|
|
| Pagina 8 van 15 |
[ 212 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 15 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bericht Re: Racing Mechelen - Eendracht Aalst
Casual1919 schreef: Gruunwit schreef: ajoineuh schreef: http://www.youtube.com/watch?v=W2Vqpntzv5U&feature=related als dit nu zondag is door ons zou kunne gezongen worden.. allemaal.. Man Man Kicken! en racing zot wern... en dik gaan winnen.. iodeaal feestjen zo juist voor de eindronde.. laten we nu zondag eens proeven van de soep die nog te wachten staat;) Die van Heist zongen dat zondag ook al en achteraf komen ze dan klagen over het gedrag van een aantal Racing-supporters. Als ze zich eerst willen vereenzelvigen met de kakkers, dan krijgen ze van Racingers ook reacties zoals tegen de kakkers. Eerlijk gezegd laat je zo'n liedjes beter achterwege. Op Racing appreciëren ze het meer als je wat origineler voor den dag komt of gewoon met traditionele Iendracht-liekes. ![]() Op Heist is dat ook alles wat ze kunnen. Uitdagen ! Eigenlijk moeten we niets zingen tov Racing. Dan heb je eens een club met achterban, degelijk stadion, trouwe supporters en dan zou je ze naar 4de verwensen. En verder maar klagen en zagen als we op boerepleintjes als Heist, Temse, ... moeten spelen. Er mag misschien al eens gelachen worden zondag, maar eigenlijk is dat maar een triestige zaak me dunkt. Zèèr juist, in dat opzicht lijken die van heist wat op die van dender, uitdagen en dan de geboren onschuld spelen. Zelfs qua aantal lijken ze erop ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 06 Mei 2010, 17:37 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Casual1919 schreef: Gruunwit schreef: ajoineuh schreef: http://www.youtube.com/watch?v=W2Vqpntzv5U&feature=related als dit nu zondag is door ons zou kunne gezongen worden.. allemaal.. Man Man Kicken! en racing zot wern... en dik gaan winnen.. iodeaal feestjen zo juist voor de eindronde.. laten we nu zondag eens proeven van de soep die nog te wachten staat;) Die van Heist zongen dat zondag ook al en achteraf komen ze dan klagen over het gedrag van een aantal Racing-supporters. Als ze zich eerst willen vereenzelvigen met de kakkers, dan krijgen ze van Racingers ook reacties zoals tegen de kakkers. Eerlijk gezegd laat je zo'n liedjes beter achterwege. Op Racing appreciëren ze het meer als je wat origineler voor den dag komt of gewoon met traditionele Iendracht-liekes. ![]() Op Heist is dat ook alles wat ze kunnen. Uitdagen ! Eigenlijk moeten we niets zingen tov Racing. Dan heb je eens een club met achterban, degelijk stadion, trouwe supporters en dan zou je ze naar 4de verwensen. En verder maar klagen en zagen als we op boerepleintjes als Heist, Temse, ... moeten spelen. Er mag misschien al eens gelachen worden zondag, maar eigenlijk is dat maar een triestige zaak me dunkt. Ja en ons beloften mogen zondag nog verliezen,daarmee is mechelen nog altijd niet gered.Dus sportief gezien zakken ze eerlijk en dat telt tenslotte.Op basis van supporters of accomodatie zouden vele reeksen er anders uitzien. |
| 06 Mei 2010, 17:52 |
|
|
Vaste Waarde
Ik zou zeggen hou het ludiek en Oilsjters zondag.
Daag die mannen niet te fel uit want ge weet ni wat ge begonnen zijt dan , geloof me ik kan het weten .Zondag extra uitdagen is nergens voor nodig en levert alleen nutteloze sv op waarddor ge ms de start in tweede klasse mist . Hou de sfeer erin op onze manier en da zal wel al genoeg zijn om te bewijzen dat wij in tweede thuishoren! Afghaanse groeten , Neutralboy |
| 06 Mei 2010, 18:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Kwestie van hetzelfde niveau van de supporters van de tegenpartij aan te nemen? Tjah, en dan komen der klachten van stadionverbod enzo...... Is normaal doen niet simpel genoeg ? En gewoon een ambiance te creeren die typisch de aalsterse karakteristiek weergeeft ? Waarom leedvermaak, plezier, enz..... naar dender , mechelen of pier of pol !? Daarmee gaan we de eindronde niet winnen hoor of gaat dender of gelijk wie niet ophouden te bestaan, zich redden, de licentie al dan niet bekomen enzoverder..... By the way, als der 1 zaak dit seizoen een serieus boehgeroep verdiende dan was het ons ex-trainerken vanderhaeghen ....... en toen bleef het redelijk stil in het pierre cornelis stadion..... het is hijzelf die verantwoordelijk is voor het mislopen van de titel of hij die der voor gezorgd heeft dat we nooit in de running zijn geweest voor de titel....ondermeer castro kon het niet mooier uitdrukken toen ik afgelopen zaterdag het artikeltje van hem las in het laatste nieuws waarin hij dus uitdrukte dat het met andere trainer anders zou gelopen zijn....Wat ik wil zeggen, roep als supporter gericht, uit blijdschap om het goede op de mat te versterken, roep enkel negatief als der gedurende bepaalde periode ( aantal weken ) echt dingen of zaken negatief lopen waarmee men als supporter de club het signaal wil aanreiken om bij te sturen...of der iets aan te doen of aan te tonen dat de supporter het jammer vindt...... Steek energie in de eigen ploeg .... |
| 06 Mei 2010, 18:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer
marc2 schreef: (n) Kwestie van hetzelfde niveau van de supporters van de tegenpartij aan te nemen? Tjah, en dan komen der klachten van stadionverbod enzo...... Is normaal doen niet simpel genoeg ? En gewoon een ambiance te creeren die typisch de aalsterse karakteristiek weergeeft ? Waarom leedvermaak, plezier, enz..... naar dender , mechelen of pier of pol !? Daarmee gaan we de eindronde niet winnen hoor of gaat dender of gelijk wie niet ophouden te bestaan, zich redden, de licentie al dan niet bekomen enzoverder..... By the way, als der 1 zaak dit seizoen een serieus boehgeroep verdiende dan was het ons ex-trainerken vanderhaeghen ....... en toen bleef het redelijk stil in het pierre cornelis stadion..... het is hijzelf die verantwoordelijk is voor het mislopen van de titel of hij die der voor gezorgd heeft dat we nooit in de running zijn geweest voor de titel....ondermeer castro kon het niet mooier uitdrukken toen ik afgelopen zaterdag het artikeltje van hem las in het laatste nieuws waarin hij dus uitdrukte dat het met andere trainer anders zou gelopen zijn....Wat ik wil zeggen, roep als supporter gericht, uit blijdschap om het goede op de mat te versterken, roep enkel negatief als der gedurende bepaalde periode ( aantal weken ) echt dingen of zaken negatief lopen waarmee men als supporter de club het signaal wil aanreiken om bij te sturen...of der iets aan te doen of aan te tonen dat de supporter het jammer vindt...... Steek energie in de eigen ploeg .... Maar uw eigen trainer uitschijten, dat mag wel ![]() |
| 06 Mei 2010, 18:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
marc2 schreef: (n) Kwestie van hetzelfde niveau van de supporters van de tegenpartij aan te nemen? Tjah, en dan komen der klachten van stadionverbod enzo...... Is normaal doen niet simpel genoeg ? En gewoon een ambiance te creeren die typisch de aalsterse karakteristiek weergeeft ? Waarom leedvermaak, plezier, enz..... naar dender , mechelen of pier of pol !? Daarmee gaan we de eindronde niet winnen hoor of gaat dender of gelijk wie niet ophouden te bestaan, zich redden, de licentie al dan niet bekomen enzoverder..... By the way, als der 1 zaak dit seizoen een serieus boehgeroep verdiende dan was het ons ex-trainerken vanderhaeghen ....... en toen bleef het redelijk stil in het pierre cornelis stadion..... het is hijzelf die verantwoordelijk is voor het mislopen van de titel of hij die der voor gezorgd heeft dat we nooit in de running zijn geweest voor de titel....ondermeer castro kon het niet mooier uitdrukken toen ik afgelopen zaterdag het artikeltje van hem las in het laatste nieuws waarin hij dus uitdrukte dat het met andere trainer anders zou gelopen zijn....Wat ik wil zeggen, roep als supporter gericht, uit blijdschap om het goede op de mat te versterken, roep enkel negatief als der gedurende bepaalde periode ( aantal weken ) echt dingen of zaken negatief lopen waarmee men als supporter de club het signaal wil aanreiken om bij te sturen...of der iets aan te doen of aan te tonen dat de supporter het jammer vindt...... Steek energie in de eigen ploeg .... Gij zijt ne verpleger he? Neem morgen wat prozac uit de medicijnkast, me dunkt dat je een beetje depri zijt ._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 06 Mei 2010, 18:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
marc2 schreef: (n) Kwestie van hetzelfde niveau van de supporters van de tegenpartij aan te nemen? Tjah, en dan komen der klachten van stadionverbod enzo...... Is normaal doen niet simpel genoeg ? En gewoon een ambiance te creeren die typisch de aalsterse karakteristiek weergeeft ? Waarom leedvermaak, plezier, enz..... naar dender , mechelen of pier of pol !? Daarmee gaan we de eindronde niet winnen hoor of gaat dender of gelijk wie niet ophouden te bestaan, zich redden, de licentie al dan niet bekomen enzoverder..... By the way, als der 1 zaak dit seizoen een serieus boehgeroep verdiende dan was het ons ex-trainerken vanderhaeghen ....... en toen bleef het redelijk stil in het pierre cornelis stadion..... het is hijzelf die verantwoordelijk is voor het mislopen van de titel of hij die der voor gezorgd heeft dat we nooit in de running zijn geweest voor de titel....ondermeer castro kon het niet mooier uitdrukken toen ik afgelopen zaterdag het artikeltje van hem las in het laatste nieuws waarin hij dus uitdrukte dat het met andere trainer anders zou gelopen zijn....Wat ik wil zeggen, roep als supporter gericht, uit blijdschap om het goede op de mat te versterken, roep enkel negatief als der gedurende bepaalde periode ( aantal weken ) echt dingen of zaken negatief lopen waarmee men als supporter de club het signaal wil aanreiken om bij te sturen...of der iets aan te doen of aan te tonen dat de supporter het jammer vindt...... Steek energie in de eigen ploeg .... Dat eerste stukje, is dat Marc 3 die geboren is? Nog een beetje leren volhouden, en zelf intussen niet op anderen beginnen kappen en 't komt nog helemaal goed. Goeie pillekes gekregen van uw dokter of ineens het licht gezien??? Maar... wat het eerste stuk betreft, je hebt overvloed van gelijk! Ik heb nooit verstaan waarom je als voetbalsupporters andere ploegen en hun supporters zou moeten kleineren, uitlachen of uitdagen, je wordt daar zelf niet groter van om anderen kleiner te maken, hoor, integendeel! |
| 06 Mei 2010, 18:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Neen,hoor , verre van depri, met eindronde in zicht.....degenen die stadionverbod gekregen hebben zijn hier depri.... en ja, je mening als supporter laten horen , dat geeft zowel in posititeve zin of in negatief kader een weerspiegeling naar de club zelf toe.....
Bestuurlijk zijn het natuurlijk rationele beslisslingen die genomen worden maar langs andere kant is het bestuur natuurlijk niet doof voor wanklanken van het publiek ...... (zoals in tijd van ex trainer) . Dit van ex-trainer is maar een voorbeeld. Mijn leuze is dat je energie in je eigen ploeg moet steken, en niet andere ploegen met alle zonden ter wereld moet gaan overladen of nutteloos uitdagen. Ge kunt bijvoorbeeld positieve zaken zingen of positieve leuzes beklemtonen die de fierheid van de echte !! aalsterse supporter beklemtoont , dit in schril contrast om op de tegenstander te kakken.... Om te eindigen het voorbeeldje van de laatste eindrondematch van aalst op walengebied..... Ook al waren het zeker niet alleen aalstenaars........ voor dat traansgas dat ze daar gezorgd hebben, was dat gezond voor de ogen? gezond en plezierig voor kinderen die der toen ook aanwezig waren? De veiligheidsmensen en /of politie kreupel slaan; was dat opportuun? En nog een grote schade en vandalisme aan het stadion ????? !!!!! is aalst daarmee toch nog in tweede geraakt ! ? Ik dacht van niet .... Waar je dus de vergelijking maakt tussen dit verhaal en een prozac is me een compleet raadsel.... Maar goed, misschien kan ik op extra cursus gaan voor geneesmiddelenleer. ![]() |
| 06 Mei 2010, 19:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
k moet ook voor het eerst sinds lang idd marc wat gelijk geven met zijn 1e stukje ...daarna raakt hij wel weer het spoor bijster, maar t is in ieder geval een begin
om gewoon een keertje afgelopen zondag te citeren in een match tegen ocharme de 40 vriendelijke buren van Ternat ... boeren ... homo's in de hoek ... dan 2-3 keer fcd you're history terwijl ze dit zeker niet tot in het F.Beeckman stadion kunnen horen. Maar langs de andere kant met moeite 1 keer de zwette maan en bij het refrein 'iendracht vooruit' dan stoppen ... let wel, de ambiance is al beter dan zo'n 4-5 weken geleden, dat klopt, maar waar is de spirit, de aalsterse songs heen, ik heb soms de indruk dat de jonge generatie die gewoon niet meer kent maar liever wat brugge, anderlecht of standard songs slecht covert. enfin, salvador, we worden oud denk ik, dat is het probleem ![]() |
| 06 Mei 2010, 19:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
the_red_ant69 schreef: k moet ook voor het eerst sinds lang idd marc wat gelijk geven met zijn 1e stukje ...daarna raakt hij wel weer het spoor bijster, maar t is in ieder geval een begin om gewoon een keertje afgelopen zondag te citeren in een match tegen ocharme de 40 vriendelijke buren van Ternat ... boeren ... homo's in de hoek ... dan 2-3 keer fcd you're history terwijl ze dit zeker niet tot in het F.Beeckman stadion kunnen horen. Maar langs de andere kant met moeite 1 keer de zwette maan en bij het refrein 'iendracht vooruit' dan stoppen ... let wel, de ambiance is al beter dan zo'n 4-5 weken geleden, dat klopt, maar waar is de spirit, de aalsterse songs heen, ik heb soms de indruk dat de jonge generatie die gewoon niet meer kent maar liever wat brugge, anderlecht of standard songs slecht covert. enfin, salvador, we worden oud denk ik, dat is het probleem ![]() Juist 50 geworden, man... Er zijn momenten dat ik op de voetbal sta (aan de rust in de heenmatch tegen Racing bij voorbeeld) en dat ik denk: "Wat sta ik hier te doen, ik zou beter naar huis gaan..." Maar pas op, in de jaren '80 was er meer geweld op voetbal dan nu, daar ben ik van overtuigd. Ik was in die jaren op Anderlecht-Tottenham, ja man, wat ik daar in en rond het stadion gezien heb... Maar er zijn helaas nog heel wat Eendracht-supporters die het licht nog niet gezien hebben, en die nog altijd niet beseffen dat hun provoceren en (af en toe) geweld de club alleen maar schade toebrengt. Noem u aub niet supporter, dan hé, ge haalt de club gewoon onderuit. En dat soort gedrag heeft niks te maken met "voor de ploeg opkomen", alleen met afreageren van uw eigen frustraties... En ja, heren, staan uitdagen van "kom maar af" aan een hek voor de tegenstanders, dat is agressie en agressie uitlokken en dus onaanvaardbaar gedrag. Spijtig, hé, maar het is zo... I rest my case... Mens, wat word ik oud... |
| 06 Mei 2010, 19:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Misschien zouden sommigen een temesta pilleken dan moeten nemen en genen temesta expedit want dit laatste is nogal rap uitgewerkt......
Van de gewone temesta hebt ge der in verschillende mg hé ![]() |
| 06 Mei 2010, 19:53 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Getj geloik hé Salva, mor ik ken de casual na persoeinlék en diene gast doet alles vér een betjen sfeer derin te kroigen. Nie mé oitdoagend te doen mor mé te zingen en akties op poeiten te zetten die bevorderlék zen vér de sfeer.
Sebiet meegde a ermen nie miér omhoeig steken as ze een goal moaken. Ik geleoif dat den Bomber es da een SV kreeg omda em zoine middenvinger isj omhoeig stak. Dormee doagde toch oeik nie echt oit hé, kwil mor zeggen da der tein veel moeten ne SV kroigen. Mor ja we leven in nen verzierde wereld hé. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 06 Mei 2010, 19:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
tein wast nen anderen zot
![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 06 Mei 2010, 20:05 |
|
|
We hebben allebei 2 schitterende supporterskernen, maar spijtig loopt bij die 2 kernen ook krapul rond.
Dus laten we niet naief doen. Zowel bij Racing als bij Aalst gaan er mensen zijn die op zijn minst gaan proberen om rellen te veroorzaken. Daarom vraag ik ook om niet te veralgemenen, en ons geen krapul te noemen, toch niet zij die wekelijks hun ploeg staan aan te moedigen in weer en wind ook al loopt het voor gene meter. Dat is geen krapul, dat zijn mensen met clubliefde. Er zitten er nu eenmaal een deel tussen die voor ons alles naar de kloten doen en ons een slechte naam bezorgen.Maar die zitten er bij jullie ook tussen daar ben ik zeker van. En van mij mogen jullie liedjes zingen over 4de klasse en al de rest. Het zal mij wel raken maar wij zouden ook hetzelfde doen als jullie zich in onze situatie bevonden. Het is dan aan ons om daar niet op te reageren en een tandje bij te steken en nog wat harder te gaan zingen zodat wij jullie niet meer horen Even over de toeschouwersaantallen. Hondstrouw zijn wij zeker, maar dat is ook maar een kleine groep. Ik verwacht van racing ongeveer tussen de 500 en de 600 man, niet echt veel dus. Het zou dus wel kunnen dat jullie met meer gaan maar mij niet gelaten. Ik hoop op zoveel mogelijk volk van Aalst want we kunnen elke eurocent gebruiken. Verder hoop ik op een leuke sfeervolle match en dat de beste mogen winnen. Tot zondag, een echte Racinger |
| 06 Mei 2010, 20:47 |
|
|
Ancien
racingertje schreef: We hebben allebei 2 schitterende supporterskernen, maar spijtig loopt bij die 2 kernen ook krapul rond. Dus laten we niet naief doen. Zowel bij Racing als bij Aalst gaan er mensen zijn die op zijn minst gaan proberen om rellen te veroorzaken. Daarom vraag ik ook om niet te veralgemenen, en ons geen krapul te noemen, toch niet zij die wekelijks hun ploeg staan aan te moedigen in weer en wind ook al loopt het voor gene meter. Dat is geen krapul, dat zijn mensen met clubliefde. Er zitten er nu eenmaal een deel tussen die voor ons alles naar de kloten doen en ons een slechte naam bezorgen.Maar die zitten er bij jullie ook tussen daar ben ik zeker van. En van mij mogen jullie liedjes zingen over 4de klasse en al de rest. Het zal mij wel raken maar wij zouden ook hetzelfde doen als jullie zich in onze situatie bevonden. Het is dan aan ons om daar niet op te reageren en een tandje bij te steken en nog wat harder te gaan zingen zodat wij jullie niet meer horen Even over de toeschouwersaantallen. Hondstrouw zijn wij zeker, maar dat is ook maar een kleine groep. Ik verwacht van racing ongeveer tussen de 500 en de 600 man, niet echt veel dus. Het zou dus wel kunnen dat jullie met meer gaan maar mij niet gelaten. Ik hoop op zoveel mogelijk volk van Aalst want we kunnen elke eurocent gebruiken. Verder hoop ik op een leuke sfeervolle match en dat de beste mogen winnen. Tot zondag, een echte Racinger |
| 06 Mei 2010, 22:25 |
|
| Pagina 8 van 15 |
[ 212 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 15 Volgende |