Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 678 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 46
 Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: EINDRONDE: Rupel Boom - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
gaan ze lord dan nog opstellen?

Als Gallucci en Podevijn niet fit zijn, hebt ge alleszins heel weinig opties over voor op de flanken. Als ze Lord nog gemotiveerd krijgen, zouden we er hem nog kunnen nodig hebben.

12 Mei 2010, 9:17
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Mijn opstelling voor zondag:

----------------------------Van Den Noortgaete ------------------------------------
De Castro - Brecht Moreels - Predrag Filipovic - Niels De Schutter
--------------------------Kestens--------Verheyden----------------------------------
Coppens-------------------------------------------------------------------------Lord
----------------------------------Wouter Moreels--------------------------------------
--------------------------------------------Depoitre---------------------------------------

Bank: Kempeneer, Ringoot, Van Damme, Amghar

Indien Galucci fit is, Amghar eruit voor Damien.

12 Mei 2010, 9:23
Iendracht.be - beheer

Jeroen schreef:

----------------------------Van Den Noortgaete ------------------------------------
--------------------------Kestens--------Verheyden----------------------------------
Coppens-------------------------------------------------------------------------Lord
----------------------------------Wouter Moreels--------------------------------------
--------------------------------------------Depoitre---------------------------------------

Inderdaad, 100% mee akkoord, ik zou het net hetzelfde doen. En als Van Damme niet fit is in zijn plaats De Vidts op de bank.

12 Mei 2010, 9:29
Iendracht.be - beheer

Bartos schreef:
Jeroen schreef:

Inderdaad, 100% mee akkoord, ik zou het net hetzelfde doen. En als Van Damme niet fit is in zijn plaats De Vidts op de bank.

En als iedereen fit is: Galucci en Coppens op de flanken, behalve als Lord nu zijn kans echt zou grijpen (en ik zie hem dat wel doen eerlijk gezegd).

Indien Verheyden een match geschorst is, Ringoot op de linksback en De Schutter op zijn plek.

12 Mei 2010, 9:39
Vaste Waarde

Zo zou men ook kunnen spelen, en ik denk dat wij dan aanvallend nog sterker voor de dag gaan komen.

De Castro ------ Brecht Moreels ----Niels De Schutter----------------- Ringoot
Coppens of Gallucie-------------------------------------------------------Predrag Filipovic

Bank De Kempeneer-Van Damme-Gallucie of Coppens -Lord

12 Mei 2010, 9:45
Iendracht.be - beheer

eendrachter'80 schreef:
Zo zou men ook kunnen spelen, en ik denk dat wij dan aanvallend nog sterker voor de dag gaan komen.

De Castro ------ Brecht Moreels ----Niels De Schutter----------------- Ringoot
Coppens of Gallucie-------------------------------------------------------Predrag Filipovic

Bank De Kempeneer-Van Damme-Gallucie of Coppens -Lord

Dat zou ik eerder doen indien je ziet dat het niet werkt met Coppens en Lord op de flanken (of er één van de twee doorzit). Ik zou Filipovic in ieder geval niet zomaar weghalen centraal vanachter, verdediging is minstens even belangrijk als de aanval hé.

12 Mei 2010, 9:46
forumlegende

De Schutter zal niet op het middenveld spelen, dat heb je toch al genoeg ondervonden de laatste wedstrijden ?

12 Mei 2010, 9:50
Iendracht.be - beheer

De situatie deed er zich ook niet naar voor hé (Ewen en Kestens fit)... Als één van de twee niet kan spelen, wie ga je er dan wel zetten ? Bovendien hebben ze naar volgend jaar toe ingekocht zodat De Schutter wel is op het middenveld zou kunnen belanden (Delclef).

12 Mei 2010, 9:56
Iendracht.be - beheer

Dani schreef:
De Schutter zal niet op het middenveld spelen, dat heb je toch al genoeg ondervonden de laatste wedstrijden ?

Op dit moment is defensieve stabiliteit natuurlijk ook heel belangrijk en als je Kestens en Verheyden (of ook Van Damme) nog hebt, kan je misschien De Schutter momenteel beter gebruiken in de verdediging. Vergeet niet dat een jongen als Ringoot bijvoorbeeld toch heel weinig ervaring heeft om in zulke belangrijke wedstrijden meteen voor de leeuwen te gooien.

Maar op termijn ben ik eigenlijk wel curieus wat ze met De Schutter van zin zijn. Ik denk toch dat Niels er toch niet erg gelukkig mee zou zijn om weer een gans seizoen op back links te spelen volgend seizoen. Op den duur gaat hij ook nergens meer als verdedigende middenvelder bekeken worden hé, terwijl ik dat toch nog altijd zijn sterkste positie vind.

12 Mei 2010, 9:59
Iendracht.be - beheer

Jeroen schreef:
Bovendien hebben ze naar volgend jaar toe ingekocht zodat De Schutter wel is op het middenveld zou kunnen belanden (Delclef).

Zal er vanaf hangen wie ze op het middenveld hebben hé. Als Kestens, Verheyden en Van Damme er nog zijn (of eventueel nog ne nieuwkomer), zie ik ze niet zomaar die mannen naast de ploeg zetten ten koste van Delclef eigenlijk. Als De Schutter echt zijn kans op het middenveld wil krijgen, zal er volgens mij toch nog ne middenvelder moeten vertrekken, anders vrees ik (voor hem) dat De Schutter wel eens weer een seizoentje linksachter mag spelen.

12 Mei 2010, 10:02
nieuw in de eerste ploeg

Bartos schreef:
Jeroen schreef:
Bovendien hebben ze naar volgend jaar toe ingekocht zodat De Schutter wel is op het middenveld zou kunnen belanden (Delclef).

Zal er vanaf hangen wie ze op het middenveld hebben hé. Als Kestens, Verheyden en Van Damme er nog zijn (of eventueel nog ne nieuwkomer), zie ik ze niet zomaar die mannen naast de ploeg zetten ten koste van Delclef eigenlijk. Als De Schutter echt zijn kans op het middenveld wil krijgen, zal er volgens mij toch nog ne middenvelder moeten vertrekken, anders vrees ik (voor hem) dat De Schutter wel eens weer een seizoentje linksachter mag spelen.

vergeet niet dat ze al een transfer gedaan hebben met dienen zwarte parel van ronse voor het middenveld, en volgens de jeugdcoordinator is het een zéér sterk talent dat enkel nog wa ervaring mist.

12 Mei 2010, 10:08
Ancien

Leeftijd: 46
Bartos schreef:
Jeroen schreef:

Ik ga hier nu niet advocaat van de duivel spelen, maar dan zal Ringoot wel meer concurrent zijn op de linksachter dan misschien nu het geval is... Als die gast een volledige voorbereiding (inclusief matchen, trainingen, etc.) met de ploeg kan meemaken - wat de laatste jaren niet altijd lukte voor hem owv blessures - dan gaat die nog een pak sterker voor de dag komen hoor... Concurrentie zal er zijn voor iedereen... Kijk maar eens naar een Troch en een Seminck dit seizoen - voor aanvang van het seizoen had toch niemand gedacht dat die zo weinig aan spelen gingen toekomen... Ik wil dus maar zeggen - het ene jaar is het andere niet en dat zal volgend seizoen evengoed voor De Schutter gelden... De spelers gaan allemaal uit hun pijp moeten komen volgend jaar...

12 Mei 2010, 10:50
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Het zal er daar in Boom toch op aan komen om zo snel mogelijk een goaltje mee te pikken, denk ik. Hoe verder de match vordert, hoe voorzichtiger beide ploegen zullen worden en 0-0 is misschien beter dan verlies, maar dat is en blijft een zeer linke uitslag ...

12 Mei 2010, 10:57
Iendracht.be - beheer

Citeer:
Voorbeschouwing :

Uitgedund Rupel Boom staat voor zware opdracht.

In de slotmatch tegen KSK Heist zagen we een veel frisser Rupel Boom aan het werk. Vooral in de eerste helft werden de bezoekers stevig vastgezet. Een voorsprong had volledig gewettigd geweest maar na de gelijkmaker strandde een bal op de binnenkant van de paal. Na de rust kwamen de Heistse counters er beter uit en moest er uiteindelijk tot de slotfase gewacht worden om een verdiend punt binnen te halen.

Urbain Spaenhoven: "Door de trainingsintensiteit aan te passen was de groep frisser, ook in het hoofd. Wat me enorm plezierde was dat de jonge spelers tactisch zo goed speelden. Het voetballen tussen de linies werd goed uitgevoerd."

Sommigen riepen de afgelopen weken om eens een kijkje te gaan nemen bij de beloften.

U.S.: "Die mensen hebben dan wel een totaal verkeerd beeld. In onze kern zitten momenteel zeven spelers van 21 jaar en jonger! De Troetsel, Snoeys, Ventose, Dom, Mertens, Dewoyer en Beeckmans. Moet ik soms met de juniores spelen? Moest ik dat doen dan werd me verweten niet te willen promoveren. Toch vreemd, vanuit diverse hoeken buiten de club komen lofbetuigingen voor de behaalde resultaten met zulke jonge groep. Blijkbaar beschouwen bij ons sommigen een jonge gast die vijf keer meegespeeld heeft al niet meer als een jongere."

Voor aanvang van het seizoen was de ambitie het bevestigen een volwaardige derdeklasser te zijn.

U.S.: "Dat klopt. Maar omdat het plaatje vlug in elkaar paste, werd er snel succes geboekt. De ambities mochten bijgesteld worden want in de sport moet je altijd het hoogste nastreven. Iets wat anderen niet altijd doen. We scoorden 82 goals en behaalden pakweg 20 punten meer dan vorig seizoen. Wie had dat bij aanvang verwacht? En ja, er was een ploeg die op het einde als underdog de hoofdvogel kon afschieten. Dat is sport en daar moet je mee kunnen omgaan. Velen beginnen dan gissingen te maken en verhalen die kant noch wal raken voor waarheid de wereld in te sturen. Maar die cowboyverhaler hebben nu wel een enorme solidariteit in de groep teweeggebracht."

De handdoek wordt niet geworpen?

U.S.: "Absoluut niet! De groep, weliswaar uitgedund, is enorm gemotiveerd. Ik hoop wel dat zij die suggereren dat wij de handdoek gooien, dit zelf niet doen en gaan wegblijven. Want we hebben alle steun nodig, zeker aanstaande zondag.

Alvorens over de wedstrijd van zondag te praten, even over de uitgedunde kern.

U.S.: "Tja, Jens Verroken geeft er de brui aan. Stavros Glouftsis idem dito. Die wil absoluut prof worden en reist af naar de States om testen af te leggen. En naar geen klein clubje want zij betalen alles. Dat wij daar gelukkig mee zijn? Natuurlijk niet, maar wat kan ik doen? Op de luchthaven hem onder dwang op andere gedachten brengen? We moeten dan maar verder met de jongens die er nog 100 procent voor gaan. Uiteraard is het wegvallen van Sam Van Den Bosch en Nick Van Der Westerlaken ten gevolge zware blessures iets wat kan gebeuren. Om aan 17 namen te komen worden er nog twee jongeren van 19 jaar van de beloften toegevoegd. Olivier Trouillard, voor aanvang van dit seizoen overgekomen van SK Beveren, en Oliver De Groodt, die als duiveltje bij de club werd aangesloten, een echt jeugdproduct dus. Dit maakt dat de gemiddelde leeftijd precies 23,5 jaar is."

Er zijn wel wat vertrekkers bij.

U.S.: "Deze jongens willen absoluut in schoonheid eindigen en zullen het beste van zichzelf geven. Daar ben ik van overtuigd. Ik wil trouwens wel aan onze supporters meegeven dat zij niet ongerust hoeven te zijn. Momenteel verschijnen in de kranten alleen berichten van vertrekkers. Maar we hebben al heel wat moois binnengehaald. Maar op uitdrukkelijk verzoek van de betrokkenen mag dit nu nog niet bekend gemaakt worden omdat zij momenteel zelf nog op bepaalde vlakken bij hun club actief zijn."

Zondag Aalst, drie weken geleden nog te sterk.

U.S.: "Aalst kwam toen complexloos bij ons spelen. Wij moesten winnen. Dit wordt nu een totaal andere wedstrijd. Het is lang geleden dat wij in de underdogpositie werden geduwd omdat Rupel Boom een hapklare brok zou zijn. Ik zeg: bind het serviette maar om en zie dat je je niet verslikt! Deze eindronde met heen- en terugwedstrijden is als Europees voetbal. 0-0 thuis en 1-1 uit is ook geplaatst hé. De bezoekers zullen ongetwijfeld massaal gesteund worden want zij geloven steevast in de winst. Aan ons om daar een stokje voor te steken!"

Hopelijk kan dit voor vele mensen een antwoord zijn op de vele vragen waar iedereen mee zit? Het zal zeker niet simpel zijn maar er gewoon vol voor gaan en zien waar we komen :!

Dienen Verroken heeft gewoon geen goesting meer ofwat ? Dat kan zomaar ?

12 Mei 2010, 11:18
Iendracht.be - beheer

Jeroen schreef:
Dienen Verroken heeft gewoon geen goesting meer ofwat ? Dat kan zomaar ?

Inderdaad wel straf. Maar ja, die stond sowieso al nen helen tijd nimmer in de ploeg.

Zelfs Glouftsis toch. Ok, diene gaat testen af te leggen voor prof te worden, maar das toch uwen topschutter die net voor de matchen van de waarheid de club in de steek laat. Diene moet daar trouwens toch ook nog onder contract liggen.

12 Mei 2010, 11:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 678 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 46