Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 678 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 46
 Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bericht Re: EINDRONDE: Rupel Boom - Eendracht Aalst
marc2 schreef:
In de optiek dat boom- zoals verwacht trouwens- toch niet wil overgaan en blijkbaar nietmeer geinteresseerd is in de eindronde is het misschien geen slecht idee om sleutelspelers zoals een galluci bij de minste twijfel toch op de bank te laten beginnen.
We zullen hem nodig hebben in de volgende barragematchen als het ongetwijfeld tegen deinze zal gaan. Want die willen ook overgaan en zullen zich ook kwalificeren.

Laten we anders nog is met de reserven gaan spelen :crazy:

Zondag moet de sterkste ploeg spelen. Het zal ontzettend moeilijk worden...

11 Mei 2010, 16:37
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Ik was gisteren op training
Iedereen deed mee , behalve Gallucci(niet gezien)
Van Damme en Seminck hadden looptraining maar daar zat al een goed tempo op
Vervolgens Wouter Moreels gesproken en die zei dat we Rupel toch niet mogen onderschatten
Hij leek zeer nerveus toen hij da wist dant tegen Boom is

11 Mei 2010, 16:43
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
gweninho schreef:
Vervolgens Wouter Moreels gesproken en die zei dat we Rupel toch niet mogen onderschatten

das voor die gasten ook niet de normaalste zaak van de wereld , een eindronde spelen (waar enorm veel van af hangt).... dan mag het tegen eender wie zijn , nerveus zijt ge....

11 Mei 2010, 16:46
Nationale Ploeg

Ik zie het volledig zitten , niet te overmoedig worden , maar het moet lukken dit jaar
Eventuele finale wordt wel eerst thuis gespeeld...

11 Mei 2010, 16:50
nieuw in de eerste ploeg

yup, zoals gezegd zie ik het meer dan zitten , ook omwile van het feit dat sommige ploegen gewoon de stap niet WILLEN zetten !!!
Deinze zal ontzettend moeilijk worden als we ons kwalificeren tegen boom, als we het tot de finale ronde schoppen verwacht ik ofwel ronse of dessel als finalist.

11 Mei 2010, 16:53
Nationale Ploeg

marc2 schreef:
yup, zoals gezegd zie ik het meer dan zitten , ook omwile van het feit dat sommige ploegen gewoon de stap niet WILLEN zetten !!!
Deinze zal ontzettend moeilijk worden als we ons kwalificeren tegen boom, als we het tot de finale ronde schoppen verwacht ik ofwel ronse of dessel als finalist.

Deinze wordt inderdaad heel moeilijk , maar onderschat ook Ronse niet met een De Broyer!
Als onze ploeg een beetje voetbal speelt zoals ze tegen : Ternat , Wielsbeke , Westerlo hebben gedaan , zit het er zeker in

11 Mei 2010, 16:55
Vaste Waarde

WLM: [email protected]
Dries schreef:
Jeroen schreef:
Zou er (korte verplaatsing) geen pompier met muziek de verplaatsing naar Boom maken ? Ik denk dat veel bussen reeds rond een uur of drie al in Boom zullen zijn, en je hebt daar echt een ideale parking om voor en na de match wat ambiance te maken ?!

zou wel zalig zijn... wie kan da regelen? :EA: :banana:

wij gaan met den bus van drasj

11 Mei 2010, 16:58
Freak

Leeftijd: 35
Scheidsrechters zijn ook bekend op boom is het vandersteene bijgestaan door despiegeleer en castel
Thuis is het gunter boelen met assistenten:buelen en scatorchia

11 Mei 2010, 17:11
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
marc2 schreef:
In de optiek dat boom- zoals verwacht trouwens- toch niet wil overgaan en blijkbaar nietmeer geinteresseerd is in de eindronde is het misschien geen slecht idee om sleutelspelers zoals een galluci bij de minste twijfel toch op de bank te laten beginnen.
We zullen hem nodig hebben in de volgende barragematchen als het ongetwijfeld tegen deinze zal gaan. Want die willen ook overgaan en zullen zich ook kwalificeren.

Wat voor belachelijk bericht is dat weer zeg :lol: . Gelukkig zal onze technische staf niet meestappen in die ronduit belachelijke complotberichten. Wees maar zeker dat er bij Rupel Boom uiteindelijk wel 11 gemotiveerde spelers aan de aftrap zullen staan. We zijn zeker favoriet, maar nu begint eindelijk die eindronde en gij zou weeral sleutelspelers op de bank laten als ze kunnen spelen :crazy: . Vanaf zondag telt het en elke van de zeven deelnemende ploegen zal er vol voor gaan. Tis met een mentaliteit als de uwe dat ge op uwen bek gaat, maar ik heb er wel alle vertrouwen op dat onze spelers het iets serieuzer zullen oppakken.

11 Mei 2010, 17:12
nieuw in de eerste ploeg

Tuurlijk gaan ze dat serieus aanpakken !!! Maar in een eindronde moet ge verder kijken dan je neus lang is . Als het werkelijk zo is dat galluci aan de aftrap brengen een enorm risico inhoudt dan zou ik hem toch liever als joker op de bank houden.
We gaan hem dan de volgende ronde meer dan kunnen bezigen als het dus waarschijnlijk tegen deinze zal zijn.
En der vol voor gaan ?? Ondermeer asten en verroken hebben zelfs geen interesse meer.Hun andere topspits zit met zijn gedachten in amerika en een aantal basispionnen zijn gekwetst !
Als ik bij de patro geen interesse heb in een match zit ik de volgende match zelfs nietmeer bij de 15.
Onbegrijpelijk dat je zulke toestanden nog leest ....... nog slechter als cafévoetbal noem ik dat.
Maar inderdaad, onderschatting is not done. Gewoon gefocust beginnen, vol vertrouwen en de kwaliteit tonen die we bezitten. En dan gaan we 100 percent door.Zeker over twee matchen waarin in het slechtste geval een pech of doemscenario in de terugmatch nog zal kunnen rechtgezet worden.
En sorry, van een rupel-boom die ons thuis in het pierre cornelisstadion bijna van de mat kwam vegen, daar geloof ik heden tegen dage nietmeer in hoor.
Ik heb 100 percent vertrouwen in de openingsronde en jawel, ik zie ons dus doorgaan.

11 Mei 2010, 17:30
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
marc2 schreef:
Ondermeer asten en verroken hebben zelfs geen interesse meer.Hun andere topspits zit met zijn gedachten in amerika en een aantal basispionnen zijn gekwetst !

Dienen Aters speelde dit seizoen nog maar een paar minuten en Verroken staat al maanden niet meer in de ploeg. Ok, Glouftsis is natuurlijk een enorm gemis en Van Der Westerlaken en hunne keeper (den derde keeper zal spelen) zijn geblesseerd, maar als ge hun mogelijke opstelling bekijkt, daar zit nog altijd kwaliteit in hoor.

Wat Gallucci betreft, dat klinkt al gans anders natuurlijk. Als het een enorm risico inhoudt, spreekt het voor zich dat ik hem ook liever nog een match op kant zie blijven. Maar toch niet als hij echt gans fit is.

En voor alle duidelijkheid, ik geloof ook rotsvast in onze kansen om deze eindronde te winnen. Ze zullen van ver moeten komen om over twee matchen sterker dan ons te zijn. Maar ik hoed me toch ook van overdreven euforie vooraf. Het moet allemaal nog gespeeld worden en het kan soms van details afhangen.

11 Mei 2010, 17:35
nieuw in de eerste ploeg

gweninho schreef:

Het is niet omdat je de tegenstander niet onderschat,in tegenstelling tot sommigen hier op het forum,en gemotiveerd bent,dat je zeer nerveus bent.

Laatst gewijzigd door dwarskijker op 11 Mei 2010, 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.

11 Mei 2010, 17:52
Scholier

Als de spelers even zenuwachtig zijn als ik ziet het er niet goed uit. ;)

Dat er een paar van hun beste spelers niet bijzijn is goed nieuws, maar ik zou toch nog niet te hoog van de toren blazen..

11 Mei 2010, 17:52
toevallige voorbijganger

Leeftijd: 48
Vergeet niet dat wij een paar weken geleden daar in de eerste minuten een lucky goal maken waar die mannen niet goed van waren en deels daarmee de kluts kwijt waren.
Ik zeg niet dat we daar sjans gehad hebben maar enige terughoudendheid is hier wel op zijn plaats.

Dat gezegd zijnde denk ik wel dat we een serieuze kans maken om ons te plaatsen als we dezelfde motivatie en mentaliteit aan de dag leggen als de laatste maanden.

En zoals altijd in eindrondes speelt de 12de man een héél belangrijke rol, je moet maar eens terug denken aan de periode in 2de klasse in de jaren 80 en 90 waar we als underdog via de 12de man toch het verschil hebben gemaakt in de eindrondes.

11 Mei 2010, 18:12
Ancien

Leeftijd: 46
[quote="alostasoul"]Als de spelers even zenuwachtig zijn als ik ziet het er niet goed uit. ;)

Dat er een paar van hun beste spelers niet bijzijn is goed nieuws, maar ik zou toch nog niet te hoog van de toren blazen..[/quote]

Voilà dat is gesproken... Diene Spaenhoven is geen uil zenne en probeert zijn ploeg op alle mogelijke manieren in de rol van underdog te manoevreren, zoals wij gedaan hebben toen we naar Boom moesten - zonder verdediging, zonder Depoitre, alles op eindronde, Potjes op linksback, niks meer te winnen in de competitie, etc. Ook toen zag je op het forum van Boom waaraan we ons hier stilaan beginnen te bezondigen - zij gingen ons ook opeten... Hadden hun tactisch plannetje helemaal klaar, tot hun doelman van de druk een onschuldige bal in zijn doel sloeg na 1 minuut... En het spel was gelopen - die man minder zorgde bij ons dan weer voor nog meer adrenaline en meer vechtlust MAAR Glouftsis zelf wrong daar in de eerste vijf minuten wel twee open doelkansen de nek om...

Doordat Glouftsis er niet meer bij is (onder voorbehoud) is echter wel enen met een Aalst-verleden die op zijn favoriete positie maar al te graag zou scoren tegen ons - nl. Matthis Persoons... Die ga je alvast niet moeten motiveren... Daarnaast krijg je nu plots een duo van dribbelaars en pocketaanvallers tegenover ons centrale duo, wat dus ook weer niet te vergelijken is met die match op Boom...

En vooral: toen zat de druk enkel en alleen op 1 ploeg want die moesten winnen om kampioen te spelen, nu is de druk even groot voor beide ploegen - ook voor de onze en nu zijn wij overal de favoriet...

Onze ploeg mag niet vervallen in gemakzucht wat ons onder andere tegen Cappellen de das heeft omgedaan.. We zijn bovendien al eens te overmoedig geweest in een eindronde - remember Peruwelz op het veld van Doornik?? Die onbekende vierdeklasser zou tegen Eendracht geen kans maken - De Ridder had zelfs al met Opwijk een akkoord over waar en wanneer er zou worden gespeeld voor de eindrondefinale...

We mogen vertrouwen hebben, maar gaan er wel vollen bak tegenaan moeten... Remember Veiremans... tot die match tegen Wezet thuis had hij ook nog niet zo geblunderd hé... En hoeveel spelers van onze kern hebben ooit al in dergelijke situatie gestaan buiten Verheyden, Filipovic, Kestens en De Schutter (Troch en Thomas Spotbeen reken ik even niet mee)??

Oppassen blijft de boodschap... Boom wil wel degelijk promoveren... Heist wilde ook niet hé volgens alles en iedereen... Dat zegden ze van Wetteren, van Boussu, etc....

Een match moet altijd gespeeld worden...

11 Mei 2010, 18:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 678 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 46