com/watch?v=XERe5nsr ... re=related |
| 04 Mei 2010, 20:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
ajoin_bart schreef: stijn M schreef: Wouter is zkr fit heeft gistern zonder problemen getraind. Nrml was het voor Ken 2 weken rust en Damien zou ook fit zijn bij het begin van de eindronde. Als Damienke fit geraakt, zie ik het echt wel zitten ze! Denk da weinig ploegen zoveel aanvallende mogelijkheden als wij met nen depoitre, wouter moreels en gallucci! Als ge nog is ff terugkijkt nr de beelden van 2j geleden, begint het al serieus te kriebelen zelleee http://www.youtube.com/watch?v=XERe5nsr ... re=related Ik krijg er kiekevlees van als ge dat terug ziet,maar rap afzetten dak geen pluimen krijg _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Mei 2010, 20:04 |
|
|
Freak
Bakkie schreef: ajoin_bart schreef: stijn M schreef: Wouter is zkr fit heeft gistern zonder problemen getraind. Nrml was het voor Ken 2 weken rust en Damien zou ook fit zijn bij het begin van de eindronde. Als Damienke fit geraakt, zie ik het echt wel zitten ze! Denk da weinig ploegen zoveel aanvallende mogelijkheden als wij met nen depoitre, wouter moreels en gallucci! Als ge nog is ff terugkijkt nr de beelden van 2j geleden, begint het al serieus te kriebelen zelleee http://www.youtube.com/watch?v=XERe5nsr ... re=related Ik krijg er kiekevlees van als ge dat terug ziet,maar rap afzetten dak geen pluimen krijg sebiet hebt kiekesoepken hier achter u... ![]() |
| 04 Mei 2010, 20:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bomber schreef: vlaggenfestijn komt (samen met nog enkele extra's) zeker terug. Wel niet te nauw kijken want we zijn zoveel mogelijk van die vlaggen aant "recycleren" |
| 04 Mei 2010, 21:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
ajoin_bart schreef: stijn M schreef: Wouter is zkr fit heeft gistern zonder problemen getraind. Nrml was het voor Ken 2 weken rust en Damien zou ook fit zijn bij het begin van de eindronde. Als Damienke fit geraakt, zie ik het echt wel zitten ze! Denk da weinig ploegen zoveel aanvallende mogelijkheden als wij met nen depoitre, wouter moreels en gallucci! Als ge nog is ff terugkijkt nr de beelden van 2j geleden, begint het al serieus te kriebelen zelleee http://www.youtube.com/watch?v=XERe5nsr ... re=related Ik hoop dat we deze sfeer kunnen herhalen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 04 Mei 2010, 21:47 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Onderkroiper schreef: ajoin_bart schreef: stijn M schreef: Wouter is zkr fit heeft gistern zonder problemen getraind. Nrml was het voor Ken 2 weken rust en Damien zou ook fit zijn bij het begin van de eindronde. Als Damienke fit geraakt, zie ik het echt wel zitten ze! Denk da weinig ploegen zoveel aanvallende mogelijkheden als wij met nen depoitre, wouter moreels en gallucci! Als ge nog is ff terugkijkt nr de beelden van 2j geleden, begint het al serieus te kriebelen zelleee http://www.youtube.com/watch?v=XERe5nsr ... re=related Ik hoop dat we deze sfeer kunnen herhalen ![]() Overtreffen gaan we doen! Ik zie het al volledig zitten en de stress begint stilaan al te komen ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 04 Mei 2010, 21:50 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
josken1 schreef: Onderkroiper schreef: ajoin_bart schreef: Als Damienke fit geraakt, zie ik het echt wel zitten ze! Denk da weinig ploegen zoveel aanvallende mogelijkheden als wij met nen depoitre, wouter moreels en gallucci! Als ge nog is ff terugkijkt nr de beelden van 2j geleden, begint het al serieus te kriebelen zelleee http://www.youtube.com/watch?v=XERe5nsr ... re=related Ik hoop dat we deze sfeer kunnen herhalen ![]() Overtreffen gaan we doen! Ik zie het al volledig zitten en de stress begint stilaan al te komen ![]() Dat het maar vlug donderdag 13 mei is. |
| 04 Mei 2010, 21:54 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Bomber schreef: ajoin_bart schreef: stijn M schreef: Wouter is zkr fit heeft gistern zonder problemen getraind. Nrml was het voor Ken 2 weken rust en Damien zou ook fit zijn bij het begin van de eindronde. Als Damienke fit geraakt, zie ik het echt wel zitten ze! Denk da weinig ploegen zoveel aanvallende mogelijkheden als wij met nen depoitre, wouter moreels en gallucci! Als ge nog is ff terugkijkt nr de beelden van 2j geleden, begint het al serieus te kriebelen zelleee http://www.youtube.com/watch?v=XERe5nsr ... re=related vlaggenfestijn komt (samen met nog enkele extra's) zeker terug. Wel niet te nauw kijken want we zijn zoveel mogelijk van die vlaggen aant "recycleren" Da was een ferme actie van het opc en door iedereen geweldig gesmaakt. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 05 Mei 2010, 9:04 |
|
| Pagina 22 van 46 |
[ 682 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 46 Volgende |