de Dendertopic - Pagina 451 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 449 450 451 452 453 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: de Dendertopic
Aan den Albatros hé :D

Ik vind het in ieder geval maar een rare zaak en het zou mij niet verbazen moest er serieus wat politiek achter zitten.

07 Mei 2010, 12:44
Rode kaart
Rode kaart

Bram schreef:
Aan den Albatros hé :D

Ik vind het in ieder geval maar een rare zaak en het zou mij niet verbazen moest er serieus wat politiek achter zitten.

Aangezien ze de laatste tijd nog meer op het Schepencollege gezeten hebben dan ik op dit forum ( :D ), spreekt het voor zich dat de politiek ermee gemoeid is.

07 Mei 2010, 13:01
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Eigenlijk verandert er niet veel, om niet te zeggen niets aan de (palliatieve) toestand van Dender. Als ze straks al een licentie krijgen, hebben ze, gezien de aard van hun schulden, volgend jaar (als het al niet vroeger is) deze tijd identiek hetzelfde probleem, is iedereen, gemeente incluis, gewoon nog een beetje meer geld kwijt en liggen ze er tegen dan wellicht ook sportief uit. Het grote voorbeeld Moeskroen achterna ... :p
Terjoden-Welle zal wel blij zijn. Dan zijn ze al goed geinstalleerd wanneer hun "nieuwe stadion" helemaal vrij komt ... :love:

07 Mei 2010, 14:38
Vaste Waarde

waly 2 schreef:
een oefenwedstrijd tegen terjoden-welle moet er niet meer komen ,ik ga daar toch niet naar kijken.ik geef geen geld aan dender.

zelfde mening :kots:

07 Mei 2010, 14:51
Rode kaart
Rode kaart

Iendracht02 schreef:
Terjoden-Welle zal wel blij zijn. Dan zijn ze al goed geinstalleerd wanneer hun "nieuwe stadion" helemaal vrij komt ... :love:

Terjoden-Welle kan nooit alleen het stadion afbetalen of instaan voor het onderhoud. Dus, als de toestand volgend jaar deestijd nog steeds palliatief is, kan je toch al raden wat er gaat gebeuren he. :love:

Laatst gewijzigd door nonkel marcel op 07 Mei 2010, 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.

07 Mei 2010, 14:58
Freak

t-w slorpt dender op?

07 Mei 2010, 14:59
Rode kaart
Rode kaart

waly 2 schreef:
t-w slorpt dender op?

Jep, en we blijven schaamteloos "FCD olé olé zingen". :love:

07 Mei 2010, 15:01
Vaste Waarde

nonkel marcel schreef:
In ieder geval minder dan wat ze anders zouden moeten ophoesten. Ze hebben zich ingekocht en kunnen nu gebruik maken van een deftige infrastructuur. Deed Terjoden die inspanningen niet, dan was het boeken toe (lees de officiële mededeling maar es op het gastenboek van hun website). Verder staan beide clubs los van elkaar he, tis niet zo dat Terjoden gaat opdraaien voor de eventuele kadavers die nog uit de kast gaan vallen bij Dender. Door te stoppen met dat belachelijke profstatuut, gekoppeld aan de toch wel serieuze inkomsten die onze feestzalen opbrengen, moet het mogelijk zijn om Dender in leven te houden. Maar dat er binnen onze club structureel enorm veel moet veranderen, is een feit.

als ge daar op moet rekenen om een voetbalclub op de been te houden , begin dan maar met daar elk weekend twee dagen aan een stuk fuiven te organizeren! veel geluk!

en structurele veranderingen willen in sommige (of de meeste)gevallen wel eens zeggen " voorzitter en gans bestuur buiten"! en dan? 'vc denderleeuw 2011' in derde klasse of vierde provinciale?
't is altijd wel negatief nieuws in deze situatie , en geraak maar eens uit ne negatieve spiraal als voetbalclub...als supporter zou ik mij toch nog wat afwachtend opstellen als ik van jullie was,want gered klinkt wel goed maar is het in de grootste betekenis van het woord echt niet altijd hoor...dat heeft naar volgend seizoen zeker nog zijn gevolgen qua ploeg en ambitie.

maar dat kan mij eerlijk gezegd genen bal schelen! :D

07 Mei 2010, 15:29
Vaste Waarde

nonkel marcel schreef:
Iendracht02 schreef:

Terjoden-Welle kan nooit alleen het stadion afbetalen of instaan voor het onderhoud. Dus, als de toestand volgend jaar deestijd nog steeds palliatief is, kan je toch al raden wat er gaat gebeuren he. :love:

Jullie kunnen denken en zingen (wordt er daar ooit gezongen op FC?) wat je wil, beste Marcel, het zal dan toch voor naam en stamnummer Terjoden zijn (de stad Aalst neemt dan eigenlijk het F(ace).B(ook).-stadion over :D ), in het beste geval in derde klasse, maar in het slechtste geval in eerste provinciale. Jullie geldschieters zullen wel welkom zijn bij Terjoden (als ze, en hun familie thuis, dan zowaar nog zin in hebben in een nieuw, duur voetbalavontuur) maar dat zal ook alles zijn. Ze zullen bovendien moeten opletten dat ze niet buitengebonjourd worden, zodra ze hun geld hebben afgegeven, zoals jullie nog niet zo lang geleden deden met Vijverman & co ...

Wat zijn jullie, de beterweters, het "lichtend voorbeeld" van de Denderstreek toch een zielig (of moet ik zeggen zielloos?) clubje ... Ik verheug mij al op de competitie van volgend seizoen ... :lol: :lol: :lol: :haha:

07 Mei 2010, 15:34
Freak

fcd"de schande van de denderstreek" :D

07 Mei 2010, 15:36
Rode kaart
Rode kaart

Iendracht02 schreef:
Wat zijn jullie, de beterweters, het "lichtend voorbeeld" van de Denderstreek toch een zielig (of moet ik zeggen zielloos?) clubje ... Ik verheug mij al op de competitie van volgend seizoen ... :lol: :lol: :lol: :haha:

Zalige woorden die deugd doen als ze uit jouw mond komen, zet er nog een boompje over op op je verjaardagfeestje in, helaas, mineur. :cool: :lol:

07 Mei 2010, 15:41
Nationale Ploeg

nonkel marcel schreef:
Iendracht02 schreef:

Zalige woorden die deugd doen als ze uit jouw mond komen, zet er nog een boompje over op op je verjaardagfeestje in, helaas, mineur. :cool: :lol:

Ik zou niet te veel lachen met verjaardagsfeestjes, uw "club" heeft zijn laatste immers gehad :plat:

07 Mei 2010, 15:50
Rode kaart
Rode kaart

Toch niet, ze is juist verrezen. :D

07 Mei 2010, 16:00
Nationale Ploeg

nonkel marcel schreef:

Ge kunt enkel verrijzen as ge ooit geleefd hebt he marcel. :plat:

07 Mei 2010, 16:47
Rode kaart
Rode kaart

AlostanA schreef:
nonkel marcel schreef:

Ge kunt enkel verrijzen as ge ooit geleefd hebt he marcel. :plat:

We bestaan wel al 5 jaar he!
Ik vind dat er al veel te lang gewacht is met een volgende fusie. :x

07 Mei 2010, 16:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 449 450 451 452 453 711