|
|
| Pagina 24 van 46 |
[ 682 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 22 23 24 25 26 … 46 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Eindronde 2010
Bartos schreef: Ik vraag mij af wat die mannen nu plots beginnen te zeiken over poules zeg. Ok, als ze niet genoeg ploegen hebben, moeten ze iets doen, maar poules, das nog nooit gebruikt in derde en nu gaan ze dat zo plots ter plaatse uit hunnen hoed toveren. Een gebrek aan creativiteit kunt ge ze alleszins niet verwijten. Als er maar zes ploegen zijn, lijkt mij nog altijd logischer om ofwel twee ploegen vrij te loten ofwel de tweedes uit beide reeksen de eerste ronde vrij te laten. U redenering klopt volledig.Maar als we alles in zijn geheel bekijken vraag ik mij toch af of het opportuun is om die eindronde op 13mei te laten beginnen. |
| 05 Mei 2010, 22:50 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Iendrachter90 schreef: Bartos schreef: Ik vraag mij af wat die mannen nu plots beginnen te zeiken over poules zeg. Ok, als ze niet genoeg ploegen hebben, moeten ze iets doen, maar poules, das nog nooit gebruikt in derde en nu gaan ze dat zo plots ter plaatse uit hunnen hoed toveren. Een gebrek aan creativiteit kunt ge ze alleszins niet verwijten. Als er maar zes ploegen zijn, lijkt mij nog altijd logischer om ofwel twee ploegen vrij te loten ofwel de tweedes uit beide reeksen de eerste ronde vrij te laten. U redenering klopt volledig.Maar als we alles in zijn geheel bekijken vraag ik mij toch af of het opportuun is om die eindronde op 13mei te laten beginnen. Ze hebben wel geen enkele andere keuze hé. Die eindronde moet dus afgelopen zijn voor het begin van het WK, want tijdens het WK mogen geen officiële wedstrijden meer gespeeld worden. En het WK begint op 11 juni, terwijl de eindronde pas afloopt op 6 juni. Veel ruimte voor uit te stellen, is er dus niet. |
| 05 Mei 2010, 22:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bartos schreef: Ik vraag mij af wat die mannen nu plots beginnen te zeiken over poules zeg. Ok, als ze niet genoeg ploegen hebben, moeten ze iets doen, maar poules, das nog nooit gebruikt in derde en nu gaan ze dat zo plots ter plaatse uit hunnen hoed toveren. Een gebrek aan creativiteit kunt ge ze alleszins niet verwijten. Als er maar zes ploegen zijn, lijkt mij nog altijd logischer om ofwel twee ploegen vrij te loten ofwel de tweedes uit beide reeksen de eerste ronde vrij te laten. In onze reeks 3A zou ik dat nog normaal vinden dat de tweede vrij is. Maar in 3B is het voor een ploeg die een periodetitel bezit, ook minder gemotiveerd om de 2e plaats te behouden. Zeker dat dit NIET voorzien was in het begin van de competitie. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Mei 2010, 22:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Onderkroiper schreef: Bartos schreef: Ik vraag mij af wat die mannen nu plots beginnen te zeiken over poules zeg. Ok, als ze niet genoeg ploegen hebben, moeten ze iets doen, maar poules, das nog nooit gebruikt in derde en nu gaan ze dat zo plots ter plaatse uit hunnen hoed toveren. Een gebrek aan creativiteit kunt ge ze alleszins niet verwijten. Als er maar zes ploegen zijn, lijkt mij nog altijd logischer om ofwel twee ploegen vrij te loten ofwel de tweedes uit beide reeksen de eerste ronde vrij te laten. In onze reeks 3A zou ik dat nog normaal vinden dat de tweede vrij is. Maar in 3B is het voor een ploeg die een periodetitel bezit, ook minder gemotiveerd om de 2e plaats te behouden. Zeker dat dit NIET voorzien was in het begin van de competitie. ![]() Natuurlijk was dat niet voorzien. Dat is ook het probleem, der is geen enkel reglement dat zegt wat er moet gebeuren. En als er geen reglement is, durven ze daar op den bond met de zotste ideeën eerst komen. Zelfs als er wel een reglement is eigenlijk, remember hun idee om plots de kwartfinale in den beker tussen Cercle en Anderlecht in één match te spelen. |
| 05 Mei 2010, 22:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bartos schreef: Onderkroiper schreef: Bartos schreef: Ik vraag mij af wat die mannen nu plots beginnen te zeiken over poules zeg. Ok, als ze niet genoeg ploegen hebben, moeten ze iets doen, maar poules, das nog nooit gebruikt in derde en nu gaan ze dat zo plots ter plaatse uit hunnen hoed toveren. Een gebrek aan creativiteit kunt ge ze alleszins niet verwijten. Als er maar zes ploegen zijn, lijkt mij nog altijd logischer om ofwel twee ploegen vrij te loten ofwel de tweedes uit beide reeksen de eerste ronde vrij te laten. In onze reeks 3A zou ik dat nog normaal vinden dat de tweede vrij is. Maar in 3B is het voor een ploeg die een periodetitel bezit, ook minder gemotiveerd om de 2e plaats te behouden. Zeker dat dit NIET voorzien was in het begin van de competitie. ![]() Natuurlijk was dat niet voorzien. Dat is ook het probleem, der is geen enkel reglement dat zegt wat er moet gebeuren. En als er geen reglement is, durven ze daar op den bond met de zotste ideeën eerst komen. Zelfs als er wel een reglement is eigenlijk, remember hun idee om plots de kwartfinale in den beker tussen Cercle en Anderlecht in één match te spelen. Misschien moet Den Bond alsook eens een Furum opstarten om eens te weten wat er leeft onder de supporters en mensen met een "Visie" ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Mei 2010, 23:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Als er omdat er meer dan 3 ploegen in tweede geen licentie krijgen, geen tweedeklassers meedoen aan de eindronde, vind ik poules de enige mogelijke oplossing.
Als je er 2 derdeklassers uitloot die niet moeten meedoen in een kwartfinale, dat is vééél oneerlijker hoor... |
| 05 Mei 2010, 23:52 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
ze hebben weeral wat ze gezocht hebben
met hun uitstellen altijd... hoeveel jaar ist eigenlijk geleden dat er eens een eindronde zonder processen of zonder gezever kon doorgaan? ongelofelijk zeg. |
| 06 Mei 2010, 8:02 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Davy schreef: ze hebben weeral wat ze gezocht hebben met hun uitstellen altijd... hoeveel jaar ist eigenlijk geleden dat er eens een eindronde zonder processen of zonder gezever kon doorgaan? ongelofelijk zeg. Lept Kardinaal De Keersmaeker op den bond, tein angter , op den langen dier, oan ieders kont, str*** |
| 06 Mei 2010, 8:41 |
|
|
Vaste Waarde
als ze nu eens de zes derdeklassers tegen elkaar laten spelen in 1 match met rechtstreekse uitschakeling. Dan blijven er nog 3 ploegen over. Als ze dan die 3 ploegen 1x tegen elkaar laten spelen. Op die manier heb je amper 4 speeldagen. En laat de 1ste in de eindstand van die 2de ronde gewoon overgaan naar tweede.
_________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 06 Mei 2010, 9:58 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Mariner schreef: josken1 schreef: Onderkroiper schreef: Ik hoop dat we deze sfeer kunnen herhalen ![]() Overtreffen gaan we doen! Ik zie het al volledig zitten en de stress begint stilaan al te komen ![]() Dan zal er toch veel meer steun en interesse voor OPC moeten komen. Met het aantal mensen dat we het steeds moeten doen is het lastig om iets groots op poten te zetten. Ik snap niet dat er niet meer jonge gasten zich hierin engageren. Als het zo ver is, zet dan nen oproep opt forum ofzo? Dan weet iedereen wanneer er aan tifo of dergelijke gewerkt wordt en dan zal ik ook komen helpen |
| 06 Mei 2010, 10:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Vanavond wordt er verder gewerkt voor de eindronde, kantine achter staantribune 19u15
grtz _________________ www.spionkoplede.com |
| 06 Mei 2010, 11:11 |
|
|
Freak
jowwan schreef: Davy schreef: ze hebben weeral wat ze gezocht hebben met hun uitstellen altijd... hoeveel jaar ist eigenlijk geleden dat er eens een eindronde zonder processen of zonder gezever kon doorgaan? ongelofelijk zeg. Lept Kardinaal De Keersmaeker op den bond, tein angter , op den langen dier, oan ieders kont, str*** is de bisschop in het land, let dan op uw communiekant |
| 06 Mei 2010, 13:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
El Corredor schreef: jowwan schreef: Davy schreef: ze hebben weeral wat ze gezocht hebben met hun uitstellen altijd... hoeveel jaar ist eigenlijk geleden dat er eens een eindronde zonder processen of zonder gezever kon doorgaan? ongelofelijk zeg. Lept Kardinaal De Keersmaeker op den bond, tein angter , op den langen dier, oan ieders kont, str*** is de bisschop in het land, let dan op uw communiekant ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 06 Mei 2010, 16:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Daar gaat m'n eindronde, kreeg vandaag "mooie" brief in de bus
. 3 maand stadionverbod aub...net nu en dan nog voor zoiets... Bon, ik hoop natuurlijk dat ze finale spelen èn winnen, dan ben ik volgend seizoen op post in tweede . Het zal in elk geval (hopelijk 6x) nagelbijten worden hier achter de pc._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 06 Mei 2010, 16:41 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
DavidSeal schreef: Daar gaat m'n eindronde, kreeg vandaag "mooie" brief in de bus . 3 maand stadionverbod aub...net nu en dan nog voor zoiets... Bon, ik hoop natuurlijk dat ze finale spelen èn winnen, dan ben ik volgend seizoen op post in tweede . Het zal in elk geval (hopelijk 6x) nagelbijten worden hier achter de pc.En waarom? ![]() |
| 06 Mei 2010, 16:42 |
|
| Pagina 24 van 46 |
[ 682 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 22 23 24 25 26 … 46 Volgende |