|
|
| Pagina 5 van 46 |
[ 678 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 46 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende |
Bericht Re: EINDRONDE: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Jeroen schreef: Zou er (korte verplaatsing) geen pompier met muziek de verplaatsing naar Boom maken ? Ik denk dat veel bussen reeds rond een uur of drie al in Boom zullen zijn, en je hebt daar echt een ideale parking om voor en na de match wat ambiance te maken ?! zou wel zalig zijn... wie kan da regelen? ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 10 Mei 2010, 23:01 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Smetje schreef: Op het werk vandaag een krant van de regio Antwerpen gelezen en daar zij de derde keeper van Boom dat het feit dat Glouftsis, Verroken, ... weg zijn geen nadeel hoeft de zijn. De spelers die overblijven zouden wel gemotiveerd zijn om via de eindronde te promoveren (en degenen die weg zijn waren niet meer gemotiveerd) Wat moeten ze anders in de gazet schrijven? Ze mogen nog gemotiveerd zijn, die van ons zijn dat zeker ook ... en als ge twee gemotiveerde ploegen hebt, dan begint het te gaan over verschil in kwaliteit. En van hun kwaliteit zijn zij met die mannen die weg zijn toch een stukje kwijt ... Als ze er in slagen van onderschatting te vermijden, wat ze wel zullen doen, denk ik, moet dit toch een haalbare kaart zijn. |
| 10 Mei 2010, 23:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Jeroen schreef: Zou er (korte verplaatsing) geen pompier met muziek de verplaatsing naar Boom maken ? Ik denk dat veel bussen reeds rond een uur of drie al in Boom zullen zijn, en je hebt daar echt een ideale parking om voor en na de match wat ambiance te maken ?! Wij hebben 2 weken geleden gewoon nog een terraske gedaan voor de match, achter den ingang van de bezoekers hebde daar een melkhuizeken met een supergroot terras,dus dat kunnen we anders al inpalmen e _________________
|
| 10 Mei 2010, 23:13 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Stino schreef: Jeroen schreef: Zou er (korte verplaatsing) geen pompier met muziek de verplaatsing naar Boom maken ? Ik denk dat veel bussen reeds rond een uur of drie al in Boom zullen zijn, en je hebt daar echt een ideale parking om voor en na de match wat ambiance te maken ?! Wij hebben 2 weken geleden gewoon nog een terraske gedaan voor de match, achter den ingang van de bezoekers hebde daar een melkhuizeken met een supergroot terras,dus dat kunnen we anders al inpalmen e De lokale tenissers zullen deze keer niet goed weten wat hen overkomt, denk ik ... ![]() |
| 10 Mei 2010, 23:34 |
|
|
forumlegende
Onzen auto zit al vol!!!
'k peis da we eerst ewa nor de vraventennis goon zieng, en tein nog iet goon drinken op 't terras an 't melkhoizeke . Kwestie van de stembanden te smeren IENDRACHT OILSJT BACK TO GLORY ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 11 Mei 2010, 0:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Smetje schreef: Op het werk vandaag een krant van de regio Antwerpen gelezen en daar zij de derde keeper van Boom dat het feit dat Glouftsis, Verroken, ... weg zijn geen nadeel hoeft de zijn. De spelers die overblijven zouden wel gemotiveerd zijn om via de eindronde te promoveren (en degenen die weg zijn waren niet meer gemotiveerd) Hij kan moeilijk in de gazet zeggen dat ze zich gaan belachelijk maken tegen ons hé. Ik twijfel er trouwens niet aan dat Rupel Boom wel gemotiveerd zal zijn tegen ons, maar ik twijfel er nog veel minder aan dat die van ons der ook meer dan klaar zullen voor zijn hoor. |
| 11 Mei 2010, 7:37 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Timoilsjt schreef: Onzen auto zit al vol!!! 'k peis da we eerst ewa nor de vraventennis goon zieng, en tein nog iet goon drinken op 't terras an 't melkhoizeke . Kwestie van de stembanden te smeren IENDRACHT OILSJT BACK TO GLORY ![]() Een glas plopmelk in de melkherberg en dan d'er tegenaan ! |
| 11 Mei 2010, 7:55 |
|
|
Junior Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18 Berichten: 259 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst Website: http://www.facebook.com/9300records |
Kan er zondag niet bij zijn
Maar donderdag op post !!! ![]() |
| 11 Mei 2010, 9:49 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Allé hop, ik kom al zot van de stress.
Dat het maar gauw zondag is!! ![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 11 Mei 2010, 9:54 |
|
|
forumlegende
Naar goede ouwe bekertraditie leggen we ook een busje in van aan @fundum.
Naar verluidt stromen de aanvragen binnen. Dit wordt minstens evenaring van de sfeer op STVV en Westerlo. Geïnteresseerden mogen zich wenden tot forummer Jeroen. |
| 11 Mei 2010, 9:54 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
ja jongens , iedereen is echt opgefokt , het zal een ware volksverhuizing zijn naar Boom , zouden de loketten daar nog open zijn op den dag zelf? Het moet dit jaar gebeuren , de sfeer zal magisch zijn , we zijn de beste supporters van het land, jongens toch kheb al zenen.....
![]() |
| 11 Mei 2010, 11:09 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Al nieuws over den arbiter voor zondag? Dat ze maar voor een deftig trio zorgen...
|
| 11 Mei 2010, 11:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Petroe69 schreef: Al nieuws over den arbiter voor zondag? Dat ze maar voor een deftig trio zorgen... Nog niet bekend gemaakt. |
| 11 Mei 2010, 11:18 |
|
|
Vaste Waarde
Rupel den boeim in en Racing da zakt, weir gon nor twiede op ons doeie gemak, cheerio!, cheerio!
Aal te soamen Aal te soamen hej! hej! ( Spijtig genoeg zonder mij ) |
| 11 Mei 2010, 11:31 |
|
|
forumlegende
Neutralboy schreef: Rupel den boeim in en Racing da zakt, weir gon nor twiede op ons doeie gemak, cheerio!, cheerio! Aal te soamen Aal te soamen hej! hej! ( Spijtig genoeg zonder mij )Leuke variante op de 'originele' versie. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 11 Mei 2010, 11:48 |
|
| Pagina 5 van 46 |
[ 678 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 46 Volgende |