Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 678 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 46
 Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Scholier

Bericht Re: EINDRONDE: Rupel Boom - Eendracht Aalst
In Het Nieuwsblad staat vandaag dat er 11 bussen 'gecharterd' zijn voor de verplaatsing van Boom ? Van wie zijn die allemaal dan ?

Ik weet van één dubbeldekker in Erembodegem en een bus van "Drasj" + de gewone supporterclubs waarvan Spionkop Lede geen bus inlegt...

Forza-iendracht organiseert de standaard bussen ism met spionkop Lede(vertrek Gijzegem+Lede)
Vanuit Gijzegem vertrekt er in ieder geval een bus zondag(of misschien meerdere bussen.)

Dit even ter info

12 Mei 2010, 11:43
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Ik heb op Facebook gezien dat Jeroen (?) ook een bus zou inleggen?

12 Mei 2010, 12:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Zienaa schreef:

datis dienen van erembodegem

12 Mei 2010, 12:29

Onderschat Rupel Boom maar niet, die mannen zijn echt wel gemotiveerd.
Er zitten daar een paar van hun beloften die heel goed kunnen voetballen.
Ik hoop dat we zondag toch minimaal één keer kunnen scoren.
Iendracht zondag met man en macht naar Boom!
Ik verwacht toch zo'n 1500 supporters van ons, en ik denk niet dat dat eutopisch is.

12 Mei 2010, 12:43
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Jeroen schreef:
Mijn opstelling voor zondag:

----------------------------Van Den Noortgaete ------------------------------------
De Castro - Brecht Moreels - Predrag Filipovic - Niels De Schutter
--------------------------Kestens--------Verheyden----------------------------------
Coppens-------------------------------------------------------------------------Lord
----------------------------------Wouter Moreels--------------------------------------
--------------------------------------------Depoitre---------------------------------------

Bank: Kempeneer, Ringoot, Van Damme, Amghar

Indien Galucci fit is, Amghar eruit voor Damien.

Ik zou ook voor deze opstelling gaan
Lord is volgens mij wel degelijk fit! Zag hem maandag op training gewoon meetrainen met de groep terwijl Van Damme en Seminck looptraining hadden en Gallucci er niet was

12 Mei 2010, 14:36
Freak

Leeftijd: 35
Verheyden is de eerst volgende 5matchen alvast niet geschorst,kreeg een voorstel van 1speeldag en dat zou ingaan op 1juni.Tevens moet onzen trainer alswe de finale halen,de laatste wedstrijd vanuit de tribune volgen.

12 Mei 2010, 14:43
Nationale Ploeg

Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
:crazy:

12 Mei 2010, 14:48
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Iendrachter90 schreef:
Verheyden is de eerst volgende 5matchen alvast niet geschorst,kreeg een voorstel van 1speeldag en dat zou ingaan op 1juni.Tevens moet onzen trainer alswe de finale halen,de laatste wedstrijd vanuit de tribune volgen.

Voor de zekerheid toch maar in beroep gaan?

12 Mei 2010, 15:02
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Iendrachter90 schreef:

Als ge naar die schorsingen gaat zien, ziet ge daar soms eens ene staan waar de uitsluiting als voldoende beschouwd wordt. Ik vraag me toch echt af wat die dan precies gedaan hebben, want lichter dan bij Verheyden kan een rode kaart toch nauwelijks zijn.
Mja, het zal misschien toch niet slecht zijn om op veilig te spelen en zowel voor Verheyden als onzen trainer in beroep te gaan, dan zijn ze al zeker niet geschorst voor de beslissende wedstrijd, als we daar al geraken natuurlijk.

12 Mei 2010, 15:32
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Bartos schreef:
Iendrachter90 schreef:

Als ge naar die schorsingen gaat zien, ziet ge daar soms eens ene staan waar de uitsluiting als voldoende beschouwd wordt. Ik vraag me toch echt af wat die dan precies gedaan hebben, want lichter dan bij Verheyden kan een rode kaart toch nauwelijks zijn.
Mja, het zal misschien toch niet slecht zijn om op veilig te spelen en zowel voor Verheyden als onzen trainer in beroep te gaan, dan zijn ze al zeker niet geschorst voor de beslissende wedstrijd, als we daar al geraken natuurlijk.

De 6de juni is nog vrij ver af. De kans dat dat beroep behandeld wordt voor die datum lijkt mij relatief groot. Hij zou allicht al volledig van zijn straf moeten afgeraken, wil hij niet geschorst zijn tijdens de eindronde, denk ik. Nu goed, 't is het proberen waard, denk ik, zeker gezien de belachelijkheid van deze rode kaart ...
De trainer, tja, spijtig gezegd, maar dat is wel een beetje zelf gezocht ... 't Veld oplopen bij een "verlossend" doelpunt, dat is misschien menselijk, maar dan moet ge wel zo slim zijn om niet tegen de lijnrechter te beginnen discussiëren als die jou daar attent op maakt, want dan vlieg je logischerwijs altijd in de tribune ...

12 Mei 2010, 16:52
Miniem

Bericht Re: EINDRONDE ; Rupel Boom - Eendracht Aalst
supersossis schreef:
ajoin_bart schreef:
Boom 4-ever schreef:
1250 in het niet overdekte vak en 750 overdekt. Dan nog eens een vak zitplaatsen waarvan ik de capaciteit niet durf te zeggen (enkele honderden)

Genoeg dus :)
Schitterende voorbeschouwing trouwens!! :EA: :EA:

denk wel dat de loketten open zullen zijn zondag...1250 onoverdekt plus 750 overdekt en daar nog zitplaatsen bij ( amai,als da just is dan hebben die toch wel een van de betere bezoekersvakken in gans belgie ? ).... is denk ik meer dan genoeg plaats voor iedereen die de match zal willen zien ze... al weet ge da natuurlijk nooit zeker met eendrachtsupporters... :D

12 Mei 2010, 17:01
Miniem

Bartos schreef:
Jeroen schreef:
Dienen Verroken heeft gewoon geen goesting meer ofwat ? Dat kan zomaar ?

Inderdaad wel straf. Maar ja, die stond sowieso al nen helen tijd nimmer in de ploeg.

Zelfs Glouftsis toch. Ok, diene gaat testen af te leggen voor prof te worden, maar das toch uwen topschutter die net voor de matchen van de waarheid de club in de steek laat. Diene moet daar trouwens toch ook nog onder contract liggen.

Inderdaad, ik begrijp trouwens niet dat ze die niet aanklagenvoor contractbreuk. Ze zijn er nu over aant nadenken of ze zijn contract tot Juni wel zouden blijven betalen? Dat is toch wel lachwekkend naar mijn bescheiden mening en een mooie uiting van ambities naar de supporters toe!

12 Mei 2010, 17:10
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Nog nooit een ploeg(bestuur,spelers en supporters) zo knap en overtuigend in de underdog possitie weten
kruipen. Niet laten aan vangen, zou ik zeggen :nieje:

12 Mei 2010, 17:21
nieuw in de eerste ploeg

Mariner schreef:
Zienaa schreef:

datis dienen van erembodegem

das al nen dubbeldekker geworden! :banana: :EA: :drank:

12 Mei 2010, 17:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Voor de wedstrijd van nu zondag op het veld van Boom kunnen op zandberg tickets aangekocht worden op donderdag 13 mei tussen 16u en 19u en op vrijdag en zaterdag tussen 15u en 17u.

12 Mei 2010, 20:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 678 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 46