|
|
| Pagina 9 van 46 |
[ 678 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 46 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bericht Re: EINDRONDE: Rupel Boom - Eendracht Aalst
El Corredor schreef: marc2 schreef: Citeer: Elke week hingen der 15 namen op het bord mijn beste vriend. Je mag als ge zin hebt mag je naar onze grote barbecue nekeer komen op 12 of 13 juni. Dan kan je het met eigen ogen vaststellen hoeveel spelersnamen der prijken. ![]() ik kom al ieder jaar naar BBQ en ken al je ploeggenoten... ![]() ... maar misschien kan je zo ver niet tellen??? ![]() |
| 11 Mei 2010, 20:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
tsjoep schreef: gisteren het hoogste aantal gebruikers van dit forum gelijktijdig online om 17u40 , 132!!!!, dit zegt genoeg denk ik.... Was me ook opgevallen. Dateerde het vorige record niet van die woensdagavondwedstrijd in Wallonië toen we verloren, maar als we hadden gewonnen stonden we eerste (ik weet alleen niet meer tegen wie dat was...). |
| 11 Mei 2010, 20:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
salvador schreef: tsjoep schreef: gisteren het hoogste aantal gebruikers van dit forum gelijktijdig online om 17u40 , 132!!!!, dit zegt genoeg denk ik.... Was me ook opgevallen. Dateerde het vorige record niet van die woensdagavondwedstrijd in Wallonië toen we verloren, maar als we hadden gewonnen stonden we eerste (ik weet alleen niet meer tegen wie dat was...). kdenk dat het van de bekerwedstrijd was tegen stvv |
| 11 Mei 2010, 20:32 |
|
|
Freak
salvador schreef: El Corredor schreef: marc2 schreef: efkes een kleine nuance toch, bij de Patro Herdersem zijn ze al blij als ze aan 11 man geraken, laat staan da een talent als gij er zou naast vallen... Elke week hingen der 15 namen op het bord mijn beste vriend. Je mag als ge zin hebt mag je naar onze grote barbecue nekeer komen op 12 of 13 juni. Dan kan je het met eigen ogen vaststellen hoeveel spelersnamen der prijken. ![]() ik kom al ieder jaar naar BBQ en ken al je ploeggenoten... ![]() ... maar misschien kan je zo ver niet tellen??? ![]() ik kan zeker tot 5 tellen, dat is gelijk aan het aantal matchen dat jij dit jaar gezien hebt... |
| 11 Mei 2010, 20:38 |
|
|
Ancien
El Corredor schreef: salvador schreef: El Corredor schreef: ik kom al ieder jaar naar BBQ en ken al je ploeggenoten... ![]() ... maar misschien kan je zo ver niet tellen??? ![]() ik kan zeker tot 5 tellen, dat is gelijk aan het aantal matchen dat jij dit jaar gezien hebt... Boom thuis, Deinze uit en thuis, Westerlo en dan nog thuis tegen Racing Mechelen en Koksijde. Is dat vijf? Ok dan, dan kunt ge tellen... Pas op, ik heb zo het gevoel dat het nog niet alles geweest is... |
| 11 Mei 2010, 20:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
tsjoep schreef: salvador schreef: tsjoep schreef: gisteren het hoogste aantal gebruikers van dit forum gelijktijdig online om 17u40 , 132!!!!, dit zegt genoeg denk ik.... Was me ook opgevallen. Dateerde het vorige record niet van die woensdagavondwedstrijd in Wallonië toen we verloren, maar als we hadden gewonnen stonden we eerste (ik weet alleen niet meer tegen wie dat was...). kdenk dat het van de bekerwedstrijd was tegen stvv Het was het sluiten van de transferperiode vorig jaar denk ik. _________________ If you never try, you'll never know |
| 11 Mei 2010, 21:05 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Laten we nu vooral met de voetjes op de grond blijven.
Het voorbije seizoen heeft ons geleerd dat de scheitsrechter een bepalende rol kan spelen. Je zal maar in je eerste wedstrijd zo iets meemaken.... Die eerste wedstrijd is voor mij het belangrijkste. Als we die tot een goed einde kunnen brengen gaan we volgens mij voor goud. |
| 11 Mei 2010, 23:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Het belangrijkste is dat we ginder minstens 1x scoren.
We moeten ook met onze sterkst mogelijke opstelling spelen. Als we zo'n resultaat halen als een paar weken geleden (1-3), dan kunnen we thuis, als de situatie het toelaat, een paar spelers wat rust geven. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 11 Mei 2010, 23:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor schreef: [ Remember Veiremans... tot die match tegen Wezet thuis had hij ook nog niet zo geblunderd hé... En hoeveel spelers van onze kern hebben ooit al in dergelijke situatie gestaan buiten jawadde zeg, en gij komt iedere match zien !! ![]() Hahaha, ik wist meteen wie hierop zou reageren Uiteraard druk ik me eufemistisch uit en bleek hij met zijn kamikazeingrepen zeker niet het meest betrouwbare sluitstuk dat we hier al hadden zien passeren, maar twee corners rechtstreeks - of door zijn toedoen - had hij op dat moment toch nog niet gepresteerd hé... Ik wil maar zeggen: het kan altijd nog erger als de druk er echt op staat... Gelukkig hebben we nu twee meer dan betrouwbare doelmannen... |
| 12 Mei 2010, 7:28 |
|
|
forumlegende
El Corredor schreef: marc2 schreef: Citeer: Elke week hingen der 15 namen op het bord mijn beste vriend. Je mag als ge zin hebt mag je naar onze grote barbecue nekeer komen op 12 of 13 juni. Dan kan je het met eigen ogen vaststellen hoeveel spelersnamen der prijken. ![]() ik kom al ieder jaar naar BBQ en ken al je ploeggenoten... ![]() Ook al jaren aanwezig op den BBQ van Patro. Ken er geen ene speler af, mor 't eten is gralek goe _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 12 Mei 2010, 7:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Timoilsjt schreef: Ken er geen ene speler af, mor 't eten is gralek goe Ik dacht eventjes te lezen dat ge er genen ene speler afkunt . |
| 12 Mei 2010, 8:36 |
|
|
Iendracht.be - beheer
In Het Nieuwsblad staat vandaag dat er 11 bussen 'gecharterd' zijn voor de verplaatsing van Boom ? Van wie zijn die allemaal dan ?
Ik weet van één dubbeldekker in Erembodegem en een bus van "Drasj" + de gewone supporterclubs waarvan Spionkop Lede geen bus inlegt... |
| 12 Mei 2010, 9:09 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
AALST - Zondag trekt Eendracht Aalst naar Rupel Boom voor de heenmatch van de kwartfinale in de eindronde. Op donderdag 20 mei volgt de terugmatch in het Pierre Cornelisstadion. Bij kwalificatie speelt Aast de heenmatch van de halve finale op zondag 23 mei thuis tegen de winnaar van het duel Deinze - Olympic.
Coach Bart Van Renterghem is tevreden met de loting. Rupel Boom staat immers zwaar gehandicapt tussen de lijnen. De Boomse spits Jens Verroken weigert nog aan te treden en dat geldt ook voor zijn ploegmaat Aters. Doelman Van Den Bosch (armbreuk) en linkerflank Van De Westerlaken (schouder) liggen in de lappenmand terwijl topschutter Glouftsis in de USA vertoeft voor een proefperiode. 'Rupel Boom is een gunstige loting, maar we zullen wel de steun van onze fans nodig hebben. Gelukkig spelen we de terugmatch thuis. Ik ben ook niet ongelukkig dat de start van de eindronde met drie dagen werd verdaagd omdat US Centre de competitiepartij tegen Veldwezelt nog moet spelen nadat het aanvankelijk met 0-5 had verloren wegens een lichtpanne. Zo krijgen spelers als Seminck, Van Damme, Gallucci en Lord drie dagen extra de tijd om te revalideren.' Eendracht Aalst charterde intussen al elf supportersbussen voor de trip naar Boom. _________________ Anti fusieclub! |
| 12 Mei 2010, 9:13 |
|
|
Freak
gaan ze lord dan nog opstellen?
|
| 12 Mei 2010, 9:14 |
|
|
forumlegende
Bartos schreef: Timoilsjt schreef: Ken er geen ene speler af, mor 't eten is gralek goe Ik dacht eventjes te lezen dat ge er genen ene speler afkunt .Héhe, daarvoor moet ik ze eerst leren kennen, om ze misschien nadien nimmer af te kunnen ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 12 Mei 2010, 9:15 |
|
| Pagina 9 van 46 |
[ 678 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 46 Volgende |